Մեջբերում Gayl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Ես Աստվածաշունչ վերջին անգամ ձեռքս վերձրել եմ երկու տարի առաջ,առաջին հիասթափությունս ապրեցի երբ կարդացի Օնանի մասին և այդ հարցը մինչև հիմա ինձ մտահոգում է,հիմա չեմ հավատում Աստծուն,սակայն կցանկանայի հարցիս պատասխան ստանալ:
<<Ով մտքում շնացավ, արդեն շնացավ>> հետաքրքիր է ասված,բայց եթե չեմ սխալվում Աստված ինքն է Օնանին պատվիրում որ եղպոր կնոջից երեխա ունենա,որպեսզի եղպոր սերունդը շարունակվի,սակայն Օնանը հրաժարվում է,ինչպես կբացատրեք եթե հիմա մեկը իր եղպոր կնոջից փորձի երեխա ունենալ դա մեղք կհամարեք,որովհետև «շնանում» է,իսկ այն ժամանակ դա թույլատրվում էր,մի թե Աստված ժամանակի հետ նաև իր մտածելակերպն է փոխում:
Եվս մի հարց առաջացավ:Եթե չեմ սխալվում Քրիստոսը մի այսպիսի առակ է պատմելը որը ի դեպ ես շատ եմ սիրում.«Մի գյուղացի երկու որդի է ունենում,մոտենում է մեծ որդուն և խնդրում որ արտը հնձի,սակայն որդին հրաժարվում է,հետո փոքր որդուն է մոտենում փորքը համաձայնվում է,սակայն օրվա վերջում պարզ է դառնում որ իրականում մեծ որդին է հնձել արտը,այսպիսով ո՞վ հնձեց արտը,մե՞ծը,թե փո՞քրը»:
Հարցը հետևյալն է եթե ասում եք,որ <<Ով մտքում շնացավ, արդեն շնացավ>> ապա ինչպես կարելի է հասկանալ այստեղ ես հակասության եմ հանգում,որովհետև ըստ առակի կարևորը արածդ գործն է,չէ որ կարող է մտքումդ շնանաս սակայն իրականում դա չանես համարելով սխալ արարք,սա ինչպես կբացատրեք:
Կանխավ Շնորհակալ եմ:
Ցավում եմ, որ Օնանի պատմությունը քեզ համար դարձավ ամբողջ Աստվաշածնչից հրաժարվելու և հիասթափվելու առիթ: Եթե դու նման փոքրիկ դրվագների պատճառով մեծ բաներից հրաժավես, ապա կյանքումդ լուրջ փորձության չես կարողանա դիմակայել: Իսկ դա ավելի ցավոտ է: Հուսամ, որ Աստծո լույսը քո սրտում իր անդրադարձը կունենա, և մենք քեզ կրկին մեր հավատացյալների շարքում կտեսնենք:
Դառնալով հարցիդ` ասեմ, որ Աստված ժամանակի ընթացքոմ չի փոխվում, ինչպես դու փորձեցիր նկատել: Այս պատմությունը և ավանդույթը ինքնին /մահացած եղբոր համար նրա կնոջից երեխա ունենալը մյուս եղբորից/ միայն հրեաներինն էր: Առայսօր նրանք շատ օրենքներ ունեն, որոնք մեզ համար անհեթեթ են: Բայց այնուամենայնիվ այս օրենքները տրվեցին հրեաներին , որպեսզի իրենց էթնոսը հնարավորինս կայանա, և որպես Աստծո ընտրյալ ժողովուրդ նրանք բազմանան: Եւ այս երևույթն ամենևին չի կարելի կապել մտքով շնանալու կամ չշնանալու հետ: Սրանք տարբեր հասկացություններ են և անգամ որևիցե եզրագիծ ընդհանուր չունեն: Մեկը կոչ է անում մեղքից հեռու մնալ, մյուսը` զավակ ունենալ:
Փիլիսոփայության մեջ կա հետաքրքրիր մի դրույթ. Ցանկացած երևույթ դիտարկել այն հարության մեջ, որում որ այն ներակայացված է: Այստեղ դու օրինակ բերեցիր երկու տարբեր հարթություններից: Մեկը` պատվիրանի հաստատումն է նոր դրույթով, որով նաև հասկանալի է դառնում, որ պարտադիր չէ մեղքը ֆիզիկապես գործել, այլ մտովի այն գործելն արդեն իսկ համարվում է իբրև գործված: Իսկ մյուսը` հնազանդության և խոնրահության մասին է: Թե իրականում որ որդին հնազանդվեց հոր կամքին: Այնպես որ սրանից ավել բացատրություններ պետք չեն: Եւ դու փոքր-ինչ շփոթվել ես` մտածելով, որ հակասություն ես գտել: Պիտի հորդորեմ, ավելի ուշադիր կարդաս Աստվաշածունչը և ոչ թե հակասություն փնտրես, այլ Աստծո կենարար խոսքը, որ քեզ համար հեղափոխող կլինի: