User Tag List

Էջ 56 74-ից ԱռաջինԱռաջին ... 64652535455565758596066 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 826 համարից մինչև 840 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 1100 հատից

Թեմա: Ճանապարհային ոստիկանություն

  1. #826
    Պատվավոր անդամ Zangezur-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    11.03.2008
    Գրառումներ
    1,623
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Universe-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մեքենայիդ անիվները զավադսկոյից մեծ ե՞ս դրել...
    քեզ մոտ տենց ժամանակ 64-65 ա ցույց տալիս, բայց կողքից գնացող մեքենայում /եթե իհարկե զավադսկոյ չափիյա անիվները/ մի 70-72 ամեն մի դյույմի հաշվարկով տարբերություն կտա:

    Քո ասած իրավիճակում ես էլ եմ հայտնվել մինչև հուշել են, որ անիվները զավադսկոյից մեծ լինելու դեպքում արագությունը 5-7 ով խաբումա...
    Հետաքրիր միտք էր ու փորձեցի հաշվեմ, կարելիա ենթադրել որ մեքենան արագությունը որոշումա պտույտների թվով, էտ տրամաբանությամբ հաշվեցի, ենթադրենք գործարանային անվադողի երկարությունը 1 մետրա, եթե փոխվի 10 սմ մեծ դրվրի, էտ դեպքում եթե մեքենան ցույցա տալիս 63.5 կմ/ժ ապա իրական արագությունը լինումա մոտ 70 կմ/ժ (69.96)
    և հակառակը 10 սմ փոքրանալու դեպքում - իրականը 57.15 կմ/ժ չէի մտածել վապշե ՃՃ

  2. #827
    Պատվավոր անդամ Zangezur-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    11.03.2008
    Գրառումներ
    1,623
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Կամ ամելի հեշտ ու հասարակ՝
    դատչիկի արագություն x անվադողի երկարության փոփոխություն (տոկոսային) = սխալի չափ (կամ ավել կամ պակաս)

  3. #828
    Պատվավոր անդամ Bruno-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.03.2010
    Գրառումներ
    706
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Այստեղ հաշվիչ կա, որի մեջ տեղադրելով անիվների հին և նոր չափերը, կստանաք սպիդոմետրի ցուցմունքի ու մեքենայի իրական արագության տարբերությունը:

  4. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    keyboard (20.08.2013)

  5. #829
    Պատվավոր անդամ Hda-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.11.2009
    Հասցե
    40°11′N 44°31′E
    Տարիք
    66
    Գրառումներ
    2,333
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Zangezur-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հետաքրիր միտք էր ու փորձեցի հաշվեմ, կարելիա ենթադրել որ մեքենան արագությունը որոշումա պտույտների թվով, էտ տրամաբանությամբ հաշվեցի, ենթադրենք գործարանային անվադողի երկարությունը 1 մետրա, եթե փոխվի 10 սմ մեծ դրվրի, էտ դեպքում եթե մեքենան ցույցա տալիս 63.5 կմ/ժ ապա իրական արագությունը լինումա մոտ 70 կմ/ժ (69.96)
    և հակառակը 10 սմ փոքրանալու դեպքում - իրականը 57.15 կմ/ժ չէի մտածել վապշե ՃՃ
    Նույն տրամաբանության շարունակությամբ, ճիշտ ա ավելի քիչ, կփոխվի նաև նորմալ փչաց և նստած ակերի դեպքում, ընդ որում թույլ փչած ակերը բավականին ազդում են վառելիքի ծախսի ցուցանիշի վրա: Բորտ կոմպյուտերի արագության թվային ցուցիչն էլ բավականին տարբերվում է սլաքայինից, ինչքան առիթ ա եղել հիմնականում սլաքայինը ավելի շատ ա ցույց տվել:
    Նույն չափ նկատելի կտարբերվի նաև մեքենայի քարշող հզորությունը տարբեր տրամագծերի դեպքում…
    Եթե գիտես` ինչ չգիտես, կա մի բան, որ գիտես:
    Իմացի՛ր, թե ինչ չգիտես: Իմացի՛ր` ինչ չգիտես:

  6. #830
    Պատվավոր անդամ Hda-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.11.2009
    Հասցե
    40°11′N 44°31′E
    Տարիք
    66
    Գրառումներ
    2,333
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hda-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    հ.գ
    նվազագույն աշխատավարձը 1000 դրամ ա՞
    Մեջբերում Vaio-ի խոսքերից Նայել գրառումը

    Այո:
    Բա էս ինչ ա՞
    Եթե գիտես` ինչ չգիտես, կա մի բան, որ գիտես:
    Իմացի՛ր, թե ինչ չգիտես: Իմացի՛ր` ինչ չգիտես:

  7. #831
    . keyboard-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    05.12.2007
    Գրառումներ
    4,771
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hda-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բա էս ինչ ա՞
    Վարչական իրավախախտումների տուգանքի չափի սահմանման մեջ նվազագույն աշխատավարձ ա սահմանված հազար դրամը

  8. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Hda (20.08.2013), Vaio (21.08.2013)

  9. #832
    Պատվավոր անդամ Hda-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.11.2009
    Հասցե
    40°11′N 44°31′E
    Տարիք
    66
    Գրառումներ
    2,333
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում keyboard-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վարչական իրավախախտումների տուգանքի չափի սահմանման մեջ նվազագույն աշխատավարձ ա սահմանված հազար դրամը
    ի՞նչ տրամաբանությամբ/նկատառումով…
    Եթե գիտես` ինչ չգիտես, կա մի բան, որ գիտես:
    Իմացի՛ր, թե ինչ չգիտես: Իմացի՛ր` ինչ չգիտես:

  10. #833
    Պատվավոր անդամ Universe-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2007
    Գրառումներ
    2,294
    Բլոգի գրառումներ
    6
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Zangezur-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հետաքրիր միտք էր ու փորձեցի հաշվեմ, կարելիա ենթադրել որ մեքենան արագությունը որոշումա պտույտների թվով, էտ տրամաբանությամբ հաշվեցի, ենթադրենք գործարանային անվադողի երկարությունը 1 մետրա, եթե փոխվի 10 սմ մեծ դրվրի, էտ դեպքում եթե մեքենան ցույցա տալիս 63.5 կմ/ժ ապա իրական արագությունը լինումա մոտ 70 կմ/ժ (69.96)
    և հակառակը 10 սմ փոքրանալու դեպքում - իրականը 57.15 կմ/ժ չէի մտածել վապշե ՃՃ
    Ահա,
    Արագությունը տրամաբանականա, որ պտույտների թվովա որոշվում: Նաև մի բան էլ, անիվների չափի փոփոխությունը ուղիղ համեմատականա բենզինի ծախսի հետ:
    Ինչքան փոքր՝ էնքան քիչ:
    Նաև կարելի է ենթադրել, որ.
    ա/ Նոր անվադողերը ավելի շատ են ծախսում /անձամբ չեմ նկատել, բայց դե չնչին թեկուզ կլինի/ բենզին
    բ/ Մեծ անվադողերը մեքենայի քաշը գցում են: Չնայած դա կզգացվի իմ կարծիքով մինչև 1.6 ի վրա: Իմ պարագայում ես ոչ մի փոփոխություն երկու դեպքում էլ չեմ նկատել, որովհետև բենզինով ու 2.0 մատոռա մեքենաս: Ընկերներիցս մեկը հատուկ 16-ը փոխեց 15 ի վրա, որովհետև գազ էր դրել ու իրա ասելով քաշն ընկել էր ահագին՞:

  11. #834
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2011
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    1,902
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Միգուցե, իմաստը էնա, որ անկախանալուց հետո և դրամը ներդնելուց հետո առաջին նվազագույն աշխատավարձը էն ժամանակ եղելա 1000 դրամ, որից հետո էտ միտքը մինչ օրս չի փոփոխվում:
    Բարև Ձեզ

  12. #835
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2011
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    1,902
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Zangezur-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հետաքրիր միտք էր ու փորձեցի հաշվեմ, կարելիա ենթադրել որ մեքենան արագությունը որոշումա պտույտների թվով, էտ տրամաբանությամբ հաշվեցի, ենթադրենք գործարանային անվադողի երկարությունը 1 մետրա, եթե փոխվի 10 սմ մեծ դրվրի, էտ դեպքում եթե մեքենան ցույցա տալիս 63.5 կմ/ժ ապա իրական արագությունը լինումա մոտ 70 կմ/ժ (69.96)
    և հակառակը 10 սմ փոքրանալու դեպքում - իրականը 57.15 կմ/ժ չէի մտածել վապշե ՃՃ
    Իրականում սրա հաշվարկը ավելի բարդ կլինի, քան թվումա, ստեղ ֆիզիկայից բանաձևեր են պետք ...
    Բարև Ձեզ

  13. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Zangezur (21.08.2013)

  14. #836
    Պատվավոր անդամ Hda-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.11.2009
    Հասցե
    40°11′N 44°31′E
    Տարիք
    66
    Գրառումներ
    2,333
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Universe-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ահա,
    Արագությունը տրամաբանականա, որ պտույտների թվովա որոշվում:
    Մեջբերում Vaio-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իրականում սրա հաշվարկը ավելի բարդ կլինի, քան թվումա, ստեղ ֆիզիկայից բանաձևեր են պետք ...
    Անիվի մեկ պտույտի դեպքում մեքենայի անցած ճանապարհը, որը տվյալ դեպքում իրենից ներկայացնում է անիվի պարագիծ/շրջանագիծ երկարությունը, բաժանած անիվի մեկ պտույտի համար անհրաժեշտ ժամանակի վրա: Այսքանը լրիվ բավարար է:
    Մեջբերում Universe-ի խոսքերից Նայել գրառումը

    Նաև մի բան էլ, անիվների չափի փոփոխությունը ուղիղ համեմատականա բենզինի ծախսի հետ:
    Ինչքան փոքր՝ էնքան քիչ:
    Էս մեկը չհամաձայնվեցի: Առաջին հայացքից նույնիսկ կասեի հակառակը: Մեծ անիվի դեպքում նույն մեկ պտույտի դեպքում ավելի մեծ ճանապարհ է անցնում, ուստի ավելի քիչ բենզին կծախսի քան փոքր անիվի դեպքում նույն ճանապարհը անցնելու համար:Սակայն մեծ անիվի դեպքում էլ ավելի մեծ հզորություն կպահանջվի մեկ պտույտ կատարելու համար ու այստեղ բենզինի իրար հակասող ծախսեր կստանանք: Այս դեպքում արդեն իրոք բարդ բանաձևեր են պետք, ինչն էլ կիռարումում են արտադրողները փոխանցման տուփի գործակիցները հաշվարկելիս: Գոյություն ունի օպտիմալ հզորություն, որը վարելու իր ստիլից/նպատակներից կախված յուրաքանչյուր վարորդ ինքն է ընտրում: Խոսքը նույն մեքենայի, տարբեր հզորությամբ շարժիչների, մասին է: Եթե քեզ համար օպտիմալ է P հզորությունը, ապա դրանից թե փոքր և թե մեծ հզորությունների դեպքում ծախսդ մեծ կլինի:
    ստիլից/նպատակներից կախված- «ներվային» վարորդների, հիմնականում լրիվ բեռնվածությամբ մեքենան օգտագործողների, վերուվար ճանապարհներով երթևեկողների ... համար՝ օպտիմալը կլինի P-ից մեծ: «դինջ» վարորդների, ոչ լրիվ բեռնվածությամբ օգտագործողների, հարթ տարածքներում երթևեկողների համար՝ P-ից փոքր:
    Նաև մի բան էլ-բենզինի ծախսը հիմնականում կախված է վարելու ձևից: Որքան սահուն այնքան քիչ:
    Մեջբերում Universe-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նաև կարելի է ենթադրել, որ.
    ա/ Նոր անվադողերը ավելի շատ են ծախսում /անձամբ չեմ նկատել, բայց դե չնչին թեկուզ կլինի/ բենզին
    զուտ օգտագործված անվադողի համեմատ եղած տրամագծի տարբերության հաշվին, որը իհարկե բավականին չնչին է, իհարկե պայմանով, որ նոր անվադողին անցնելուց հետո անպայման նորից բալանսիրովկա ես արել և մի քիչ ավելի քիչ կազդի եթե նաև նորից ռազվալ/մազվալն ես բռնել տվել:
    Մեջբերում Universe-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    բ/ Մեծ անվադողերը մեքենայի քաշը գցում են: Չնայած դա կզգացվի իմ կարծիքով մինչև 1.6 ի վրա: Իմ պարագայում ես ոչ մի փոփոխություն երկու դեպքում էլ չեմ նկատել, որովհետև բենզինով ու 2.0 մատոռա մեքենաս: Ընկերներիցս մեկը հատուկ 16-ը փոխեց 15 ի վրա, որովհետև գազ էր դրել ու իրա ասելով քաշն ընկել էր ահագին՞:
    Եթադրում եմ, որ դու ընտրել ես P-ից մեծ, իսկ ընկերդ P-ից փոքր մեքենա: Ընկերդ դա կոմպենսացրել է 16-ից 15 ի անցնելով և միանշանակ ճիշտ է:
    Եզրափակեմ՝ զուտ անիվների հետ կապված-բենզինի ծախսի վրա ազդում է
    -անվադողերում պահանջվող ճնշման պահպանումը
    -բալանսիրովկա
    -ռազվալ
    Չափսի փոփոխման դեպքում փաստորեն փոխում ես քո P-ն, դրա համար էլ դա չեմ դիտարկում, քանզի խոսքը գնում է նույն P-ի համար:
    Եթե գիտես` ինչ չգիտես, կա մի բան, որ գիտես:
    Իմացի՛ր, թե ինչ չգիտես: Իմացի՛ր` ինչ չգիտես:

  15. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Bruno (21.08.2013), Universe (21.08.2013)

  16. #837
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2011
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    1,902
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hda-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Անիվի մեկ պտույտի դեպքում մեքենայի անցած ճանապարհը, որը տվյալ դեպքում իրենից ներկայացնում է անիվի պարագիծ/շրջանագիծ երկարությունը, բաժանած անիվի մեկ պտույտի համար անհրաժեշտ ժամանակի վրա: Այսքանը լրիվ բավարար է:
    Շրջանագծի երկարությունը (պարագիծը) հավասար է` երկու x պի x էռ (2ПR), որտեղ П-ն = 3,14; R-ը շրջանագծի շառավիղն է:
    Բարև Ձեզ

  17. #838
    ^ ^ Արամ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.10.2006
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    4,986
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Vaio-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Շրջանագծի երկարությունը (պարագիծը) հավասար է` երկու x պի x էռ (2ПR), որտեղ П-ն = 3,14; R-ը շրջանագծի շառավիղն է:
    Ես սենց ֆիզիկայի բանաձև չգիտեմ:

  18. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Ձայնալար (22.08.2013)

  19. #839
    Բունտավշիկ Kuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.03.2008
    Գրառումներ
    8,349
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ավանից Սևանի տռաս գնացող մասում համբալները արագաչափը թեքել են ու գնացողներին ա հետևից նկարում, մի քանի հատ նկարվել եմ ըտեղ, ամեն ակտը 30 հազար: Թքեմ ես ձեր երեսին Չմարսեք էդ տվածս փողերը Լավ իշխան ձուկ առնեք, ուտեք, փուշը մնա կոկորդներիդ:լօլ Սեզոնը բռնել են քաղաքից դուրս գնալու, մուղամով թեքել են: Գիշերով ուշադրություն դարձրեք, տեսեք ինչ կարգի ա ճպցնում էդ արագաչափը: Երևի իրանց մեջ խոսալուց գլուխ են գովում՝ տեսա՞ք ինչ թիքա ենք կպցրել: Այ համբալներ, տենց դիշովկա ամեն մեկն էլ կարա լինի, ասա էս երկրի կամ հասարակության համար լուրջ վտանգ ներկայացնող իրավախախտներին տենց բռնեք: Եթիմներ!
    Ճամփաները բոլոր դեպի մահ են տանում…

  20. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Bruno (23.08.2013), Hda (23.08.2013), keyboard (22.08.2013), Lev (23.08.2013), Անվերնագիր (22.08.2013), Ձայնալար (22.08.2013)

  21. #840
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2011
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    1,902
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Արամ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես սենց ֆիզիկայի բանաձև չգիտեմ:
    http://www-formula.ru/index.php/2011-09-21-06-49-57

    http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%...81%D1%82%D1%8C
    Բարև Ձեզ

Էջ 56 74-ից ԱռաջինԱռաջին ... 64652535455565758596066 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Գրառումներ: 555
    Վերջինը: 07.11.2023, 22:00
  2. Ճանապարհային ոստիկան և վարորդ
    Հեղինակ՝ Isadjanyan, բաժին` Իրավագիտություն, քաղաքագիտություն
    Գրառումներ: 25
    Վերջինը: 07.02.2014, 00:58
  3. Ճանապարհային քարտեզ
    Հեղինակ՝ david, բաժին` Երևան
    Գրառումներ: 6
    Վերջինը: 03.12.2008, 18:07

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •