Ես դժգոհում էի ոչ թե ուշ միացնելուց, այլ ահավոր ուշ միացնելուց (մի քանի ամիս), բայց ավելի հաճախ բողոքում եմ կապի պրոբլեմներից, մի հաճախորդիս մոտ ամսվա ընթացքում արդեն 3 անգամ կապի գնալուց հետո DVR-ը դրսից չի երևում։ Մի քանի օրից ինքնիրան դզվում ա, UCOM-ն էլ ընդունում ա, որ իրանք բան չէին արել, ինքնիրան ա դզվել, դրա համար հաջորդ անգամ էլի կորում ա, ու էլի սպասում ենք թե երբ կդզվի, վերջին անգամից արդեն մի շաբաթ անցել ա, դեռ չկա DVR-ը։
Մյուսի համար ինտերնետը միացնելիս ասել էինք, որ ստատիկ IP ենք ուզում (կորպորատիվ կլիենտ ա), արդեն մի տարի ա օգտվում են, առաջին ամսվա ընթացքում մի քանի անգամ հիշեցրինք, հետո թքեցինք ու մոռացանք IP-ի մասին։
Ու սենց լիքը դեպքեր։
Իսկապես շատ չեն, բայց քանի որ ֆիրման բիլայնի չափ ծածկույթ չունի, կարա գոնե սերվիզի հաշվին կլիենտ գրավի։ Հիմա լիքը մարդիկ (ոչ ֆիրմաներ) տներում DVR-են դնում (ինձ երբեմն դիմում են port mapping-ի համար), ու նրանց քանակը գնալով ավելանալու ա։ Տոկոսն էլի քիչ ա, բայց ռեալ 8մբ օգտագործողների քանակն ինձ թվում ա ավելի քիչ ա։
Ու տեղյակ չեն, որ դա բիլայնի 6000-անոց կապով էլ կարան նայեն։ Ես որ հանգիստ նայում եմ։
Այ ստեղ լրիվ համաձայն եմ, չեմ հասկանում բիլայնի էս հիմար մոտեցումը։
Յուքոմի միացման ծախսերն ավելի մեծ են, բայց նա չի ստիպում պայմանագիր կնքել։ Բիլայնը մի հատ մոդեմ ա տալիս, որը կարա ասի ասենք 1 տարուց դառնում ա ձերը, իսկ ավելի շուտ հրաժարվելու դեպքում մոդեմը հետ եք տալիս։ Ուրիշ ծախս չի անում։
Էջանիշներ