User Tag List

Էջ 44 74-ից ԱռաջինԱռաջին ... 3440414243444546474854 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 646 համարից մինչև 660 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 1100 հատից

Թեմա: Ճանապարհային ոստիկանություն

  1. #646
    Ադմինիստրատոր Artgeo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Թբիլիսի, Վրաստան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    8,377
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    keyboard
    Առաջ գնալով հաստատ չես տեղավորվի, ստիպված հետևով ես մտնում։ Խախտո՞ւմ ա

  2. #647
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2011
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    1,902
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Artgeo-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    keyboard
    Առաջ գնալով հաստատ չես տեղավորվի, ստիպված հետևով ես մտնում։ Խախտո՞ւմ ա
    Ոչ: Գործից հասկացողները էտպես են անում:
    Բարև Ձեզ

  3. #648
    Պատվավոր անդամ Tiger29-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    11.07.2007
    Գրառումներ
    500
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Vaio-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ինձ թվումա իրար ճիշտ չենք հասկանում: Ես ասում եմ` տվյալ դեպքում չի նախատեսվում վթարային լույսերը միացնելը, ինչպես նաև չի նախատեսվում կողմնային թարթիչ միացնելը: ՏՎՅԱԼ ԴԵՊՔ = տեղի նեղության պատճառով հետևով մտնելը, այսինքն` հետընթացը: հետընթացը որ որվանիցա նախատեսում թարթիչ միացնել???
    36. Երթևեկությունն սկսելուց կամ մանևր կատարելուց առաջ երթևեկության այլ մասնակիցներին նախազգուշացնելու համար վարորդը պետք է տա ազդանշան համապատասխան ուղղության շրջադարձի լուսային ցուցիչով, իսկ եթե այն բացակայում է կամ անսարք է` ձեռքով: Ազդանշան տալը պարտադիր չէ, եթե տրանսպորտային միջոցն առանց վերադասավորում կատարելու երթևեկում է ճանապարհի` հատակագծում կորագծային հատվածով: Ազդանշանը պետք է տրվի նախօրոք, մինչև երթևեկությունը կամ մանևրն սկսելը և դադարեցվի երթևեկությունը կամ մանևրն ավարտելուց անմիջապես հետո (ձեռքով տրվող ազդանշանը դադարեցվում է երթևեկությունը կամ մանևրն սկսելուց անմիջապես առաջ): Այն պետք է տրվի հստակ, շփոթության մեջ չգցի երթևեկության մասնակիցներին, իսկ մանևրը` խոչընդոտ չստեղծի նրանց համար: Ազդանշան տալը երթևեկության մյուս մասնակիցների նկատմամբ առավելություն չի տալիս:

    6) մանևրում` տրանսպորտային միջոցի երթևեկության սկիզբ (կապված հարևան երթևեկության գոտի դուրս գալու հետ), վերադասավորում, երթևեկության ուղղության փոփոխություն, կանգառ (վերադասավորվելով) և հետընթաց կատարելը.

    -Աղբյուր-

  4. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Bruno (11.04.2013), keyboard (11.04.2013)

  5. #649
    . keyboard-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    05.12.2007
    Գրառումներ
    4,771
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Artgeo-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    keyboard
    Առաջ գնալով հաստատ չես տեղավորվի, ստիպված հետևով ես մտնում։ Խախտո՞ւմ ա

    Տիգերի նշած դեպքերում ՝ հա, խախտում ա մտնքներին տեղ լինի, նաղդ ապացուցող են, որ խախտում ա


    Մեջբերում Vaio-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ոչ: Գործից հասկացողները էտպես են անում:
    Ես, որ հետընթացով կայանում էի անում, հավանականա, որ քո ոտները պեդալին չէր հասնում, գործից հասկանալը դրա հետ կապ չունի, խոսքը օրենքի մասին ա:

  6. #650
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2011
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    1,902
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Tiger29-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    36. Երթևեկությունն սկսելուց կամ մանևր կատարելուց առաջ երթևեկության այլ մասնակիցներին նախազգուշացնելու համար վարորդը պետք է տա ազդանշան համապատասխան ուղղության շրջադարձի լուսային ցուցիչով, իսկ եթե այն բացակայում է կամ անսարք է` ձեռքով: Ազդանշան տալը պարտադիր չէ, եթե տրանսպորտային միջոցն առանց վերադասավորում կատարելու երթևեկում է ճանապարհի` հատակագծում կորագծային հատվածով: Ազդանշանը պետք է տրվի նախօրոք, մինչև երթևեկությունը կամ մանևրն սկսելը և դադարեցվի երթևեկությունը կամ մանևրն ավարտելուց անմիջապես հետո (ձեռքով տրվող ազդանշանը դադարեցվում է երթևեկությունը կամ մանևրն սկսելուց անմիջապես առաջ): Այն պետք է տրվի հստակ, շփոթության մեջ չգցի երթևեկության մասնակիցներին, իսկ մանևրը` խոչընդոտ չստեղծի նրանց համար: Ազդանշան տալը երթևեկության մյուս մասնակիցների նկատմամբ առավելություն չի տալիս:

    6) մանևրում` տրանսպորտային միջոցի երթևեկության սկիզբ (կապված հարևան երթևեկության գոտի դուրս գալու հետ), վերադասավորում, երթևեկության ուղղության փոփոխություն, կանգառ (վերադասավորվելով) և հետընթաց կատարելը.
    Շնորհակալություն;

    Իսկ ինչ կասեք կարմիրով ընդգծվածը? Մայթեզրին կայանելուց հիմնականում հենց նույն երթևեկելի գոտուց ենք հետընթացով (կորագծային շարժումով) տեղավորում (կայանում) ավտոմեքենան:
    Բարև Ձեզ

  7. #651
    Պատվավոր անդամ Tiger29-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    11.07.2007
    Գրառումներ
    500
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Vaio-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Շնորհակալություն;

    Իսկ ինչ կասեք կարմիրով ընդգծվածը? Մայթեզրին կայանելուց հիմնականում հենց նույն երթևեկելի գոտուց ենք հետընթացով (կորագծային շարժումով) տեղավորում (կայանում) ավտոմեքենան:
    Կորագիծ ասելով նկատի ունի այն տեղերը, որտեղ թեքվում ես աջ, բայց միանգամից չէ, փողոցն է տանում դեպի աջ, օրինակ պոնչիկանոցի մոտ: Էդ ժամանակ թարթիչ միացնել պետք չի: Իսկ հետընթացով կանգնում ես, երբ արդեն երկու ավտոմեքենա կա աջ կողմումդ ու դու տեղավորվում ես դրանց արանքում, էդ դեպքում կորագիծը ինչ կապ ունի?

  8. #652
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2011
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    1,902
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Tiger29-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կորագիծ ասելով նկատի ունի այն տեղերը, որտեղ թեքվում ես աջ, բայց միանգամից չէ, փողոցն է տանում դեպի աջ, օրինակ պոնչիկանոցի մոտ: Էդ ժամանակ թարթիչ միացնել պետք չի: Իսկ հետընթացով կանգնում ես, երբ արդեն երկու ավտոմեքենա կա աջ կողմումդ ու դու տեղավորվում ես դրանց արանքում, էդ դեպքում կորագիծը ինչ կապ ունի?
    Փաստորեն, օրենքի պահանջը նա է, որ հետընթացով աջ մայթեզրին տեղավորվելու ժամանակ վարորդը պարտավոր է միացնել աջ թարթիչը?

    Իսկ առհասարակ հետընթացի ժամանակ ինչ-որ ազդանշան պետք է? (օրինակ` վթարային)
    Բարև Ձեզ

  9. #653
    Ադմինիստրատոր Artgeo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Թբիլիսի, Վրաստան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    8,377
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Vaio-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Փաստորեն, օրենքի պահանջը նա է, որ հետընթացով աջ մայթեզրին տեղավորվելու ժամանակ վարորդը պարտավոր է միացնել աջ թարթիչը?

    Իսկ առհասարակ հետընթացի ժամանակ ինչ-որ ազդանշան պետք է? (օրինակ` վթարային)
    Եթե վթարայինը միացնես, աջը էլ չի երևա։

  10. #654
    Պատվավոր անդամ Ներսես_AM-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.06.2006
    Գրառումներ
    4,303
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Վթարայինը միայն վթարայինի համար ա, ինքը օրենքով ուրիշ ոչ մի դեպքում չպիտի օգտագործես։
    Հիմա չեմ հիշում օրենք–մորենք, բայց հիշում եմ որ ինստրուկտրս ասում էր, որ պիտի միշտ թարթիչը միացնես‎։ ՈՒ տրամաբանական ա, օրինակ եթե ազատ ա մայթի մոտ ու պիտի կանգնես, միացնում ես թարթիչը ու կանգնում, նույնիսկ եթե հենց առաջին գծով էլ գնում էիր‎, ու քանի դու փոխում ես փոխանցումը (ավտոմատնը մինչև չկանգնես չի փոխվի), էդ ընթացքում հետևից եկողները արդեն քո թարթիչից հասկանում են որ կանգնում ես‎։ Իսկ արդեն բուն հետընթացով կանգնելուց էլ էլի հետևինիդ տեղեկացնում ա ինչ ես անում։

  11. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Vaio (13.04.2013)

  12. #655
    Ադմինիստրատոր Artgeo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Թբիլիսի, Վրաստան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    8,377
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Ներսես_AM-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վթարայինը միայն վթարայինի համար ա, ինքը օրենքով ուրիշ ոչ մի դեպքում չպիտի օգտագործես։
    Հիմա չեմ հիշում օրենք–մորենք, բայց հիշում եմ որ ինստրուկտրս ասում էր, որ պիտի միշտ թարթիչը միացնես‎։ ՈՒ տրամաբանական ա, օրինակ եթե ազատ ա մայթի մոտ ու պիտի կանգնես, միացնում ես թարթիչը ու կանգնում, նույնիսկ եթե հենց առաջին գծով էլ գնում էիր‎, ու քանի դու փոխում ես փոխանցումը (ավտոմատնը մինչև չկանգնես չի փոխվի), էդ ընթացքում հետևից եկողները արդեն քո թարթիչից հասկանում են որ կանգնում ես‎։ Իսկ արդեն բուն հետընթացով կանգնելուց էլ էլի հետևինիդ տեղեկացնում ա ինչ ես անում։
    Ներս, մեջս վախ կա, որ հետևինը ցերեկը, արևի լույսի տակ, արագության տակ գալով չի տեսնի իմ հետընթացի սպիտակ լույսերը, բացի դրանից, դու գալիս ես, կանգնում ես, ու մի որոշ ժամանակ անց նոր ես սկսում հետ շարժվել, մինչդեռ հետևինդ արագության տակ գալիս ա։ Ու էս դեպքում սեփական հանգստության համար միացնում եմ վթարայինը։ Ի դեպ, խաչմերուկներն էլ եմ շուտ միացնում։ Ասենք հենց նոր անցա խաչմերուկը ու մինչև մյուս խաչմերուկ դեռ ահագին կա, բայց բացի էդ խաչմերուկից էլ ուրիշ տեղ չկա ձախ գնալու, նախօրոք միացնում եմ, որ իմանան, որ ես ձախ եմ թեքվելու հաջորդ խաչմերուկից, հետևիցս անկապ չկանգնեն։ Կան մարդիկ, որ ձախ թեթևակի թեքվելուց հետո են միացնում։

  13. #656
    Պատվավոր անդամ Ներսես_AM-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.06.2006
    Գրառումներ
    4,303
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Արթ վթարային մի միացրու‎։ Կանգնելուց միայն աջ թարթիչը‎ լրիվ ամեն ինչ ասում ա։ ՈՒ լավ էլ երևում ա արևի տակ։ Նայի վիդեոն http://www.youtube.com/watch?v=TMrO_-bsooQ
    Իսկ խաչմերուկին մոտենալուց օրենքում կարծեմ հստակ ասում ա, որ սկսելուց բավականաչափ առաջ պիտի միացնես։ Բայց նենց որ հետևիններին թյուրիմացության մեջ չգցես‎։ էնպես որ ճիշտ ես անում‎։

  14. #657
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2011
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    1,902
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ներսես_AM-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արթ վթարային մի միացրու‎։ Կանգնելուց միայն աջ թարթիչը‎ լրիվ ամեն ինչ ասում ա։ ՈՒ լավ էլ երևում ա արևի տակ։ Նայի վիդեոն http://www.youtube.com/watch?v=TMrO_-bsooQ
    Իսկ խաչմերուկին մոտենալուց օրենքում կարծեմ հստակ ասում ա, որ սկսելուց բավականաչափ առաջ պիտի միացնես։ Բայց նենց որ հետևիններին թյուրիմացության մեջ չգցես‎։ էնպես որ ճիշտ ես անում‎։
    Օրենքով չգիտեմ գրված է, թե ոչ, բայց կարծում եմ, բնակավայրոմ թեքվելուց (շրջադարձից, հետադարձից) 50-100 մետր առաջ միացնելը նորմալա:
    Բարև Ձեզ

  15. #658
    Պատվավոր անդամ Ներսես_AM-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.06.2006
    Գրառումներ
    4,303
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Vaio-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Օրենքով չգիտեմ գրված է, թե ոչ, բայց կարծում եմ, բնակավայրոմ թեքվելուց (շրջադարձից, հետադարձից) 50-100 մետր առաջ միացնելը նորմալա:
    Էտ էն դեպքում եթե, էդ արանքում ուրիշ թեքվելու տեղեր չկան։

  16. #659
    Պատվավոր անդամ Tiger29-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    11.07.2007
    Գրառումներ
    500
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Vaio-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Փաստորեն, օրենքի պահանջը նա է, որ հետընթացով աջ մայթեզրին տեղավորվելու ժամանակ վարորդը պարտավոր է միացնել աջ թարթիչը?

    Իսկ առհասարակ հետընթացի ժամանակ ինչ-որ ազդանշան պետք է? (օրինակ` վթարային)
    Օրենքով վարորդը պարտավոր է միացնի, ուղղակի էդ էն կետնա, որ շատ ժամանակ չեն պահպանում, բայց գոնե կարևոր պահերին պետք ա չալարեն էլի միացնելը:

    Վթարային միացնում են էս դեպքերում`

    22. Վթարային լուսային ազդանշանը պետք է միացված լինի`
    1) ճանապարհատրանսպորտային պատահարի դեպքում.

    2) կանգառն արգելված տեղերում հարկադրված կանգառի դեպքում.

    3) լապտերների լույսից վարորդի շլացման դեպքում.

    4) քարշակման դեպքում (քարշակվող տրանսպորտային միջոցի վրա):

    Բայց դե սենց կետ էլ կա`

    Վարորդը վթարային լուսային ազդանշանը պետք է միացնի նաև այն դեպքերում, երբ վտանգի մասին անհրաժեշտ է նախազգուշացնել երթևեկության մասնակիցներին:

    -Աղբյուր-


    Ուղղակի պետք ա չչարաշահես էլի:

  17. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Vaio (15.04.2013)

  18. #660
    Պատվավոր անդամ Tiger29-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    11.07.2007
    Գրառումներ
    500
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Artgeo-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ներս, մեջս վախ կա, որ հետևինը ցերեկը, արևի լույսի տակ, արագության տակ գալով չի տեսնի իմ հետընթացի սպիտակ լույսերը, բացի դրանից, դու գալիս ես, կանգնում ես, ու մի որոշ ժամանակ անց նոր ես սկսում հետ շարժվել, մինչդեռ հետևինդ արագության տակ գալիս ա։ Ու էս դեպքում սեփական հանգստության համար միացնում եմ վթարայինը։ Ի դեպ, խաչմերուկներն էլ եմ շուտ միացնում։ Ասենք հենց նոր անցա խաչմերուկը ու մինչև մյուս խաչմերուկ դեռ ահագին կա, բայց բացի էդ խաչմերուկից էլ ուրիշ տեղ չկա ձախ գնալու, նախօրոք միացնում եմ, որ իմանան, որ ես ձախ եմ թեքվելու հաջորդ խաչմերուկից, հետևիցս անկապ չկանգնեն։ Կան մարդիկ, որ ձախ թեթևակի թեքվելուց հետո են միացնում։
    Նախօրոք եթե միացնում ես, էդ խնդիր չի, ուղղակի տեղեր կան մի քիչ խանգարում են, բայց դե հետևինը պիտի հարմարվի: Իսկ, որ գնում ես 3-րդ գիծ կանգնում ես մեկի հետևը ու հենց սվետաֆորը դեղնում ա, ինքը թարթիչը միացնում ա, էդ սպանում ա

  19. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Artgeo (14.04.2013), keyboard (15.04.2013), Ներսես_AM (14.04.2013)

Էջ 44 74-ից ԱռաջինԱռաջին ... 3440414243444546474854 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Գրառումներ: 555
    Վերջինը: 07.11.2023, 22:00
  2. Ճանապարհային ոստիկան և վարորդ
    Հեղինակ՝ Isadjanyan, բաժին` Իրավագիտություն, քաղաքագիտություն
    Գրառումներ: 25
    Վերջինը: 07.02.2014, 00:58
  3. Ճանապարհային քարտեզ
    Հեղինակ՝ david, բաժին` Երևան
    Գրառումներ: 6
    Վերջինը: 03.12.2008, 18:07

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •