Համեստ կարծիք ունենալու կարիք չկա, կարելի է պարզապես գոյություն ունեցող ստատիստիկան նայել։
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...rceration_rate
Ռուսաստանը լավ վերև է ցուցակում, բայց հասնող ու անցնողներն էլ քիչ չեն։
Համեստ կարծիք ունենալու կարիք չկա, կարելի է պարզապես գոյություն ունեցող ստատիստիկան նայել։
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...rceration_rate
Ռուսաստանը լավ վերև է ցուցակում, բայց հասնող ու անցնողներն էլ քիչ չեն։
Աթեիստ (18.12.2019)
Հա, յանի ի՞նչ։ Բացասական կողմերը չհասկացա։ Նենց տպավորություն է, որ Նահանգներում չես եղել ու չես քշել, аll-way stop-երը որտեղ որ դրված են, դրված են շատ ճիշտ, ես որ գլխիս շատ զոռ էլ տայի, ուրիշ բան չէի էլ դնի։ Նահանգներում ամենաշատ օգտագործվող ճափեքը հայվեյներն են, առանց ստոպերի, լուսաֆորների, դես ու դեն ֆռալ ու մտնելն էլ մոստերով ա, արագությունը 65 մղոն, կամ 105 կմ ժամում, Կալիֆորնիայում շատ ժամանակ 80 մղոն, կամ 130կմ են քշում։
Վիդեոն քո համար չեմ դնում, դու աշխարհ տեսած մարդ ես, դնում եմ ով խաբար չի, նայի՝
Ախպեր, դու էն տղեն չէի՞ր, որ մենակ քյաշ փողին էիր վստահում ։Ճ Էս 8 տարի է բոլոր տեսակի վճարային համակարգերից էլ օգտվում եմ, սվայփ, չիպային, կապով, անկապ, software-ով, hardware-ով, հեռախոսով, ժամացույցով․․․ ոչ մի կոպեկ փող դեռ թու թու թու, չեմ կորցրել։ Դու ծրագրավորղ ու ալգորիթմներից հասկացող մարդ ես, պիտի կռահես, որ վճարային համակարգերի անվտանգությունը քարտի ձևի մեջ չի, ավելի շատ համակարգի մեջ ա։Վճարման քարտերի պահով էլ երևի ԱՄՆ-ն ամենաշատ փորձ ունեցողներից մեկն է, բայց այսօր լռվել է հինավուրց մագնետիկ քարտերի դարում։ Եթե հիմա նաև ասես, որ swipe ու ստորագրելը ֆանտաստիկ ու ապահով համակարգ է, ու ավելի գերադասելի է, քան չիպայինը կամ paywave/paypass-ը, ես ձենս կկտրեմ ու քննարկումից դուրս կգամ։
Si vis pacem, para bellum
Նենց ա, որ մենակ լավ տղեն չի, դոբռա խլոպեցն էլ, ուր լինի, հաշվի ա նստում երթևեկության այլ մասնակիցների հետ ))
![]()
Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..
Նախագահը ստորագրեց տորւքի պահը՝ առաջիկայում ցավալի կլինի վարորդների համար...
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Cassiopeia (19.12.2019), Աթեիստ (19.12.2019), Ներսես_AM (20.12.2019)
Ատմենա, ներողություններս։ Նոր ճշտեցի, որ իրոք մի փաթեթ ստորագրել է, բայց տուրքի պահը այնուհանդերձ դեռ մեջը չէ։ Սպասենք և հուսանք...
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Էս վիճակագրությունը կարա ահագին խառը եզրահանգումների բերի։ Ասենք, եթե նայես բռնվածների քանակով, շատ քանակը մի կողմից կարա ցույց տա, որ կրիմինալը երկրում շատ ա, մյուս կողմից էլ, որ ոստիկանությունը արդյունավետ ա աշխատում։ Քիչ քանակությունը կարա ցույց տա, որ կրիմինալը քիչ ա, կամ որ ոստիկանությունը վատ ա աշխատում։ Կարա ցույց տա, որ ՔրՕրը երկրից երկիր նույն տիպի հանցագործության համար տարբեր պատիժներ ա սահմանում․ ասենք նույն կարգի գողության համար մի տեղ միջինում 2 տարի են նստում, մյուս երկրում՝ ասենք 4 տարի։ Կարա ցույց տա նաև դատական համակարգի անկատարությունը կամ կոռումպացվածությունը, օրինակ՝ կրիմինալը բարձր ա, ոստիկանությունը լավ ա աշխատում, գործերը հասնում են դատարն, բայց մեղադրանքը հաստատող որոշումները քիչ են։
Կարճ ասած, ընդհանուր առմամբ պատկերը ստանում ես, ու բավականին իրականությանը մոտ ա, բայց միակողմանի ա։
Ես նկարը բացահայտ ցույց ա տալիս, թե ինչքան «կարևոր ա» պարկինգը, որպեսզի մարդիկ նորմալ կայանեն։
Հերթական ապացույցը, որ Հայաստանում ոչ էնքան պտի հնարավորություն տաս ճիշտ անելու, այլ գլխին տաս սխալի համար, ու իրանք ճիշտը կգտնեն։
![]()
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Վերջ, նախագահը ստորագրեց Բալայինի և Տուրքերի հետ կապված ողջ փաթեթը, որի մասին վերջերս այսքան խոսվեց, արդեն հաստատ։ Սա իմացեք։
Փաթեթին մանրամասն ծանոթանալուց հետո, արդեն հունվարի առաջին կեսին, ես այս ամենի մասին մանրամասն տեղեկատվություն կներկայացնեմ։
Հետևեք իմ ՖԲ էջին և ուշադիր եղեք բալերին...
Համեցեք իմ ֆորում
Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:
Արդեն իսկ թեթև խուճապ կա, մասնավորապես տաքսու վարորդների մոտ։ Ասում են․ "հիմա ի՞նչ, բողոքարկելու ժամանակ մի հատ էլ 4000 պիտի մուծե՞ք"։ Ու արդեն ոմանք փոշմանում են բողոքարկել։
Ու ոնց հասկանում եմ, հիմնականում խոսքը գնում է երկրորդ գիծ կանգնելով ուղևոր իջեցնել/նստեցնելու համար ստացված ակտերին։ ՃՈ-ից էլ պարզաբանում են, թե "․․․60 վայրկյանից ավել է տևել, դրա համար են ակտ ուղարկել ․․․"։ Ասենք 76վ կամ 80վ։
Ու հիմա ուզում եմ հասկանալ։ Էդ ո՞ր կանոնն է, որ տենց վայրկյաններ է սահմանում։ Ինչքան հիշում եմ կանգառի համար գործում էր "․․․մինչև 5 րոպե ․․․" չափանիշը։
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..
Cassiopeia (26.12.2019), Chuk (27.12.2019), Աթեիստ (26.12.2019), Տրիբուն (27.12.2019)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ