Ես չեմ հեշտ ասում, պարզապես դու ասացիր, որ մեղքի համար պատիժը մահն է, ես էլ ասում եմ՝ թող մեղավորը պատժվի։ Իսկ եթե մեղավորին ներում է շնորհվում, էլ ինչու՞ պատժել մեկ ուրիշ անմեղին: Աստծուն անպայման մեղքի համար հատուցու՞մ է պետք՝ առանց հաշվի առնելու՝ մեղավորն է հատուցում, թե անմեղը:Ինչ հեշտ եք ասում՝ թող մահանա։ Իսկ եթե շա՞տ ես սիրում նրան։ Այնքան շատ, որ պատրաստ ես քեզ զոհելո՞ւ։ Աստվածաշունչն ասում է, որ Աստված այնքան սիրեց աշխարհը (ես հասկանում եմ՝ մարդուն), որ իր ամենաթանկը, միակ Որդուն չխնայեց նրա համար։
չգիտեմԵթե դուք մեկին սիրեք, օրինակ ձեր երեխային, կամ, չգիտեմ, ամենաթանկ էակին, քանի՞ անգամ կներեք նրան։պատժելուց հետո կներեմ
ես, իհարկե, մահով չեմ պատժում, քանզի չունեմ դրա իրավունքը, բայց պարզապես ներել՝ առանց պատժելու, չեմ կարող...
Մարդը կենդանուց բանականությամբ է առանձնանում, մարդուն բնորոշ հատկանիշներից է նաև բարությունը. և դեռ նեանդերթալցու մոտ էլ ի հայտ են եկել բարության որոշ դրսևրումներ։ Ուժեղն ուտում է թույլի՞ն։ Մարդ արարածը, կարծում եմ, արդեն հասել է զարգացման այնպիսի մակարդակի, երբ նման պնդումների անժխտելիությունը պիտի գոնե կասկածներ առաջացնի...Մյուս կողմից, մարդիկ, այսպես թե այնպես, ուտում է կենդանիներին (նախապես մորթելով) և կենդանիներն էլ իրար են ուտում, այսինքն՝ միևնույն է մեռնում են բարբարոսային ձևով (օրինակ, երբ կատուն ճնճղուկի ձագ է սպանում, ուտում, դա բարբարոսային չէ՞)։
Եթե հենց գոյատևման պահպանության համար լիներ կատարված սպանությունը, ես դա էլի մեղք կհամարեի (թեկուզ մեղք հասկացությունը չեմ ընդունում. զուտ ձեր տեսանկյունից եմ ասում), բայց մի կերպ կհասկանայի՝ հաշվի առնելով, որ մեղքը կատարվել է այլ ելք չունենալու պատճառով, երբ կա՛մ կենդանին պիտի կեր դառնար, կա՛մ էլ մարդը պիտի սովից մեռներ. էս դեպքում, իսկապես, բնական ընտրությունն է գործում:Կենդանուն սպանելը չեմ կարծում, որ մեղք է, եթե դա ուտելիքի և գոյատևման պահպանության համար է։ Իսկ եթե պարզապես հաճույքի համար է՝ այո։ Տվյալ դեպքում երկրորդը չէ, ոչ էլ ամբողջությամբ առաջինը, չնայած նրան, որ զոհաբերվող կենդանիների որոշ մասերն, այնուամենայնիվ ուտվում էին, այնպես որ ես սա մեղք չէի համարի, քանի որ հաճույքի համար կատարված սպանություն չէ։
Ինձ թվում է, որ ամեն դեպքում քո բացատրությունն ավելի սպառիչ կլինի:Չգիտեմ՝ ինչքանով են իմ բացատրությունները բավարար։ Նշեմ, որ սա իմ տեսանկյունն է և չգիտեմ, թե ինչպես է այն առնչվում եկեղեցական վարդապետության հետ (հոգևորականները թող բացատրեն անհրաժեշտության դեպքում)։![]()
Էջանիշներ