Հիմա կարմիրի տակ անցնողներն էդքան էլ շատ չեն, կամ համարյա չկան: Ինչ վերաբերում է թեքվելուց հետիոտնին զիջելուն, ապա եթե զիջես էն վտանգը կա որ հետևից եկող տավարը կարող ա գա ու խփի: Ճիշտա ինքն ա մեղավոր բայց ավտոն ափսոսա, պլյուս դրան երկար բարակ խոսակցությունների մեջ ընգնելու ոչ մի ցանկություն չկա: Ինչ վեևաբերում ա կանաչի թե կարմիրի տակ անցնել, ապա շատ դեպքերում հետիոտնի կարմիրի տակ անցնելը շատ ավելի անվտանգ է, գոնե գիտես որ եկող մեքենան գնալու ա:
Էջանիշներ