Տրիբուն-ի խոսքերից
Խաչիկ-Ապեր, ես Բալզակ, Դյումա, Հյուգո ու Դոստոեվսկի էլ եմ կարդում, բայց դա չի նշանակում, որ եթե ասենք Դյումայի գործերը ավելի են դուրս գալիս, քան Բալզակինը, ապա պիտի նվազագույնը Բալզակի նման արձակագիր լինեմ, որ ինձ թույլ տամ ասել, որ Դյումային ավելի շատ եմ հավանում քան Բալզակին: Էն օրը համ էլ քո բանաստեղծություններն էի կարդում քո տված կայքում: Էն «Միավորվենք»-ը ահագին դուրս էկավ, բայց պատասխան պոեմով հանդես գալ չեմ պատրաստվում:
Կհասկանա՞ս միտքս, Խաչիկ-Ապեր ջան - Աստվածաշնչյան արարումն ու Մեծ Պայթունի տեսությունը համեմատելու ու դատողություններ անելու համար, պարտադիր չի Կոպեռնիկոս կամ Հռոմի Պապ լինել: Բայց եթե ես որևէ տեղ միանշանակ եզրահանգում անեմ, որ Աստված արարեց աշխարհը յոթ օրում, կամ հազար տոկոսով ուղիղ վեց միլիարդ տարի առաջ, Մեծ Պայթյունից առաջացան քվարկներն ու ֆոտոնները ու չգիտեմ էլ ինչերը, ապա գոնե պիտի էտ ոլորտների հետ լաաաաաաաաաավ ծանոթ լինեմ, փորձերի մասնակցած լինեմ, կոլայդերը տեսած լինեմ, արագացուցիչի կողքը կանգնած լինեմ, ու հասկանամ թե ինչ ա քվարկը:
Հիմա, կոնկրետ էս դեպքում, ես պարտավոր չեմ գիտական հոդվածով Մարտիրոսյանի հետ բանավեճի մեջ մտնել, Աստված իրա հետ, ուզում ա վաղն էլ թող մայաների սիմվոլները համեմատի Ուղտասարի հետ: Հարցը նրանում է, թե քանի հոգի դրան լուրջ կվերաբերվի: Կամ Լիոնը, որի շատ գրածներ իրոք հավանում եմ, եթե միանշանակ պնդի որ հիքսոսները հայ էին, էլի լուրջ չեմ վերաբերվի: Իսկ այ իրա նկարագրած Ավարայրի ճակատամարտը, մի երկու անգամ կկարդամ, կասեմ որ հետաքրքիր էր, մարդը գործ ա արել, ու ահագին երեխու կասեմ «կարդացեք, ձեր հայրենակցի նկարագրած Ավարայրի ճակատամարտը»:
Էջանիշներ