Hayk Avetisyan (22.12.2011), Sambitbaba (03.01.2012), Արէա (20.12.2011)
Քո միջոցով, եթե ուզես: Ուղղակի էն տարբերությամբ, որ քո միջոցով ասելու ա մենակ քեզ, ու քեզ չի ուղարկելու որ ինձ "դարձի" բերես, որովհետև դու (նաև Աբրահամը, նաև Իսահակը, նաև Հակոբն ու չգիտեմ ով), ոչ մի բանով ինձանից առավել չեք, ու ձեր վրա չի, որ հույս ա դնելու Աստված ինձ դարձի բերելու համար![]()
Ի իմացած աստվածը այդքան պրիմիտիվ չի, որ մարդ-մոծակների հետ խոսի կամ ինչ-որ նպատակներ բացահայտի: Տիեզերքի Արարչի համար առնվազն խեղկատակություն կլինի բան ու գործը թողած մարդուկների ետևից ընկնելը:
Նրա մասին իմանում ենք մեր շուրջը դիտելով` տիեզերքն ուսումնասիրելով: Ինչպես նաև զուտ մարդկային տրամաբանությամբ` ոչինչ պատահական չի լինում, իսկ մեր շուրջն ամեն ինչ շատ լավ ու մանրակրկիտ մտածված է:
Ցավում եմ, որ 21-րդ դարում ապրող մարդուն դեռ ինչ-որ մեկը պիտի ասի, կամ ինչ-որ մեկից պիտի իմանա Աստծո գոյության մասին:
Իսկ թե Ով է, որտեղ է, դա արդեն անիմաստ ու աննպատակ հարցեր են, որոնց պատասխանները ոչ միայն հասու չեն մարդկային ուղեղին, այլև ուղղակի անիմաստ են:
Սկիզբը, Տիեզերքի շարժիչ ու կարգավորիչ ուժը գոյություն ունի ու այդ ուժը բանական է: Հակառակ դեքում տիեզերքը կլիներ անտրամաբանական ու քաոտիկ: Սա չհասկանալու համար պետք է կույր ու խուլ լինել, պետք է անգիտակից լինել: Ես ինչ մեղավոր եմ, որ մարդիկ անընդհատ ուզում են Աստծուն անձնավորել, օժտել մարդկային հատկանիշներով ու չափել մարդու տկար ուղեղին հասանելի չափանիշներով
Ամենևին էլ չի նշանակում, որ մարդ արարածը ստեղծվե է անմիջականորեն Միակ և Սկզբնական Արարչի կողմից: Մարդուն կարող էին ստեղծել նաև Նրա կողմից ստեղծված այլ բանական արարածներ, որոնց մասին էլ հնարավոր է և նկարագրվում է աշխարհի բոլոր կրոններում, այդ թվում և Քրիստոնեությունում ու հուդայականությունում:
Պատահական չի, որ բոլոր "բազմաստված" հնագույն կրոններում Սկիզբն ու Հիմքը մեկն է` մեկ Արարիչն է, որից էլ սկիզբ են առել նույնիսկ հին աստվածները: Այդպես է թե բուդդայականությունում, թե հինդուիզմում, դե նույնիսկ Աստվածաշնչում: Ուղղաիկ Աստծո արարած այլ բանական էակներին ոմանք կոչում են աստվածներ, ոմանք հրեշտակներ, ոգիներ և այլն:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Tig ջան դու մի կողմից չես հերքում իմ էս գրածները ինչը ես համարում եմ համաձայնության նշան, բայց մյուս կողմից էլ ասում ես բաներ որոնք մեղմ ասած հակասում են դրան... ի՞նչ անցյալ կյանքերի մասինա խոսքը ու խի՞ ես դու պատասխանում էն մարդու փոխարեն որը չի ընդունում Աստվածաշունչը որպես Աստծո խոսք եթե դու ինքդ այն ընդունում ես? Կարելիա մի քիչ ավելի կոնկրետացնես էս ամեն ինչը թէ չէ մի տեսակ լղոզված բանա ստացվում:
Կներես Արմ ջան, ինձ թվաց պիտի որ պարզ լիներ, որ ես էլ չեմ ընդունում Աստվածաշունչը որպես արժանահավատ Աստծո խոսք: Հենց դրա համար էլ պատասխանեցի քո, ինձ չուղաված հարցին: Քանի որ չեմ կարծում, թե իրավասու չէի իմ կարծիքը հայտնել ինձ չուղված հարցի մասին:
Ինչ վերաբերվում է անցյալ կյանքերին, այո, ես ընդունում եմ վերամարմնավորման գաղափարը, այլապես մեկ կյանքի սահմաններում անհնար է, որ մարդ կիրառի այն պոտենցյանը, որ ունի իր մեջ և անհնար է զրոից /ինկատի ունեմ մեկ կյանքի արդյունքում/ ունենալ այդ պոտեցյանը... Մեկ կյանքը իմ աչքերում անմաստ բան է:
Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
Մնացյալը անցողիկ…
Դե քանի որ դու քեզ թույլ տվեցիր որակավորել իմ Աստծուն որպես "պրիմիտիվ" ես էլ ինձ թուլ կտամ իմ կարծիքը հայտնելու քո "աստծո" մասին : Քո աստվածը գոյություն ունի մենակ քո ենթադրությունների ու տրամաբանությունների մեջ ուրիշ խոսքով ասած իրան դու ես ստեղծել քո համար , երբ որ դու քնում ես ինքն էլա քնում, երբ որ զարթնում ես ինքնելա քո հետ զարթնում, ինքը կա քանի դեռ դու կաս ու միանգամից կվերանա հենց որ դու էլ չես լինի, բայց ես ցանկանում եմ որ դու շատ ավելի երկար-երկար ապրես քան թէ էդ քո աստվածը ու էդ ընթացքում ճանաչես Իսկական Միակ Ճշմարիտ Աստծուն՝ Տիեզերքի Արարչին որի համար մարդիկ շատ ավելին են քան դու ես հիմա կարծում ու էդ մարդկանց փրկելու համար Նա նույնիսկ իր Որդու կյանքը չխնայեց: Առանց էտ էլ կյաքը կարճ է ճշմարիտ Աստծուն ճանաչելու համար որ մի հատ էլ մեր երևակայությունների մեջ ուրիշին հորիենք:
հովարս (20.12.2011)
eduard30 (21.12.2011)
Մինա ջան, աչքդ լավ չի տեսնում![]()
Varzor (21.12.2011)
eduard30 (21.12.2011)
Այսինքն եթե ես գտնում եմ, որ հին կտակարանում ներկայացվաք է դաժան, եսասեր, բազմաթիվ սպանությունների դրդաք հրեանների աստվածը ոչ մի կապ չունի Նոր կտակարանի Աստծու հետ, ուրեմն ես փրկության հույսեր չփափագեմ![]()
Դուք երևի չեք ուզում հասկանաք, որ նույն «աստծո» «ընտրյալ» ժողովուրդը՝ հրեաները դավանում են նույն ասծուն, որը նկարագրված է հին կտակարանում: Հասկանալու համար խորհուրդ կտաի կարդալ հրեաների սուրբ գիրքը՝ թալմուդը:
Հուսով եմ, գիրք կարդալու համար աստված չի պատժի![]()
Արէա (21.12.2011)
Ի՞նչ կապ ունի քո գրածի իմ գրածի հետ... Միայն այն, որ իմ գրածում էլ, քո գրածում էլ "ապրել" բառը կա՞...
Կրկին իմ գրվածի հետ կապ չունեցող հարց: Բայց մի կերպ պատասխանեմ:
Որովհետև այն մարդը, որը դեռ "սխալ" է ապրում, դեռ չի ընկալում, "ճշտի" ճշմարտացիությունը, և դեռ չի հավատում այդ "ճշմարիտին":
Չակերտները դրել եմ նրա համար, քանի որ "սխալ" և "ճիշտ" հասկացությունները հարաբերական են, և մարդու մտածողությոն զարգացման կամ դեգրադացմեն հետ կապված փոփոխական են:
Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
Մնացյալը անցողիկ…
Sambitbaba (03.01.2012), Արէա (21.12.2011)
ՈՒշադրություն.
Երևի կրկնված կլինեմ , բայց պարտավոր եմ նորից հիշեցնել մի հանգամանքի մասին , այն , որ մեր կարդացած ԱՍՏՎԱԾԱՇՈՒՆՉ-ը արտագրված թարգմանություն է հետևաբար մեկ այլ լեզվից , ոչ հմուտ թարգմանչի մոտ , կարող են լինել ոչ միտումնավոր խաղտումներ , հետևաբար եթե գրված է « ԱՍՏՎԱԾ հակոբի ԱՍՏՎԱԾ-ն է » սա ոչ թէ պատք է հասկանալ , որ « ԱՍՏՎԱԾ պատկանում է հակոբին » այլ պետք է հասկանալ այսպես « ԱՍՏՎԱԾ այն ԱՍՏՎԱԾ-ն է որին հակոբը երկրպագում է » այլապես անհեթեթություն կլինի մտածել , որ յուրաքանչյուր Հակոբ կամ Կիրակոս ունեն իրենց սեփական ԱՍՏՎԱԾ-ը :
Աղքատը ցանկանում է ապրել գոնե մեկ օր ավելի երկար , իսկ հարուստը ցանկանում է ապրել գոնե մեկ օր ավելի լավ :
Բա մինչև հիմա ինչո՞ւ չեն շտկվել կամ շտկվում այդ ՍԽԱԼՆԵՐԸ:
Նույն բանն էլ Հովարսն է ասում: Մինչև հիմա ես գիտեի, թե "իսրաել" նշանակում է աստծո հետ մարտընչող, բայց դու արի ու տես, որ ըստ Հովարսի այն նշանակում է մաքուր սիրտ ունեցող մարդ... Ում ոնց ձեռք է տալիս նենց էլ թարկմանում է, կամ որ ավելի վատ է՝ նենց էլ հասկանում է: Հետո էլ ասում են՝ ինչո՞ւ եք կասկածում աստվածաշնչի արժանահավատության մեջ...
Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
Մնացյալը անցողիկ…
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ