Մեջբերում Ավետիք-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Դե հիմա հասկացիր, որ Աստվածաշնչից ոչ մեկ հիմնավորում չես կարող բերել, թե Աստված մարդուն չար է ստեղծել.
Չեմ ասում, թե չար է ստեղծել, բայց հենց աշտվածաշունչը ասում է, որ"մարդը չար է իր մանկությունից": Ադամի պարագայում մանկությունը որպես այդպիսին ստեղծմանը հաջորդող պահերն են, դրա համար էլ գրել եմ՝ արարման պահից, ոչ թե արարման ժամանակ: Տարբերությունը դու էլ ես տեսնում բայց համառորեն ուրիշ բաներ ես պնդում: Խոսքը գնում է նրան մասին, որ մարդը հակում ունի դեպի չարը, մտքերը մանկությունից չար են: Ու դա ապացուցեց Ադամը, երբ խախտեց Աստծո պատվիրանը՝ կերավ պտուղը: Իսկ Աստծո պատվիրանի խախտումը բարի կամքի դրս?որում կարելի է համարել?

Ի դեպ հենց նույն տողում մի նուրից հետաքրքիր գրառում կա, թե ինչպես Աստված հոտոտեց Նոյի ողջակեզի անուշ բույրը, որն էլ ստիպեց մտքափոխվել ու մտածել մարդկությունը այլ?ս չվերացնելու մասին: Էդ ոնց հոտոտեց? Բա Նոյի դաժանությունը? Ողջ-ողջ կենդանի այլերը կարգին մարդու արարք է ?