Սխալվում ես, ինետս dial-up է, որ զանգում են, դուրս եմ թռնում ու դժվար եմ միանում:
1.Ցուցարարների կրակելը, թե ցուցարարների վրա կրակելը, որովհետև դրանք տարբեր բաներ են:
Առհասարակ մարդու վրա զենք բարձրացնելը արդարացում չունի. լինի դա ոստիկան թե ցուցարար: Բայց երբ խոսում ենք ոստիակնների կողմից զենք գործածելու մասին, եկեք մյուս կողմն էլ դիտարկենք, օրինակ ցուցարարների պահվածքը և քայլերը այդ պահին: Չեմ մանրամասնում որ ավելորդ էմոցիաներին տուրք չտամ, եթե ուզում ես նամակ կգրեմ:
2.Ես ուղղակի ամոթալի ու այնթույլատրելի եմ համարում ընդհանրապես Օպերայի պատերի տակ միզելը ցանկացած ժամի: Անիմաստ է այդ մասին խոսել:
Իսկ ցուցարարները, երևի, միզել են գիշերը, քո ասած թուքումուրից խուսափելու համար, թեև, կարծում եմ, թուքումուրից խուսափելու համար պետք է զուգարան գնային:
Իհարկե կանայք էլ են միզել, ի գիտություն քեզ, կանայք առանձնահատուկ զսպվածությամբ չեն առանձնանում:
3. Ցավոք, ճիշտ առաջնորդ ընտրելը:
4.Դեղատներում նարկոտիկներ չեն վաճառվում հենց այնպես, ինչ էլ կա, շատ թույլ է, նրանց ինչ կաներ: Իսկ եթե ավելի լուրջ, թալանեցին այն մարդկանց խանութները, որոնց դեմ էին պայքարում: ՈՒ դա ամենաճիշտ ճանապարհը չէր բողոքը արտահայտելու:
5.Տեղյակ չեմ, որ մոտերքում զենքի խանութ կա: Պարդոն:
Նկարահանումը ոչ թե Հանրայինն էր իրականացնում, այլ Ոստիկանությունը:
6.Հաստատ խորհուրդ չեմ տա թալանել նրանց ունեցվածքը, ինչ ճանապարհով էլ նրանք այն ձեռք բերած լինեն: Դա քաղաքակիրթ չէ: Փաստորեն այդ մարդիկ հենց այնպես են վարվում, ինչի դեմ, որ պայքարում են:
7.Ճշմարտությունը, որից բխում են ազատությունն ու արդարությունը:
8.Անդունդը հարաբերական է: Այն սուբյեկտիվ ընկալում է տվյալ դեպքում:
սկսեմ վերջից 2 հարցից- հակասում ես ինքդ քեզ քո գրածներով, հարցեր 7-8-
եթե 8.Անդունդը հարաբերական է: Այն սուբյեկտիվ ընկալում է տվյալ դեպքում:- սուբեկտիվ(այս բառը դու շատ ես սիրում) ընկալումը անդունդի դա ազգի հավաքական սուբեկտիվ ընկալումն է, միևնույն ժամանակ դա շատ առարկայական երեվում է, սկսած նրանից որ պարտվում ենք միջազգային ասպարեզում շատ արագ, եթե կուզես քեզ մի քանի համեմատություններ կանեմ սկսած 94-98 թթ առաջարկները ու ձեվակերպումները ԼՂՀ հարցի, սրանք պաշտոնական են, մինչեվ վերջին ընդհանուր պետություն առաջարկը, ամենավերջինը դեռ հայտնի չե սակայն միշտ ասվել է որ շատ տարբեր չե նախորդից, լինկերը պաշտոնական կարող եմ տալ, այսինքն այս ասպարեզում անդունդը շատ մոտ է, մյուս հարցս եթե հայաստանը չի գնում դեպի անդունդ ինչու 91-98 թթ հայաստանից հեռացել են նույնքան մարդիկ ինչքան 99-2007, սա պաշտոնական տվյալ է, այսինքն եթե նույնիսկ անդունդը սուբեկտիվ է ապա ինչով կարող ես ապացուցել որ ճշմարտության քո ընկալումը սուբեկտիվ չէ, եվ հանուն ինչ ինչ սուբեկտիվ պատչառների դու ուղղակի անտեսում ես ազատությունը,
6--Նկարահանումը ոչ թե Հանրայինն էր իրականացնում, այլ Ոստիկանությունը:-- ծիծաղելի է թալանչիները ազատ թալանում էին ոստիկանության կամերայի ներքո

և երբեմն նույնիսկ ժպտում նկարողին, սա քեզորպես տրամաբանող նորմալ մարդ տարօրինակ չի թվում՞--մնացյալի մասին ավելի ուշ ու ավելի մանրամասն
Իսկ դու տեսե՞լ ես նկարահանումը մեքենայից: Եթե այո, ի՞նչ ես կարծում, ինչու՞ էին մեքենայի մեջից նկարահանում:
Ավելացվել է 1 րոպե անց
Դու սխալ հասկացար 7-րդ հարցի պատասխանը: Նկատի ունեի, նույն արդարությունն ու ազատությունը:
Չեմ հավատում, որ արտագաղթը նույն չափսերի է, ինչ 90-ականներն: Ինձ ձաստեր տրամադրի:
հիմա պատկերացրու կանանց որոնք գիշերը թողած այգիները գնում են հատուկ միզելու պատերի տակ՞ քո ծիծաղը չի գալիս՞
Էջանիշներ