Մեջբերում Zangezur-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Հետաքրիր միտք էր ու փորձեցի հաշվեմ, կարելիա ենթադրել որ մեքենան արագությունը որոշումա պտույտների թվով, էտ տրամաբանությամբ հաշվեցի, ենթադրենք գործարանային անվադողի երկարությունը 1 մետրա, եթե փոխվի 10 սմ մեծ դրվրի, էտ դեպքում եթե մեքենան ցույցա տալիս 63.5 կմ/ժ ապա իրական արագությունը լինումա մոտ 70 կմ/ժ (69.96)
և հակառակը 10 սմ փոքրանալու դեպքում - իրականը 57.15 կմ/ժ չէի մտածել վապշե ՃՃ
Ահա,
Արագությունը տրամաբանականա, որ պտույտների թվովա որոշվում: Նաև մի բան էլ, անիվների չափի փոփոխությունը ուղիղ համեմատականա բենզինի ծախսի հետ:
Ինչքան փոքր՝ էնքան քիչ:
Նաև կարելի է ենթադրել, որ.
ա/ Նոր անվադողերը ավելի շատ են ծախսում /անձամբ չեմ նկատել, բայց դե չնչին թեկուզ կլինի/ բենզին
բ/ Մեծ անվադողերը մեքենայի քաշը գցում են: Չնայած դա կզգացվի իմ կարծիքով մինչև 1.6 ի վրա: Իմ պարագայում ես ոչ մի փոփոխություն երկու դեպքում էլ չեմ նկատել, որովհետև բենզինով ու 2.0 մատոռա մեքենաս: Ընկերներիցս մեկը հատուկ 16-ը փոխեց 15 ի վրա, որովհետև գազ էր դրել ու իրա ասելով քաշն ընկել էր ահագին՞: