Շինարար-ի խոսքերից
Շատ իզուր: Միշտ հնարավոր ա դասաբաժանումը նենց կատարել, որ ուսանողը ոչ միայն չտուժի, այլ նաև շահի: նենց չի, որ լավ մասնագետը նշանակում ա լավ դասախոս, ըստ էության կոնկրետ բրիտանական սիստեմում համակարգը էնպես ա գործում, որ եթե խոսքը խայտառակ վատ մասնագետի մասին չի, անգրագետ մեկի, ապա էդքան էլ կապ չունի մասնագետի որակը, որքան դաս տալու հմտությունները: Մասնագետը ուղղակի կարող ա ինքը լեկցիաներ մշակի, կոնկրետ կուրս մշակի, բայց կարան իրան տան մշակված պատրաստի կուրս վարել, թութորիալներ վարել և այլն:
Ասենք՝ էստեղ ես կարամ գնամ փիլիսոփայության, աշխարհագրության, պատմության, համեմատական գրականության և դրամատուրգիայի թութորիալներ վարեմ, ասենք՝ վերջին երկուսը եթե իմ մասնագիտության հետ առնչվում են, մնացածը՝ ոչ: Բայց կրթական համակարգը էնպես ա, որ դա էական չի, էականը դաս վարելու հմտությունն ա, պատրաստի կուրս ա, քեզ նյութերը տալիս են, դու ուսանողների հետ պարապմունք ես անցկացնում, նենց որ էդ ուժեղ մասնագետը գործող համակարգում ավելի շատ կարևոր ա գիտահետազոտական աշխատանք կատարելիս:
Էջանիշներ