Okamigo-ի խոսքերից
Չգիտեմ թե դու մինչ էս գրառումն անելը կարդացել էիր նախորդները,բայց լավ մի հատ նորից գրեմ,էս ինետից օգտվում եմ սեպտեմբեր ամսից,քանի որ էդ ամսում Բիլայնի հայլլայնին կպնել չէր լինում,օգոստոսին անջատել էի տվել,քանի որ Երևանում չէի,վերցրի էսի,աշխատողները ասին լավ կապա,խնդիրներ չի լինի,հետվճարային վերցրի,մինչև հոկտեմբերի 15 ամեն ինչ լավ էր,դրանից հետո ընդհանրապես 3G կորավ,զանգեցի ասեցին գործեր են անում,միացավ միայն դեկտեմբերին,դեկտեմբերի 28 ին տեսա կապս 128 կիլոբիտից չի անցնում,զանգեցի ասին բա կայանիցա,ոչ մի լիմիտ չենք դրել,քարտը փոխեցի դզվեց,նոր հունվարի 15 իմացանք որ Բիլայնը 15 գեգաբայտ լիմիտա դրել,այսինքն մոտ 20 օր խաբելա,չի ընդունել,երբ զանգեցի Բիլայն պարզեմ եդ 15 գեգաբյթի մասին,նույնիսկ աշխատողները չգիտեին դրա մասին,իմ ասելուց հետո մի կես ժամ սպասեցի,նոր ասեց այո կապի վրա լիմիտ կա,հիմա ինքդ մտածի երբ ես տվյալ ինետից վերցրի,ես մոդեմը առել եմ,18000 դրամով,որ օգտվեմ հենց անլիմիտ ինետից,առանց որևէ լիմիտի արագության վրա,եթե Բիլայնը 15 գեգայթը հենց սկզբից ասեր,ապա ոչ մի խնդիր չէր լինի,հա մեկ էլ եթե 3G մոտ 40 օրով չանջատեր,շատերը ասում են փոխիր օպերատորին,բայց հարցը նրանում է,որ ես կոնկերտ տվյալ ինետից վերցրել էի հենց էդ անլիմիտ ինետի համար,իմաստ չունի օպերատորին փոխել որովհետև ուրիշները քիչ մեգաբայթ են տալիս,այսինքն Բիլայնը կոնկրետ խաբեց ինձ,ու շատերին նույնպես,քանի որ բոլերն էլ անլիմիտ ինետ էին ուզում,երբ ասում եմ Բիլայնը աղբ է,դա չի նշանակում միայն կապի արագության համար,սպասարկման ոլորտը ահավոր վիճակում է,պատճառը աշխատողների անտեղյակություննա:Մի տաս օր առաջ գնացել էի Բիլայնի գրասենյակ,10 աշխատողից 4 էին աշխատում,ընդ որում միայն մեկը լավ գիտեր,մյուսները չէին կարողանում ինձ հետվճարային քարտ տան,դե լավ,լուսավորվեցինք օսռամով
Էջանիշներ