Է ես էլ էդ մի բանը, մի քանի բան էլ ավել գիտեմ, զարմացրիր...
Կարմիր վարկանիշն էլ է տալու համար ու, եթե պոստը իմ կարծիքով դրան արժանի է, ես այն տալիս եմ: Քո նշածդ հարցերին ես պատասխանել եմ, այս թեմայում, ու ոնց որ ամեն ինչ էլ տեղը տեղին ասել եմ: Նժդեհին նույնիսկ սովետի տարիներին Հայաստանում մարդիկ իրենց հոգու խորքում դավաճան չէին համարում, եթե իհարկե դրանք զոմիբիացված բոլշևիկներ չէին: Իսկ Վասակի վերաբերյալ իմ հարցերը հերթական անգամ մնացին օդի մեջ... ասեմ իմանաս: Հետո էլ զարմանում եք, որ ես դրանք անընդհատ կրկնում եմ:
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Ես չեմ ասում, թե կարմիր վարկանիշի իրավունք չունես ախպեր ջան: Ասածս էն էր, որ չեի կարծում, որ դու էլ ես կարմիր վարկանիշներ տալիս, այն էլ այդ կարքի պոստերին:
Էդ իմ նշած հարցերին դու պատասխանել ես ու ամեն ինչ ընկել է իր տեղը հետևյալ ենթադրությամբ` որակումը կախված է կատարած քայլերի արդյունքից և այդ արդյունքը ներկայացնողներից:
Եթե սովետը 70 տարվա փոխարեն 700 տարի տևեր հաստատ իմացի, որ ոչ մեկի հոգու խորքում էլ կասկած չեր մնա, որ դավաճան է: Նույնն էլ տեղի է ունեցել Վասակի հետ:
Ինչի ես մտածում, որ են ժամանակ էլ չկային մարդիկ, որ մտածում էին, որ Վասակը ճիշտ է ու հերոս է?
Վասակիդ մասին բերած հարցերիդ պատասխանելն անիմաստ է, քանի որ հարցերդ հիմնված են այն միակ աղբյուրների վրա, որոնց էլ հենց չեն վստահում հակառակվողները: Ես էլ շատ բաների հետ համամիտ չեմ, ուղղակի իմ մոտեցումը այլ է:
Տնաշեն Եհովայի վկայի նման ես անում: Եհովայի վկային հարցնում ես "բա ոնց իմանամ, ու Աստվածաշունչը ճիշտ է և վստահեմ նրան?": Պատասխան "Կարդա, այնտեղ գրված է, որ ճշմարիտ է":
Ընգեր ջան ոչ մի ստաժավոր հանցագործ էլ իրեն մեղավոր չի ճանաչում ու ինքն իր դեմ վկայություն չի տալիս: Ու ՀԱԵ-ն այդ տակտիկան արդեն 1700 տարի է պահում է:
Վերջին խմբագրող՝ Varzor: 24.03.2012, 18:39:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Ես բացառիկ դեպքերում եմ կարմիր տալիս ու դժբախտաբար դա այդ դեպքերից մեկն էր: Դավաճանը դավաճանա մնում, պարզ ու կոնկրետ:
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Եղբայր քո կարծիքը հասկանում եմ, բայց համամիտ չեմ: ՀԱՆԳԱՄԱՆՔՆԵՐԸ հենց դիվանագիտության հիմքն են: Էդ նույնն է, որ ասես "նույնիսկ փայլուն շախմատիստը վատ դիրքում ու ֆիգուրների պակասով կարող է պարտվել" և հակառակը "վատ շախմատիստը լավ դիրքում ու ֆիգորների առավելությամբ կարող է հաղթել", մանավանդ որ մեջը զառ էլ կաԲա տենց էլ կա: դիվանագիտության "ֆիգուրները" հենց հանգամանքներն են` դրանց վրա ու դրանցով էլ խաղում է դիվանագետը: Զառն էլ "չնախատեսված հանգամանքներն են": Որքան դրանք շատ են, այդքան շատ են զառերը: Ու էդ "չնախատեսված" հանգամանքների քանակով ու հանդես գալու հավանականությամբ էլ որոշվում է դիվանագետի մակարդակը` որոշում կայացնելիս քանի հանգամանք է նախատեսել և քանիսը չի նախատեսել: Որքան է չնախատեսված հանգամանքների քանակը, նույնքան է հենց տվյալ դիվանագետի վերլուծական կարողությունը: Որքան է նախատեսված հանգամանքների վրա կայացված որոշման արդյունավետությունը, այնքան է դիվանագետի կառավարչական կարողութոյւնը:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Lion (24.03.2012)
Ես ինձ էսօր զգացի վասակի տեղը... ինձ էլ նզովեցին...
Այ ոնց որ դու բանավիճում ես, այ տենց իրան դավաճան են սարքել էն վախտ... սաղովի հավաքվել տակից կարմիր վարկանիշ են տվել ստորաբար... ինչ ա թե իրանց կարծիքին չի էղել...
Վերջին խմբագրող՝ My World My Space: 24.03.2012, 19:59:
Varzor (24.03.2012)
Ես ուրիշ ձև կձևակերպեի` քանի եկեղեցու կարծիքն ու ինֆորմացիոն աղբյուրները հալած յուղի տեղ են անցնում, եկեղեցին էլ իր կարծիքները չի վերանայում:
Օրինակ. կաթոլիկները Ժաննային վառեցին, հետո կարծիքները վերանայեցին` ով տուժեց?
Մեր եկեղեցին մոլեռանդորեն պաշտպանում է այն տեսակետը, որ էս 1700 տարի է ազգն ու մշակույթը իրենք են պահպանել: Մեկը հարցնող լինի տո այ ...; բա որ մշակույթ եք պահել 1700 տարի առաջ հայերը մուկ էին տշում ու մշակույթ չէի ստեղծել? թե ողբանվագ սազից բացի ուրիշ գործիք չէին նվագում?
Էս Վարդան-Վասակ միկրոդրվագը հենց այս մեծ կոնտեքստի համատեքստում է: "Վարդանը ազգային գործիչ էր ու մեռավ հանուն իր ազգի ու հավատքի, իսկ Վասակը դեմ էր իր ազգին ու հավատքին":
Իսկ ճիշտ ձևակերպումն այսպիսին է "Հայաստանում պայքար էր գնում իշխանության համար` ՀԱԵ-Վարդան և Վասակ զույգերի միջև" ավելի շուտ այդ զույգը ներկայացնու էր ընդհանուր իշխանական պայքարի կոալիցիոն անվանումները: ու Վասակի ոկալիցիան պարտվեց: Իսկ քանի որ "հաղթողնին չեն դատում" ու նաև "ողբամ զպարտվողին" սկզբունքները դեռ ոչ մեկը չի հերքել, ուստի Վասակը պատմական ընթացքի թեթև ձեռքով դարձավ ազգի դավաճան:
Արա ինչ ազգ? էդ թվերին իսկի դուզգյունի ազգ չկար` ամեն մեկը իրա էշն էր քշում, եղունգ ուներ` գլուխն էր քորում, չուներ` երկարացնում էր: Քանի քանի պետությունների ներսում են ֆեոդալական պատերազմներ ընթացել, ընդ որում կրոնական հեղափոխությունների քողի տակ? Որ մեկին են ազգի դավաճան հանել? Նույնիսկ պարտվելու պարագայում? Հըլը մի հատ Եվրոպայի պատմությունը նայեք: Պաշտոնական գիտական աղբյուրներում "դավաճան" ֆեոդալների վերաբերյալ ինֆորմացիա կգտնեք?:
Ըստ թության խնդիրը հետևյալն է` դավաճան է նա, ով ոտնահարում է նախկինում ինչ-որ մեկի հանդեպ ունեցած հավատարմությունը: Վասակը ում հավատարիմն էր? Վարդանի, թե Եկեղեցու? Ով էր մարզպանը? Քաղաքականության մեջ դավաճան-բարեկամս որն է? Հո Վասակը չէր ուզում հայոց ազգին վնասել կամ կոտորել կամ էլ հայոց ինքնիշխանությունը վերացնել?
ԺՈՂՈՎՐԴԻՆ ԻՆՉ ՎՆԱՍ ԷՐ ՈՒԶՈՒՄ ՏԱԼ ԻՆՉ ՎՆԱՍ ԷՐ ՏՎԵԼ, որ ԱԶԳԻ դավաճան դարձավ:?
Վերջին խմբագրող՝ Varzor: 24.03.2012, 20:36:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Malxas (24.03.2012)
Էս էն բացառիկ դեպքերից մեկն ա, որ պիտի Լիոնի հետ համաձայնվեմ:
Ուրեմն թե տոշնի ով ինչ ա մտածել, ոչ մեկս էլ չենք կարա ասենք (բացի իհարկե Լիոնից, որը վեց հազար տարվա տոշնի զապիսներն ունի ամեն ինչի): Բայց մի բան հաստատ կարանք ասենք, որ Ճակատամարտի օրը մի կողմում հայրեն էին, մյուս կողմում փղերը: Հազիվ հայերով իրար գլխի էինք եկել, ու պիտի փղերին քյաբաբ անեինք, էլ էլ պարզվեց որ փղերի կողմից հայեր կան:
Կարճ ասած, ո՞մ բողկին ա, թե ինչ էր մտածում կամ ի՞նչ էր հաշվարկել Վասակը: Փաստը նրանում ա, որ հայերով իջել էինք քուչա պարսիկների հետ բազարի, իսկ Վասակն առել էր իրա համբալներին ու կանգնել էր պարսիկների կողքը: Իսկ ինչպես գիտենք, ճակատամարտի ժամանակ հակառակորդ բանակների զինվորները միմյանց սպանում են: Այսինքն Վասակն էտ օրը էկել էր ճակատամարտի հայեր սպանելու համար: Լիոն, Վարդանենց կողմից մենակ հայեր էին չէ՞, ուզբեկ, հիքսոս, ացտեկ չկար չէ՞: Ուրեմն Վասակը պիտի միայն հայ սպաներ, ինչ-ինչ միայն իրեն հայտնի դիվանագիտական նպատակներով:
Վասակը դավաճան էր, ու դավաճանի մեկտեղ ուզում եք կարաք իրան նաև գիգանտ դիվանագետ համարեք, դա արդեն հետաքրքիր չի:
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Varzor (24.03.2012)
Փաստորեն քո համար էլ հայ սպանելն է դավաճանության չափանիշը?
Է Վարդանենք ու եկեղեցին էլ քիչ հայի գլուխ չէին կերել` բա խի դավաճան չեն?
20թ.-ին Զորավար Վադան զրահագնացքը ապստամբեց: Քանիսին սպանեցին? Սպանողները դավաճան էին?
Նորից եմ ասում` ազգի դավաճան կարելի է համարել այն մարդուն, ով ազգային պայքարի ժամանակ անցել է հակառակ կողմը:
Խնդրեմ բերեք ի փաստ, որ վարդանանց կռիվը ազգային պայքար էր ու էդ մարդուն գիտականորեն ու հիմնավորված դավաճան անվանենք:
Ընենց չի, որ ես ասում եմ սուրբա, կամ էլ դավաճանը Վարդանն էր (եթե Վսոն չի, ուրեմն Վրդոն ա կամ էլ ոչ մեկը): Երբ Գիիգոր Պարթևը որոշեց իրա պապայի մուռը ահնել ու կիսատ գործն ավարտին հասցնել նույնպես լիքը հայեր սպանեց, որոնք իրենց համար հանգիստ ապրում էին ու Վահագնի ու Միհրի հետ կարգին էլ լեզու էին գտնում: Էս էլ էր ազգային պայքար? Գրիգորը դավաճան էր? Ում էր դավաճանել?
Քանի-քանի անգամ են հայոց թագավորները կամ իշխանները ուրիշ իշխանի գուխ կերել ու զորքով մտել ջարդել հակառակորդի հայկական զորքերին: Դավաճաններ են?
Մի հատ էմոցիաները թողենք մի կողմ, ու հստակ սահմանենք` որն է կոչվում դավաճանություն, ու հետո Վասակին հիմնավորված դավաճան անվանենք: Էդ դեպքում վիճելի հարց չի մնա:
Մեկ էլ պիտի ասեք, թե ում էր դավաճանել: Վարդանն ու իրանցոց զորքերը դեռ ամբողջ ազգը չէին:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Դե հիմա հերթով
ա) հայ-բյուզանդական դաշինքի պտուղները հիմա ուտում ենք: Էն ժամանակ էլ էին ուտում` բյուզանդական մասում դուզգյունի հայկական իշխանություն չէր էլ մնացել: Էդ պատկերի ֆոնի վրա դաշինքը լավ բան էր?
բ) Տմորիքի, Խաղկտիքի, Աղձնիքի ու Կորդուքի զորքերն ափսոս չէին, որ անիմաստ տեղը կոտորվեին: ԻՆչքան քիչ կորուստ լիներ, այնքան հենց Վասակի էլ ու երկրի շահերն էին պաշտպանվելու:
գ) Հիմա քանի օրինակ բերեմ, որ ուրիշի զորքով եկան հայաստան ու հեչ էլ դավաճան չեն համարվում:
դ) բացի եկեղեցական բարբաջանքից ուրիշ հիմք չես կարող բերել: Սա կարող է ընդամենը Վասակի սևացումը լինել: Հո Եղոն ու մյուսները մոմ չէին բռնել, թե Վասակն ինչ է ասում Միհրներսեհին? Հետ գալով իրենց պատմել էր? Թե փղերից էին հարցրել?
ե) գերեց անհնազանդների ընտանիքները` էն թվերին նորմալ "բարոյական" քայլ էր: Ի դեպ ուղարկեց Պարսկաստան?
զ) Է զորք էր հավաքեց: Էն թվերին ով էր վատ տոն համարում նայոմնիկ պահելը?
է) վատ մտահաղացում չէր, հաշվի առնելով այն, թե ինչ արեցին հոները հետո` հայերի գլխին էլ հետը:
Էս բերածդ կետերում ոչ մի ԱԶԳԱԴԱՎԱՃԱՆ գործողություն չեմ տեսնում: Ընդամենը տեսնում եմ Վարդանանց գլուխը ուտելու ուժեղ ձգտում` էդքան բան:
Ու հերիքա շեշտես թե "հայերի դեմ, հայերի դեմ": Երկակի ստանդարտներով պետք չի առաջնորդվել: Վարդանանք դեռ ամբողջ հայերը չէին: Ընդամենը կռիվ էր` ֆեոդալական կռիվ:
Էս սահմանումը դզեց, մանավանդ երկրոդ մասը: Էդ ժամանակ ազգը կենաց ու մահու կռվի էր ելել? Էս ինչ հեքիաթներ ես պատմում? Ազգը պրանած ուներ թե մեկին, թե մյուսնին` զզվել էին, հոգնած էին, մայիս ամիս էր` գարունն էին վայելում ու առաջին բարիքները հավաքում: Փաստ բեր, որ ազգը կենաց ու մահու պայքարի էր ելել: Նույնիսկ պատմիչներդ հոգ չեն տարել ժողովրդական մոբիլիզացիոն պայքարի մասին տեղեկութոյւններ թողելու, որովետև որպես այդպիսին դա չի եղել:
Իսկ սահմանման առաջին մասի հետ և համամիտ չեմ, և արդեն բազում օրինակներ եմ բերել, որ ազգակցի դեմ դուրս եկողներին ոչ միայն դավաճան չենք համարում, այլև սրբացնում ու հերոսացնում ենք:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Եթե մի կողմից հայեր են, նաղդ, իսկ մյսու կողմից փղեր, նաղդ, ու հայերից մեկը գնում կանգնում ա փղերի կողքը, բա դավաճա ա, բա ի՞նչ ա:
Ստեղ խոսքը կոնկրետ դեպքերի մասին ա, ու կոնկրետ պատերազմի մասին ա: Հիմա ես չեմ իմանում, թե որ տերտերը որ իշխանական տոհմին էր շատ սիրում, ու քանի հոգու գլուխ էր կերել դրանից առաջ, քանի հոգու գլուխ պիտի ուտի դրանից հետո: Հայաստան նաղդ պարսակական զորք էր մտել՝ հնդիկ փղերով, ու հայերը պիտի գնային պարսիկներին իրանց հնդիկ բարեկամների հետ լացացնելու: Արդյունքում, հայերից մեկը բնապահպան դուրս եկավ, ու կանգնեց փղերի կողքը:
Վասակի տեղը թեղուտն ու մաշտոցի այգին ա, ես դրա էկոլոգ ինչն եմ ասել:
Դե մի կողմում Հայերն էին, նաղդ, մյուս կողմում Կարմիր բանակը ու` առանց փղերի, դրանց տեղը մաքսիմկեքն էին, էլի նաղդ ու հայերց մեկերը գնացին կանգնան կարմիրների կողքը:
Կարողա հոգնել էին հայկական սև-սպիտակ իրականությունից ու գունավոր կյանք էին ուզում, կամ էլ դալտոնիկներից արդեն զզվել էին, չգիտեմ: Արդյունքում ստացանք 70 տաով մոնոքրոմ կարմիր երգիր, ու ազգի դավաճան ու հակահեղափոխական դաշնակներ: Ու 70 տարի էդ կարմիր գույնի սիրահարների գովքն էինք կապել, մինչև հիմա էլ փողոցների անունները չենք հասցել փոխել:
Սրանց տեղը բա որտեղա? Վամպիրների կողքին?![]()
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Դե-դե...
Այո, լավ բան էր: Այդ դաշինքի պտուղները չէ, որ մենք հիմա "ուտում" ենք, այլ եթե այդ դաշինքը լիներ, հնարավոր է Ավարայրում ավելի քիչ հայ զոհվեր և ամեն ինչ այլ տեսք ունենաՐ: Այդ դավաճանն այնպես արեց, որ իր հայրենակիցները լուրջ ռազմական օգնություն ստանալու հնարավորությունից զրկվեցին - պատկերացնում ես, հիմա, երբ Թուրքիան Հայաստանի վրա կհարձակվի, մի նման դավաճան այնպես անի, որ Ռուսաստանը մեզ չօգնի - հետաքրքիր է, այդ դեպքում դու դա ինչպես կորապես?ա) հայ-բյուզանդական դաշինքի պտուղները հիմա ուտում ենք: Էն ժամանակ էլ էին ուտում` բյուզանդական մասում դուզգյունի հայկական իշխանություն չէր էլ մնացել: Էդ պատկերի ֆոնի վրա դաշինքը լավ բան էր?
Ոչ, ափսոս չեն, քանի որ հարցը սխալ ես դնում: Նրանք իզուր տեղը չէին կոտորվի, այլ կմասնակցեին պատերազմին իրենց Հայրենիքի համար և այդ դեպքում հնարավոր է, որ պատերազմի ելքը այլ լիներ: Կրկնում եմ, սա, ինչպես և նախորդ դեպքը, իր հայրենակիցներին վնասելու դասական օրինակ է, դասական դավաճանություն: Եթե համաձայն չես, մեկնաբանիր, թե ինչպես կվերաբերվես այն մարդուն, որը կխորընդոտի Սյունիքից զորքի տեղափոխումը Տաշիր, Ադրբեջանի դեմ, դրանով իսկ չօգնելով հյուսիս-արևելյան սահմանում ետղավորված մեր զորքերին:բ) Տմորիքի, Խաղկտիքի, Աղձնիքի ու Կորդուքի զորքերն ափսոս չէին, որ անիմաստ տեղը կոտորվեին: ԻՆչքան քիչ կորուստ լիներ, այնքան հենց Վասակի էլ ու երկրի շահերն էին պաշտպանվելու:
Անալոգիան անտեղի է - լավագույն դեպքում պետք է հիշես Արտաշեսի օրինակը, բայց նա ընդամենը գահակալական պայքար էր վարում, այն դեպքում, երբ Վասակը ուզում էր հավատափոխ անել իր ժողովրդին:գ) Հիմա քանի օրինակ բերեմ, որ ուրիշի զորքով եկան հայաստան ու հեչ էլ դավաճան չեն համարվում:
Դե կներես, էլի, դու արդեն պատմական մեթոդիկայի դեմ ես դուրս գալիս: Կա հաղորդում, այն չի ժխտվել, ուրեմն ճիշտ է և սխալ կլինի, եթե հիմնավորված կերպով այն ժխտես: Թե չէ այս կերպ ամեն ինչ կարելի է կասկածի տակ դնել, իսկ դա հակագիտական մոտեցում է:դ) բացի եկեղեցական բարբաջանքից ուրիշ հիմք չես կարող բերել: Սա կարող է ընդամենը Վասակի սևացումը լինել: Հո Եղոն ու մյուսները մոմ չէին բռնել, թե Վասակն ինչ է ասում Միհրներսեհին? Հետ գալով իրենց պատմել էր? Թե փղերից էին հարցրել?
Շաաատ բարոյականա, մանավանդ նպատակի տեսակետից` վնասել իր հայրենակիցներին: Դու, օրինակ, որ հանկարծ Ադրբեջանը մեզ վրա հարձակվի, կգերես մեր մարզպետների ընտանիքներին, որ ապահովես այդ ընտանիքի հայերի լոյալությունը թուրքերին? Ասա, հա կամ չէ:ե) գերեց անհնազանդների ընտանիքները` էն թվերին նորմալ "բարոյական" քայլ էր: Ի դեպ ուղարկեց Պարսկաստան?![]()
Կասկածում եմ, որ դու իրոք չես հասկանում, ուղղակի համառության պատճառով օբյեկտիվ չես: Կրկին ժամանակակից օրինակ - Ադրբեջանը հարձակվումէ Հայաստանի վրա և այս պայմաններում - դու կգնաս Պակիստան նայոմնիկներ բերելու... Ադրբեջանի համար, ասա, հա կամ չէ:զ) Է զորք էր հավաքեց: Էն թվերին ով էր վատ տոն համարում նայոմնիկ պահելը?
Իսկ ինչ արեցին հետո հոները հայերի հետ... որ? Լուսավորի իմանանք, երևի չգիտենք, որ հենց նրանք 451 թ-ի հունիսին ներխուժեցին Ատրպատական, այն հիմնովին ավերեցին և դա հանդիսացավ պաշտոնական Տիզբոնի զիջող լինելու պատճառներից մեկը:է) վատ մտահաղացում չէր, հաշվի առնելով այն, թե ինչ արեցին հոները հետո` հայերի գլխին էլ հետը:
Հալալա - դե հիմի իմ նշած հարեցրին պատասխանի - դու հիմա տենց կվարվեիր?Էս բերածդ կետերում ոչ մի ԱԶԳԱԴԱՎԱՃԱՆ գործողություն չեմ տեսնում: Ընդամենը տեսնում եմ Վարդանանց գլուխը ուտելու ուժեղ ձգտում` էդքան բան:
Վարդանանք հայերի գործնականում լրիվ մասն էին: տենց որ հաշվենք, Հայրենականում էլ կարող ենք ասել, որ նեմեցները ռուսների դեմ չէին կռվում, հաշվի առնելով օրինակ Վլասովականներին: Ապեր, կներես, բայց կարծես օբյեկտիվ չես...Ու հերիքա շեշտես թե "հայերի դեմ, հայերի դեմ": Երկակի ստանդարտներով պետք չի առաջնորդվել: Վարդանանք դեռ ամբողջ հայերը չէին: Ընդամենը կռիվ էր` ֆեոդալական կռիվ:
Փաստը հենց ինքն է - միջնադարի մեծագույն ճակատամարտերից մեկը, հանուն քրիստոնեական հավատի առաջին մարտերից մեկը, փաստն այն է, որ ողջ ազգը ոտքի էր կանգնել: Հակառակն ես կարծում - փաստեր ներկայացրու:Էս սահմանումը դզեց, մանավանդ երկրոդ մասը: Էդ ժամանակ ազգը կենաց ու մահու կռվի էր ելել? Էս ինչ հեքիաթներ ես պատմում? Ազգը պրանած ուներ թե մեկին, թե մյուսնին` զզվել էին, հոգնած էին, մայիս ամիս էր` գարունն էին վայելում ու առաջին բարիքները հավաքում: Փաստ բեր, որ ազգը կենաց ու մահու պայքարի էր ելել: Նույնիսկ պատմիչներդ հոգ չեն տարել ժողովրդական մոբիլիզացիոն պայքարի մասին տեղեկութոյւններ թողելու, որովետև որպես այդպիսին դա չի եղել:
Իր ազգի մեծագույն մասի կենսական շահերի դեմ դուրս եկողը ԴԱՎԱՃԱՆ է - պարզ ու հստակ:Իսկ սահմանման առաջին մասի հետ և համամիտ չեմ, և արդեն բազում օրինակներ եմ բերել, որ ազգակցի դեմ դուրս եկողներին ոչ միայն դավաճան չենք համարում, այլև սրբացնում ու հերոսացնում ենք:
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ