Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Ըստ ժամանակակից գիտության՝ նպատակ գոյություն չունի, կյանքը քաոսի մեջ այնպիսի պատահական երևույթ է, ինչպիսին է ասենք սուրճի մեջ կաթ ավելացնելիս «հետաքրքիր» նախշերի ստացվելը։ Մարդկային բոլոր ճամարտակությունները նույնքան իմաստ ունեն, որքան ասենք լեռների բարձր լինելը, կամ ծովի կապույտ գույնը։ Այս խոսքերը որ գրում եմ, նույնքան պատահականության արդյունք են, որքան որ քո հետաքրքրությունը «նպատակ» կոչված հասկացության մասին, ու ինքը՝ նպատակ հասկացությունը։ Քաոսի մեջ որոշակի ժամանակավոր «օրինաչափությունները» առաջանում են բաց համակարգի շնորհիվ, կամ պատճառով, որպես այս կամ այն փոխազդեցությունների ու պատճառահետևանքային կապերի պրոցեսների բազմություն։ Ասենք ներկայիս խառնաշփոթի մեջ մարդ կոչված օբյեկտները կարող են օրիենտացիան կորցնել ու ասենք այսպիսի իրավիճակ կարող է առաջանալ․

 •
• 
 Սեղմել՝ ցույց տալու համար



Այն, որ մարդուն թվում է, թե կա նպատակ, կամ իմաստ, կամ որ մարդիկս ինչ-որ բան ենք մեզնից ներկայացնում, այդ թվալն էլ է ժամանակավոր պատահականության արդյունք, «հետաքրքիր» նախշ տվյալ ակնթարթի մեջ։ Մեր գոյությունն, աշխարհընկալումն ու ձգտումները ամբողջ տիեզերքի ժամանակատարածության մեջ աննշան խառնաշփոթ են, որը կարելի է անտեսել։
Ըստ ժամանակակից գիտության․․․ Կան տարբեր "ժամանկակից գիտություն"-ներ, նայած, թե ով ա էդ ժամանակակից գիտությունը հղանում ու ամենակարևորը՝ ովքեր են դրանք առաջ բրդում ու ինչ նպատակով։ Չնայած, ասում էիր՝ նպատակ ասածն էլ գոյություն չունի, հնարած կոնցեպտ ա, ու որ ամեն ինչ աննպատակ քաոս ա ու խառնաշփոթ։ Կարող ա՝ ոչ էլ քաոսն ու խառնաշփոթը գոյություն ունեն, ու ընդհանրապես ոչինչ գոյություն չունի, ինչպես նաև իմ էս տեքստը ու դու, որ կարդում ես։
Դրա համար էի ասում՝ եկեք չցիտենք աղբյուրներ, տեսություններ, դրա համար կան էդ տեսության սայթերն ու գրքերը, ու դրանք նախահայրերը, պաշտպաններն ու ֆանատները, նաև՝ ընդդիմադիրները։ Մանավանդ որ դրանք բոլորը "ստույգ" են ու․․․ հակասական։
Իսկ ըստ քե՞զ․․․ Ըստ քեզ ինչը ոնց ա։
Ես, օրինակ, կարծում եմ, որ նպատակ կա, ու էդ նպատակը դրված ա ամեն ինչի հիմքում, միջուկում, ու ղեկավարող, առաջ մղող ուժն ա, էներգիան։ Ու որ կաթը որ լցնում ես սուրճի մեջ, առաջացած նաշխերից և ոչ մի բիծ պատահական չի, ուղղակի մենք չենք տեսնում դրա ֆորմուլան, գործոնները, ու վերջապես՝ նպատակը։