Դե որ որոշել եք էսպիսի մեթոդներով շարժվել, չնայած`Բյուրի մեղավորություններ, որ Այվին ինքնաբացահայտվեց, ես մրցույթը բացում եմ և հեղինակներրի անունները հրապարակում:
1–ին տարբերակ. «Սիփան-Շուրիկ»
2–րդ տարբերակ. «Սովորական պատմություն»
3–րդ տարբերակ. «Թարսի բան»
4–րդ տարբերակ. «Անցումներ»
5–րդ տարբերակ. «ՎԱԶՔ»
6–րդ տարբերակ. «ՍԿԱԼՊ»
7–րդ տարբերակ. «Ոստիկանը»
8–րդ տարբերակ. «Փոքր դասամիջոց, Մեծ Դաս...»
9–րդ տարբերակ. «ԼՌՈՒԹՅԱՆ ՀԵՏՔԸ»
10–րդ տարբերակ. «Սեր առաջին համբույրից»
11–րդ տարբերակ. «Կյանքը գորգի վրա»
12–րդ տարբերակ. «Գնդեր»
13–րդ տարբերակ. «Սիմոնն ու Բարդին»
14–րդ տարբերակ. «Գենեզիս»
15–րդ տարբերակ. «Ինչո՞ւ»
Դե որ որոշել եք էսպիսի մեթոդներով շարժվել, չնայած`Բյուրի մեղավորություններ, որ Այվին ինքնաբացահայտվեց, ես մրցույթը բացում եմ և հեղինակներրի անունները հրապարակում:
I don't like to commit myself about heaven and hell - you see, I have friends in both places.
Mark Twain
Mephistopheles (10.04.2014), Rhayader (20.08.2017)
6. <ՍԿԱԼՊ>
Շատ լավ համեմատություններ կան պատմվածքում, սակայն երբեմն մի նախադասության կամ իրար հաջորդող նախադասություններում դրանց առատությունը խանգարում են պատմվածքի սահուն ընթացքին:
Սկայպի դերն իրականում ժամանակակից աշխարհում այնքան է մեծացել, որ թե հարսանիք են անում, թե թաղում: Բայց էն շարունակությունը մի տեսակ մանրացնում էր եղածը, ասվածն արդեն բավական էր, պետք չէր շարունակել: <Հրանուշը ստիպված եղավ սենյակում անիմաստ պտտվել` ձևացնելով, թե ամուսնու մեծադիր նկարին է ուզում մոտիկից նայել, խոսել նրա կենդանի հայցքի հետ>: Այս տողից հետո ամեն ինչ ավելի քան պարզ էր, շարունակությունը, ճիշտ է, ավելացնում է ողբերգականի երգիծական մասը, բայց և շատ է մանրացնում, ինչն, իմ կարծիքով, ավելորդ էր:
Վերջին խմբագրող՝ Ingrid: 10.04.2014, 18:36:
Write with the door closed, rewrite with the door open. S. K.
Դե, դուք գիտեք:
Write with the door closed, rewrite with the door open. S. K.
7. Ոստիկանը
Սյուժեն հետաքրքիր էր, սակայն խիտ էր գրված: Գրելաոճի վրա ավելի մեծ աշխատանքի կարիք էր զգացվում: Ծանր էր կարդացվում:
Write with the door closed, rewrite with the door open. S. K.
Mephistopheles (10.04.2014)
Վազք
Վերնագիրը հետաքրքրեց ու հող էր նախապատրաստում մի յուրօրինակ բան տեսնելու, այնինչ նորից տիրեց հիասթափություն. տեսանելի էր մտքի կրկնություն: Հեղինակը նշում է ինչը, բայց չի խոսում ինչո՞ւ-ի մասին:Առաջնային պլան մղում է փաստը, բայց դրա ներկայացմամբ ոչնչի չի ձգտում, գրողի համար այն միջոց չի դառնում: Կեղծ է պատմվածքի հիմնական գաղափարի արտահայտման կեպը, որով հեղիանկը ցանականում է ցույց տալ կյանքի ճշմարտությունը:
enna (10.04.2014)
Երջանկությունը ճամփորդելու ձև է, ոչ թե նպատակակետ։
Ռոյ Գուդման
Օկ, քանի որ 2 հեղինակ արդեն բացահայտված են, ինքնաբացահայտումը թողնում եմ հեղինակների հայեցողությանը: Ինքնաբացահայտվելու դեպքում էլ չեք տուգանվի ձայների 50 տոկոսը կրճատելով:
I don't like to commit myself about heaven and hell - you see, I have friends in both places.
Mark Twain
Mephistopheles (10.04.2014), Արէա (10.04.2014)
Բյուր, ես էլ որ էդ գրառումը կարդացի, սկզբում ջղայնացա, ոնց որ դիտմամբ արած լինի, որ, իբր, չթողեցիք բաց լինի, ես էլ սենց կանեմ։ Բայց հետո մտածեցի. իսկ ո՞նց պիտի էդ տարբերակի մասին կարծիք գրեր, որ ճիշտ լիներ. դներ գովե՞ր, թե՞ փնովեր։ Թե՞ ձևացներ, որ չգիտի, որ ինքն ա գրել ու փորձեր լրիվ օբյեկտիվ կարծիք գրել։ Այսինքն՝ գրել ա հնարավորինս չեզոք ձևով, նենց, որ իրան ճանաչողները կհասկանան, որ իրանն ա (չնայած սենց թե նենց հասկացած էին լինելու առանց դրա), բայց չիմացողները դժվար թե հասկանան։ Ես ուղղակի չեմ պատկերացնում. եթե մարդը չի ուզում ձևացնել, ո՞նց կարող ա գրել իր տարբերակի մասին, որ միաժամանակ ոչ ոք գլխի չընկնի, որ ինքն ա հեղինակը։
Կարող ա՝ սխալ եմ մտածում։ Ուղղակի ուզում եմ հասկանալ։
Երջանկությունը ճամփորդելու ձև է, ոչ թե նպատակակետ։
Ռոյ Գուդման
Mephistopheles (10.04.2014), Sambitbaba (11.04.2014), Ռուֆուս (10.04.2014)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ