Նշածդ հատվածում ամենավտանգավորը էն հատվածն է, որ թեքվելով կամրջից դեպի Հ. ստադիոն պետք է շարքը փոխես, որ բարձրանաս վերև: Եվ քանի որ տարածության սղության պատճառով ստիպված ես լինում կտրուկ անցնել, ստացվում է այնպես, որ քեզ " գցում " ես, հենց նոր թեքված, դեպի ներքև գնացող մեքենայի դիմաց: Իսկ մնացած մասերը համեմատաբար անվտանգ են: ԵՎ հետո, ի՞նչ մայթ, մայթը հետիոտնի համար է, հեծանիվը պետք է վարել Ճանապարհով, հնարավորինս աջով: Եթե ճանփեզրին մեքենա կա կայանված, ապա առնվազն 1 մ տարածությամբ կողքով (որ հանկարծ դուռը չբացի ու …)
Էջանիշներ