Ինձ մեկը նման բան ասեր, շտապ կգնար նախահայրերին հանդիպելու: Բա ու՞ր կորան աստծու առաջ հավասար մարդիկ ու բարի սամարացիները:Շատ մակերեսորեն եք մոտենում հարցին և փորձում եք ուրիշներին էլ մոլորեցնել։ Նախ, Տերն այս կոպիտ թվացող խոսքերն ասում է նրա համար, որպեսզի.
ա. Կինը ցույց տա իր հավատքը (իսկ կինն, իսկապես, չվիրավորվեց, չմտածեց իր մասին, այլ շարունակում էր թախանձել սիրելի զավակի համար).
բ. Ուրիշվերը տեսնեն կնոջ հավատքն ու դաս առնեն դրանից։
Հովհաննես Մկրտչին հուդայական ժամանակագրությունը հիշում է որպես հարբեցող ու դիվահար:Հովհաններ Մկրտիչը մարդկանց ասում էր «իժերի ծնունդներ», փաստորեն, կոպիտ կերպով հայհոյում էր։ Սակայն Հովհաննես Մկրտչից շատ այդ մարդկանց հոգիների լուսավորության և փրկության մասին Հորդանանի ափին կանգածների մեջ չկար։
Ասենք թե թվերն եմ խառնել՝ 9.28-34-ի փոխարեն՝ 8.28-34:Ծիծաղալ, իհարկե, կարելի ցանկացած բանի վրա, բայց ուշադրությունը կորցնել պետք չէ։ Գերգեսացի դիվահարի բժշկության պատմությունը չկա Մատթեոս 9.28-34–ում, Աստվածաշունչը լա՞վ եք կարդացել։
Պատմությունը գրի են առել խաչապաշտները, իհարկե կմգացնեին գույներն ու կարդարացնեին Իոսիպովիչին:
Դա հեթանոսական գյուղ էր, այլապես ընտանի խոզերի երամակն ի՞նչ գործ ուներ գյուղի մոտ: Իսկ Իոսիպովիչն իր հերթին ասել է, որ մարդու մեջ դրսից մտնողը նրան չի պղծի, այդպիսով հանելով հուդայական արգելքը շատ բաների նկատմամբ, այդ թվում նաև խոզերի:Խոզերը ոչ միայն թանկարժեք չէին, այլև պիղծ։ Հրեաները դրանց չէին ուտում. դա արգելված էր Հին Ուխտում։ Իհարկե, նրանց զոհ չէին մատուցում, բայց, իհարկե, ոչ նրանց «թանկարժեքության» պատճառով. անմաքուր կենդանիները զոհ մատուցել չէր կարելի։
Մարկոս 7:14-23, եթե կուզես:
Ձմեռնամուտը կապ չունի: Խոզերին ամբողջ տարի չաղացնում են, որ ձմեռը մորթեն:Չեմ կարծում, որ գյուղի ողջ ունեցած–չունեցածը այդ խոզերն էին։Որտեղի՞ց եք եզրակացրել, որ դեպքը տեղի է ունեցել ձմեռնամուտին։
Շատ ավելի լուրջ, քան կկարծես, պարզապես միայն դրանով չեմ սահմանափակվել:Ես մեծ կասկածներ ունեմ, որ դուք Աստվածաշունչը քիչ թե շատ լուրջ կերպով ուսումնասիրել եք։ Եվ այսպիսի գիտելիքներով «չկարդացածների հետ խոսելու բան չունե՞ք»։ Հարգելիս, որտեղի՞ց եք հնարել, որ գերգեսացիները կամ շրջակա գյուղերի բնակիչները քարկոծում էին Հիսուսին։ Հստակ գրված է, որ Նա ինքը նստեց նավակը և հեռացավ նրանց սահմաններից՝ ըստ իրենց խնդրանքի։
Համաձայն եմ, ինքնակամ էին հետևում:Կանայք ինքնակամ էին հետևում Նրան, ինչպես նաև՝ աշակերտները, «ծառայում էին նրան իրենց ստացվածքով»։ Այդ կանանցից մեկը, Շուշանը, ամուսին էլ ուներ, և չեմ կարծում, որ հրեա տղամարդը ձեզանից պակաս «թասիբ» ունենար՝ իր կնոջը կասկածելի տղամարդուն հետևել թողելու համար։ Բայց նա գիտեր, որ Տերը սուրբ է։
Ապոկրիֆները եթե կարդաս, օրինակ՝ Մագթաղինացու ավետարանը, կարծիքդ կփոխես այդ կանանց էության ու նշանակության վերաբերյալ:
Ես ընդամենը դատում եմ ծառն ըստ պտուղի:Դուք մտադիր եք այստեղ քննարկել Կաթոլիկ եկեղեցի՞ն և նրա հանցանքնե՞րը։ Ոչ ոք չի ժխտում, որ քրիստոնեական նորմերը և հավատամքը բազում անգամ խեղաթյուրվել, ի չարիք են օգտագործվել հենց եկեղեցականների կողմից։ Բայց սա ուրիշ հարց է։ Դրանից բնավ չի հետևում, որ իրենք՝ նորմերը, վատն են, կամ մահաբեր։ Այս թեման նվիրված է քրիստոնեությանը, նրա դրույթներին, քարոզությանը։ Թե ինչքանով են հետևել կամ հետևում դրանց մարդիկ՝ այլ հարց է։
Կբացատրե՞ս, թե ինչու Աստվածաշնչում Քրիստոսի օրոք նշված երկու Հերովդեսներից ոչ մեկը չի իշխել Հիսուսի օրոք՝ մեկը կարծեմ հիսուսի ծնվելուց 20 տարի առաջ էր մեռել, մյուսն էլ ծնվեց 20 տարի խաչվելուց հետո:
Էջանիշներ