Քաղաքին հարմարեցված արգելակներ առաջին անգամ եմ լսում, երևի սենց բան մենակ Դանիայում կլինի :Ճ
Արգելակների վատ պահելը կարող է լինել սկսած վատ կարգավորումից, ինչ-որ պրոբլեմից, ասենք մաշած փադերից, ժանգոտված տռոսից և այլն վերջացրած արգելակների ու հեծանվի չմո լինելուց։ Իսկ նորմալ աշխատող արգելակների ուժգնությունը քո ձեռքերում է![]()
Բավական արագ օդ կորցնելը խոսում է ծակ կամեռի և ոչ թե պակռիշկաների (կամ պագռիշկեքի) մասին։ Ծակը գտնելու համար ճիշտը կամեռը վրայից հանելն ա։ Ջրով ստուգել պարտադիր չի, փչած կամեռը ականջի մոտով ֆռռացնելը բավարար է։ Բայց կամեռի ծակը կպցնելիս, կամ կամեռը փոխելուն զուգահեռ պետք է զննել պակռիշկայի վիճակը, մաքրել սուր բեկորներից, ասենք կամեռը ծակող փուշը կարող է դեռ վրան լինել։ Զգալի վնասներ հայտնաբերելուց նոր կարելի է պակռիշկան փոխել։Ինչևէ, էս թեմա դրա համար չի, որ մտել եմ։ Սենց խնդիր ունեմ. Օրհուսի հեծանիվս բավական արագ ա օդ կորցնում (շաբաթը մեկ պիտի օդ փչեմ, թե չէ քշել չի լինում)։ Ուզում եմ հասկանալ՝ կարա՞ դա դիքերով պայմանավորված լինի։ Տրամաբանորեն պիտի որ, չէ՞, որտև դիք բարձրանալիս ճնշումն անիվների վրա ավելի մեծ ա։ Ու եթե դիքով ա պայմանավորված, շաբաթը մեկը չափից դուրս հաճա՞խ ա, թե՞ չէ (ասեմ, որ էստեղ քշում եմ շաբաթը չորս օր, քարը տրաքվի օրը միջինում 5-6 կմ)։ Վերջը՝ պագռիշկեքս փոխե՞մ, թե՞ չէ։
Կենեռեք անգռագիտության համառ։ ։Ճ
Էջանիշներ