User Tag List

Էջ 3 4-ից ԱռաջինԱռաջին 1234 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 31 համարից մինչև 45 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 60 հատից

Թեմա: Անբարեխիղճ գովազդ կամ սուտ ինֆորմացիայի տարածում

  1. #31
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    02.04.2011
    Գրառումներ
    329
    Բլոգի գրառումներ
    7
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.երբեք մի վստահեք գովազդին
    2.գովազդը դա ինչ որ իրի ցուցադրումն է եվ չի արգելվում չափազանցնելը քանի որ դա միայն գովազդ է
    3.գովազդատուն պարտավոր է տեղադրել այնպիսի ռեկլամ որ այն մեծ արձագանք ստանա
    4.գովազդները պետք ե տարորինակ լինեն պարզ եվ մատչելի(օրինակ բիլայինի գովազդի ներքեվի տողերը կարդալուվ հասկանում ես որ ամենինչ այնպես չե ինչպես ցուցադրվում է)
    5.գովազդների համար պատասխանատվություն ե կրում ոչ թե տվյալ կազմակերպւթյունը այլ գովազդատուն

    ՀՀ օրենքը «Գովազդի մասին»

    ԳԼՈՒԽ II
    ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԵՎ ՀԱՏՈՒԿ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ ԳՈՎԱԶԴԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ
    Հոդված 5. Ընդհանուր պահանջները գովազդի նկատմամբ
    Գովազդը պետք է լինի օրինական, հավաստի եւ պատշաճ:
    Հայաստանի Հանրապետությունում գովազդի լեզուն հայերենն է:
    Անհրաժեշտության դեպքում, որպես լրացում, գովազդատուի հայեցողությամբ գովազդի շարադրանքը կարող է զուգորդվել նաեւ այլ լեզուներով` ամեմատաբար փոքր տառերով:
    Սույն դրույթը չի տարածվում օտար լեզուներով տպագրվող թերթերի, հատուկ հրատարակությունների, ապրանքանիշերի եւ մակնիշների վրա:
    Գովազդի հայերեն շարադրանքը տեղեկատվության ծավալով չպետք է զիջի այլ լեզվով հրապարակվող տարբերակին:
    Հոդված 6. Գովազդի օրինականությունը
    Արգելվում եւ հակաօրինական է համարվում այն գովազդը, որն իրականացվում է օգտագործելով`
    ա) քաղաքացիների վստահությունը, փորձի կամ գիտելիքների պակասը.
    բ) այն սպառողների վարկաբեկման ճանապարհը, ովքեր չեն օգտվում գովազդվող ապրանքներից.
    գ) նախապաշարումները եւ սնահավատությունը.
    դ) անհատ կամ մի խումբ մրցակիցներին, ինչպես նաեւ արտադրվող եւ իրացվող ապրանքների հատկությունները վարկաբեկող արտահայտությունները կամ այլ իրավաբանական եւ ֆիզիկական անձանց եւ ապրանքների հետ անհարկի համեմատությունները.
    ե) ապրանքի նկատմամբ պահանջարկի իրական չափերին չհամապատասխանող տեղեկատվությունը.
    զ) քաղաքացիներին բռնության, հարձակողականության, խուճապի, ինչպես նաեւ բարոյականության համընդհանուր նորմերի խախտման դրդող կոչերը.
    է) շրջակա միջավայրի դեմ ուղղված կոչերը եւ փաստարկումները.
    ը) սպառողի կյանքին, առողջությանը կամ անվտանգությանը սպառնացող գործողությունների դրդող կոչերը եւ փաստարկումերը.
    թ) նախագծի, տեքստի, գովազդային բանաձեւերի, պատկերների, երաժշտական եւ ձայնային էֆեկտների եւ այլ միջոցներով սպառողների մոլորեցումը:
    Հոդված 7. Գովազդի հավաստությունը
    Արգելվում է այն գովազդը, որում խախտվում է գովազդի հավաստությունը եւ որը վերաբերում է`
    ա) ապրանքի հատկանիշներին` բնույթին, կազմին, պատրաստման ժամանակին, նշանակությունը, սպառողական հատկություններին, կիրառման պայմաններին, համապատասխանությանը ստանդարտին, քանակին, ծագման երկրին.
    բ) գովազդի հրապարակման պահին ապրանքի արժեքին եւ գնին.
    գ) վճարման լրացուցիչ պայմաններին.
    դ) ապրանքի առաքմանը, փոխանակմանը, վերադարձմանը, նորոգմանը, սպասարկմանը եւ շահագործմանը.
    ե) երաշխիքային պարտավորություններին.
    զ) արտադրողի հեղինակային եւ սեփականության իրավունքներին, մասնավորապես` արտոնագրերին, նմուշօրինակներին եւ այլն.
    է) ապրանքանիշից (սպասարկման նշանից) օգտվելու իրավունքին.
    ը) պաշտոնական ճանաչմանը, դիպլոմների, մեդալների, մրցանակների եւ այլ պարգեւների ստացմանը.
    թ) լրիվ սերիայի ձեռքբերման միջոցների մասին տեղեկատվության ներկայացմանը, եթե ապրանքը սերիայի մի մասն է.
    ժ) հետազոտությունների եւ փորձարկումների արդյունքների, տեխնիկական եւ գիտական հրապարակումներից մեջբերումներին.
    ժա) վիճակագրական այն տվյալներին, որոնք չեն համապատասխանում իրականությանը.
    ժբ) գիտական տերմինների ճիշտ օգտագործմանը.
    ժգ) իրավաբանական եւ ֆիզիկական անձանց երաշխավորությունների կամ հավանությունների վկայակոչմանը, ինչպես նաեւ ժամկետանց կամ կարճաժամկետ երաշխավորությունների կամ հավանությունների օգտագործմանը.
    ժդ) այլ ապրանքների, այլ իրավաբանական եւ ֆիզիկական անձանց իրավունքների եւ դիրքի հետ համեմատություններին:
    Հոդված 8. Գովազդի պատշաճությունը
    Արգելվում է այն գովազդը, որում խախտվում է գովազդի պատշաճությունը, այն է`
    ա) վարկաբեկում է բարոյականության համընդհանուր եւ ազգային նորմերը.
    բ) պարունակում է ռասային, ազգությանը, մասնագիտությանը կամ սոցիալական ծագմանը, տարիքային խմբին կամ սեռին, լեզվին, կրոնական եւ այլ համոզմունքներին վերաբերող վիրավորական արտահայտություններ, համեմատություններ եւ պատկերներ.
    գ) ուղղակի կամ անուղղակի ձեւով արատավորում կամ անհարգալից վերաբերմունք է արտահայտում պետական խորհրդանիշների /զինանշանի, դրոշի, օրհներգի, դրամանիշի եւ այլն/ նկատմամբ.
    դ) վարկաբեկում է իրավաբանական եւ ֆիզիկական անձանց, ինչպես նաեւ արտադրական, առեւտրային կամ այլ գործունեությունը, մասնագիտությունը, ապրանքատեսակը եւ այլն:
    Հոդված 9. Գովազդը զանգվածային տեղեկատվության էլեկտրոնային միջոցներում
    1. Արգելվում է մինչեւ 10 րոպե տեւողությամբ ռադիոհաղորդումներում եւ մինչեւ 20 րոպե տեւողությամբ հեռուստահաղորդումներում մեկ անգամից ավելի գովազդային ընդհատումը (ընդմիջումը):
    2. Արգելվում է ռադիոհեռուստատեսային հաղորդման ընթացքում հեռարձակել գովազդ` ավելի քան 20 րոպեն մեկ հաճախականությամբ եւ յուրաքանչյուր մեկ եթերային ժամի հաշվով 10 րոպեից ավելի տեւողությամբ:
    3. Արգելվում է գովազդային ընդհատումը պաշտոնական լրատվական հաղրդագրությունների ժամանակ:
    4. Զանգվածային տեղեկատվության էլեկտրոնային միջոցներով հեռարձակվող գովազդային հատուկ հաղորդումների հաճախականությունը չի սահմանափակվում, սակայն յուրաքանչյուր առանձին հաղրդման տեւողությունը եթերային 1 ժամվա ընթացքում չպետք է լինի 5 րոպեից ավելի:
    5. Սույն հոդվածի դրույթները չեն գործում, եթե ռադիոհեռուստատեսային հաղորդումը կրում է բացառապես գովազդային բնույթ, կամ գովազդը հաղորդվում է գովազդային ալիքով:
    Հոդված 10. Գովազդը զանգվածային տեղեկատվության տպագիր միջոցներում
    1. Զանգվածային տեղեկատվության տպագիր միջոցներում գովազդի ծավալը եւ թեմատիկան որոշվում են նրանց կանոնադրությամբ նախատեսված կարգով:
    Զանգվածային տեղեկատվության այն տպագիր միջոցները, որոնք տարածվում են բաժանորդագրությամբ, պարտավոր են իրենց բաժանորդներին տեղեկացնել տպագիր միջոցի մեկ թողարկման մեջ տեղադրվող գովազդի սահմանային ծավալների եւ դրանց հնարավոր փոփոխությունների մասին (առանց գովազդին հատկացվող լրացուցիչ մակերեսի):
    2. Զանգվածային տեղեկատվության տպագիր միջոցները հրապարակում են գովազդի համար նախատեսված միավոր մակերեսի վարձաչափերը (հաշվի առնելմվ տեղաբաշխումը, հրատապությունը եւ այլ տվյալներ) եւ դրանց բոլոր փոփոխությունները` կիրարկումից առնվազն 20 օր առաջ:
    3. Գովազդին տրամադրվող մակերեսի հաշվարկը կատարվում է չափերի մետրական համակարգի միավորներով կամ տպագրական նիշերով:
    4. Սույն հոդվածի դրույթները չեն գործում, եթե զանգվածային տեղեկատվության տպագիր միջոցը կրում է բացառապես գովազդային բնույթ:
    Հոդված 11. Արտաքին գովազդ
    Արտաքին գովազդը տեղաբաշխվում է բնակավայրերում պլակատների, ազդագրերի, հայտարարությունների, վահանակների, լուսատախտակների եւ այլ տեխնիկական միջոցներով ձեւով:
    Արտաքին գովազդի ծավալը, քանակությունը, տեղաբաշխման կարգն ու պայմանները որոշում են տեղական ինքնակառավարման մարմինները, Երեւանում` Երեւանի քաղաքապետի կողմից հաստատված արտաքին գովազդի տեղաբաշխման (տեղադրման) համաքաղաքային կանոններին եւ չափորոշիչներին համապատասխան:
    Արգելվում է գովազդ տեղադրել թանգարաններում, պատմական եւ ճարտարապետական հուշարձանների ներսում, ինչպես նաեւ պետական իշխանության եւ տեղական ինքնակառավարման մարմինների շենքերում եւ նրանց տարածքում:
    (11-րդ հոդվածը փոփ., լրաց. 16.12.2005 ՀՕ-35)
    Հոդված 12. Գովազդը տրանսպորտում
    Տրանսպորտային միջոցներում գովանդը տեղաբաշխվում է դրանց սեփականատիրոջ համաձայնությամբ:
    Անվտանգ երթեւեկության ապահովման նպատակներով Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը ահմանափակումներ է մտցնում տրանսպորտային միջոցներում առանձին գովազդների տեղաբաշխման ուղղությամբ:
    Հոդված 13. Սոցիալական գովազդ
    1. Գովազդակիրը պարտավոր է բնակչության առողջության եւ առողջապահության, բնության պահպանության, սոցիալական պաշտպանության հարցերով ազգային շահեր ներկայացնող եւ առեւտրային բնույթ չկրող սոցիալական գովազդների համար առաջնահերթ տրամադրել գովազդին հատկացվող տարեկան եթերային ժամանակի (տպագրական մակերեսի) ոչ պակաս, քան 5 տոկոսը:
    2. Սոցիալական գովազդի տեղաբաշխման պատվերները, ներկայածվում են` Հայաստանի Հանրապետության նախարարությունների, գերատեսչությունների, տարածքային կառավարման եւ տեղական ինքնակառավարման մարմինների, ինչպես նաեւ ոչ պետական կազմակերպությունների կողմից:
    3. Սոցիալական գովազդի արտադրության եւ տեղաբաշխման ծախսերը կատարվում են գովազդատուի միջոցների հաշվին:
    Հոդված 14. Անչափահասների պաշտպանությունը գովազդի արտադրության, տեղաբաշխման եւ տարածման ժամանակ
    1. Արգելվում է այն գովազդը, որտեղ`
    ա) օգտագործվում են անչափահասների դյուրահավատությունն ու անփորձությունը.
    բ) պարունակվում են տեսաձայնային այնպիսի դրվագներ, որոնք կարող են բարոյական կամ ֆիզիկական վնաս պատճառել անչափահասներին.
    գ) խաթարվում են ծնողների եւ դաստիարակների հեղինակությունը, անչափահասների վստահությունը նրանց նկատմամբ:

  2. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    CactuSoul (05.12.2011), Mark Pauler (29.11.2011), Varzor (29.11.2011), Ձայնալար (29.11.2011)

  3. #32
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    02.04.2011
    Գրառումներ
    329
    Բլոգի գրառումներ
    7
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2. Արգելվում է ալկոհոլային խմիչքների եւ ծխախոտի գովազդի տեղակայումը մանկապատանեկան ռադիոհեռուստահաղորդումներում, անչափահասներին վերաբերող տպագիր հրատարակություններում, ինչպես նաեւ մանկական, ուսումնական, բուժական, մշակութային, մարզական կազմակերպություններում, հաստատություններում եւ դրանց տարածքում, պատմական եւ մշակութային վայրերում, մինչեւ 18 տարեկան անձանց համար նախատեսված հանգստի եւ ժամանցի կենտրոններում, հանրային սննդի օբյեկտների տարածքում:
    3. Արգելվում է անչափահասների կերպարների տեսաձայնային կամ այլ ձեւով օգտագործումը գովազդում, եթե այն չի վերաբերում անչափահասների համար նախատեսված ապրանքներին:
    (14-րդ հոդվածը փոփ., լրաց. 26.06.2002 ՀՕ-394)
    Հոդված 15. Ապրանքների առանձին տեսակների գովազդի առանձնահատկությունները
    1. Ալկոհոլային խմիչքների եւ ծխախոտի գովազդներում արգելվում է`
    ա) ներշնչել, որ ալկոհոլը եւ ծխախոտն ունեն բուժական, խթանող, հանդստացնող եւ լարվածությունը թուլացնող հատկություններ.
    բ) դրդել սպառողներին ալկոհոլի եւ ծխախոտի լայն օգտագործմանը, բացասական գնահատական տալ չափավոր օգտագործմանը կամ չօգտագործմանը.
    գ) ներկայացնել խմիչքներում` ալկոհոլի, իսկ ծխախոտի մեջ` նիկոտինի պարունակության բարձր աստիճանը` որպես դրական հատկություն.
    դ) ներշնչել, որ ալկոհոլային խմիչքներ օգտագործելը կամ ծխելն էական է բարետես կազմվածք ձեռք բերելու, հասարակական հաջողության հասնելու կամ գրավչություն ստանալու համար.
    ե) նկարահանել եւ պատկերել 25 տարեկանից ցածր տարիք ունեցող անձանց:
    2. Արգելվում է ծխախոտի այն գովազդը, որում չկա ծխելու վնասակարության մասին նախազգուշացնող տեղեկություն:
    3. Արգելվում է ալկոհոլային խմիչքների եւ ծխախոտի գովազդման ժամանակ դիմել անմիջապես անչափահասներին:
    4. Արգելվում է ալկոհոլային խմիչքների եւ ծխախոտի գովազդի ժամանակ ցույց տալ կամ պատկերել դրանց օգտագործման ընթացքը:
    5. Արգելվում է զանգվածային տեղեկատվության էլեկտրոնային միջոցներով թունդ ալկոհոլային (սպիրտի պարունակությունը 20 եւ ավելի ծավալային տոկոս) խմիչքների (բացառությամբ կոնյակի) եւ ծխախոտի գովազդը:
    51. Արգելվում է ծխախոտի եւ ալկոհոլային խմիչքների գովազդ տեղադրել լրագրերի առաջին եւ վերջին էջերի կամ ամսագրերի առաջին, վերջին էջերի ու կազմի վրա:
    52. Զանգվածային տեղեկատվության տպագիր միջոցներում ծխախոտի գովազդի առնվազն տասը տոկոսը պետք է պարունակի ծխախոտի օգտագործման վնասակարության վերաբերյալ նախազգուշացնող տեղեկատվություն:
    53. Արգելվում է ծխախոտի արտաքին գովազդը պլակատների, ազդագրերի, հայտարարությունների, վահանակների, լուսատախտակների եւ այլ միջոցների ձեւով:
    6. Արգելվում է`
    ա) մինչեւ 6 ամսական երեխաների համար նախատեսված եւ մայրական կաթի փոխարեն օգտագործվող ցանկացած սնունդ եւ հեղուկ, ինչպես նաեւ կերակրման շշեր ու ծծակներ գովազդելը.
    բ) կրծքի կաթի փոխարինիչների տուփերի վրա տվյալ արտադրանքը գովազդող գրառումներ եւ նկարներ տեղադրելը.
    գ) կրծքի կաթի փոխարինիչներ իրացնելը` առանց վերջիններիս տուփի վրա կրծքով սնուցման առավելությունների մասին գրառումների.
    դ) գովազդի նպատակով կրծքի կաթի փոխարինիչներ անվճար տարածելը:
    7. Արգելվում է դեղամիջոցների, բուժտեխնիկայի եւ բուժական մեթոդների գովազդը` առանց Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարության թոեււյլտվության:
    Արգելվում է թմրադեղերի, թունավոր եւ ուժեղ ազդող դեղերի գոազդը:
    Արգելվում է այն դեղամիջոցների, բուժտեխնիկայի եւ բուժական մեթոդների գովազդը, որոնց կիրառումը պահանջում է բժշկի հատուկ նշանակում:
    Դրանց ցանկը հաստատվում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կողմից:
    71. Դեղերը զանգվածային տեղեկատվության էլեկտրոնային եւ տպագիր միջոցներով գովազդելու դեպքում գովազդի վրա պետք է նշվեն դեղերի` Հայաստանի Հանրապետությունում պետական գրանցման հավաստագրի համարը, ամսաթիվը, Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարության թույլտվության համարն ու ամսաթիվը: Արգելվում է հսկվող դեղերի, դեղատոմսով բաց թողնվող դեղերի եւ Հայաստանի Հանրապետությունում չգրանցված դեղերի գովազդը: Հայաստանի Հանրապետությունում արգելվում է դեղերի գովազդը արտաքին գովազդային վահանակների միջոցով:
    72. Բուժտեխնիկան եւ բուժական մեթոդները զանգվածային տեղեկատվության էլեկտրոնային եւ տպագիր միջոցներով կամ արտաքին գովազդային վահանակների միջոցով գովազդելու դեպքում գովազդի վրա պետք է նշվեն Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարության թույլտվության համարն ու ամսաթիվը:
    73. Բժշկական օգնություն եւ սպասարկում, դեղատնային գործունեություն, դեղերի արտադրություն, բժշկական միջին մասնագիտական եւ բարձրագույն կրթական ծրագրեր իրականացնող կազմակերպությունների կամ անհատ ձեռնարկատերերի գովազդման ժամանակ գովազդում պարտադիր պետք է նշվեն կազմակերպության կամ անհատ ձեռնարկատիրոջ գործունեության լիցենզիայի համարը եւ տրամադրման ամսաթիվը:
    74. Դեղերի, բուժտեխնիկայի եւ բուժական մեթոդների գովազդի թույլտվության տրամադրման կարգն ու այդ գովազդին ներկայացվող պահանջները հաստատում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը:
    8. Արգելվում է զենքի եւ զինամթերքի գովազդը` բացառությամբ որսորդական եւ սպորտային զենքի եւ զինամթերքի:
    9. Գովազդային վիճակախաղի դրամական շահումների գովազդելը զանգվածային տեղեկատվության միջոցներով արգելվում է:
    10. Յուրաքանչյուր հեռուստահաղորդակցության ալիքով հեռարձակվող յուրաքանչյուր վիճակախաղի, շահումով խաղի, խաղատան կազմակերպչի գովազդի ընդհանուր տեւողությունը, այդ թվում՝ գովազդային հաղորդումները եւ գովազդային տեղեկատվությունները նրանց մասին, 24 ժամվա ընթացքում չի կարող գերազանցել 9 րոպեն, իսկ մեկ ժամվա ընթացքում կարող է հեռարձակվել երկու անգամից ոչ ավելի եւ չի կարող գերազանցել 60 վայրկյանը:
    11. Վիճակախաղի, շահումով խաղի կամ խաղատան գովազդի ժամանակ արգելվում է դրամական միջոցների ցուցադրումը:
    12. Արգելվում է վիճակախաղի, շահումով խաղի կամ խաղատան գովազդումը Հանրային հեռուստատեսությամբ, բացառությամբ հովանավորության դեպքերի:
    13. Արգելվում է վիճակախաղի, շահումով խաղի կամ խաղատան գովազդումը լրատվական թողարկումների ընթացքում, դրանցից 20 րոպե առաջ եւ 20 րոպե հետո:
    (16-րդ հոդվածը փոփ., լրաց. 28.04.1999 ՀՕ-299)
    (16-րդ հոդվածը փոփ., լրաց. 26.06.2002 ՀՕ-394)
    (16-րդ հոդվածը փոփ., լրաց. 17.12.2003 ՀՕ-4)
    (16-րդ հոդվածը փոփ., լրաց. 16.12.2005 ՀՕ-35)
    (16-րդ հոդվածը փոփ., լրաց. 02.05.2006 ՀՕ-52)
    Հոդված 16. Ֆինանսական, ապահովագրական, ինվեստիցիոն ծառայությունների արժեթղթերի գովազդումը
    Արգելվում է բանկային, ապահովագրական եւ այլ ֆինանսավարկային ու ֆինանսական` ներառյալ արժեթղթերով գործառնություններ իրականացնող հաստատությունների եւ դրանց կողմից մատուցվող ծառայությունների վերաբերյալ գովազդը, եթե գովազդի պատվիրման պահին եւ դրա հրապարակման ժամանակահատվածում գովազդի օբյեկտը ձեռք չի բերել օրենսդրությամբ սահմանված կարգով նախատեսված արտոնագիր:
    Վերոհիշյալ ծառայությունների գովազդներում արգելվում է`
    ա) զետեղել երաշխիք, կանխատեսում կամ խոստում` ապագա գործունեության արդյունավետության (երաշխավորության) այդ թվում` հայտարարություններ արժեթղթերի շուկայական գների բարձրացման մասին.
    բ) զետեղել քանակական տեղեկություններ, որոնք անմիջականորեն առնչություն չունեն գովազդվող հաստատությունների, դրանց ծառայությունների եւ արժեթղթերի հետ.
    գ) սովորական բաժնետոմսերի գովազդում զետեղել դրանց շուկայական գների մասին որեւէ տեղեկություն կամ երաշխավորություն դրանց շահաբաժինների (դիվիդենտների) մասին:
    Հոդված 161. «Հովանոցային» գովազդը
    «Հովանոցային» գովազդն արգելվում է:
    HealthRights.am աղբյուր

  4. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    CactuSoul (05.12.2011), Mark Pauler (29.11.2011), Universe (30.11.2011), Varzor (29.11.2011), Ձայնալար (29.11.2011)

  5. #33
    ՆԵՐԴԱՇՆԱԿ ՔԱՈՍԻ ՄԱՍՆԻԿ Mark Pauler-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    11.02.2010
    Հասցե
    Հայաստան,
    Գրառումներ
    547
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մոտավորապես էս ամենին բոլորս էլ ծանոթ ենք, թեկուզ մաս-մաս, տարբեր աղբյուրներից, բայց չալարեցի կարդացի:

    Ինձ շատ հետաքրքիր ա, թե էս հոդվածներից, որի խախտման դեպքում, ինչ պատասխանատվություն է կրում գովազդատուն: ինչ-որ մանր-մունր տուգանքներ են, թե ավելի լուրջ պատասխանատվություն կա:
    Մի քանի օր առաջ, կարծեմ Արմենիա հեռուստաընկերությամբ, նորություններով ասվում էր, որ ՀՀ-ի 3 ամենամեծ սուպերմարկետների ցանցերում (սթար, սիթի, սաս) տարիներ շարունակ իրացվել ա բուսական սպրեդ, կարագի փոխարեն ու հիմա նրանց պատասխանատվության են կանչել:
    Ես շատ լավ հիշում եմ, որ ժամանակին դա էլ էր գովազդվում: Գուցե ոչ հենց էդ ապրանքանիշը, բայց գովազդվում էր մի հայկական կարագ, որը իրականում սպրեդ էր, հետն էլ ահավոր անորակ:
    Իմ ՔԱՈՍԸ գնում է ամենուր, իր հլու ծառայի` "Տիրակալ Ժամանակի" ուսերին նստած: _________

  6. #34
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    02.04.2011
    Գրառումներ
    329
    Բլոգի գրառումներ
    7
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    տուգանքը հիմնականում գումարային ա
    Կարագը երեվի էլնորը հա?

  7. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Mark Pauler (29.11.2011)

  8. #35
    ՆԵՐԴԱՇՆԱԿ ՔԱՈՍԻ ՄԱՍՆԻԿ Mark Pauler-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    11.02.2010
    Հասցե
    Հայաստան,
    Գրառումներ
    547
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում movsal08-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    տուգանքը հիմնականում գումարային ա
    Կարագը երեվի էլնորը հա?
    Երևի չէ` հաստատ Էլնորն ա
    Իմ ՔԱՈՍԸ գնում է ամենուր, իր հլու ծառայի` "Տիրակալ Ժամանակի" ուսերին նստած: _________

  9. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    movsal08 (29.11.2011)

  10. #36
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    movsal08 շնորհակալություն:
    Իմ կարծիքով գրառումդ ամբողջացրեց թեման` տեղեկատվական իմաստով:
    Ու ստացվում է, որ ՀՀ-ու տրվող գովազդների մեծ մասը խախտում են օրենքը
    5. Արգելվում է զանգվածային տեղեկատվության էլեկտրոնային միջոցներով թունդ ալկոհոլային (սպիրտի պարունակությունը 20 եւ ավելի ծավալային տոկոս) խմիչքների (բացառությամբ կոնյակի) եւ ծխախոտի գովազդը:
    Հետաքրքիր է, կոնյակն ունի առանձնահատուկ կարգավիճակ
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  11. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Mark Pauler (29.11.2011), movsal08 (29.11.2011)

  12. #37
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Mark Pauler-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Երևի չէ` հաստատ Էլնորն ա
    Բայց Էլնորի տուփերի վրա, առնվազն արդեն 2 տարի է, որ գրվում է "սփրեդ" կամ "կարագ" ???
    Էդ շուտվա պատմություն է:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  13. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Mark Pauler (29.11.2011)

  14. #38
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    9. Գովազդային վիճակախաղի դրամական շահումների գովազդելը զանգվածային տեղեկատվության միջոցներով արգելվում է:
    10. Յուրաքանչյուր հեռուստահաղորդակցության ալիքով հեռարձակվող յուրաքանչյուր վիճակախաղի, շահումով խաղի, խաղատան կազմակերպչի գովազդի ընդհանուր տեւողությունը, այդ թվում՝ գովազդային հաղորդումները եւ գովազդային տեղեկատվությունները նրանց մասին, 24 ժամվա ընթացքում չի կարող գերազանցել 9 րոպեն, իսկ մեկ ժամվա ընթացքում կարող է հեռարձակվել երկու անգամից ոչ ավելի եւ չի կարող գերազանցել 60 վայրկյանը:
    Այս երկու կետերը խախտվում են համատարած ու ահռելի քանակով:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  15. #39
    ՆԵՐԴԱՇՆԱԿ ՔԱՈՍԻ ՄԱՍՆԻԿ Mark Pauler-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    11.02.2010
    Հասցե
    Հայաստան,
    Գրառումներ
    547
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բայց Էլնորի տուփերի վրա, առնվազն արդեն 2 տարի է, որ գրվում է "սփրեդ" կամ "կարագ" ???
    Էդ շուտվա պատմություն է:
    Հա, շուտվա պատմություն ա:
    Բայց հիմա էլ դրա փոխարեն առանց պիտակի ու առանց գովազդի կիլոյով վաճառք ա արվում սպրեդի, կարագի անվանման տակ:
    Իմ ՔԱՈՍԸ գնում է ամենուր, իր հլու ծառայի` "Տիրակալ Ժամանակի" ուսերին նստած: _________

  16. #40
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Mark Pauler-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հա, շուտվա պատմություն ա:
    Բայց հիմա էլ դրա փոխարեն առանց պիտակի ու առանց գովազդի կիլոյով վաճառք ա արվում սպրեդի, կարագի անվանման տակ:
    Հա, խանութներում դա նկատել եմ: Բայց սուպերմարկետներում լավ էլ գրում են` սփրեդ: Ի դեպ վերջերս Սթար սուպերմարկետներում կիլոյով կարագ չկա, մենակ սփրեդ է:

    Իսկ ով է վերահսկում այդ տիպի ապրանքների վաճառքը? Սովորական գնորդը շատ հաճախ չի տարբերում: Ու շատ ապրանքներ կան, որոնց իդենտիֆիկացումը սպառողի կողմից պրակտիկորեն անհնար է: Դրանից էլ օգտվելով վաճառող կազմակերպությունները կեղծիքների են դիմում ու նաև կեղծ գովազդներ են հրամցնում:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  17. #41
    ՆԵՐԴԱՇՆԱԿ ՔԱՈՍԻ ՄԱՍՆԻԿ Mark Pauler-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    11.02.2010
    Հասցե
    Հայաստան,
    Գրառումներ
    547
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հա, խանութներում դա նկատել եմ: Բայց սուպերմարկետներում լավ էլ գրում են` սփրեդ: Ի դեպ վերջերս Սթար սուպերմարկետներում կիլոյով կարագ չկա, մենակ սփրեդ է:

    Իսկ ով է վերահսկում այդ տիպի ապրանքների վաճառքը? Սովորական գնորդը շատ հաճախ չի տարբերում: Ու շատ ապրանքներ կան, որոնց իդենտիֆիկացումը սպառողի կողմից պրակտիկորեն անհնար է: Դրանից էլ օգտվելով վաճառող կազմակերպությունները կեղծիքների են դիմում ու նաև կեղծ գովազդներ են հրամցնում:
    Ժամանակին պետ ստանդարտը ուներ իր վերահսկողության բաժինը, որի պարտավորության մեջ մտնում էր վերահսկել սերտիֆիկացված արտադրությունների համապատասխան վիճակի պահպանումը:
    Ներմուծվող համարյա բոլոր ապրանքներին (սնունդն ու կոսմետիկան հաստատ գիտեմ) պետ ստանդարտը կամ դրա կողմից թույլտվություն ունեցող կազմակերպությունները նույնպես տալիս են համապատասխանության սերտիֆիկատ ըստ ներմուծված խմբաքանակի, իսկ վերահսկողության բաժինը պարտավոր ա վերահսկի դրանց ճիշտ պահպանման ու այլ կանոններ: Բայց էտ գործընթացն էլ ա մեր երկրում աղավաղված, քանի որ ստուգում են միայն ծանր մետաղների բացակայությունը, մեկ էլ ինչ-որ տարածված թույների դեմ կարծեմ: Եթե ասենք ներմուծված սպրեդի մեջ բացահայտ ծանր մետաղ չկա ու արտահանող (ասենք թե թուրքական) կազմակերպությունից խնդրել են ինվոյսի մեջ սպրեդի փոխարեն կարագ գրեն, էլ ոչ մի պատճառ չունեն էդ հիմնարկները համապատասխանության սերտեֆիկատ չտան:
    Մեր երկրում ամեն ինչն ա աբսուրդի հասնում: Օրինակ ՆԳՆ - կողմից վերահսկվող քիմիական վտանգավոր նյութերը ազատ վաճառք ունեն վերնիսաժում

    Կարծես թե թեմայից շատ շեղվեցի, բայց Գովազդներն էլ մի ընդհանուր աբսուրդի փոքր մաս ա:

    Մի քանի բառ էլ ԳՅՈՒՂԱԿԱՆ ԼԱՎԱՇ -ի մասին: Գովազդվել ա ժամանակին: Հիմա երևի արդեն դրա կարիքը չունեն:

    Էտ իրանց ներկայացրած Գյուղական լավաշը առանց խմորիչի ա, իսկ հայկական դասական լավաշը թխվում ա խմորի թթվեցմամբ նախորդ հացից պահած թթխմորով:
    Թխվելու պրոցեսը անցնում ա էլեկտրական վառարաններում, այլ ոչ թե թոնրի մեջ:
    Գրդնակում ա մեխանիկական սարքը մետաղե գրդանակներով, այլ ոչ թե մարդը փայտե գրդնակով...

    Դրա էլ ի՞նչն ա գյուղական: Էդ սկի քաղաքային չի, ավելի շուտ քաղաքական ա
    Իմ ՔԱՈՍԸ գնում է ամենուր, իր հլու ծառայի` "Տիրակալ Ժամանակի" ուսերին նստած: _________

  18. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    CactuSoul (05.12.2011), Freeman (01.12.2011), Varzor (30.11.2011)

  19. #42
    Սկսնակ անդամ Wave-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    27.12.2007
    Տարիք
    40
    Գրառումներ
    31
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Սա չգիտեմ նկատել եք թե չե, բայց սա ավելի շատ անգրագիտության արդյունքա: Հ2-ով երևի 2 տարի լսում եմ Սոնիէրիկսոն հեռախոսների գովազդը ու ծիծաղում, այ մարդ մեկը չեղավ էդ տղային ուղղի? Ասումա 3 մեգապիքսկել ՀԶՈՐՈՒԹՅՈՒՆՈՎ տեսախցիկ ու 1 ԳԵԳԱԲԱՅՏ հիշողություն :ՃՃՃ Նույն բառը, սակայն այս անգամ ԳԵԳԱԲԻՏ տարբերակով հնչումա օռանժի գովազդում, ու հերիք չի, ասումա ստացեք ամսեկան 25 ԳԵԳԱԲԻՏ ինտերնետ: (մի բառի մեջ երկու սխալ) Սակայն գնում ես խանութ, և պարզվումա որ պետք է 1 տարով բաժանորդագրվես ու ամսեկան 10000 դրամ վճարես, որը գովազդում չի ասվում: :Ճ
    Վերջին խմբագրող՝ Wave: 30.11.2011, 01:17:

  20. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    CactuSoul (05.12.2011), Mark Pauler (30.11.2011), Rammstein (30.11.2011), Varzor (30.11.2011)

  21. #43
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Wave-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Սա չգիտեմ նկատել եք թե չե, բայց սա ավելի շատ անգրագիտության արդյունքա: Հ2-ով երևի 2 տարի լսում եմ Սոնիէրիկսոն հեռախոսների գովազդը ու ծիծաղում, այ մարդ մեկը չեղավ էդ տղային ուղղի? Ասումա 3 մեգապիքսկել ՀԶՈՐՈՒԹՅՈՒՆՈՎ տեսախցիկ ու 1 ԳԵԳԱԲԱՅՏ հիշողություն
    Էդ նույն գովազդում հնչում է նաև "ներկայացուցչույթուն" անիմաստ բառը: Բառացի թարգմանել են "представительсвто" ռուսերեն բառը: Ի դեպ, մի հարմար առիթով տվյալ ընկերության աշխատակիցներին "հուշել" եմ դրա մասին
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  22. #44
    ՆԵՐԴԱՇՆԱԿ ՔԱՈՍԻ ՄԱՍՆԻԿ Mark Pauler-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    11.02.2010
    Հասցե
    Հայաստան,
    Գրառումներ
    547
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էդ նույն գովազդում հնչում է նաև "ներկայացուցչույթուն" անիմաստ բառը: Բառացի թարգմանել են "представительсвто" ռուսերեն բառը: Ի դեպ, մի հարմար առիթով տվյալ ընկերության աշխատակիցներին "հուշել" եմ դրա մասին
    Բա ինչ պիտի ասեին որ իմաստավոր դառնար???
    Իմ ՔԱՈՍԸ գնում է ամենուր, իր հլու ծառայի` "Տիրակալ Ժամանակի" ուսերին նստած: _________

  23. #45
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Mark Pauler-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բա ինչ պիտի ասեին որ իմաստավոր դառնար???
    Ընդամենը` "ներկայացուցիչ"
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

Էջ 3 4-ից ԱռաջինԱռաջին 1234 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Ով էնպիսի սուտ ասի...
    Հեղինակ՝ ivy, բաժին` Զվարճալի
    Գրառումներ: 92
    Վերջինը: 24.05.2018, 16:29
  2. Սենց է՞լ սուտ...
    Հեղինակ՝ Universe, բաժին` Զվարճալի
    Գրառումներ: 18
    Վերջինը: 06.06.2014, 16:32
  3. Սուտ մատնության սուտ մեղադրանք
    Հեղինակ՝ Grieg, բաժին` Հայտարարություններ
    Գրառումներ: 53
    Վերջինը: 09.03.2010, 00:23
  4. Այնպիսի սուտ…
    Հեղինակ՝ Լէգնա, բաժին` Ժամանց
    Գրառումներ: 35
    Վերջինը: 20.02.2008, 10:50

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •