User Tag List

Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 92 հատից

Թեմա: Վերգետնյա եւ ստորգետնյա հետիոտնային անցումներ

Ծառի տեսքով դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #5
    Ավագ Մոդերատոր Rammstein-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    8,728
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում One_Way_Ticket-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կարծում եմ` թեմայի հեղինակը շատ միակողմանի է նայում հարցին: Իմ կարծիքով ամեն ինչ կախված է կոնկրետ փողոցի կոնկրետ հատվածում տրաֆիկից:

    Դեպք առաջին. մեքենաները շատ են, հետիոտնները շատ են:
    Անհրաժեշտ է վերգետնյա կամ ստորգետնյա անցում:

    Դեպք երկրորդ. մեքենաները շատ են, հետիոտնները քիչ են:
    Սարքել անցում առանց մեքենաների համար պարբերական "կարմիր" լույսի, հետիոտնի համար "կնոպկայով":

    Դեպք երրորդ. մեքենաները քիչ են, հետիոտնները շատ են:
    Ոչինչ անել պետք չէ, հետիոտնները թող անցնեն, երբ փողոցն ազատ է, իսկ երբ մեքենա է գալիս, թող զիջեն մեքենային (քանի որ զեբրա չունեն)

    Դեպք չորրորդ. մեքենաները քիչ են, հետիոտնները քիչ են:
    Դնել զեբրա առանց լուսացույցի:

    Դեպք հինգերորդ. միջին դեպք, որը դժվար է միարժեքորեն բերել նախորդ դեպքերից որևէ մեկին:
    Դնել զեբրա, փոխադարձ լուսացույցով:
    Հեղինակը հաշվի է առնում, որ նորմալ երկրներում քաղաքը նախ եւ առաջ հետիոտնինն է, հետո նոր մեքենայինը: Իսկ մեր մոտ բանը արդեն նրան ա հասել, որ մարդ իրա համար մայթով քայլում ա, մեկ էլ հետեւից սիգնալ են տալիս, որ մի կողմ քաշվի ավտոյով անցնեն:
    Ինչեւէ, չշեղվեմ:

    Դեպք առաջին. Թող մեքենաների մի մասին մտցնեն գետնի տակ, ինչպես արել են, օրինակ` մանկավարժականի մոտի խաչմերուկում: Թող մեծ մեքենաների վրա (օրինակ` ջիպերի) մեծ հարկեր դնեն, որ մարդիկ ձգտեն փոքր մեքենաների: Թող ինչ ուզում են անեն, բայց մեկ ա, մարդը ինչ ֆիզիկական վիճակում ուզում ա լինի, պիտի հանգիստ փողոց անցնել կարողանա:

    Դեպք երկրորդ. Թող անեն, ո՞վ ա խանգարում:

    Դեպք երրորդ. Համաձայն չեմ: Հետիոտները թող անցնեն միմիայն զեբրի վրայով, որովհետեւ գոյություն ունի նորմ, որի համաձայն քաղաքի մեջ առվազն էսքան մետրը մեկ (թիվը չգիտեմ` բայց 250 մ-ից պակաս ա) պիտի անցում լինի: Թող մարդը քայլի մինչեւ մոտակա զեբրը ու էնտեղից անցնի, իսկ մեքենաները բնականաբար զիջեն:

    Դեպք չորրորդ, դեպք հինգերորդ Արդեն ասեցի նորմի գոյության մասին: Թող ամեն ինչ ըստ դրա արվի:

  2. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Շինարար (13.08.2010)

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Գրառումներ: 12
    Վերջինը: 12.11.2013, 00:26
  2. Օպերայի ստորգետնյա ավտոկայանատեղին
    Հեղինակ՝ yerevanci, բաժին` Երևան
    Գրառումներ: 15
    Վերջինը: 14.08.2010, 10:41
  3. Ստորգետնյա ԱՆԻ
    Հեղինակ՝ Freddie, բաժին` Պատմություն
    Գրառումներ: 3
    Վերջինը: 08.07.2008, 03:02

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •