5 հոգով 127 երգ ենք երգում:
Ու, գաղթական ախպեր, էտ սաղ նրանից ա, որ դու մետրոյի դիմացի հաջող կամ անհաջող ներկայացումը համեմատեցիր քաղաքի կենտրոնում առնանդամ տնկելու հետ, շատ նման Նաիռա Զոհրաբյանի քոմենթներին: Խոսքդ էլ շարունակաբար համեմում ես սիրուն նկարներով: Ու սկսվեց խրախճանքը ....
Աթեիստ (06.11.2019)
Varzor (06.11.2019)
Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..
Varzor (06.11.2019)
Գաղթական ջան, ասում են "արգելված միրգը համով ա" ու սա իրոք տենց ա (ես իմ վրա զգում եմ)։ Ինչքան արգելես, էնքան ավելի մեծ թափով ա շատանալու, ու հակառակը՝ որ բրախես ու բանի տեղ չդնես, էլ ոչ ոքի գիլասին չի լինի։
Հիմա յանմ եթե հրապարակի մեջտեղը մի հատ աշխարհի ամենաբարձր ֆալոսի արձանը կանգնացնելուց հետո կհանգստանա մասսան ու տներով կցրվի, արժե երևի (մեկ֊մեկ) թողել, որ լինի...(բայց նենց որ ամուր լինի, շուռ չգա գլխներիս)
Հիմա էն ներկայացում բեմադրողներն էլ ջանք չէին խնայել, որ իրանց վրա ուշադրություն սևեռեին, բայց իրենց ցուցադրածի ու հավաքված հանդիսատեսի որակը ճիշտ չէին "հաշվարկել", կամ հակառակը՝ իրենց հենց դա էլ պետք էր։ Թեթև տարեք, ամեն ինչ նորմալ ա։
Էս սոցիալական ցանցերը շատ մեծ հնարավորություններ ա տվել մարդկանց. ամեն մեկը իր ճաշակի ու նախասիրության գյորա "ոտը դրել ա գազին", իրանց են ցուցադրում ոնց կարան, ջոկել են, որ էս մի կյանքն ա ու վերջ, ուզում են մի ձև "ալիքի վրա բարձրանան" ոնց կարան,որ մի քիչ թեթև տանենք, սա էլ կանցնի։
Կարճ
Կոնկրետ
Կոնտեքստը նախաբանումս գրել էի.
Շինարարը սրանից ենթադրեց, թե ես ինչ-որ բան եմ ուզում արգելած լինել:«Արվեստն առանց ցենզուրայի» գեղեցիկ է հնչում,
բայց դե այլանդակությունը չափ ու սահման պիտի ունենա՞, թե՞ ոչ
Սենց խոսքից խոսք բացվեց:
Բայց երբ սկսվեցին օրինակիս համեմատությունները նախնադարյան ֆալլոսատիպ սյուների հետ, զգացի, որ բառերով նկարագրածս օրինակն անհասկանալի ա եղել, ավելի պատկերավոր ա պետք օրինակ բերել..
Ես մեղավո՞ր եմ, որ կարդացողը ոնց ուզում հասկանում ա ու իր հասկացածի համար ուրիշին մեղադրում:
Ստեղից էլ վիճակի ծանրությունը,
որ մի բան ես ասում ու հետո պիտի մի քանի անգամ ասածդ պարզաբանես:
Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..
Varzor (06.11.2019)
Բում ջան, վերադառնալով օրինակիս՝ չեմ ասում Սպիտակցուն ու Ֆիլեին արգելենք երգել:
Թող ինչքան ուզում են երգեն, քանի դեռ հանդիսատես ունեն:
Բայց թող երգեն համապատասխան աուդիտորիայի հավաքատեղիներում՝ ռեստորաններ, խնջույքներ և այլն..
Իսկ այ երբ փորձեն բարձրանալ ֆիլհարմոնիայի բեմ, այ էդտեղ արդեն հոպ
Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..
էս հեշտոցա-առնանդամային վակխանալիայի վրա մի բան հիշեցի․․․ 4րդ մասիվից 5րդ մասիվ տանող ճանապարհի կռուգի կենտրոնում մի արձան կա, որ միշտ «կանացի սեռական օրգան» էինք դիմում․․․ մինչև հիմա էլ չգիտեմ ինչի արձան ա, բայց ավելի լավ նկարագրություն դեռ չեմ հանդիպել․
նենց որ սովետի վախտերից առաջադեմ քաղաք էինք՝ amsterdam ain't got no dick on us!
Տրիբուն (05.11.2019)
խի՞․․․ ուրեմն ֆիլհարմոնիայի բեմից Սայաթ-Նովա կհնչի, բայց ո՞չ Սպիտակցի Ֆիլե (ով էլ որ դա չլինի)․․․ կարծում եմ կարգ պիտի լինի պետական/քաղաքային դահլիճների վարձակալության, ու թե էդ կարգով վարձակալել են, ի՞նչն ա խնդիրը․․․ դուրդ չի գալիս, դու մի գնա, բայց ինչո՞ւ ես ուրիշներին ուզում զրկես հանրային սեփականությունը օգտագործել։
boooooooom (05.11.2019), Varzor (06.11.2019), Աթեիստ (06.11.2019)
Կամ Երևանցի Գևորիկ)) Էսօր եմ իշացել էս շեդեվռի մասին։
https://youtu.be/ZCGLOKWf4LI
Varzor (06.11.2019)
Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ