User Tag List

Էջ 1 2-ից 12 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 2138 հատից

Թեմա: Փաշինյանի կառավարության գործունեությունը

Համակցված դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #1
    Պատվավոր անդամ

    Գրանցման ամսաթիվ
    05.09.2009
    Հասցե
    Ժամի թաղ
    Գրառումներ
    7,824
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էս մոդելը կոչվում ա «writing across the curriculum», ինչը ենթադրում ա, որ գրեթե բոլոր դասերում գրավոր հանձնարարություններ կան, ու ուսանողները իրենց գրելու հմտությունները լավացնում են ամբողջ կրթության ընթացքում, ոչ թե համակարգված։ Բավականին բարդ մոդել ա՝ լավ իրականացնելու համար, մանավանդ ոչ-հումանիտար բնագավառներում, ու Հայաստանում լիքը տարբեր պատճառներով հաստատ կտապալվի։



    Որ Տրիբունի դրած հղումով գնաս ու գտնես ծրագրի բռոշյուրի հղումը, կտեսնես որ ծրագիրը 3 տարվա ծրագիր է, վերջում էլ դառնում ես կենսաբան, ոչ թե կամպյուտեռով տեքստ հավաքող։ Կամ էլ կարաս սենդվիչ ծրագիր անես, կամ մի տարի դրսերում սովորես (սա էլ gap year-ի նման մի բան ա, ոչ թե զուտ մասնագիտական)։

    Իսկ արտասահմանցի ուսանողների համար, ովքեր կամ լեզվի խնդիր ունեն, կամ A-levels-ին անհամապատասխան կրթություն, կա International Foundation Programme, որը մի ամբողջ տարվա ծրագիր ա (կամ արագացված կես տարով), կամ էլ կարաս Integrated foundation year ծրագիր անել, որը 3 տարվա կրթությունը ձգում ա 4 տարվա, բայց թույլ ա տալիս որ քո մասնագիտությամբ դասեր էլ սկսես սկզբից վերցնել։

    Գրառմանդ մնացած մասերի stream of consciousness- գլուխս պտտվեց, բայց համաձայն չեմ շատ ասածներիդ հետ։
    Սթիմ քոնշըզի պահով, ես հենց գիտեի զրուց ենք անում չգիտեի որ բուլիթ փոյնթերով գրառում ա ակնկալվում: Գրառման ոճական հնարքները վերլուծող որևէ գրառման հետ այսուհետ քննարկման չեմ մտնելու: Անգլիական և շոտլանդական բուհերի միջև ահագին տարբերություն կա ու ընդհանրապես բուհից բուհ տարբեր ա: Կոնկրետ մեր բուհում երեք տարում միայն ընդհանուր որակավորում կարաս ստանաս:

  2. #2
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ի՞ՆՉՆ ԵՔ ԻՆՉԻ ՀԵՏ ՀԱՄԵՄԱՏՈՒՄ, ՊԱՐՈ՛Ն ՓԱՇԻՆՅԱՆ

    Հայաստանի ԲՈՒՀ-երի ոչ հումանիտար ֆակուլտետներում հայագիտական առարկաների դասավանդման կրճատումը Նիկոլ Փաշինյանը հիմնավորում է նրանով, թե իբր աշխարհի առաջատար համալսարաններում՝ Հարվարդում և Քեմբրիջում, ոչ հումանիտար ֆակուլտետներում անգլերեն լեզու, գրականություն և, համապատասխանաբար,ԱՄՆ-ի ու Մեծ Բրիտանիայի պատմություն չեն դասավանդվում։

    Ադրյոք արդարացվա՞ծ ու տեղի՞ն է Փաշինյանի այս զուգահեռը։ Իհարկե, ո՛չ, որովհետև նա համեմատում է լեզվաժողովրդագրական, լեզվակրթական, լեզվամշակութային, լեզվաքաղաքական, կրթական-սոցիալական և ռազմավարական առումով միմյանցից տրամագծորեն տարբերվող՝ անհամեմատելի իրավիճակները։ Դատեք ինքներդ։

    ԼԵԶՎԱԺՈՂՈՎՐԴԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՄԵՄԱՏՈՒԹՅՈՒՆ

    1. Հայոց լեզուն որպես մայրենի լեզու կրողների թիվն աշխարհում 4-5 միլիոնից ավելին չէ (դեռ որակի հարցն էլ մի կողմ դրած)։ Ցավոք, այս թիվը գնալով պակասում է՝ Հայաստանում բնակչության նվազման ու ծերացման, Սփյուռքում անողոք ապամշակութացման և ձուլման գործընթացների՝ «սպիտակ ջարդի» պատճառով։ Հայերենը, փաստորեն, վտանգված լեզու է արդեն միայն իր կրողների փոքրաթիվության բերումով։

    Իսկ ինչպիսի՞ն է անգլախոսների թվաքանակը։ Անգլերենն արդեն գրեթե մեկ դար է, ինչ գրավում է աշխարհը։ Այն ամենաէքսպանսիոնիստական լեզուն է։ Այսօր անգլախոսները թվապես գերազանցում են կամ հավասար են չինացիներին. 378 միլիոն մարդկանց համար անգլերենը մայրենի լեզու է, իսկ 743 միլիոն մարդկանց համար՝ երկրորդ լեզու (սրանք մի 10 տարով հնացած տվյալներ են)։ Այսինքն՝ անգլերեն խոսում է 1 միլիարդ 121 միլիոն մարդ։ Իսկ եթե հաշվենք նաև անգլերեն թեթևակիորեն իմացողներին, ապա թիվն է՛լ ավելի մեծ է։
    Կարող ենք որոշակի մոտավորությամբ պնդել, որ հայերենին տիրապետողների և անգլերենին տիրապետողների թվերը տարբերվում են երեք կարգով (բանասիրական կրթություն ունեցող վերնախավի ներկայացուցիչների համար պարզաբանենք՝ ՀԱԶԱՐ ԱՆԳԱՄ)։

    Ի՞նչն եք ինչի հետ համեմատում, պարո՛ն Փաշինյան։

    2. ԼԵԶՎԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՄԵՄԱՏՈՒԹՅՈՒՆ

    Հարվարդում և Քեմբրիջում մասնագիտական գրականությունն ամբողջությամբ՝ 100 տոկոսով անգլերեն է, իսկ ՀՀ ԲՈՒՀ-երում՝ մասնագիտական գրականության մեծամասնությունը հաճախ օտար լեզվով է։ Այսինքն՝ Հարվարդի և Քեմբրիջի ուսանողն այսպես թե այնպես անգլերեն շատ ավելի է կարդում ու գրում, քան ՀՀ ԲՈՒՀ-երի ուսանողները՝ հայերեն (ընդ որում, խոսքը վերաբերում է և՛ ոչ հումանիտար, և՛ հումանիտար ֆակուլտետների ուսանողներին)։

    Ի՞նչն եք ինչի հետ համեմատում, պարո՛ն Փաշինյան։

    3. ԼԵԶՎԱՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ ՀԱՄԵՄԱՏՈՒԹՅՈՒՆ

    Հարվարդի և Քեմբրիջի ուսանողներն ապրում են անգլերենի բացարձակ գերիշխանության մշակութային պայմաններում։ Նրանց դիտած հեռուստաեթերը, ֆիլմերը, մուլտերը, համերգները գրեթե 100 տոկոսով անգլերեն են։ Նրանց օգտագործած համակարգչային ծրագրերը 100 տոկոսով անգլերեն են։ Նրանց լսած երգերը 100 տոկոսով անգլերեն են (Նույնիսկ Չելենտանոն և Ազնավուրն են նրանց համար անգլերեն երգում)։ Նրանց խաղացած համակարգչային խաղերը 100 տոկոսով անգլերեն են...

    ՀՀ ԲՈՒՀ-երի ուսանողների դիտած հեռուստաեթերի, ֆիլմերի, մուլտերի, համերգների միայն մի մասն է հայերեն, իսկ մի շատ զգալի, երբեմն գերակշռող մասը՝ օտար լեզվով է։ ՀՀ ԲՈՒՀ-երի ուսանողների օգտագործած համակարգչային ծրագրերը գրեթե 100 տոկոսով օտար լեզվով են։ ՀՀ ԲՈՒՀ-երի ուսանողների լսած երգերի կեսից ոչ պակասը կամ ավելին օտար լեզվով են (եթերը ողողված է օտարալեզու երգերով)։ ՀՀ ԲՈՒՀ-երի ուսանողների խաղացած համակարգչային խաղերի 100 տոկոսն օտար լեզվով են... Այսինքն՝ ՀՀ ԲՈՒՀ-երի ուսանողների համար հայերենը շատ հաճախ գերակա լեզու չէ։

    Ի՞նչն եք ինչի հետ համեմատում, պարո՛ն Փաշինյան։

    4. ԼԵԶՎԱՔԱՂԱԿԱՆ ՀԱՄԵՄԱՏՈՒԹՅՈՒՆ

    Հարվարդի համալսարանը գտնվում է Ամերիկայի Միացյալ Նահանգներում, իսկ Քեմբրիջի համալսարանը՝ Մեծ Բրիտայնիայում։ Երկուսն էլ կայսրություն են, որոնք մասնագիտացած են, մասնավորապես, անգլերեն լեզվի էքսպանսիայի և չափազանց խելացի ու կոշտ լեզվաքաղաքականություն վարելու հարցերում։

    Հայաստանի Հանրապետությունը նորաստեղծ և թույլ պետություն է, որը մինչև այսօր չունի հայոց լեզվի շահերից բխող հստակ լեզվաքաղաքականություն, ինչի վառ ապացույց է նաև ԿԳՍՄ-ի ու կառավարության խնդրո առարկա ապիկար նախաձեռնությունը։ Այսօրվա իշխանությունները հաստատեցին նախորդների ծրագիրը և վերացրեցին Լեզվի պետական տեսչությունը, դրա փոխարեն ստեղծելով իրավազուրկ և անողնաշար Լեզվի Կոմիտե (որի նույնիսկ անունը փոխառյալ բառից է)։

    Ի՞նչն եք ինչի հետ համեմատում, պարո՛ն Փաշինյան։

    5. ԿՐԹԱԿԱՆ-ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՀԱՄԵՄԱՏՈՒԹՅՈՒՆ

    Հարվարդի և Քեմբրիջի անգլերեն լեզվի, գրականության և պատմության դասախոսական կազմի աշխատավարձը շատ բարձր է, մասնավորապես՝ պրոֆեսորների տարեկան աշխատավարձը կազմում է 40.000 դոլարից մինչև 70.000 և ավել դոլար։ Այսինքն, այդ դասախոսները կարող են նաև առանձնապես չմտածել լրացուցիչ ժամերի մասին։ Ի դեպ, Հարվարդի տարեկան բյուջեն 2019 թ. կազմել է 4.5 միլիարդ դոլար՝ այսինքն ավելին, քան Հայաստանի Հանրապետության տարեկան բյուջեն է։

    ՀՀ ԲՈՒՀ-երի հայոց լեզվի, գրականության և պատմության դասախոսական կազմի աշխատավարձը շատ ցածր է, ամսեկան, միջին հաշվով, 300-400 դոլար (տարեկանը՝ 4000 դոլար)։ Բնական է, որ այդ մարդիկ մեծապես շահագրգռված են լրացուցիչ դասաժամերի մեջ։ Կրճատելով այդ դասաժամերն ուղիղ հարված է հասցվում հայոց լեզվի, գրականության և պատմության մասնագետների կենսամակարդակին և սոցիալական կարգավիճակին՝ այստեղից բխող բոլոր անցանկալի հետևանքներով հանդերձ։ Ու պարզապես երեսպաշտություն է ասել, թե հայոց լեզվի դասախոսները իրենց շահերից ելնելով են պայքարում կառավարության նախագծի դեպ։
    Ի՞նչն եք ինչի հետ համեմատում, պարո՛ն Փաշինյան։

    6. ՌԱԶՄԱՎԱՐԱԿԱՆ ՀԱՄԵՄԱՏՈՒԹՅՈՒՆ

    Թեև ԱՄՆ-ն և Մեծ Բրիտանիան արտաքին թշնամիներից վախենալու շատ պատճառներ առանձնապես չունեն, նրանք հրաշալի են հասկանում լեզվի, գրականության, պատմության և մշակույթի պետականակերտ, համախմբող ու միավորող նշանակությունը։

    Հայաստանը գտնվում է լինել-չլինելու իրավիճակում, երբ գերակշիռ ուժեր ունեցող թշնամիները՝ Թուրքիան և Ադրբեջանն սպառնում են նրա բուն գոյությանը։ Բայց ՀՀ բարձրագույն քաղաքական ղեկավարությունը մնում է անհաղորդ հայոց լեզվի, պատմության և մշակույթի ազգապահպան, ազգաստեղծ ու պետականաստեղծ զորությանը։

    Ի՞նչն եք ինչի հետ համեմատում, պարո՛ն Փաշինյան։

    Այս համեմատությունների շարքը կարելի է դեռ երկար շարունակել, բայց այսքանն էլ բավարար է։ Բաղդատելով Հարվարդն ու Քեմբրիջը Հայաստանի ԲՈՒՀ-երի հետ, Փաշինյանը ևս մեկ անգամ ցուցադրեց իր անպատրաստությունը պետության համար ռազմավարական նշանակություն ունեցող միանգամից մի քանի բնագավառներում։

    Արմեն Այվազյան
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  3. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (09.11.2019)

  4. #3
    Անմոռուկ
    Գաղթական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2007
    Հասցե
    Լեռնաղբյուր
    Գրառումներ
    5,264
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ի՞ՆՉՆ ԵՔ ԻՆՉԻ ՀԵՏ ՀԱՄԵՄԱՏՈՒՄ, ՊԱՐՈ՛Ն ՓԱՇԻՆՅԱՆ

    Հայաստանի ԲՈՒՀ-երի ոչ հումանիտար ֆակուլտետներում հայագիտական առարկաների դասավանդման կրճատումը Նիկոլ Փաշինյանը հիմնավորում է նրանով, թե իբր աշխարհի առաջատար համալսարաններում՝ Հարվարդում և Քեմբրիջում, ոչ հումանիտար ֆակուլտետներում անգլերեն լեզու, գրականություն և, համապատասխանաբար,ԱՄՆ-ի ու Մեծ Բրիտանիայի պատմություն չեն դասավանդվում։

    Ադրյոք արդարացվա՞ծ ու տեղի՞ն է Փաշինյանի այս զուգահեռը։ Իհարկե, ո՛չ, որովհետև նա համեմատում է լեզվաժողովրդագրական, լեզվակրթական, լեզվամշակութային, լեզվաքաղաքական, կրթական-սոցիալական և ռազմավարական առումով միմյանցից տրամագծորեն տարբերվող՝ անհամեմատելի իրավիճակները։ Դատեք ինքներդ։

    ԼԵԶՎԱԺՈՂՈՎՐԴԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՄԵՄԱՏՈՒԹՅՈՒՆ

    1. Հայոց լեզուն որպես մայրենի լեզու կրողների թիվն աշխարհում 4-5 միլիոնից ավելին չէ (դեռ որակի հարցն էլ մի կողմ դրած)։ Ցավոք, այս թիվը գնալով պակասում է՝ Հայաստանում բնակչության նվազման ու ծերացման, Սփյուռքում անողոք ապամշակութացման և ձուլման գործընթացների՝ «սպիտակ ջարդի» պատճառով։ Հայերենը, փաստորեն, վտանգված լեզու է արդեն միայն իր կրողների փոքրաթիվության բերումով։

    Իսկ ինչպիսի՞ն է անգլախոսների թվաքանակը։ Անգլերենն արդեն գրեթե մեկ դար է, ինչ գրավում է աշխարհը։ Այն ամենաէքսպանսիոնիստական լեզուն է։ Այսօր անգլախոսները թվապես գերազանցում են կամ հավասար են չինացիներին. 378 միլիոն մարդկանց համար անգլերենը մայրենի լեզու է, իսկ 743 միլիոն մարդկանց համար՝ երկրորդ լեզու (սրանք մի 10 տարով հնացած տվյալներ են)։ Այսինքն՝ անգլերեն խոսում է 1 միլիարդ 121 միլիոն մարդ։ Իսկ եթե հաշվենք նաև անգլերեն թեթևակիորեն իմացողներին, ապա թիվն է՛լ ավելի մեծ է։
    Կարող ենք որոշակի մոտավորությամբ պնդել, որ հայերենին տիրապետողների և անգլերենին տիրապետողների թվերը տարբերվում են երեք կարգով (բանասիրական կրթություն ունեցող վերնախավի ներկայացուցիչների համար պարզաբանենք՝ ՀԱԶԱՐ ԱՆԳԱՄ)։

    Ի՞նչն եք ինչի հետ համեմատում, պարո՛ն Փաշինյան։

    2. ԼԵԶՎԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՄԵՄԱՏՈՒԹՅՈՒՆ

    Հարվարդում և Քեմբրիջում մասնագիտական գրականությունն ամբողջությամբ՝ 100 տոկոսով անգլերեն է, իսկ ՀՀ ԲՈՒՀ-երում՝ մասնագիտական գրականության մեծամասնությունը հաճախ օտար լեզվով է։ Այսինքն՝ Հարվարդի և Քեմբրիջի ուսանողն այսպես թե այնպես անգլերեն շատ ավելի է կարդում ու գրում, քան ՀՀ ԲՈՒՀ-երի ուսանողները՝ հայերեն (ընդ որում, խոսքը վերաբերում է և՛ ոչ հումանիտար, և՛ հումանիտար ֆակուլտետների ուսանողներին)։

    Ի՞նչն եք ինչի հետ համեմատում, պարո՛ն Փաշինյան։

    3. ԼԵԶՎԱՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ ՀԱՄԵՄԱՏՈՒԹՅՈՒՆ

    Հարվարդի և Քեմբրիջի ուսանողներն ապրում են անգլերենի բացարձակ գերիշխանության մշակութային պայմաններում։ Նրանց դիտած հեռուստաեթերը, ֆիլմերը, մուլտերը, համերգները գրեթե 100 տոկոսով անգլերեն են։ Նրանց օգտագործած համակարգչային ծրագրերը 100 տոկոսով անգլերեն են։ Նրանց լսած երգերը 100 տոկոսով անգլերեն են (Նույնիսկ Չելենտանոն և Ազնավուրն են նրանց համար անգլերեն երգում)։ Նրանց խաղացած համակարգչային խաղերը 100 տոկոսով անգլերեն են...

    ՀՀ ԲՈՒՀ-երի ուսանողների դիտած հեռուստաեթերի, ֆիլմերի, մուլտերի, համերգների միայն մի մասն է հայերեն, իսկ մի շատ զգալի, երբեմն գերակշռող մասը՝ օտար լեզվով է։ ՀՀ ԲՈՒՀ-երի ուսանողների օգտագործած համակարգչային ծրագրերը գրեթե 100 տոկոսով օտար լեզվով են։ ՀՀ ԲՈՒՀ-երի ուսանողների լսած երգերի կեսից ոչ պակասը կամ ավելին օտար լեզվով են (եթերը ողողված է օտարալեզու երգերով)։ ՀՀ ԲՈՒՀ-երի ուսանողների խաղացած համակարգչային խաղերի 100 տոկոսն օտար լեզվով են... Այսինքն՝ ՀՀ ԲՈՒՀ-երի ուսանողների համար հայերենը շատ հաճախ գերակա լեզու չէ։

    Ի՞նչն եք ինչի հետ համեմատում, պարո՛ն Փաշինյան։

    4. ԼԵԶՎԱՔԱՂԱԿԱՆ ՀԱՄԵՄԱՏՈՒԹՅՈՒՆ

    Հարվարդի համալսարանը գտնվում է Ամերիկայի Միացյալ Նահանգներում, իսկ Քեմբրիջի համալսարանը՝ Մեծ Բրիտայնիայում։ Երկուսն էլ կայսրություն են, որոնք մասնագիտացած են, մասնավորապես, անգլերեն լեզվի էքսպանսիայի և չափազանց խելացի ու կոշտ լեզվաքաղաքականություն վարելու հարցերում։

    Հայաստանի Հանրապետությունը նորաստեղծ և թույլ պետություն է, որը մինչև այսօր չունի հայոց լեզվի շահերից բխող հստակ լեզվաքաղաքականություն, ինչի վառ ապացույց է նաև ԿԳՍՄ-ի ու կառավարության խնդրո առարկա ապիկար նախաձեռնությունը։ Այսօրվա իշխանությունները հաստատեցին նախորդների ծրագիրը և վերացրեցին Լեզվի պետական տեսչությունը, դրա փոխարեն ստեղծելով իրավազուրկ և անողնաշար Լեզվի Կոմիտե (որի նույնիսկ անունը փոխառյալ բառից է)։

    Ի՞նչն եք ինչի հետ համեմատում, պարո՛ն Փաշինյան։

    5. ԿՐԹԱԿԱՆ-ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՀԱՄԵՄԱՏՈՒԹՅՈՒՆ

    Հարվարդի և Քեմբրիջի անգլերեն լեզվի, գրականության և պատմության դասախոսական կազմի աշխատավարձը շատ բարձր է, մասնավորապես՝ պրոֆեսորների տարեկան աշխատավարձը կազմում է 40.000 դոլարից մինչև 70.000 և ավել դոլար։ Այսինքն, այդ դասախոսները կարող են նաև առանձնապես չմտածել լրացուցիչ ժամերի մասին։ Ի դեպ, Հարվարդի տարեկան բյուջեն 2019 թ. կազմել է 4.5 միլիարդ դոլար՝ այսինքն ավելին, քան Հայաստանի Հանրապետության տարեկան բյուջեն է։

    ՀՀ ԲՈՒՀ-երի հայոց լեզվի, գրականության և պատմության դասախոսական կազմի աշխատավարձը շատ ցածր է, ամսեկան, միջին հաշվով, 300-400 դոլար (տարեկանը՝ 4000 դոլար)։ Բնական է, որ այդ մարդիկ մեծապես շահագրգռված են լրացուցիչ դասաժամերի մեջ։ Կրճատելով այդ դասաժամերն ուղիղ հարված է հասցվում հայոց լեզվի, գրականության և պատմության մասնագետների կենսամակարդակին և սոցիալական կարգավիճակին՝ այստեղից բխող բոլոր անցանկալի հետևանքներով հանդերձ։ Ու պարզապես երեսպաշտություն է ասել, թե հայոց լեզվի դասախոսները իրենց շահերից ելնելով են պայքարում կառավարության նախագծի դեպ։
    Ի՞նչն եք ինչի հետ համեմատում, պարո՛ն Փաշինյան։

    6. ՌԱԶՄԱՎԱՐԱԿԱՆ ՀԱՄԵՄԱՏՈՒԹՅՈՒՆ

    Թեև ԱՄՆ-ն և Մեծ Բրիտանիան արտաքին թշնամիներից վախենալու շատ պատճառներ առանձնապես չունեն, նրանք հրաշալի են հասկանում լեզվի, գրականության, պատմության և մշակույթի պետականակերտ, համախմբող ու միավորող նշանակությունը։

    Հայաստանը գտնվում է լինել-չլինելու իրավիճակում, երբ գերակշիռ ուժեր ունեցող թշնամիները՝ Թուրքիան և Ադրբեջանն սպառնում են նրա բուն գոյությանը։ Բայց ՀՀ բարձրագույն քաղաքական ղեկավարությունը մնում է անհաղորդ հայոց լեզվի, պատմության և մշակույթի ազգապահպան, ազգաստեղծ ու պետականաստեղծ զորությանը։

    Ի՞նչն եք ինչի հետ համեմատում, պարո՛ն Փաշինյան։

    Այս համեմատությունների շարքը կարելի է դեռ երկար շարունակել, բայց այսքանն էլ բավարար է։ Բաղդատելով Հարվարդն ու Քեմբրիջը Հայաստանի ԲՈՒՀ-երի հետ, Փաշինյանը ևս մեկ անգամ ցուցադրեց իր անպատրաստությունը պետության համար ռազմավարական նշանակություն ունեցող միանգամից մի քանի բնագավառներում։

    Արմեն Այվազյան
    Արմեն Այվազյանից սենց թույլ ջուրծեծոցի չէի սպասում...
    Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..

  5. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (09.11.2019)

  6. #4
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Գաղթական-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արմեն Այվազյանից սենց թույլ ջուրծեծոցի չէի սպասում...
    Կներես, եղբայր, բայց մի տեսակ լուրջ չի, էլի, տենց համապարփակ կարծիքին մեկ տողով նման պատասխան տալը։ Բան ունե՞ս ասելու՝ մանրամասնիր...
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  7. #5
    . Ծլնգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2016
    Գրառումներ
    3,041
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Նասդաքում հոդված վերջին եվրոբոնդերի տեղաբաշխման մասին։

    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ի միջի այլոց, չեմ ուզում շատ բարդացնեմ, բայց էս վերջին տեղաբաշխման կուպոն ռեյթը 4.2 չի, 3.95 ա, այսինքն իրականում ավելի ցածր ա, այսինքն սպասարկումը կատարվելու ա 3,95-ով։ Բլին, կրկնում եմ, ոչ մի հետխորհդային երկիր չի կարում սենց միջոցները ներգարվի, երևի մենակ Ռուսաստանը, էն էլ կասկածում եմ։
    Ոնցոր թե այնքան էլ «ոչ մի» չի․․․
    Armenia's 2025 bonds are yielding 3.9% - a touch above Azerbaijan's and Uzbekistan's 2024 bonds at 3.3% and 3.5% respectively.

  8. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (09.11.2019)

  9. #6
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ջան, ստեղ գրածը 2025 bond-ի մասին ա, ու yield-ի։ Մեր վերջին թողարկածը 2029 bond ա, ու ես գրել էի coupon rate-ի մասին:

  10. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Varzor (09.11.2019), Ծլնգ (10.11.2019)

  11. #7
    . Ծլնգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2016
    Գրառումներ
    3,041
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ջան, ստեղ գրածը 2025 bond-ի մասին ա, ու yield-ի։ Մեր վերջին թողարկածը 2029 bond ա, ու ես գրել էի coupon rate-ի մասին:
    Հա աչքիս ես էլ քո հետ գամ ժողում կարդալ սովորելու․․․

    Հ․Գ․
    Բայց դե եթե սենց ցածր են իրենց բոնդերի յիելդերը, ուրեմն բավական պահանջարկ ունեն, որ նոր խելամիտ թողարկման դեպքում մերինի կարգի կամ ավելի ցածր coupon rate-ով տեղաբաշխեն։

  12. #8
    . Ծլնգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2016
    Գրառումներ
    3,041
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կներես, եղբայր, բայց մի տեսակ լուրջ չի, էլի, տենց համապարփակ կարծիքին մեկ տողով նման պատասխան տալը։ Բան ունե՞ս ասելու՝ մանրամասնիր...
    Ես փորձեմ համապարփակ կարծիքին համապարփակ պատասխան տալ․ Արմեն Այվազյանի համեմատա-քննադատական լեզվա-պատմա-ազգայնական զեկույցը համապարփակ ջուրծեծոցի էր։

    Բայց գիտեմ էլի սրտովդ չի լինելու, դրա համար մի առաջարկ ունեմ․ Այվազյանի 6 կետերից ցանկացածը ընտրի, որի հետ դու ինքդ ես համաձայն, ավելացրու մի երկու հիմնավորում, թե ինչու ես համաձայն, մենք էլ փորձենք արձագանքել դրան, թե չէ սենց որ ամեն մի համապարփակ տռռողին «լուրջ» պատասխաններ տանք վայթե ակումբը պոլիծեխնիկից առաջ Հարվարդ դառնա։

  13. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Varzor (09.11.2019), Աթեիստ (09.11.2019), Գաղթական (09.11.2019), Տրիբուն (09.11.2019)

  14. #9
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը

    Բայց գիտեմ էլի սրտովդ չի լինելու, դրա համար մի առաջարկ ունեմ․ Այվազյանի 6 կետերից ցանկացածը ընտրի, որի հետ դու ինքդ ես համաձայն, ավելացրու մի երկու հիմնավորում, թե ինչու ես համաձայն, մենք էլ փորձենք արձագանքել դրան, թե չէ սենց որ ամեն մի համապարփակ տռռողին «լուրջ» պատասխաններ տանք վայթե ակումբը պոլիծեխնիկից առաջ Հարվարդ դառնա։
    Անհույս ա

  15. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Ծլնգ (10.11.2019)

  16. #10
    Ուշադիր
    Chuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    25,245
    Բլոգի գրառումներ
    31
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Դե որ Լիոն ախպերը Արմեն Այվազյան ա ցիտում, ես էլ ինքս ինձ ցիտեմ ։ճ

    ----

    ՀԱՅՈՑ ԼԵԶՈՒՆ ԲՈՒՀՈՒՄ ՊԱՐՏԱԴԻՐ ԱՌԱՐԿԱ ԼԻՆԵԼ-ՉԼԻՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

    Խոստացել էի, որ էս թեմայով գրելու եմ: Բայց նախքան բուն ասելիքիս անցնելն ուզում եմ անպայման անդրադառնալ մի մտքի, որը ամենատարբեր ձևակերպումներով լսել կամ կարդացել եմ վերջին օրերին: Ասում են, որ քանի դեռ դպրոցում նորմալ հայերեն չեն սովորում, ԲՈՒՀ-ում պետք է դասավանդվի հայոց լեզուն, որ չիմացողները սովորեն: Հետաքրքիր է, հայերենի մասին սենց բան ասողները հասկանու՞մ են, թե ի՜նչ սարսափելի բան են ասում: Ախր ուսանող դառնալու համար պետք է հայերենի քննություն հանձնես: Ու եթե հայերեն չիմանալով ընդունվել ես, ուրեմն ընդունվել ես կաշառքով: Այլ կերպ ասած էս մտքի հեղինակներն ակամայից աջակցում են կոռուպցիային: Եթե ընդունվել ես ԲՈՒՀ, ուրեմն կա՛մ հայերենի բավարար գիտելիք ունես, կա՛մ էլ դու չպետք է լինեիր էդտեղ, փողով ես ընդունվել: Ուրեմն անկախ դպրոցում կրթության որակի փոխել-չփոխելուց (անպայման պետք է փոխվի), պետք է հստակ սահմանանենք քաղաքականություն, որ կոռուպցիան անթույլատրելի ա, ԲՈՒՀ պետք է ընդունվի միայն ու միայն բավարար գիտելիք ունեցողը, անկախ նրանից, թե որտեղ է ստացել այդ գիտելիքը:

    Հիմա գանք հայերենին: Պատկերացրեք, որ մեկը ընդունվի բանասիրական ֆակուլտետ ու իր հետ սկսեն թվաբանություն անցնել. սովորեցնեն թվերը, գումարել-հանելը: Աբսուրդ է, չէ՞: Նույն էլ լեզվին է վերաբերվում: Սա էն դեպքը չի, երբ կրկնությունը գիտության մայրն է: Էն, ինչ ներառված է ոչ մասնագիտական ֆակուլտետների հայերենի կուրսում, իր մեջ չի պարունակում որևէ բան, որն ուսանողը արդեն իսկ չգիտի. նույն դպրոցական կուրսի կրկնությունը ժամանակի անիմաստ կորուստ է:

    Պե՞տք է հայերենի ուսուցումը ԲՈՒՀ-ում, թե՞ ոչ: Ես կարծում եմ, որ ցանկալի է, բայց բացարձակ ոչ էն տեսքով, ինչ հիմա կա ու ոչ բոլորի համար: Բանասիրականի դասախոսներն ու ուսանողները, իմ պատկերացմամբ, հիմա պետք է ոգևորված ծեծեին ռեկտորատների, գիտական խորհուրդների դռները, աղերսելով ու պահանջելով, որ իրենց տրված էս ազատությունը կարողանան օգտագործել ի շահ ԲՈՒՀ-ի ու ուսանողների, կրթության լավացման:

    Պետք է ասեին, որ մենք սկսում ենք կազմել նոր կուրսեր ամեն ֆակուլտետի համար, ըստ որի ոչ թե կրկնելու ենք դպրոցական կուրսը, այլ ունենալու ենք նոր առարկաներ: Ունենալու ենք, օրինակ, մասնագիտական տերմինաբանության ու մասնագիտական հայերենի կուրսեր: Ունենալու ենք բանավոր խոսքի ու հռետորաբանության կուրսեր: Ունենալու ենք ենթադրենք համեմատական լեզվաբանության կուրսեր: Գուցե արևմտահայերեն որոշ ֆակուլտետների համար: Եվ այլն, և այլն, և այլն: Ու որ էդ կուրսերը նենց խնամքով ենք կազմելու, նենց հետաքրքիր ենք սարքելու, էնքան գիտելիք տվող ենք սարքելու, որ ուսանողներն իրենց ճղելու են էդ կուրսերին գալու համար, ոչ թե գան նստեն դպրոցական կուրսի կրկնությանը ու ձանձրույթից հորանջելով իրենց տետրերի մեջ ձևավոր տառերով սեփական անունները գրեն:

    Ու էս կուրսերը պետք է լինեն ընտրովի: Ուսանողն ինքը պետք է կարողանա ընտրել, ուզու՞մ է իր լեզուն, հայերենի գիտելիքը խորացնել էսինչ ուղղությամբ, թե՞ չի ուզում: Եթե չի ուզում, իր գործն է: Բուհ գալով ինքն արդեն բավական նորմալ մակարդակի պետք է իմանա հայերեն: Բայց ձեր կազմած կուրսերը պետք է էնքան լավ սարքեիք, հարգելի բանասերներ, որ ուսանողները հերթ կանգնեին դրանք ընտրելու համար:

    Փոխարենն ի՞նչ եք անում: Պաշտպանում եք ձեր անտատասկ ճանապարհը՝ անըդհատ նույն ձանձրալի կուրսն անցնելու, որը ոչ ձեզ է հետաքրքիր, ոչ ձեր ուսանողներին, բայց սենց հեշտ ա, դուք բան չեք անում, դեռ դպրոցում անգիր արած սահմանումներն եք կարդալու, թելադրություն տալու ու հանգիստ գնալու եք բազմոցին թիկն տված ձեր տաք թեյը խմելու:

    Ու դեռ դու՞ք եք խոսում հայերենը պահպանելուց ու զարգացնելուց, սիրելի ակտիվիստներ, որ քայլ չեք անում, շանսն անգամ չեք ուզում օգտագործել հայերենը Հայոց աշխարհում զարգացնելու համար: Ախր ձեզ տվել են էդ հնարավորությունն ու ազատությունը, ո՞նց կարող եք օգտվելու փոխարեն ընդդիմանալ: Ու ու՞մ եք մեղադրում հայերենի դեմ պայքարելու մեջ: Նախարարի՞ն: Չէ, լու՞րջ: Արայիկի՞ն եք մեղադրում: Տո դուք ձեր փափուկ աթոռներին նստել, համակերպվել էիք ամեն ինչին, երբ էդ նույն Արայիկը պայքարում էր Հայերենի համար: Էն ժամանակ հո հիմիկվա նման չէր, որ դուք էլ դուրս գայիք պայքարելու: Վախեցած տեղներդ նստած էիք ու աջակցում էիք նրանց, ովքեր հենց հայերենի դեմ էին պայքարում: Հիմա ումի՞ց եք պաշտպանում հայերենը: Հայերենի պաշտպանների՞ց: Խելքներին աշեցեք...

    ...օրենքի էս նախագիծը լավ հնարավորություն է հայերենը զարգացնելու, հասարակության գիտելիքը շեշտակիորեն մեծացնելու, հայերենի կիրառական կուրսեր ստեղծելու համար: Այս հնարավորությունը բաց թողնելը հանցագործություն է:

    Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

    Խենթ եմ

  17. Գրառմանը 8 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    boooooooom (11.11.2019), Tiger29 (10.11.2019), Varzor (12.11.2019), Աթեիստ (10.11.2019), Գաղթական (11.11.2019), Շինարար (10.11.2019), Ուլուանա (11.11.2019), Տրիբուն (10.11.2019)

  18. #11
    Կատու Quyr Qery-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.06.2010
    Հասցե
    կինոներում
    Գրառումներ
    728
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Որ հիշում եմ ինչ տիպի հայոց լեզուն բարդացնում էր մեր կյանքը ԲՈՒՀում, բա հայոց պատմությունը, առավել ևս, որ դպրոցից եկած մարդիկ, ովքեր վստահ էին, որ Հայկը քրիստոնյա էր, Արարատն էլ Հայաստանի տարածքում է, ոչ մի ավել բան չտվեց ու իրենք երևի մինչև հիմա ճիշտը չգիտեն (( :
    Մեզ մոտ, մեկ ա, 80% չգիտի ինչի համար է ընդունվում, ինչ ա դառնալու, ու վապշե, էդ իրեն պետք ա թե չէ, ներկայիս համալսարանների դիմաց միտինգ անողները վկա:

    Էս սենց, իսկ առհասարակ, տանել չեմ կարող Նիկոլի թիմի մեծ մասին, շատերին համարում եմ լուզեր ու բլա-բլա-բլա, ինքըս ավելի շատ տուժել եմ իրենց անգործությունից, քան նախկիններից, բայց... Բայց , որ հիշում եմ, ովքեր էին նախկինները, դաշնակահանրապետական ազգային արժեքների ու վեհ կրոնի ջատագով գողականները, ու տեսնում եմ հիմա իրանց պաշտպանողներին, տեսնում եմ Նիկոլի թիմի իբր անհաջողություններից ուրախացողներին ու հեգնողներին, էն որ ուզում եմ ասեմ, յախք, յախք արա (էստեղ էլ Լիոնը վկա):
    Վերջին խմբագրող՝ Quyr Qery: 11.11.2019, 08:15:
    Maybe that's what hell is, the entire rest of eternity spent in fucking Bruges.

  19. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    boooooooom (11.11.2019), Freeman (12.11.2019), Աթեիստ (11.11.2019), Շինարար (11.11.2019), Տրիբուն (11.11.2019)

  20. #12
    Անմոռուկ
    Գաղթական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2007
    Հասցե
    Լեռնաղբյուր
    Գրառումներ
    5,264
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Փաշինյանի կառավարության գործունեությունը

    Մեջբերում Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Պետք է ասեին, որ մենք սկսում ենք կազմել նոր կուրսեր ամեն ֆակուլտետի համար, ըստ որի ոչ թե կրկնելու ենք դպրոցական կուրսը, այլ ունենալու ենք նոր առարկաներ: Ունենալու ենք, օրինակ, մասնագիտական տերմինաբանության ու մասնագիտական հայերենի կուրսեր: Ունենալու ենք բանավոր խոսքի ու հռետորաբանության կուրսեր: Ունենալու ենք ենթադրենք համեմատական լեզվաբանության կուրսեր: Գուցե արևմտահայերեն որոշ ֆակուլտետների համար: Եվ այլն, և այլն, և այլն:
    Երանի թե կարղանայինք վստահ լինել, որ ՀՀ ԲՈՒՀ-երը բարոյապես ու ֆիզիկապես պատրաստ կլինեն նման ավտոնոմիայի ու, գիտակցական ու կազմակերպչական բարձր մակարդակ ցույց տալով, առանց վերևից ուղղորդման, կկարողանան ինքնուրույն կողմնորոշվել, թե հայոց լեզվի ինչ նոր ձևեր են իրենց անհրաժեշտ ու «պատվիրեն» դրանք բանասերներին:

    Նենց չի էլի, որ ռեկտորները կամ գիտխորհուրդների բոլոր անդամները շնորհալի ու լուսավոր մարդիկ են, Հայոց աշխարհի բոլոր ԲՈՒՀ-երն էլ 1.5 տարում մեծածախ առևտրի կենտրոններից վերածվել են իրական կրթօջախների ու գիտության զարգացման ջատագովների...
    Վերջին խմբագրող՝ Գաղթական: 11.11.2019, 12:56:
    Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..

  21. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Lion (11.11.2019), Varzor (12.11.2019)

  22. #13
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կներես, եղբայր, բայց մի տեսակ լուրջ չի, էլի, տենց համապարփակ կարծիքին մեկ տողով նման պատասխան տալը։ Բան ունե՞ս ասելու՝ մանրամասնիր...
    Երկար ա գրած դդա համար ա համապարփակ, թե՞ դու ես մեջբերել, դրա համար:

    Կեսն էլ մոռացել ես գունազարդես, կարդալ չի լինում:

    Ասեմ, չորրորդ դասարանի մակարդակի շարադրություն ա:

  23. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Աթեիստ (09.11.2019), Գաղթական (09.11.2019), Ծլնգ (10.11.2019)

  24. #14
    Անմոռուկ
    Գաղթական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2007
    Հասցե
    Լեռնաղբյուր
    Գրառումներ
    5,264
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Փաշինյանի կառավարության գործունեությունը

    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կներես, եղբայր, բայց մի տեսակ լուրջ չի, էլի, տենց համապարփակ կարծիքին մեկ տողով նման պատասխան տալը։ Բան ունե՞ս ասելու՝ մանրամասնիր...
    Լիոն ջան, էլ ջուրծեծոցին ո՞նց ա լինում: Նիկոլը խոսքի մեջ մի բան ա ասել, սա էլ դրել՝ էդ մի նախադասությանը 7 հարկանի անդրադարձ ա գրել:
    Հարց ա ծագում՝ Արմեն Այվազյանը էս երկար լոլոյով ի՞նչ խնդիր էր փորձում լուծել՝ ցույց տալ թե Նիկոլի համեմատությունը անտեղին է՞ր, թե՞ ապացուցել ՀՀ ԲՈՒՀ-երում Հայոց լեզվի ու պատմության դասավանդման հույժ անհրաժեշտությունը:

    Թե երկրորդը՝ ոչ մի արգումենտ չտեսա հօգուտ դրա..
    Թե առաջինը՝ իմմմաստըը՞ը...
    Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..

  25. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Varzor (09.11.2019), Աթեիստ (09.11.2019), Ծլնգ (10.11.2019), Տրիբուն (09.11.2019)

  26. #15
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Համենայն դեպս ինձ համար՝ Արմենի ասածում մեծ իմաստ կար, որին տրամաբանական հակադարձում առայժմ չեմ տեսնում։
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

Էջ 1 2-ից 12 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 9 հոգի. (0 անդամ և 9 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Գրառումներ: 30
    Վերջինը: 09.04.2017, 21:42
  2. Նիկոլ Փաշինյանի դատավարությունը
    Հեղինակ՝ Chuk, բաժին` Քաղաքականություն
    Գրառումներ: 242
    Վերջինը: 20.03.2011, 17:03
  3. Քաղաքացին ընդդեմ ՀՀ կառավարության
    Հեղինակ՝ Վիշապ, բաժին` Իրավագիտություն, քաղաքագիտություն
    Գրառումներ: 28
    Վերջինը: 01.09.2009, 15:05
  4. ՍՍ-ի գործունեությունը` որպես <<նորընտիր>>
    Հեղինակ՝ Ambrosine, բաժին` Քաղաքականություն
    Գրառումներ: 38
    Վերջինը: 15.01.2009, 18:17

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •