Կանգնեմ Մասիսի գագաթին թքեմ թուրքի ճակատին
http://hayzone.ucoz.net/
Կանգնեմ Մասիսի գագաթին թքեմ թուրքի ճակատին
http://hayzone.ucoz.net/
Չեն թողնում մարկ կենտրոնանա
Հա ինչ էի ասում, սկսած մ.թ.առաջ 350 թվականից (չեմ կարողանում կենտրոնանալ, Վանական էլ դարձա չպրծա) Միհրի երկրպագությունը Հայաստանում մղվեց երկրորդ պլան դրա պատճառները խորն էին (մեղա տեր աստված
) և առաջին պլան մղվեց Արամազդը:
Հելենիստական աշխարհը Միհրին տեղափոխեց արևմուտք , նա շատ արագ դարձավ արևմտյան գլխավոր աստված և այդ վիճակում մնաց մինչև 300թվականները:
Եթե գլուխ չունես, չի էլ ցավի
Իսկ այս էջում կա Բագրատունիների զինանշանի (նույն արծիվը գառնուկով) մի այլ պատկեր`
http://javakhk.net/forum/index.php?showtopic=422
***********
Սակայն մեզ չի հաջողվում մի հիմնավոր բացատրություն գտնել, թէ ինչու է դա Բագրատունիների զինանշանը, որ դարից, եւ այլն...
![]()
էս լրիվ գլուխգործոց էր մեծն Վանական դու կարաս լավ հեքիաթագիր դառնաս էտ տաղանդը ունես դու
վերջին գրառմանդ մեջ եթե մի հատ լուրջ բան կա ուրեմն ես Վալյադոլիդի ֆանատ եմ
ես քեզ լիքը փաստեր բերեցի որ հայերի գլխավոր գաղափարախողությունը արևապաշտությունը չի եղել իսկ դու դա ես հիմք ընդունել Բագրատունիների արևապաշտ լինելու հարցում
Կանգնեմ Մասիսի գագաթին թքեմ թուրքի ճակատին
http://hayzone.ucoz.net/
Ոչ
Javakhk ջան
http://forum.hayastan.com/index.php?...&req=sc&cat=28Եթե երբեւե հղումներ եւ նկարներ գտնեք, խնդրում ամ ինձ տեղեկացնեք: Հատկապես ինձ հետաքրքրում է արծվի պատկերը: Ահա Օշկի տաճարի վրայի արծիվը` գառը ճանկերի մեջ.
Վատը չի...
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Դրանք գտնվել են Անիի ավերակներոմ և եկեղեցիների գավիթներին... Դժբախտաբար առ այսօրհայոց զինանշանագիտությունը որևէ լուրջ ուսումանասիրություն չի իրականացրել, որ պարզի զինանշանների վրա պատկերված պատկերների նշանակությունը...![]()
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Հայ իրականության մեջ զինանշանները ընդհանրապես ուսումնասիրված չեն ,բարեբախտաբար իմ դավանաբանական ուսումնասիրությունների ժամանակ շատ առնչություններ են տեղի ունեցել տարբեր խորհրդանշանների և զինանշանների հետ:
Ընդհանրացված ձևով ասեմ , որ բոլոր հնագույն ազգերի (հնդ-եվրոպական) մոտ բարձր ագույն խորհրդանշանները նույնն են, սակայն նրանք պատկերվելով նոր գաղափարախոսի մոտ ստանում է լրացուցիչ երանգներ, որոնք բնորոշ են միայն այդ կրողին:
Մինչև արծվին անցնելը ավարտենք առյուծի խորհրդանշի վերլուծությունը , առաջին աստիճանի ավարտուն պատկերացում ստանալու համար:
Բոլոր նրանք ովքեր հնարավորություն ունեն կարող են իմ այս ներկայացրածը ճշտել համացանցում եղած նյութերի հետ համադրելով :Իսկ իմ տեսակետի հետ համաձայն վելը կամ այն մերժելը այլ խնդիր է ,ես կողմ եմ բազմակարծիքությանը:
Արդեն նշել եմ , որ առյուծի խորհրդանիշը հստակորեն բաժանվում էր երկու մասի , ըստ սեռական պատկանելիության և համարվում էր բարձրագույն խորհրդանշան ՝
արու-արև-գաղափարախոսության խորհրդանիշ (կրողներ Հայ -Արիք)
էգ-լուսին-գաղափարախոսության խորհրդանիշ(Կրողներ Սեմ -Քուշիդ)
Թե ինչպես՞ առաջացավ արևի և լուսնի երկրպագությունը այլ թեմա է և դուրս է այս քննարկումից, հետագայում մի գուցե անդրադառնանք:
Հնագույն հարթաքաննդակների վրա մշտապես պատկերվում են արքաներ և առաջնորդներ , հերոսներ, որոնք մարտնչում են առյուծի հետ կամ կրում են առյուծի մորթին կամ կրում են նրա խորհրդանիշը:
Որպես կանոն , այդ պատկերների հիմքում ընկած է խորհրդանշանի կրողի դավանա բանական և կրոնական պատկանելիությունը արևապաշտկան կամ լուսնապաշ տական գաղափարախոսությանը :
Այն դրսևորվում է հետևյալ կերպ, արևապաշտական գաղափարախոսության ներկայացուցիչները պատկերվում են մենամարտելիս էգ առյուծի հետ և հակառակը:
Էթնիկական հերոսները նույնպես առյոծների հետ մարտնչում են այս գաղափարախոսության շրջանակներում:
Առյուծը որպես բարձրագույն խորհրդանիշ դիցաբանական դաշտում հաստատվել է մ.թ. առաջ 3500 -ին:
Բագրատունիները նույնպես որպես արքայական տոհմ կրել են այս խորհրդանիշը, որը սակայն չի ամրապնդվել մի շարք գաղափարական պատճառներով, որի պարզաբանումը նույնպես դուրս է այս քննարկման շրջանակներից:
Ավելացվել է 1 րոպե անց
Մեկ անգամ արդեն ասել եմ ,ինձ հետ բանավիճելու համր հարկավոր ունենալ գիտելք և ցույց տալ այն այլ ոչ թե «կողը»:![]()
Վերջին խմբագրող՝ Մեղապարտ: 26.10.2008, 14:22: Պատճառ: Գրառման ավելացում
Եթե գլուխ չունես, չի էլ ցավի
նախ ես կող չեմ անումայլ չեմ ընդունում ասածներդ որովհետեև հիմնավորված չի ոչ մի բան
բա փաստեր բեր տենանք էտ ինչ խորը պատճառներա, որտեղից են քեզ հայտնի էտ պատճառները, ովա դրա հեղինակը, վերջ ի վերջո պատմության շուրջ ենք բանավիճում իսկ դու լրիվ հեքիաթ ես սարքել ես էլ կարամ տենց հազար ու մի բան ասեմ ....
Կանգնեմ Մասիսի գագաթին թքեմ թուրքի ճակատին
http://hayzone.ucoz.net/
Մ.թ.առաջ 500 թվականներին տարածաշրջանում ստեղծվեցին նոր քաղաքական և գաղափարական փոխհարաբերություններ :Մասնակից կողմերն էին Հայերը, Մարերը, Պարթևները, Հռոմը:
Բաբելոնի գրավումից հետո ,Հայ-Արիքի կողմից բարձրագույն գաղափարախոսություն հռչակվեց «Ավեստան»:
Ըստ «Ավեստայի» միակ բարձրագույն աստված հռչակվեց Ահուրամազդան (Արամազդ, Օրմազդ, Մազդա) «Ավեստայի լեզուն հռչակվեց որպես սրբազան լեզու:
Համաձայն «Ավեստայի» Միհրը իր տեղը զիջեց Ահուրամազդային և այդ պահից սկսված
Հայ դավանաբանության և գաղափարախոսության մեջ իր տեղը զիջում է Ահուրամազդա-Արամազդին:
Մակեդոնացու արշավանքից հետո որպես ,գլխավոր արևապաշտական աստված և գաղափար Միհրը տեղափոխվեց Եվրոպա:
Արևմուտքը որպես բարձրագույն աստված ճանաչում էր Միհրին մինչև քրիստոնեության ընդունումը:
Վերջին խմբագրող՝ Մեղապարտ: 26.10.2008, 16:16:
Եթե գլուխ չունես, չի էլ ցավի
Հարթաքանդակների վրա և տարբեր ավանդապատումների մեջ ընտրյալը(ոչ հերոսը) անկախ իր գաղափարական պատկանելիությունից(արևապաշտություն կամ լուսնապաշտություն) նա պետք է մենամարտի առյուծի հետ իր հակառակորդի բարձրագույն գաղափարախոսի խորհրդանշի հետ:
Այս մենամարտը երկու սկզբունք ունի ֆիզիկական կոնտակտ և առյուծի մահ :
Առանց կոնտակտի առյուծի հնազանդեցում:
Այսպիսով , հնագույն դավանաբանության մեջ հստակորեն անջատվում են իրարից երկու տիպի գաղափարախոսներ , երկու խորհրդանշաններով:
1)Արևապաշտություն,(Առյուծ,հայրիշխանություն) ի դեմս Հաբեթականների:
2 )Լուսնապաշտություն(էգ առյուծ,մայրիշխանություն) իդեմս Սեմականների:
Սրանով ամփոփում եմ առյուծի խորհրդանշանի առաջին աստիճանի մեկնաբանությունը ,բացահայտելով նրա գլխավոր սկզբունքը:
Եթե գլուխ չունես, չի էլ ցավի
Հռոմը այդ ժամանակներում դեռ փոքր մի պետություն էր, ու նրա ազդեցությունը մեր տարածաշրջանում մինչեւ ՄԹԱ 2-րդ դարը զրոյական էր:
Հավանաբար ի նկատի ունեք ոչ թէ կոնկրետ ՀՌՈՄԸ, այլ հելեններին, որոնց ներկայությունը 5-րդ դարում արեն զգալի էր Անատոլիայում:
Դրանից բացի... Դուք թվարկում եք Մարերին ու Պարթեւներին որպես Իրանական "կողմի" ներկայացուցիչների: Կարծում եմ, որ "Պարթեւներին" պետք է փոխարինել "Աքեմենյաններով", եթե խոսքը գնում է 5-րդ դարի մասին...
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ