Hi-Line
Ucom
tigranmj (21.12.2011)
Հա, բայց մի կայք չբացելու ու ինչ որ լոկալ պատճառներով պայմանավորված մի բաժանորդի միացումն ուշացնելու համար էլի տեղին չի փնովել մի ընկերության ում ծառայություններից շատ շատերը գոհ են: Առավել ևս, որ Hi Line - ը մի ընկերություն է, ում սպասարկումը գոնե զրո լիներ մարդիկ չէին զանգի ու ներվերները քայքայեին:
specialist (21.12.2011), Ապե Ջան (21.12.2011)
Ինքնըստինքյան, եթե մյուս կողմը համեմատում ես ինչ-որ հորինովի «պրովայդերի» հետ, որի մոտ ոչ մի կայք չի բացում, մտածելու բան չկա, թող մի կայք էլ չբացի (1 թե 11, արդեն ժամանակը ցույց կտա, քանզի մի հոգու մոտ էլ յուքով-ով adobe.com-ը չէր բացում), գոնե մնացածը կբացի։
Բայց հայլայնը իմ ուզածը լրիվ տալիս է, այսինքն 2մբ մաքուր արագություն, տեխնիկական բաժնում բացի շիկահերներից կան նաև մասնագետներ, խնդիրներն, էլ եթե լինում են, արագ են լուծվում, ոչ թե 2 ամիս կապ չտան, տեխնիկական բաժինը IP-ով չի կարողանում հաճախորդի մասին ինֆորմացիա իմանալ (ասեմ նաև, որ հաճախորդն էլ անհատ չէր, նախագահականն էր, կարելի էր հիշել)։
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
1. Հատուկ նշել էի, 2 ընկերություն, խոստացել էին 1 շաբաթում միացնել (գոնե մեկինը, որ քաղաքի կենտրոնում էր)։
2. Ընկերոջս մոտ չի բացում rutor.org («գլոբալ խնդիր է»), մի հաճախորդիս մոտ չի բացում adobe.com (իրանց տեղադրած router-ի պատճառով), մյուսի մոտ 2 ամսում մի կերպ սարքեցին smtp սերվեր, որ նամակ դուրս ուղարկի, որտև արմիկոյի հետ խնդիր ունեին, արմինկոյի SMTP-ին կապ չէր գնում։ Մի քիչ մտածել էլի կհիշեմ
3. Եթե կապից շատերը գոհ են (ինչպես ես Հայլայնից), չի նշանակում որ թերությունների վրա պետք է աչք փակենք։
Որ պահին սկսեցին բացի շատ լավ կապից նաև նորմալ սպասարկում ապահովել, ես էլ կասեմ լավն են։
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Աթեիստ (21.12.2011)
Իսկ այս հարցման տվյալները (ներկա պահին 50:50) բոլորովին չի արտահայտում իրական պատկերը, որովհետև այն մեկնակելիս յուքոմը նոր էր սկսել ծառայություններ մատուցել, իսկ հայ լայնն արդեն ուներ մի մեծ բանակ, ու հարցման մեկնարկից հետո շաաատ բան է փոխվել:
Այ եթե փորձեք հարցումը զրոյից սկսել, ապա բոլորս կտեսնենք իրական պատկերը:
Chilly (21.12.2011)
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Առհասարակ, եթե համեմատում ենք մեկ կամ մի քանի ապրանքանիշի ապրանքները, ապա պետք է գոնե նրանք իրար որոշ չափով հավասար լինեն: Այս պահին Հայաստանյան մեկ (գերհզոր) ֆիրմայի Բիլայնի հետ ենք համեմատում նոր զարգացող ու (գորհզոր) - ին մոտցող մի ֆիրմայի՝ «Յուքոմին»:
«Յուքոմ» - ը իր բաժանորդնին ապահովում է որակյալ ինտերնետ և դա փաստ է: Այն, որ առհասարակ (չե՛ն լինում անջատումեր օրը 20-30 անգամ), որ՝ շատ ուշ-ուշ են ունենում կապուղիների խնդիրներ, (որը «Բիլայնը» ուներ գրեթե 3 օրը մեկ ոչ ուշ) , որ՝ ուշ-ուշ են ունենում ներքին ցանցային խնդիրներ դա ևս փաստ է:
Այսօր «Յուքոմ» - ը ունի շա՛տ լավ սպասարկում, բայց ոչ թե տեխնիկական սպասարկում, այլ ընդհակառակը: Պայմանագիրս կնքել եմ մեկուկես ամիս առաջ: Երբ առաջին անգամ գնացի իրենց գրասենյակ ճշտելու թե արդյո՞ք նրանք հասանելի են մեր թաղամասում, այդ ժամանակ քիչ մը երկար սպասեցի, մոտ՝ 20-30 րոպե: Աշխատակիցները ճշտեցին 100% - անոց, որ նրանք կարող են միացնել մինչև՝ նոյեմբերի 30-ը, ու քանի որ ես երկար էի սպասել աշխատակիցը 10-ն անգամ ինձանից ներողություն խնդրեց ու դա շատ մեծ բան է հաճախորդի համար, երբ նա ուշադրության կենտրոնում է լինում ու իրեն շատ մեծ հարգանքով են մոտենում:
Ավելի վաղ, երբ «Յուքոմը» ևս ունենա բաժանորդների քանակ, այդ ժամանակ կարելի է նրան համեմատել «Բիլայնի» հետ: Հնարավոր է, որ այդ ժամանակ «Յուքոմի» ինտերնետը ավելի վատը լինի քան Բիլայնինը: Որ, այսօր «Յուքոմը» ամենաորակյալն է դա փաստ է: Գոնե այն, որ Հայության 99.9% գոհ է «Յուքոմից» դա հերիք այս քննարկումը դադարեցնելու:![]()
specialist (21.12.2011)
Ժող ջան, ես որ յուքոմին քննադատում եմ, կոնկրետ փաստեր են բերում։ Ցանկալի ա հայլայնի դեպքում էլ նույնը, ոչ թե 2օրը մեկ կապուղիների խնդիր, օրը 20-30 անգամ անջատում։
Ես 3-րդ տարին ա հայլայնից եմ օգտվում ու նման բաներ չեմ ունենում։ Կապուղիների խնդիրը չի կարա կեսի մոտ երևա, կեսի մոտ չէ։
Եթե ձեր մոտ օրը մի քանի անգամ անջատվում ա (իմ մոտ էլ ա տենց մի շաբաթ եղել), փորձեք գտնել թե ինչից ա։ Կոնկրետ իմ մոտ մի պահ մոդեմն էր տաքանում (տակը ուրիշ սարք էր դրած), մի պահ էլ ԱՏՍ-ից էր, եկան, գծերը սարքեցին ու վերացան պրոբլեմները։
Եթե գծերը լավը չեն, դա չի նշանակում որ ինտերնետն ա վատը։ Էլի նույն ընկերությունն ա գծերի տերը, բայց էս դեպքում գոնե գծերից բողոքեք, ոչ թե ինտերնետի որակից։
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Եթե ես ժամանակ չուենմ օրը մի քանի անգամ զանգելու ու իրենց խեղդելու, որ գիտեք ես ինտերնետ չունեմ խնդրում եմ ձեզ ուղղեք, ապա պետք է չունենա՞մ ինտերնետ:
Առհասարակ «Բիլայնի» դեպքում ինչքան ժամանակ որ օգտվել եմ այդպես է եղել: Մինչև 10-20 անգամ մի հարցի համար չեմ զանգել, այդ հարցը չի լուծվել: Իսկ «Յուքոմում» ճիշտն ասած պրոբլեմ չի եղել, որ իրենց դիմեմ, բայց հենց առիթը եղավ ես անպայման ձեզ կտեղեկացնեմ արդյունքների մասին չնայած, որ կարծում այնուամենայնիվ՝ դրական է լինելու:
Աթեիստ ջան ես «Հայլայն» - ի հանդեպ ոչ մի տրամադրվածություն չունեմ, ուղղակի այս պահին ու արդեն մոտ 6 ամսից էլ ավել է նա տրամադրում անորակ կապ և դա արդեն գլոբալիզացվել է ու այդ փաստ է:
specialist (21.12.2011)
Դե մեր երկրի օգտագործողների 99%-ի համար Օդնոկլասնիկը ու ֆեյսբուքը բացի` հերիք է
Դրել ես "բարդ" թեմաներ ես առաջ քաշում` smtp, router
Բայց մի երկու բան հաստատ կասեմ.
1. Արմենթելը` ժեխ է, լճացած ու հոռացած ընկերություն է, ահավոր իներտ ու դանդաղաշարժ: Սակայն ոնց կա, տենց պահում է` ոչ ավել, ոչ պակաս: Ու Վայլայնն էլ իր նման է` միջակ, բայց կայուն միջակ
2. Յուքոմը դեռ հում է, մանավանդ կորպորատիվ սեգմենտում, ակնհայտ պատրաստ չի իր վրա վերցնել մեծաթիվ բաժանորդների միացման և որակով սպասարկման պատասխանատվույթունը: Յուքոմից չեն բողոքում, որովհետև դրա հաճախորդները դեռ շատ հեռու են Արմենթելի հաճախորդների քանակից: Այ երբ որ գոնե կմոտենան` այդ ժամանակ արդեն պարզ կլինի, թե ով է ավելի լավ սպասարկում` ում կապն է ավելի որակով:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
specialist (21.12.2011)
Թույլ տուր չհամաձայնել: Գծերը, ATC-ը և մնացած բոլորը մտնում են վերջնական օգտագործողին կապ ապահովելու միջոցների շարքը: Ու միջին վիճակագրական "ադնակլասնիկային" օգտագործողի համար էական չէ, թե ինչից է` մալուխից, անձրևից, թե ձյունից` "կլասնիկը" չկա, ուրեմն ինտերնետը վատն է:
Անձամբ ես, երբ ասում եմ "որակյալ կապ ապահովող պրովայդեր", ապա ի նկատի ունեմ ոչ միայն զուտ թվային ազդանշանները ցանցային կապուղիներով անարգել և արագ անցկացնելը, այլև այդ կապուղիների որակը, սպասարկումը և պրովայդերի արձագանքման արագությունը:
Երկու պրովայդերներն էլ այս տեսանկյուններից ունեն իրենց ուրույն խնդիրները: ՄԵկի մոտ կայք չի բացում, մեկի DNS-ն են "լոմում", մեկի մոտ կաբել է կտրվում, մյուսի մոտ ռոութերը լավ չի աշխատում և այլն:
Նշեմ հիմնարար տարբերությունները (սովորական միջին վիճակագրական օգտագործողի տեսանկյունից)
1. Վայլայնը ավելի թանկ է, քան Յուքոմը (առայժմ այդպես է): Այս պարագայում հաշվի եմ առնում զուտ կապի թողունակություն/արժեք հարաբերակցույթունը:
2. Յուքոմին դիմում եմ ես, ավելի երկար ես սպասում միացնելու համար, իսկ Վայլայնը բավականին արագ և ակտիվացնում են, միացումներն էլ կատարելու համար մեծ մտավոր ծանրաբեռնումներ պետք չեն
3. Յուքոմն ավելի ունիվերսալ է և հեռանկարային: Ունի ոչ միայն Ինտերնետ, այլև TV ու հեռախոս, ընդ որում ավելի էժան հեռախոս, քան ԱրմենթելըԻսկ ինձ թվում է ոչ մեկն էլ չի վիճի, որ օպտիկան ավելի հեռանկարային է, քան պղնձալարային զույգը
4. Վայլայնը արդեն հասել է իր սահմանին` ավել չեն կարող տալ (եթե չսկսեն vDSL տրամադրել, ինչը խիստ սահմանափակ է ու ռիսկային` ելնելով բաժանորդ-կայան հեռավորություններից)
Մնացած գործոնները և սուբյեկտիվ են, և տեղանքային և ժամանակավոր:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
specialist (21.12.2011)
Կոնկրետ փաստե՞ր, ինչքան ուզես. Տես այստեղ. Hi Line![]()
Հիշում եմ երբ յուքոմը նոր էր բացվել, շատերը համոզված էին, որ յուքոմը երկար չի ձգի, յուքոմը կտրաքի բաժանոդրների քանակի ավելացման դեպքում, բայց արի ու տես, որ հակռակը եղավ, յուքոմը տրաքցրեց էն միտքը, որ Հայաստանում նոռմալ ինտեռնետ երկար ժամանակ չի լինի:
15 մբ/վ http://www.speedtest.net/result/1840559566.png
ինձ թվումա կա 3 պատճառ յուքոմի կապից չօգտվելու համար՝
1. յուքոմը հասանելի չէ
2. յուքոմը հասանելի է, բայց տան ռեմոնտնա ափսոս
3. երբ 6000 -ից ավել պարտրաստ չեն վճարել ինետի համար
4. ես չեմ զգացել, բայց ոմանք ասում են որ սպասարկումից գոհ չեն, բայց հայլայնից էլ նենց պակաս չեն բողոքները էլի
Մնացած բոլոր հարցերում Հայլայնը զիջումա յուքոմին, եթե իհարկե սրանք կարելիա անվանել լուրջ հարցեր
Վերջին խմբագրող՝ Zangezur: 18.03.2012, 04:36:
VisTolog (18.03.2012)
Արի չմոռանանք, որ բաժանորդների քնակակական հարաբերակցությունը 10:1 է հոգուտ Վայլայնի:
Յուքոմ չընտրելու նշածդ տարբերակներին համամիտ եմ ու մի քանի հատ էլ կավելացնեմ:
4. Երբ բաժանորդն Արմենթելի աշխատող է
5. Երբ ստատիկ IP է պետք:
6. Երբ բաժանորդն իրավաբանական անձ է: Յուքոմի մոտ իրավաբանական անձանց ավելի թանկ է:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ