միջին
գոհ եմ
դժգոհ եմ
չեմ օգտվում
Varzor (27.04.2012)
ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿ ՓԲԸ` որոշ սահմանափակումով: Եթե հեռախոսն ու Հայլայնը նույն մարդու անունով են` օնլայն իրար հետ մուծում ես, հակառակ դեպքում մենակ հեռախոսը կարող ես օնլայն մուծել, քանի որ հայայնի վճարը ցույց չի տալիս օնլայնով: Արդեն պայմանավորվածություներ են ձեռք բերվել նաև Հայլայնի վճարումները առանձի օնլայն վճարելու հարցում, բայց այդ ամենը դեռ նախագծային փուլում է, ներդրման ստույգ ժամկետը դեռ չեմ կարող ասել:
Ինչպես նաև օնլայն են Վիվասելի, Յուքոմի, ADC-ի, Քրոսնետի վճարումները:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
specialist (27.04.2012)
Մարդս մարդ ըլնի, կամ ընկերությունը ընկերություն... Բառդակ... Աշխատողը հազիվա բարեհաճում օֆիսներից մեկում իրա ձեռի տռուպկեն սիկ* անի, ու իրա հաճախորդին սպասարկի, ով արդեն երկու րոպե դեմը նստած սպասումա թե երբա բարեհաճելու պատասխանի...
Ոչ մի ուրիշ բան, զուտ բիզնես...
Նենց որ, բիզնես էլ կա, բիզնես էլ... ես որ չուխանությունը բիզնեսից տարբերում եմ փառք աստծոյ...
Բիլայնի արած բիզնեսի որակը հավասարա բաժակով սեմչկա ծախելուն...
Մեկ, կամ երկու անգամա իմ երկուսուկես տարվա բիլայնի հետ ունեցած պատմության մեջ էտ սեմչկեն բոված եղել... հլը վերջում ընդհանրապես սկի էտ մեկ երկու անգամն էլ երեսով տվին...
Վերջին խմբագրող՝ Universe: 28.04.2012, 00:01:
specialist (28.04.2012)
Հատուկ դրա համար թեժ գիծ կա, 4444 զանգում ես, կարծիքդ արտահայտում:
Մնացածը զգացմունքներ են, որոնք ամեն մեկինը սուբյեկտիվ են: Ես օրինակ կյանում Վիվայից չեմ օգտվել ու չեմ պատրաստվում, զուտ բրենդը չեմ սիրում: Մինչդեռ Օռանժի հանդեպ սիմպատիա ունեմ: Յուքոմի հանդեպ դրականոտ եմ, Ինտերակտիվի էլ, բայց Եվրոկաբել չեմ սիրում: Երևան Սիթի չեմ սիրում, Սթարը դուրս գալիս ա և այլն:
keyboard (28.04.2012)
Արթուր ջան, համաձայն եմ քո հետ, բայց դե արի դու էլ համաձայնվի, որ ուղղակի պաշտպանելով կամ թերությունները «թաքցնելով» բառերի տակ կամ արդարացումների, էտ էլ ճիշտ չի...
Նույն 4444 զանգելուցելա մարդ վախենում, նորից մի հատ դարդ վերցնի ու...
Էս արդեն սիմպատիայի հարց չի, որ բլայնը դուրս գա կամ չգա, էտ ամեն ինչը կոնկրետ իմ նկատմամբ ընկերության ու իր աշխատակիցների վերաբերմունքիցա գալիս, որը ոչ մարդկային, ոչ էլ խղճի ու էլի որոշ օրենքների մեջ չի տեղավորվում...
Ասենք էտ ամեն ինչը հասկանալու համար պետչ չի իրավաբան լինել, մարդ լինելնելա հերիք... Ու բնականա, մի ընկերություն, որ նման բառադի քաղաքականությունա վարում հաճախորդների հետ, ոմանց առհամարելով /առհամարելով բառիս բուն իմաստով/, ոմանց էլ խաբելով, ու պայմանագիրը երեսին տալով որ տես, մենք իրավունք ունենք անմարդավարի ձևերով քեզ խաբենք ըստ պայմանագրի... ու + բոնուս, քո 15 օր սպասած նամակի գումարն էլ վրայից հաշվենք.... Մի խոսքով...
Ստեղ ուղղակի, գերխնդիրա Յուքոմի համար՝ հասանելիությունը ծայրամասերում... թե չէ մնացածն արդեն ամեն ինչ տեղնա... Հավատա, 5-6 ամսվա ընթացքում մեկ անգամ եմ տանից զանգել Յուքոմ, էն էլ բան ճշտելու համար, կապն ընդհանրապես չի գնացել ու 15 ի փոխարեն հիմա ինձ մոտ չգիտես թե ոնց 17 մեգաբիթա արագությունը դարձել...
Մենակ էն, որ սպասարկման կարիք էլ չի լինում, դա արդեն ամենավառ ապացույցնա նրա, որ օգտվելով Յուքոմից խնայում ես գումար՝ սպասարկման կենտրոն գնալու ու գալու համար, խնայում ես գումար՝ դեղատուն գնալու, ու վալերիան առնելու համար էտ սպասարկողի պատասխանելուն ժամերով սպասելու ու ուղեղումդ սվառկված տուֆտա երաժշտությունն ուղղակի վերացնելու համար...
specialist (28.04.2012)
Որևէ մեկին չեմ պաշտպանում, ոչ էլ Յուքոմի թեմայում եմ օրը 4 անգամ գրում, որ զզվում եմ Յուքոմից, որ մեր տարածք չեն գալիս, օրինակ, ոչ էլ Երևան Սիթիում եմ կռիվ անում: Մի անգամ Ֆեյսբուքում եմ բողոքել, որ սնունդը որն առել էի այդ սուպերմարկետից, հին էր:
Իսկ դու, Յուքոմի բաժանորդ հանդիսանալով, պարտքդ ես համարում անընդհատ ագրեսիվ գրառումներում հիշացնել, որ ատում ես Բիլայնին և «փթթել» ես ցանկանում և որ շատ ես սիրում Յուքոմին:
Կարծում եմ, բոլորի համար քո կարծիքը արդեն վաղուց հայտնի և պարզ է և կարիք չկա անընդհատ դրա մասին հիշացնել: Առավել ևս, որ ի ուրախություն քեզ «պրծել» ես Բիլայնից: Միայն ուրախ եմ քեզ համար:
Սրա հետ միասին, Հայ-Լայն ահռելի բանակ ունի օգտվողների, որոնք այս թեմա մտնում են սեփական խնդիրների մասին հարցնելու, հարցեր տալու համար ու կարդում են, քո ոչինչ չասող և որևէ օգտակար տեղեկություն չպարունակող գրառումները, ինչը պարզապես անհարգալի վերաբերմունք ա կարդացողներիս նկատմամբ:
հեսա մի ամսից մոտ երևի ես էլ կպրծնեմ ես բարդակ ընկերությունից ու հայվան կապից... ես որ մտնում եմ ստեղ 98% բողոքում են:Բիլայնի ՝էջում ինչ գրում կամ հարցնում ես ֆբ ում վռազ ջնջում են, մենակ վատ բան չլինի:Կներես Արտգեո ջան, ուղղակի ոնց հասկանում եմ, որ դու հնարավորություն ունենայիր , դու էլ ստեղ կջնջեիր,կներես ուղղակի իմ կարծիքնեմ արտահայտում:
Արթգեոյի կարգավիճակը գոնե կարդացել ե՞ս: Ինքը Ակումբում ադմին ա ու ունի տեխնիկական ամեն հնարավորություն:
Ես որ որոշ մարդկանց նման վարվելու լինեի, հիմա ամենաշատը Յուքոմի թեմայում գրառում կանեի, որտեւ գործիս տեղի 2 մբիթանոց Icon-ը, որը Յուքոմինն ա, լրիվ թյուրիմացություն ա, իմ տան 1 մբիթանոց Հայ-Լայնը դրա կողքը ստաբիլության էտալոն ա: Մեկ-մեկ որ գործից տուն եմ գնում, թվում ա, թե տան կապն ա 2 անգամ արագ:
Տեսողության լարում և ուշադրություն…
http://www.akumb.am/showthread.php/1...=1#post2340043
Փաստորեն քո մոտ օնլայնը 2 աշխատանքային օրվա ընթացքում ա տեղ հասնում …Դ
Հ.Գ.
Սուտ խոսալը հեչ լավ բան չի, բայց դե ում եմ ասում ...
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Կարճ անդրադառնամ էս հարցին ու էլ հետ չգանք: Ցանկացած գրառում ջնջելու կամ խմբագրելու հնարավորություն ունեմ: Երբեք, ոչ մի գրառում չեմ ջնջել, որն եղել է Ակումբի կանոնադրության սահմաններում կամ նույնիսկ իմ անձի հանդեպ վիրավորանք է պարունակել: Երբ մտածել եմ, որ խախտում է, տեղեկացրել եմ գրառման մասին, բայց ինքս երբեք նման գրառումները չեմ ջնջել, զուտ սուբյեկտիվության կասկած անգամ չառաջացնելու համար: Դա ակումբի ցանկացած անդամ կհաստատի:
Ինչ վերաբերում է այստեղ գրառում ջնջելուն կամ չջնջելուն, բաժինն ունի մոդերատոր ու ինքն է որոշում ջնջե՞լ, թե՞ ոչ այս կամ այն գրառումը: Դրա հետ մեկտեղ տուգանելով կամ ոչ: Քո գրառումներում վիրավորական բան չեմ տեսնում, պարզապես կարծիքդ ես արտահայտում:
Եթե այս թեման սկզբից կարդաս, ապա կտեսնես, որ ամենաշատ բողոքողներից եմ եղել Հայ-Լայնից: Բայց հիմա... Կամ օբյեկտիվորեն կապն է լավացել կամ սուբյեկտիվորեն տանը շատ չեմ լինում: Կամ, պարզապես գիտեմ, ոնց լուծեմ առաջացած խնդիրները:Հիմնական պրոբլեմները գիտելիքների պակասից են գալիս, ԴՍԼ տեխնոլոգիայի մեջ թեթև խորանալն էլ բավական ա, հարցերի մեծ մասը լուծելու համար: Բայց անցած տարիների հետ համեմատել չի լինի հիմիկվա ստաբիլությունը:
Ի դեպ, եթե Հայ-Լայնի հետ կապված խնդիրներ կան որևէ մեկի մոտ, համարը գրեք ՊՄ-ով, փորձենք միասին պարզել, կոնկրետ որտեղ է առաջանում խնդիրը:
Ի դեպ, մի քանի շաբաթ առաջ ակումբցիներից մեկն էր անընդհատ բողոքում կապից, մի քանի ժամ միասին չարչարվելուց հետո, պարզվեց, որ խնդիրը իր մոտի աքսես պոինտից էր: Սա զուտ, տեղեկության համար:
keyboard (28.04.2012)
Ժող, եթե մեգա+ի (3Մբ 8000 դրամ) 1 տարվա պայմանագիրը պրծելա, հնարավորա արագությունը իջեցնել առանց պայմանագիր կնքելու ասենք լայք 1Մբ 4500 դրամ?![]()
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ