միջին
գոհ եմ
դժգոհ եմ
չեմ օգտվում
էս կարո՞ղ ա Ձեր ինտերնետն իմի հաշվին են արագացրել....
իմը սատկել ա....![]()
ջաաաաաան, կրկնապատկվելա, արդեն 8000 դրամի դիմաց ստանում ենք 2 mb արագություն, իսկ 6000-ի դիմաց՝ 1 mb
![]()
Հայ-Լայն Մեգա+
Անսահմանափակ 512/256
512/256 կբ/վ (09:00 -ից մինչև 00:59-ը)
1024/512կբ/վ (01:00-ից մինչև 08:59-ը) 4500
Անսահմանափակ 1024/512
1024/512 կբ/վ (09:00 -ից մինչև 00:59-ը)
2048/1024 կբ/վ (01:00-ից մինչև 08:59-ը) 6000
Անսահմանափակ 2048/1024
2048/1024կբ/վ (09:00 -ից մինչև 00:59-ը )
3072/896կբ/վ (01:00-ից մինչև 08:59-ը) 8000
http://beeline.am/internet/hiline/mega_plus_am.html
Ucom
U!Net Starter – 8000 դր. – 3 Մբթ/վ
U!Net Basic – 12000 դր. – 4 Մբթ/վ
U!Net Ultra – 15000 դր. – 6 Մբթ/վ
http://new.ucom.am/hy/news.html?selectedNewsId=32
Մալադեց յուքոմին![]()
Ապե Ջան (19.09.2011)
0david0 (19.09.2011)
Ապրի Բիլայնը: Հուսով եմ ոչ հեռու ապագայում ամբողջ քաղաքում հասանելի կլինի Hi-Line Optic-ը, ու էլ 3 Մբիթ/վ-ն վերին սահման չի լինի:
Մենակ մի բանն ա վատ, Յութուբում վիդեոները որ առաջին 10 վայրկյանը մինչեւ 350 կբայթ/վ-ով քաշում ա, հետո իջնում ա դառնում ա ոչ թե իմ փաթեթի արագության, այլ շատ ավելի ցածր` 25 կբայթ/վ (200 կբիթ/վ), այսինքն` մի բառով ասած սատկում ա: Սենց որ գնա, ավելի ձեռնտու կլինի պրոքսի օգտագործել, քան Բիլայնի քեշից օգտվել:
Petrosyanv (19.09.2011)
Բիլայնի ցավըտանեմ1մբ կապս 2մբ դառավ
![]()
Վերջին խմբագրող՝ Աթեիստ: 20.09.2011, 22:36:
Petrosyanv (19.09.2011), Պոզիտրոն (19.09.2011)
Ժո՞ղ, ձեր մոտ արագացելա՞ 1-ից հետո
![]()
“ԱրմենՏել”. մոտ ժամանակներս մենք կներկայացնենք VDSL տեխնոլոգիան
“ԱրմենՏել”-ի տեխնիկական տնօրեն Վլադիմիր Սաչկովի հարցազրույցը Մեդիամաքս-ին եւ Itel.am պորտալին
- Օպերատորների մրցակցությունը Երեւանում կարծես թե հասնում է իր գագաթնակետին, եւ օպերատորներն ակտիվորեն թափանցում են մարզեր: “ԱրմենՏել”-ը ունի Հայաստանի հաղորդալարի ամենալայն տրանսպորտային ցանցը: Ի՞նչ վիճակում է այն եւ ի՞նչ քայլեր են ձեռնարկվում երկրի ներսում ցանցը զարգացնելու նպատակով:
- Ընկերությունը զգալիորեն արդիականացրել է տրանսպորտային ցանցը: Այսօր օպտիկամանրաթելային ցանցը ունի տարածական օղակաձեւ պահեստային կառուցվածք, այդ թվում` DWDM ժամանակակից տեխնոլոգիայի հիման վրա: Դա հնարավորություն է տալիս զգալիորեն ավելացնել հուսալիությունը, թողունակությունը եւ ցանցի օգտագործումը: Մենք մշակում ենք All-IP հասկացությունը, որով ապահովում ենք տարբեր տեխնոլոգիաների վերափոխումների բացակայությունը բաժանորդների կողմից գեներացվող տրաֆիկի ամբողջ ուղու վրա: Հասկանալի լինելու համար ասեմ, որ անցումը All-IP-ին հեռահաղորդակցության համար նույնքան հրատապ է, որքան ավտոճանապարհների միասնական ցանցի կառուցումը` տրանսպորտային ենթակառուցվածքի ընդհանուր կանոններով: IP-ն հասցեագրման ունիվերսալ սկզբունք է, որի շնորհիվ ծավալային ցանցերի շահագործումը դառնում է ավելի արդյունավետ: Դա տալիս է զգալի դրական արդյունքներ ինչպես փոխանցման արագության, այնպես էլ փաթեթի փոխանցման ժամանակավոր ուշացումների դեպքում: Ընդհանուր առմամբ, ցանցերի առումով մենք հեռացել ենք ցանցային տարրերի միջեւ 10 Գբ/վ-ից պակաս կարողություն ունեցող ուղիներից:
- Հայաստանում առկա է մայրաքաղաքի եւ մարզերի միջեւ զարգացման մակարդակի հսկայական տարբերության խնդիրը, ինչը, նախ եւ առաջ, վերաբերում է գործնական ակտիվության մակարդակին: Հաշվի առնելով այս հանգամանքը` որքանո՞վ արդյունավետ է ձեր ընկերության համար HiLine ծառայության առաջխաղացումը մարզերում, որտեղ բնակչության գնողունակությունը մի քանի անգամ ավելի ցածր է, քան Երեւանում: Միգուցե շատ մարզերում դուք գործում եք՝ հասարակության առջեւ ընկերության սոցիալական պատասխանատվության նկատառումներից ելնելո՞վ:
- Հայաստանի մարզերում տրանսպորտային ցանցի զարգացման եւ բաժանորդային գծերի համար ներդրումային ծախսերը չեն փոխհատուցվում մարզերում Hi Line ծառայության մատուցման հաշվին: Սակայն մեր ընկերության ռազմավարությունը թելադրում է, որ Հայաստանի խոշորագույն օպերատորի` «ԱրմենՏել»-ի համար դա պատասխանատվության խնդիր է երկրի հեռահաղորդակցության ենթակառուցվածքի վիճակի համար: Եվ խնդիրն այնքան էլ առեւտրական չէ, որքան խոշոր ներդրողի մոտեցման լրջությունը, որին վստահված է պետության հեռահաղորդակցության անվտանգությունը: Եվ մենք անում ենք հնարավոր ամենը` Հայաստանում եւ մարզերում նոր տեխնոլոգիաների հավասարաչափ մուտք ապահովելու համար: Այստեղ, բնականաբար, առկա է սոցիալական պատասխանատվության տարրը:
- Վերջերս “ԱրմենՏել”-ը հայտնել էր HiLine-ի 100-հազարերորդ բաժանորդի միացման մասին: Որքա՞ն բաժանորդ կարող է սպասարկել ձեր ցանցը եւ ո՞րն է դրա «սահմանը»:
- Մենք ցանցի զարգացման աշխատանքները ծրագրավորում ենք մեկ տարվա կտրվածքով` ելնելով միացումների դինամիկայից: Համապատասխանաբար, ցանցի անխափան աշխատանքի ապահովման համար ներդրումները իրականացվում են`հաշվի առնելով միացումների առավել լավատեսական կանխատեսումները:
- Հուլիսին հայտարարվել էր, որ “ԱրմենՏել”-ը նախատեսում է ներդնել VDSL գերարագ թվային տեխնոլոգիան, որը հնարավորություն կտա ապահովելու մինչեւ 40 MBT/վրկ միացման արագություն: Հայտնի՞ են տվյալ տեխնոլոգիայի թողարկման մոտավոր ժամկետները եւ սփռման աշխարհագրությունը:
- Շատ մոտ ժամանակներս մեր ցանցի իրական պայմաններում տեխնոլոգիան կներկայացվի հանրությանը` կոնկրետ բնակելի շենքերում եւ ոչ թե լաբորատոր թեստային պայմաններում: Ինչ վերաբերում է աշխարհագրությանը, ապա VDSL տեխնոլոգիայի ներդրումը կիրականացվի փուլ առ փուլ, ինչպես ADSL տեխնոլոգիաները` մայրաքաղաքից դեպի մարզեր:
- Օգոստոսի վերջին “ԱրմենՏել”-ի գլխավոր տնօրենն ասել է, որ մոտ ժամանակներս ընկերությունը հադես կգա ինտերնետ բաժանորդների համար նոր առաջարկներով: Եթե հնարավոր է, բացեք փակագծերը. խոսքը տեխնոլոգիակա՞ն, թե՞ մարքեթինգային նորարարությունների մասին է:
- Օգոստոսի կեսից շատ ժամանակ չի անցել, սակայն շուկայում մենք արդեն ներկայացրել ենք մեր առաջարկներից մեկը: Խոսքը աննախադեպ ակցիայի մասին է, որը մեր բաժանորդներին հնարավորություն է տալիս ինտերնետին միանալու դեպքում նվեր ստանալ նեթբուք, իսկ գործող բաժանորդների` պայմանագրի վերակնքման դեպքում: Ակնհայտ է, որ նման ծավալի միացման կոմերցիոն իրականացումը տվյալ նախագծի շրջանակներում պահանջում էր, նախ եւ առաջ, ընկերության տեխնիկական բոլոր ստորաբաժանումների հարթ եւ անթերի աշխատանքը` ծրագրավորումից մինչեւ շահագործում: Այն, որ 2 շաբաթից քիչ ժամանակահատվածում մենք կարողացանք միացնել ցանկացողների անսահմանափակ քանակություն, խոսում է մեր տեխնիկական համակարգի հուսալիության, ցանցի գրագետ կազմակերպման եւ դրա սթրեսակայունության մասին:
Օրերս մեր ընկերությունը ստացել է Հայաստանում Google ընկերության պաշտոնական հոսթի կարգավիճակ, ինչը մեզ հնարավորություն է տալիս մեր սերվերներում քեշավորել Google-ի ցանկացած ծառայություն: Մեր հաճախորդներն արդեն նշել են այնպիսի ճանաչված ծառայությունների աշխատանքի բարձր որակը, ինչպիսիք են YouTube-ը եւ Google Map-ը: Այժմ նրանք հնարավորություն ունեն առանց ուշացումների դիտել HD ձեւաչափի տեսահոլովակներ` ժամանակ չվատնելով ներբեռնման համար:
- Այս տարի դուք գործարկել եք անվճար վեբ-հոսթինգի ծառայությունը եւ մինչեւ տարեվերջ երկարացրել առաջարկի գործունեության ժամկետը: Որքանո՞վ է այն պահանջված, կարո՞ղ եք տվյալներ ներկայացնել իրենց սերվերների աշխատանքը ձեր ընկերությանը վստահած բաժանորդների քանակի մասին:
- Հայկական կայքերի հոսթինգի վիճակը, որն իրականացվում է գերազանցապես արտերկրում, շատ չի փոխվել, այնպես որ զանգվածային պահանջարկի մասին խոսելն ավելորդ է: Իհարկե, իրականում վատ չէր լինի, եթե հայկական բոլոր կայքերը հոսթավորվեին երկրի ներսում: Սակայն, նույնիսկ այսօր` չնայած ընդհանուր քանակից փոքր տոկոսի, մեզ մոտ հոսթ եղած կայքերը ապահովում են մեր հաճախորդների տրաֆիկի լուրջ չափաբաժինը:
- Օրերս Ucom-ը եւ Netsys-ը հայտարարեցին միաձուլման մասին, որի գլխավոր նպատակներից է վեբ-հոսթինգի ծառայության զարգացումը: Կարելի՞ է արդյոք ասել, որ տեղական կայքերի` հոսթինգը արտերկրից Հայաստան տեղափոխելու համար պայքարը, զգալիորեն կազդի օպերատորների միջեւ մրցակցության վրա:
- Հոսթինգի ծառայությունից ստացվող եկամուտները օպերատորի ընդհանուր պորտֆելում բավականին չնչին տոկոս են կազմում, այնպես որ ես չէի դիտարկի հոսթինգի ծառայությունը որպես շուկայական մրցակցության առաջնահերթություն: Իսկ եթե դուք ի նկատի ունեք հոսթինգի կիրառումը որպես ճնշման գործիք տրաֆիկի փոխանակման հարցում, ապա Հայաստանում այս խնդիրը հստակ կանոնակարգվում է Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի համապատասխան որոշումով: Ընդհանուր առմամբ, իմ կարծիքով, հոսթինգն այն հատվածն է, որտեղ տեղական օպերատորները պետք է մրցեն ոչ թե իրար հետ, այլ օտարերկրյա ընկերությունների` քոնթենթը դեպի Հայաստան գրավելու նպատակով: Սա, իր հերթին, հնարավորություն կտա բեռնաթափել արտաքին ուղիները, նվազեցնել ինտերնետ ծառայության ինքնարժեքը եւ, համապատասխանաբար, բաժանորդների համար սահմանված գները:
- Ի դեպ, Netsys-ի ղեկավարը հայտարարել էր, որ Ucom-ի հետ ձուլվելու պատճառներից մեկը “ԱրմենՏել”-ի DSL-ցանցի ցածր թողունակությունն է: Ի՞նչ կասեք այս առումով:
- Beeline-ի IP/MPLS/ DWDM տեխնոլոգիայով պատրաստված տրանսպորտային հեռահաղորդակցական ցանցերը Երեւանում եւ մարզերում ապահովում են Beeline ցանցի բավարար թողունակությունը եւ շատ անգամ գերազանցում են 10Gbps: Կարծում եմ, որ այս թվերը մեկնաբանության կարիք չունեն եւ անիմաստ դարձնում ցանկացած հետագա քննարկումը այս ուղղությամբ:
- “ԱրմենՏել”-ը զարգացնում է նաեւ իր 3G ցանցը: Ինչպե՞ս եւ ե՞րբ բաժանորդները կզգան արդիականացված ցանցի առավելությունները:
- Մենք հաջորդաբար ներդրումներ ենք իրականացնում 3G ցանցի աշխարհագրության եւ կարողության ընդլայնման գործում: Այսօր Beeline-ի 3G ցանցը ծածկում է Հայաստանի շուրջ 3 մլն բնակչություն ունեցող ավելի քան 150 բնակավայր: Այսինքն` այդ բնակավայրերի բնակիչներն արդեն այսօր կարող են օգտվել որակյալ բջջային կապից, բարձրակարգ ինտերնետից եւ Beеline-ի ժամանակակից այլ ծառայություններից:
- Ֆիքսված հեռախոսակապի շուկա, որտեղ “ԱրմենՏել”-ը մինչեւ վերջերս միակ խաղացողն էր, սկսում են մուտք գործել նոր ընկերություններ: Ո՞րն է ձեր առավելությունը նրանց նկատմամբ: Ենթադրենք, Երեւանում կառուցվում է նոր բազմաբնակարան շենք, եւ շինարարների առջեւ օպերատոր ընտրելու խնդիր է դրվում: Ինչու՞ նրանք պետք է նախապատվությունը տան ձեր ընկերությանը, եւ ոչ թե մեկ ուրիշին:
- Մենք կարող ենք առաջարկել ժամանակակից եւ զանգվածային լուծումներ առաջարկող լայն ծառայություններ, որոնք այդ շենքի բնակիչներին եւ գործող կազմակերպությանը հնարավորություն կտան առավելագույն օգուտ ստանալ մեր կողմից առաջարկվող լուծումներից: Ուզում եմ նշել, որ մենք ապահովում ենք տրամադրվող ծառայությունների շուրջօրյա սպասարկում, ինչը շատ կարեւոր է բնակիչների անվտանգության ապահովման առումով (կանչ հատուկ ծառայություններին, պահակին եւ մոնիտորինգ)` ավելացնելով նրանց կենսակերպի որակը:
Itel.am
armentel_hiline11.jpg«ԱրմենՏել» ընկերությունը (ապրանքանիշը Beeline) հայտարարում է Hi-Line ծառայության անսահմանափակ սակագնային փաթեթներում արագության ավելացման և գների նվազեցման մասին: Hi-Line 128, Hi-Line 256, Hi-Line 512 և Hi-Line 1024 սակագնային փաթեթներում կապուղիների թողունակությունը կրկնապատկվել է: Hi-Line 2048 սակագնային փաթեթի բաժանորդների կապուղիների թողունակությունն ավելացվել է մինչև 3072 kbps: Hi-Line 3072 հաճախորդների համար ամսեկան բաժանորդային վարձը 15000 դրամից նվազեցվել է մինչև 12000 դրամի: Այսպես, օրինակ, Hi-Line «Մեգա» 512, 1024, 2048 և 3072 բաժանորդային վարձը կկազմի համապատասխանաբար 4500, 6000, 8000 և 12000 դրամ:
«Վերջին շաբաթները «ԱրմենՏել» ընկերության համար նշանավորվեցին նոր ձեռքբերումներով: Հայաստանի միասնական օպերատորը գործարկեց ևս մեկ արտաքին կապուղի, միանալով բարձր մակարդակի համաշխարհային մատակարարին, մեր ցանցում սկսել են գործել Google ծառայությունների էլեկտրոնային բովանդակության, այդ թվում Youtube վիդեոհոսթինգի նյութերի պահպանման համակարգեր: Համապետական տոնի նախաշեմին մենք հաճույքով նոր նվեր ենք մատուցում մեր բաժանորդներին ոչ միայն Երևանում, այլ նաև մարզերում և հույս ունենք, որ այն կբացի Ինտերնետ-ծառայությունների օգտագործման որակապես նոր փուլ», – նշեց ԱրմենՏել ՓԲԸ Գլխավոր տնօրեն Իգոր Կլիմկոն:
Արագության և տարիֆիկացման փոփոխությունը Hi-Line ծառայության անսահմանափակ սակագանային փաթեթների բոլոր բաժանորդների համար իրականացվում է ավտոմատ կերպով` պայմանագիրը վերակնքելու անհրաժեշտություն չկա: Hi-Line ծառայության վերաբերյալ մանրամասն տեղեկություններ կարելի է ստանալ www.beeline.am կայքում:
Աղբյուր: http://itarmenia.net/news/2017.html
ITArmenia.NET .. HighTech.am .. Troy.am .. Dino.am .. Zhamanc.am .. Click.am .. Mn.am .. Bid.am .. Netbook.am .. TV5.am .. Soft.am .. UEFA.am .. Trader.am .. Week.am .. UNISystems.am .. WWB.am .. InterTel.am .. Letsdoit.am .. PCNews.am .. ImStepanakert.am .. Csyes.am .. KinoTruba.TV .. PCShop.am .. Stats.am
Petrosyanv (20.09.2011)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ