artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Cassiopeia (22.06.2016), Quyr Qery (02.12.2016), Մուշու (22.06.2016), Նաիրուհի (23.06.2016), Ռուֆուս (22.06.2016)
"Քաղաքակրթություն"-ը գոմիկներին հարգելը չի: Էտ դեգրադացիանա մարդկային գիտակցության: Ինֆորմացիան էլ պատվի հետ կապ չունի, ինֆորմացիա ունենալ չի նշանակում պատվից հրաժարվել: Կրթության հետ պռոբլեմ չունեմ, արխեին: Կրթություն ունենալով հանդերձ հայտարարում եմ, որ գոմիկները հարգանքի արժանի չեն: Ինֆորմացիան էլ լինումա ճշգրիտ ու վնուշատ արած: Ինչ-որ մի քանի քնձռոտ կիսագրագետ "գիտնական"-ի փռչցրածները չեն կարա փոխեն վերոնշյալ փաստը:
Պիտի հանդուրժեի, որ ինչ-որ բարոյականությունից զզվող անձնավորություն էկելա պահանջումա, որ գոմիկներին հարգեմ? ) Թե գոմիկներին պիտի հանդուրժեի կուռսի չէի?)22.06.2016 12:03 Ռուֆուս Թեմա: Պատահական սեքս / Casual Sex անհանդուրժողականության համար
Խնդրում եմ էլի, հարցերիս պատասխանի, դեսուդեն մի գնա: Կարա՞ս բացատրես պատվից հրաժարվելը որն ա:
Մեկ էլ ինչու՞ ես դիմացինիդ վիրավորում: Ես ինքս էլ գիտնական եմ, ու հեչ հաճելի չի, երբ ինձ կիսագրագետ ու քնձռոտ ես անվանում: Իսկ ինֆորմացիայի պահով ճիշտ ես, լինում ա ճշգրիտ ու վնուշատ արած: Ճշգրիտը տպագրվում ա գիտական ամսագրերում, հանրագիտարաններում, գիտահանրամատչելի հոդվածներում, իսկ վնուշատ արածը ռազմահայրենասիրական լալալուլուներն են, երբ հայ մարդու պատվից եք խոսում, բայց չեք կարողանում բացատրել, թե դա ինչ ա, երբ ինքներդ ձեզ որոշում եք, որ (հաճախ ձեզնից խելացի ու կիրթ) որոշ խումբ մարդիկ հարգանքի արժանի չեն և այլն:
Cassiopeia (22.06.2016), Life (22.06.2016), Աթեիստ (22.06.2016)
Փաստորեն էտ դու ես են գիտնականը, որ են ուսումնասիրություններով բացահայտումներ էիր արել գոմիկների մասին? Բա տենց ասա, թե չէ երրորդ դեմքով ես խոսում: Գիտնական ամսագրերում հիմարություններելա տպագրվում, կամ զակազնոյ հոդվածներ գեյրոպական հակահայկական արժեքներ տարածելու համար:
Էսինչա ստե կատարվում? ) Լսի, կարողա դու ադրբեջանական շպիոն ես? ) Էսինչեր ես խոսում? Ուրեմն հայրենասիրությունն ու հայրենիքի պաշտպանությունը լալալուլուներ են? )
Ես ինձ նորմալ մարդ եմ համարում: Որպես նորմալ մարդ ես չեմ կարող նույնասեռականին հարգել՝ իր նույնասեռական լինելու պատճառով, հետերեսեքսուալին՝ իր հետերեսուքսալ լինելու համար, կանանց կունիլինգուս անողին՝ իր կունիլինգուս անելու համար, տղամարդկանց մինետ անողին՝ իր մինետ անելու համար և էսպես շարունակ:
Բայց որպես նորմալ մարդ ես չեմ կարող նույնասեռականին չհարգել՝ իր նույնասեռական լինելու պատճառով, հետերեսեքսուալին՝ իր հետերեսուքսալ լինելու համար, կանանց կունիլինգուս անողին՝ իր կունիլինգուս անելու համար, տղամարդկանց մինետ անողին՝ իր մինետ անելու համար և էսպես շարունակ:
Ընդհանրապես մարդուն հարգել-չհարգելու համար, ես, որպես նորմալ մարդ, նայում եմ ոչ թե իր անկողինը, այլ իր մարդկային բնույթը, իր մասնագիտության մեջ իր պրոֆեսիոնալիզմը, արվեստի մեջ՝ իր շնորքը, ընկերության մեջ՝ իր ընկերոջը վերաբերվելու ձևը, բանավեճի մեջ՝ իր խոսքի կուլտուրան, քաղաքականության մեջ՝ իր հայացքներն ու սկզբունքները, կրոնի մեջ՝ իր մոտեցումները ներկայացնելու ձևը, մարդկային փոխհարաբերություններում՝ իր ուրիշների նկատմամբ պահվածքը:
Որպես նորմալ մարդ, եթե ես մարդուն հարգում եմ, իմ համար կապ չունի իր սեռական կողմնորոշումը: Որպես նորմալ մարդ, եթե ես մարդուն չեմ հարգում, դրանում դեր չունի իր սեռական կողմնորոշումը:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
ՉէԻմ ուսումնասիրությունները նույնասեռականության հետ կապ չունեն, բայց որպես գիտնական ես հարգում եմ մնացած գիտնականների աշխատանքը: Ու հավատացնում եմ, որ էդ բոլոր հիվանդությունների միջազգային դասակարգումներ ստեղծողների ու լիքը այլ գիտնականների դարդուցավը Հայաստանը չի, Հայաստանի գոյության մասին սկի չգիտեն էլ, որևէ մեկն էլ զակազնոյ հոդվածներ չի գրում: Իզուր մերկապարանոց հայտարարություններ մի արա
Հայրենասիրությունն էլ ատելություն չի ենթադրում մարդկանց որոշակի խմբի նկատմամբ:Իսկ հարցերիս, ինչպես միշտ, չես պատասխանում:
Ariadna (22.06.2016), Cassiopeia (22.06.2016), Kita (23.06.2016), Աթեիստ (22.06.2016)
Ատելությունը էտ իմ սուբյեկտիվնա, իսկ չհարգելը էդ երևույթը` համազգային: Իմ խոսքը քնձռոտ գիտնականների մասին կոնկրետ էտ քո ասած գիտնականներին էր վերաբերում, ովքեր որ գոմիկականությունն են արդարացնում: Ուշադիր կարդա գրածս, մինչ քո վրա վեկալելը: Ես խիստ կասկածում եմ էտ գիտնականների, իրանց ուսումնասիրությունների, իրանց ադեկվատության, իրանց գոմիկության ու իրանց անաչառության վրա: Ու ոչ մի տենց ուսումնասիրություն չի կարա արդարացնի գոմիկությունը: Էտ քո կարծիքնա, որ ոչ մեկ չի գրում զակազնոյ հոդվածներ: Նենց ես ասում, ոնց որ կամեռա սլեժկա ես դրել ամեն անկյունում ու իրանց բոլորին կռուգլի սուտկա հետևում ես: Հարցդ անիմաստա, իրան պատասխանելն առավել ևս: Էտ նույննա որ ասենք կյանքում խնձորի համը չտեսած մեկին փորձես բացատրել թե դա ինչա: Հասկացողություները կոնկրետ պատկերացումներին են մատնանշում: Եթե դու չգիտես պատիվն ինչա ես քեզ ոնց բացատրեմ? Մտքերս քեզ փոխանձեմ? Որ մի բառը մյուսով փոխարինեմ, կամ հոմանիշներ բերեմ էտ քեզ համար հաստատ բան չի փոխի:
Ես ինձ վրա վերցնում եմ նրա համար, որ դու վիրավորում ես իմ կողքի գիտնականին, որը գիտեմ, որ ազնիվ աշխատանք ա տանում, իսկ դու իրան անազնվության մեջ ես մեղադրում: Ինչու՞ ես կասկածում գիտնականների ուսումնասիրությունների վրա: Փաստեր ունե՞ս: Տվյալնե՞ր են կեղծում: Իսկ եթե կասկածում ես մենակ նրա համար, որ քո մտքերին չի համապատասխանում նրանց տպագրածը, ապա դու ցուցաբերում ես հակագիտական ու հակագիտելիքային մոտեցում: Երբ որևէ բան չի համապատասխանում մեկի համոզմունքներին, ապա այդ մեկը նստում, փաստարկներ ա հավաքում, որ պաշտպանի իր համոզմունքները, ոչ թե աջ ու ձախ հայհոյում բոլորին ու զրպարտիչ հայտարարություններ անում:
Եթե դու գիտես պատիվն ինչ ա, ուրեմն պիտի որ կարողանաս բացատրել չիմացողին: Երբ որևէ մեկն ինձ խնդրում ա որևէ բան բացատրել, ես չեմ ասում՝ եթե չգիտես, ո՞նց բացատրեմ: Համբերատար նստում, փորձում եմ բացատրել էնպես, որ հասկանա:![]()
Կոնկրետ էտ գիտնականների կոնկրետ էտ աշխատությունների ու կոնկրետ էտ ուսումնասիրությունների վրա չեմ, կասկածում, այլ վստահ եմ որ դրանք փռչոցներ էն: Ու դրա պատճառը իրանց արած "եզրակացություններն" են: Չի կարա ճիշտ լինի մի գիտնականը, որը որ արդարացնումա գոմիկությունը: Էն որ դու "գիտես" որ ազնիվ աշխատանք են տանում ինձ համար խիստ կասկածելիա: Էտ քո կարծիքնա ընդամենը, որ իրանք ազնիվ աշխատանք են տանում: Ես վստահ եմ, որ դրանք փռչոց են, ու համարելու եմ, որ դրանք փռչոց են, քանի դու ինձ հակառակը չես ապացուցել: Եթե կարաս - ապացուցի: Թեչե տենց կարան լիքը բաներ նստեն գրեն, ու ինչ, պետքա նստեմ ապացուցեմ, որ դրանք սխալ են? ) Նախ գրողը պետքա ապացուցի, որ ինքը ճիշտա:
Եթե դու գիտես սիրահարվածությունն ինչա, ինչքան էլ որ փորձես չես կարա էտ բացատրես են մարդուն, ով որ էտ չգիտի ինչա: Բառերն առանց իրանց տակ տաքնված հասկացողության փուչ են: Դու օրինակ օգտագործում ես կյանք բառը, բայց ինչքան էլ ուզենաս բառերով չես կարա բացատրես էտ ինչա, նույնն էլ սիրո մասին կարամ ասեմ: Պատիվնելա էտ հասկացողությունների շարքից: Էտ նյութական ինչ-որ բան չի, որ քեզ ցույց տամ ասեմ հենա տես - հեսա, պատիվնա: Էտ կամ հասկանում են ինչա, կամ չեն հասկանում:
Խնդիրն էն ա, որ գրողը՝ գիտնականը, բացատրել ա, ապացուցել: Հիմա դու փոխանակ դնես էդ գրած ապացույցը ուսումնասիրես, գտնես սխալները, կամ վստահես մի ուրիշ գիտնականի, որ այդ ապացույցը գիտական փաստարկներով հերքել ա, զբաղված ես պիտակումով:
Դու կարող ես հավերժ քո կարծիքին մնաս: Հաստատ ոչ մեկը չի պատրաստվում քո կարծիքը փոխել: Միայն թե պետք է հասկանալ, որ դա զուտ քո կարծիքն է, ոչինչ ավելին: Ու եթե անգամ հազարավոր մարդիկ քո կարծիքը կիսում են, միևնույն է դա քո կարծիքն է ու ոչինչ ավելին:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Cassiopeia (22.06.2016), Մուշու (22.06.2016)
Վերջին խմբագրող՝ Տրիբուն: 22.06.2016, 12:50:
Ես քեզ չեմ կարող որևէ բան ապացուցել էն պարզ պատճառով, որ դու հասկանալու ունակությունից ի սպառ զուրկ ես: Կներես, չէի ուզում վիրավորել, բայց եթե ես քեզ դնեմ, բացատրեմ, թե հիպոթեզն ինչ ա, հետազոտական դիզայնն ինչ ա, դիտարկումն ինչ ա, ստատիստիկ վերլուծությունն ինչ ա, գիտական հետազոտությունը տպագրված հոդված դառնալուց առաջ ինչ փուլեր ա անցնում, մեկ ա, դու էլի ասելու ես՝ փռչոց ա, որովհետև քո իմացածին հակասող արդյունք ա: Հավատա, գրողն իրա գիտական հոդվածներում շատ լավ կարողանում ա ապացուցել, որ ինքը ճիշտ ա: Բայց դու ոչ կարդացել ես, ոչ ուզում ես լսել, ու աշխարհի ոչ մի ապացույց չի կարող քեզ որևէ բան համոզել, քանի դեռ դու էդպիսի ատելությամբ ես լցված ու փակ ես ցանկացած տեսակի գիտելիքի նկատմամբ:
Cassiopeia (22.06.2016), Աթեիստ (22.06.2016)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ