Հեհ , մամուլին, հայլուրին, դատի տալը հարգելի ԼԻՈՆ ձեր վրա, ...,
Կուզենայի այսպիսի խանդավառությամբ ցանկացած անարդարության դեմ պայքարեյիք, հաստատ էսպիսին չէր լինի դատական համակարգը, ... ,
Նախ ասեմ, որ տեսակետ ասելը դա ամենևին "ուսուցչի" իրավունքները ոտնահարել չէ..
Ասվել է այն ինչ երեխաներն են պատմել, ...,ԱՍՎԵԼ Է ՈՒ ԿԱՍՎԻ...քանի դեռ երեխաները չունեն պաշտպաններ, կամ պարզապես անձինք, որոնք ԻՐԵՆՑ ՀԱՎԱՏՈՒՄ ԵՆ, ԼՍՈՒՄ ԵՆ, ԲԱՆԻ ՏԵՂ ԵՆ ԴՆՈՒՄ, ծնող չունեն, լքված են , դաստիրակները ՉԵՆ ՀԱՎԱՏՈՒՄ, տնօրենին ամաչում են ասել, ԴՈՒՔ ՊԱՏԿԵՐԱՑՆՈՒՄ ԵՔ? այդ ծանր հսկա պարիսպներից այն կողմ, որ ՆՐԱՆՑ ՄՏՔՆԵՐՈՎ ԱՆԳԱՄ ՉԻ ԱՆՑՆՈՒՄ ԲՈՂՈՔԵԼ, մարդկանց ասել, ինչ պայմաններում են ապրում,ինչ վախի մթնոլորտում, մեկ էլ ,մի օր երկարատև շփումներից հետո, փշրվում է այդ կարծրացած վախի մթնոլորտը, ինձ բարձր դասարանի աղջիկներից մեկը կանչում է ու սկսում պատմել, որ ԻՐԵՆ , իր ընկերուհիներին սեռական ոտձգությունների է ենթարկել նույն ուսուցիչը, այդ համարձակ աղջիկը հետագայում ենթարկվեց ԴԱԺԱՆ ծեծի մոր կողմից, երբ ցուցադրվեց Վիդոռեպորտաժ, որը մենք էինք նկարել ԻՐ ԹՈՒՅԼՏՎՈՒԹՅԱՄԲ և համաձայնությամբ, ...,,
Հիմա ասեմ, մեր քայլերի մասին....Իմանալուն պես, սկսեցինք թիմի հետ խորհրդակցել և քայլեր ձեռնարկել...
ասվելա նախ տնօրենին, մակին, պատգամավորին, եկեղեցու ներկայացուցչին, հետախուզական կենտրոնին, ՈՉ ՄԻ ԴՐԱԿԱՆ տեղաշարժ , արձագանք չստանալով, .... , գործը ձգվում էր, բարդանում,~~
այն որ Հայլուրի առաջին ռեպորտաժում "ուսուցչին" ասվել է իր տեսակետը հնչեցնելու մասին և որ մերժվել է իր կողմից, դա հավաստիացնում եմ....
այնուհետև տեսնելով առաջին ռեպորտաժը, հավանաբար, մի լավ մտածելով, բոլոր երեխաներին, այդ թվում նաև X աղջկան մտավոր հետամնաց է անվանել ՀԱՅԼՈՒՐԻ ԵՐԿՐՈՐԴ ՌԵՊՈՐՏԱԺՈՒՄ....
ի դեպ, եթե նա էլ եք վերջին ռեպորտաժը Կրթության նախարարությունը գնացել էր ստուգման Նուբարաշենի դպրոց, "ի զարմանս" մեզ բոլորիս, պարզվում է որ առնվազն տասնութ ՆՈՐՄԱԼ երեխա բացակայում են դպրոցից " ինչ-ինչ" պատճառներով, բոլոր այդ բացակա երեխաները , ըստ մեր կազմած ցուցակի ՆՈՐՄԱԼ ԵՆ, բայց ավելի կասկածի ենթարկեց նրանց այդ "հնարամտությունը" քանի ,որ մոռացել էին ԱՆՈՒՇԻ մասին, որին երևի տեսաք հայլուրով, ուսումնատենչ աղջնակը պատասխանում էր տարբեր հարցերին, մաթեմատիկա, պատմություն և այլն, այնպես որ չստացվեց բոլոր երեխաներին ՄՏԱՎՈՐ ՀԵՏԱՄՆԱՑ անվան տակ առանձնացնել հասարակությունից և գլխաքանակ ապահովել,
Նուրիջան Մանուկյանը` (կրթ.նախարարությունից) մի լավ բարկացավ, տեսնելով Անուշի բնութագիրը, որը խայտառակություն էր, գրված էր - "Որ Ծափ էս տալիս, անուշը չի իմանում, որ կողմիցա գալիս, տկարամիտ ա և այլն, չնայած գտնում են մեկ այլ բնութագիր, որտեղ գրված է ճիշտ հակառակը, ԲԱՑԱՀԱՅՏ ՍՈՒՏ, Պարոն Մանուկյանը ասում է, որ նման տաղանդները ԿՈՐՉՈՒՄ ԵՆ այս դպրոցում, ՇԱՏ ՑԱՎԱԼԻ Է, փաստորեն ՄԵԾԵՐԸ որոշել են երեխայի ճակատագիրը, ..., շուտով Youtube-ւմ կդնենք վիդեոն, կարող եք դուք ինքներդ նայել....
Ամեն դեպքում, թե ինչ ՈՐՈՇՈՒՄ կընդունեն Իրավապահ մարմինները,Կրթ Նախարարությունը այս բացահայտ հանձագործության նկատմամբ, ԼՌՈՒՄ ԵՄ....մենակ կասեմ որ Անուշն էր երեկ զանգել, ասումա դպրոցում ՇԱՏ լավա ամենինչ, Տնօրենը ՆՈՐ ԴՎԴ ա նվիրել մեր դասարանին և ամեն օր նոր հետաքրքիր կինոներա բերում, նոր դասատուներ են ընդունվել` մեր սիրելի ավագյանի փոխարեն, այժմ մի կին է արիստոկրատ, չինական ասեղնաբուժության մեծ գիտակ, սովորեցնում է թե ականջից որ քաշում ես, լավանում է հիշողությունը, հուսանք այս մեթոդը չեն փորձարկի երեխաների վրա~~ամեն դեպքում փոքրիկ "հաղթանակի" հաջողվեց հասնել, ժամանակավոր երեխաների առօրյան լցվեց խինդով, մաքրությամբ, ախորժելի ուտեստներով, ՀՈԳԱՏԱՐՈՒԹՅԱՄԲ, բայց պետք է ձգտել, որ ՍԱ ԵՐԿԱՐԱՏև բնույթ կրի, այս համատարած ՍՈՒՏԸ, որ ՀՈԳԱՏԱՐ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԸ միայն ստուգողների ներկայությամբ իրենց բայրացակամ վերաբերմունքը չցուցաբերեն մանուկներին, այլ հակառակը, պետք է ձգտել ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆԻՑ կամավորների մի խումբ ստեղծվի ՀԵՌՈՒ ՓԱԿ ՕՂԱԿՆԵՐԻՑ, Կախյալ ՀԱՄԱԿԱՐԳՆԵՐԻՑ, անկախ, անաչառ մի խումբ,....,
....,
Իսկ ""քննչականից "" ոչ մի լուր չկա, վաղուց արդեն լրացել է այն ֆիկտիվ ժամկետը , որից հետո կամ գործը հարուցվում է կամ փակվում, ~~Լռություն է Համատարած Լռություն~~
Չնայած Ոտնձգված , երկարատև բռնությունների ենթարկված անձանց թիվը գնալով շատանում է, ի հայտ են գալիս դպրոցն ավարտացած նոր ՎԿԱՆԵՐ....ՍՊԻԱՑԱԾ հուշերը երբեք չեն վերանում....
Էջանիշներ