Հասկանում եմ: Սակայն ունեմ ևս մի քանի հարց.
Դու քո հավատքն ունես ես իմը, սակայն երկուսս էլ նույն Աստծուն ենք պաշտում
Արդյո՞ք սա ենթադրում է, որ քրիստոնյան ու մուսուլմանը նույն Աստծուն են հավատում: Անձամբ ես, եթե հավատայի Աստծուն, կընդունեի հենց ա՛յս տարբերակը: Այսինքն՝ տոտեմ կամ ոգի պաշտելը ինքնին հեթանոսություն է, սակայն առավել բարձր՝ անըմբռնելի ու ամենազոր Գոյի պաշտամունքն արդեն իսկ ճշմարիտ հավատ է՝ անկախ այդ Գոյին տրվող անունից: Ի դեպ՝ այս ամենից պանթեիզմի հոտ է գալիս

կարևոր չէ թե ոնց ես պաշտում ու հավատում
Համաձայն եմ: Ես, օրինակ, Եկեղեցին համարում եմ կեղծ ու մակաբույծ կառույց (նկատի ունենալով միայն ու միայն նրա ստանձնած՝ Աստծու ու մարդկանց միջև միջնորդի դերը): Քրիստոսը, կարծում եմ, Աստծու տաճարից պետք է վռնդեր ո՛չ միայն առևտրականներին, այլև կրոնավորներին նույնպես: Եթե Աստված ամենուրեք է, ապա ամենուրեք Եկեղեցի է, ու յուրաքանչյուր վայր հարմար է՝ Աստծուն խոսք ուղղելու համար: Չէ՞:

իսկ եթե կովի է հավատում մարդ կամ ինքն իրեն է հավատում նա դատապարտված է արդեն
Դատապարտված է քրիստոնեությա՛ն տեսանկյունից: Սակայն եթե մարդը քրիստոնեություն չի ընդունում, իրե՞ն ինչ՝ ինքը դատապարտված է, թե չէ: Կարող է՝ դու կամ ես է՛լ եմ դատապարտված սինտոականության կամ զրադաշտի տեսանկյունից: Ի վերջո՝ դժոխքի ու պատժի գաղափարը ստեղծվել է՝ մարդկանց ստիպելու համար հետևելու աստվածաշնչյան պատվիրաններին (որոնք, ըստ իս, կատարելապես ճիշտ են): Բայց ախր մարդիկ փոխվում են: Երեք-չորս հազար տարի առաջ մարդուն կարելի էր վախեցնել «հավերժ կրակով ու ատամների կրճտոցով»՝ հենց ի՛ր իսկ բարօրության համար, և ստիպել, որ ապրի առաքինի կյանքով: Հիմա դա էլ չի գործում: Նոր ազդակներ են պետք: