Գրեթե ճիշտ է...
Երբ որևէ պետության շրջանականներում գործում է որևէ անընդունելի օրենք (թեև սա նույնպես պայմանակն է, ոմոնց համար անընդունելի, ոմանց համար` ոչ), ապա մարդուն մնում է
- բացեիբաց հայտարարել, որ ինքը չի պատրաստվում հետևել այդ օրենքին և պատրաստ լինել զոհել իր կյանքը դրա համար: Սակայն այս դեպքում նա պետք է հստակ համոզված լինի, որ իր սեփական կյանքի նպատակը հենց դրանում է կայանում (ինչպես Հիսուսը), հակառակ դեպքում նա պարզապես սխալ կվարվի: Մեզանից ոչ ոք իրհարկե չէր ցանկանա, որպեսզի մի այդպիսի օրենքի համար իրենց կյանքը զոհեին Մոցարտը, Միքելանջելլոն կամ Մհեր Մկրտչյանը: Իսկ, որ նրանց կյանքի օրոք նման օրենքներ կային ու կան, կարող եք չկասկածել: [/*]
- կամ էլ այս, կամ այն կերպ խույս տալ սեփական կյանքի գնով այդ "վատ" օրենքների դեմ պայքարելուց` համոզված լինելով, որ իրենց կյանքի նպատակը բնավ էլ դա չէ:
Կարող է հարց առաջանալ, որ անարդար օրենքների կամ ռեժիմի դեմ բնավ էլ պարտադիր չէ, որպեսզի կյանքի գնով պայքարես: Դա այդպես չէ, եթե ինչ-որ բանի դեմ պայքարում ես, ապա պետք է պատրաստ լինես գնալ մինչև վերջ:
Ինչևէ, ճիշտ են մարդկային խմբի երկու տիպերն էլ (կարող են և այլ տիպեր լինել, սակայն դրանք վերջին հաշվով այս երկուսի տարատեսակներից որևէ մեկը կլնի)
Արդարացնող հանգամնքները ավելի քան բավական քանակությամբ առկա են այս երկու տիպերի համար էլ:
Եվ այստեղ հարցը ոչ այնքան նրանում է կայանում, որպեսզի հայրը չստիպի որդուն օրենք խախտել, այլ նրանում, թե արդյոք արդին պատրաստ է անհրաժեշտության դեպքում զանց առնել հինգերորդ պատվիրանը (Պատվի'ր քո հորն ու մորը) կամ ընդհանրապես պատվիրաններից որևէ մեկը և կուրորեն հետևել այն երկրի ու պետականության օրենքներին, որին ինքը նվիրված է: (Կարծում եմ Մարոզովի ու Սամվելի դեպքերը շատ քչերին են ոգեշնչում)
Իսկ այն հարցում, որ հարկավոր է հարգել պետության օրենքները, ես միանգամայն համաձայն եմ Վիշապի հետ: Սակայն դա պետք է ընդամենը հարգանք լինի և ոչ ավելին:
Ավելացվել է 6 րոպե անց
Նրանց ավելի քաղաքակրթված լինելը հարաբերական հասկացողություն է: Կցանկանայի տեսնել, թե ինչ կլիներ այդ քաղաքակրթվածության հետ, եթե այն մի լուրջ փորձության ենթարկվեր, ինչպիսին ենթարկվում են հայերը վերջին դարի ընթացքում:
Իսկ նրանց այդ թվացյալ քաղաքակրթության պատճառն էլ այն է, որ ինչպես ինքդ ասացիր, ընկեր, "Օդինի արդարություն" հասկացությունը իր որական ու իմաստային առումով շատ ավելի զիճում է "Արիական արդարություն" հասկացությունը, որը անգույն արյան տեսքով հոսում է, ամեն մի հայի երակներով, սակայն միանգամայն գունավոր հետևանքներ է ունենում:
Էջանիշներ