Varzor (22.03.2012)
Ոչ մի դեպքում - ինչքան էլ ուզում է խաղացողին զառը տա, եթե ինքը թույլ խաղացող է, իրեն կփրկի միայն իդեալական զառը (որ երբ ինչ ուզի, գա), բայց նման բան չի լինում: Իսկ էպիզոդիկ "լավ տալը" իրեն չի փրկի, սա ասում եմ որպես բավականին ստաժավոր նարդիստ...
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Lion (22.03.2012)
Ժողովուրդ նարդին ու հավանականությունների տեսությունը թողենք մի կողմ:
Դիվանագիտական որոշուներն ու քայլերը իրավիճակի և հանգամանքների վերլուծության հաշվին են կատարվում: Որքան խորը և ճշգրիտ է այդ վերլուծությունը, այդքան ճիշտ է որոշումը: Նույնիսկ կարելի է այդ որոշման կայացման պրոցեսում ներառել այնպիսի պատահարներ ու իրավիճակներ, որոնց ի հայտ գալու հավանականությունը շատ փոքր է կամ գրեթե անհնար: Անակնկալ պատահականություն է այն, ինչը չես դիտարկել որոշում կայացնելիս:
Բախտը ինչ կապ ունի այստեղ?
Եթե Վասակը լավ դիվանագետ լիներ, ապա մի գուցե հաշվի կառներ այն հանգամանքը, որ հայոց իշխանների մի մասը կարող են իր կողմից չլինել ու կգործեր այլ կերպ: Սակայն եթե այդ պարզ հանգամանքը հաշվի չի առել (ինչի եմ ասում պարզ, որովհետև ֆեոդալական երկրում վանկացած նախաձեռնություն կախված էր հենց ֆեոդալների դիրքորոշումից) կամ էլ հաշվի առնելով ռիսկի է գնացել, ուրեմն իրավիճակն ու հանգամանքները լավ չի գնահատել: Սա էլ հենց դիվանագետի որակական կողմն է, ուստի Վասակն այնքան լավ դիվանագետ չէր, որ այդ նախաձեռնության համար իր ունակությունները բավարարեին:
Որտեղ եք ստեղ բախտ տեսնում?
Malxas
Հայ իշխանների վերահսկողությունից դուս գալը բախտի բան էր? Թե մարզպանի կոնկրետ "թերացման" կամ բոցթողման հետևանք?![]()
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Lion (22.03.2012)
Lion (22.03.2012)
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Lion (23.03.2012)
Ես այդպես չեմ կարծում: Վասակին կարելի է վերագրել բարոյական վատ արժեքներ, բայց ոչ դիվանագիտական ու մանավանդ հեշտ վերահսկվող անվանել: Նրան նույնիսկ չկարողացան վերահսկել, երբ երկու որդիներին պատանդ էին պահում իրենց մոտ: Եթե իր գործը լավ իմացող դիվանագետ չլիներ այդ պես անվախ ապստամբություն չէր բարձրացնի Հայաստանում:
Իսկ դիվանագիտական հաջողություններ ունեցել է, երբ կործանել է իր հորեղբորը ու տիրացել Սյունաց նախարարական գահին, հետո Վրաց մարզպան է եղել ու քանի որ նրա աշխատանքից գոհ են եղել, պաշտոնը բարձրացրել ու Հայող մարզպան են նշանակել: Նպատակ չունեմ պաշտպանելու Վասակի բարոյական կերպարը, բայց նա այդ պահին, իմ խորին համոզմամբ եղել է Հայաստանի լավագույն դիվանագետը:
Ես չեմ ասել, որ միայն հենց հեշտ վերահսկվելու համար են Վասակին ընտրել, ու քանի որ ինքդ էլ բացառում ես այդ տարբերակը, ապա մնում են մնացածները
Դե եթե ժոպալիզությունն ու օտար շեֆերի աչքին բարձրանալը, սեփական հորեղբորից գահ խլելը լավ դիվանագիտություն է համարվում, ուրեմն` լավ դիվանագետ էր![]()
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Lion (23.03.2012)
Վառձոր ջան, ցավոք բոլոր լավ դիվանագետները, կամ համենայնդեպս դրանց մեծ մասը, վարվում են այնպես, ու մի բան էլ դենը, ինչպես նշել ես քո գրառման մեջ:
Ես երբեք չեմ ասել ու չեմ ասի, որ Վասակ Սյունին ոչ մի աբնարոյական քայլ չի արել և այլն, բայց նրա դիվանագիտական արժանիքները չի կարելի արհամարել: Իսկ որ վերջում պարտվեց, դա էլ բնական բան է: Շատ դիվանագետներ են պարտվու, այդ թվում նաև լավ, փայլուն դիվանագետներ: Շատ կարևոր են հանգամանքները:
Այսօր էլ, եթե շուրջբոլորդ նայես, անշուշտ կգտնես դեպքեր, երբ մարդիկ, այդ թվում նաև դիվանագետներ, շատ ավելի փոքր բաների համար, շատ ավելի բացահայտ պայքարի մեջ են մտնում իրար դեմ:
Varzor (23.03.2012)
Malxas (23.03.2012)
Varzor (23.03.2012)
Դավաճանին այլ բառով կոչելը կամ նրա մեջ որևէ լավ բան տեսնելն ուղղակի անընդունելի է:
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Տրիբուն (24.03.2012)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ