keyboard-ի խոսքերից
Վայո ջան, կարգավորող-լուսացույց 19 բ. կետը ասում ա, որ դեղին ազդանշանի դեպքում, վարորդը պարտավոր է հատել ու ազատել խաչմերուկը, եթե տրանսպորտային միջոցը հնարավոր չէ կանգ վիճակի բերել առանց կտրուկ արգելակման: Սույն իրավիճակում, հանդիպակաց գոտիներից երթևեկություն սկսող տրանսպորտային միջոցները պարտավոր են զիջել խաչմերուկը հատող տրանսպորտային միջոցին, իսկ հետիոտները պետք է կանգնեն բաժանարար գոտու մոտ կամ հետոիտների համար նախատեսված կզյակներում:
Հիմա ասեմ քեզ էս կետը մեր հանրապետությունում, որպես կանոն անտեսվում ու փաթթվում քցվում ա մի կողմ, ասեմ ինչի:
Տես, ես խաչմներուկը հատել եմ դեղին ա միացել ու դեմս մի հատ տածիկ ա հելնում, չեմ կարում հատեմ խաչմերուկը, բռնում ինձ են տուգանում, արա խի այ անասուններ, պտի հանդիպակաց գոտիներից երթևեկություն սկսող բոլոր մեքենաներին տուգանեն, որ սկսել են երթեկությունը ու ինձ խոչնդոտել ազատել խաչմերուկը, բայց դե դա տեխնիկապես բարդ ա, հասկանում ես, սենց մի մեքենա ա, էն էլ կանգնած. թափով համարները ֆիքսեցին չռթին գնաց, իսկ իմ ասած պարագայում, դե դիր, հերթով նայի, ով ոնվ ինչ ու սենց շարունակ:
Տես ապեր, Մայիսի 9 - Նժդեհ հաչմերուկը միշտ խցանված ա ու միայն նրա համար, որ իմ նշած կանոնը չի կիրառվում:
Տես, Նժդեհից դեպի Արշակունյաց գնալուց, կանգ գիծը հատում ես նշածս խաչմերուկի ու դիմացիդ ավտոները դեռ չեն ազատել խաչմերուկը, էթիկայից ելնելով պտի չհատես գիծը, բայց եթե չհատես, հետևիցդ սիգնալ կտան ինչա թե կանաչ ա, չես քշում, իսկ հանդիպակաց գոտուց երթևեկություն սկսողներն էլ դեղինով կսկսեն երթևեկությունը ինչ ա մի խազ շուտ անցնեն ու սենց դու կմնաս կանգնած:
Մեր քաղաքում երբեք խցանում չի լինի, եթե էս կետը կիրառվի, ընդամենը մի կարմիր լույս զիջեն իրանց կանաչը, լրիվ խցանումները կվերանան, իսկ մեր ՃՈ-ն դա անելու տեղը փող ա հավքում:
ԱմԷն…
Էջանիշներ