Բլին, ես էսքան չէի քցի-բռնի մեքենա առնելը, եթե առանց նեղվելու հնարավորություն կա (զապաս փող՝ բենզինի, յուղի, վերանորոգման, ձմեռային ակերի, ԱՊՊԱ, շտրաֆներ, + շենքի դեմը կանգնելու տեղ կա, և այլն)՝ միարժեքորեն առնել:
Եթե մի կերպ ծերը ծերին հասցնելով, բենզինի ու վերանորոգման ծախսերը և/կամ բանկի տոկոսները հաշվելով, տհաճորեն քշելով, լրացուցիչ ստրեսներով է՝ միարժեքորեն չառնել:
Կարճ՝ եթե մի $5000-$8000 (կամ մեքենայի գին + 30%) հիպոթետիկորեն ջուրը գցելը (վատագույն սցենարներով ծախսեր) իրենից մեծ ողբերգություն չի ներկայացնելու՝ առնել: Առաջին անգամ առնելուց՝ առնել էժան, դետալները հեշտ ճարվող, հուսալի մատոռով (հզոր մատոռը անվտանգություն ու հեշտություն կավելացնի), կոռոզիայի տեսակետից կայուն կմախքով, գործարանային ձախ ռույլով, առանց խոշոր վթարի հետքերի, աշխատող անվտանգության բարձիկներով ու ABS-ով (առնելուց առաջ պարտադիր ստուգել) մեքենա, opel zafira-ն լավ ա: Մեծ կուզովով 2000թ+ Kia, Hyundai-ներն էլ վատ չեն: Ինչքան մեծ, էդքան անվտանգ:
Մեքենան պյուս ա, այսինքն մեքենան չի խանգարում երբ պետք է տաքսիով, մետրոյով, հեծանիվով, գազելով, ոտով երթևեկելուն: Նենց չի, որ մեքենա ունենալուց արդեն պարտադիր բոլոր տեղերը մեքենայով է պետք գնալ, խո ամերիկացի չեք:
Էջանիշներ