Մեջբերում Հայկօ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Զարմանում եմ, ժող, դուք չգիտեի՞ք՝ ինչ եք գնում նայելու: Ի՞նչ պրիմիտիվ սցենարի մասին ա խոսքը: Էնպիսի ակնկալիքներ ունեիք, ասես Էյզեյնշտեյնի «Զրահանավ Պոտյոմկինի» երկրորդ մասն էի՞ք գնում նայելու՝ նույն ռեժիսյորի կատարմամբ : Էս կատեգորիայի ո՞ր ֆիլմն ա էդքան փայլուն, խորը, հոգեցունց սցենար ունեցել:
Օրինակ Գիբսոնի "Ապոկալիպսիսը", որը շատ ընդհանուր բաներ ունի էս ֆիլմի հետ (ավելի ճիշտ էս ֆիլմը շատ ընդհանուր բաներ ունի Ապոկալիպսիսի հետ ), իմ վրա զգալիորեն ավելի շատ տպավորություն թողեց, քան Ավատարը: Հոգեցունց չէր, բայց հետաքրքիր էր, ավելի շատ ու ավելի բնական էմոցիաներ, ապրումներ կային կադրում:

«Սարդ-մարդում» ո՞վ էր հանճարեղ սցենար սպասում: Իսկ «Յուրայան դարաշրջանի զբոսայգիու՞մ»: «Վան Հելսինգու՞մ»:
Նշված ֆիլմերից ո՞ր մեկի ռեժիսորն ա իր կյանքում նենց շեդեվրներ հանել, ոնց որ Կամերոնը

Չէ, սխալ ա մտածելը, որ ֆիլմը պետք ա նայել միայն ու միայն իր ստերեո էֆեկտների համար, կամ որ միայն էդպես կարելի ա ֆիլմից ինչ-որ տպավորություն ստանալ: «Ավատարն» ինքնին ավարտուն, խիստ բարձրակարգ ու իր կատեգորիայի համար լավագույն ֆիլմերից ա՝ անկախ էն բանից, թե եռաչափ կնայես, թե՝ երկչափ:
Դու կարծում ես ֆիլմի շուրջը էսքան աղմուկի գոնե կեսի չափ իրարանցում ու հիացած արձագանքներ կլինեին, եթե ոչ 3D-ն՞

Մեջբերում *e}|{uka*-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Պանդորա մոլորակի ֆանտաստիկ ֆլորան ու ֆաունան իր էկո ու ներվային համակարգով Ստրուգացկի եղբայրների «Անհանգստություն» վեպի մեջից ա վերցված// ես տենց եմ մտածում//, որտեղ բնիկները շան դեմք ունեին, բայց կազմվաքծով ու կառուցվածքով նման էին Պանդորայի տեղաբնիկներին:
Ի դեպ, Ստրուգացկիները իբր թե ուզում են դատի տան Կամերոնին դրա համար

Մեջբերում Աշխեն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
ուղղակի մի պահ ատելությամբ ես լցվում մարդ արարածի նկատմամբ, որը կարող է նման գեղեցկությունն ոչնչացնել
Կիլոմետրերով էդ գեղեցկությունը լիքն էր ամբողջ մոլորակում, էլ ինչի պետք ա մտածեին մի 300 քմ ոչնչացնելուց առաջ՞