User Tag List

Էջ 20 38-ից ԱռաջինԱռաջին ... 1016171819202122232430 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 286 համարից մինչև 300 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 556 հատից

Թեմա: Ճանապարհային երթևեկությունը Երևանում և Հայաստանում

  1. #286
    Անմոռուկ
    Գաղթական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2007
    Հասցե
    Լեռնաղբյուր
    Գրառումներ
    5,264
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում One_Way_Ticket-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իսկ գործնականու՞մ։ Խիստ կասկածում եմ, որ շարքային բախման դեպքում, եթե քրեական գործ չի հարուցվել, տենց էքսպերտային աշխատանք տարվի։
    Մինչև քրեական գործի հարուցվելը պիտի մասնագետը գա ուսումնասիրի ու եզրակացություն տա, առավել ևս, եթե տուժող կա:
    Բայց նաև էն դեպքերում, երբ կարծիքների բախում կա ու ոչ մի կողմ չի ընդունում իր մեղքը:


    Ես Ավստրալիայում ընկերոջս հետ պատահած դեպքը կարող եմ նկարագրել։ Ինքը ուղիղ գնում է իր կանաչի տակ, պավառոտ մտնող մեքենայի հետ բախվում են։ Մյուս մեքենան պնդում է, որ իրենք կանաչ սլաք ունեին։ Ընկերս ուղևոր ուներ կողքը, նրանք նույնպես ունեին։ Ստացվում է՝ մեկի խոսքերը մյուսի դեմ։ Նույն ապահովագրական ընկերության մոտ են ապահովագրված, բայց ընկերս միայն 3rd party property damage cover ունի, իսկ նրանք՝ comprehensive: Համապատասխանաբար, ապահովագրական ընկերությանը ձեռնտու է ընկերոջս մեղավոր ճանաչել, որ իր մեքենան չվերանորոգի, միայն այն մեկը վերանորոգի։ Ընկերս ինչ ասես փորձել է՝ իր անմեղությունն ապացուցելու համար։ Այդ խաչմերուկում կարմիր լույսի կամերա կար, փորձել է տեղեկանք ստանալ, որ կամերան այդ պահին աշխատում էր, ու եթե իրեն չի նկարել, նշանակում է՝ ինքը կարմիրի տակով չէր անցել։ Չի կարողացել։ Ապահովագրական ընկերությունն էլ ասել է, որ եթե շատ ես ուզում, դատի տուր, բայց մեր փորձից կարող ենք ասել, որ կպարտվես։
    Մի քիչ կասկածելի պատմություն է:
    Նման է, որ ընկերոջդ գցել են:

    Նշածդ փաթեթները չգիտեմ, թե ինչ են ներառում, բայց սենց դեպքերի հանար էլ ա կարևոր, որ մարդու ապահովագրական փաթեթը նեևառի իրավաբանական օգնություն:
    Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..

  2. #287
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,469
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Գաղթական-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մինչև քրեական գործի հարուցվելը պիտի մասնագետը գա ուսումնասիրի ու եզրակացություն տա, առավել ևս, եթե տուժող կա:
    Բայց նաև էն դեպքերում, երբ կարծիքների բախում կա ու ոչ մի կողմ չի ընդունում իր մեղքը:




    Մի քիչ կասկածելի պատմություն է:
    Նման է, որ ընկերոջդ գցել են:

    Նշածդ փաթեթները չգիտեմ, թե ինչ են ներառում, բայց սենց դեպքերի հանար էլ ա կարևոր, որ մարդու ապահովագրական փաթեթը նեևառի իրավաբանական օգնություն:
    Քանի որ էս դիալոգը սկսվեց One_Way_Ticket-ի պնդումից, թե 4-way-stop-ում լավ տղերքը առանց ստոպի գնալու են, որովհետև բախման ժամանակ մեղքը ապացուցելը դժվար է լինելու, ասեմ, որ նման դեպքում դատարանը երկու մասնակցին էլ հավասար տուգանելու է։ Նույնը նաև ճանապարհների միավորման ու էլի նման այլ ցանկացած տեղում, երբ իրար զիջելու խնդրի պատճառով է վթարը, ապա բախման կողմերը հավասար պատասխանատվություն են կրում առանց երկար-բարակ ապուշ բազարների։ Շատ հարմար ա։
    Si vis pacem, para bellum

  3. #288
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Որովհետև ԱՄՆ-ն աշխարհում ամենաշատ ավտո քշող երկիրն ա, ու կարելի է ասել՝ ամենաշատ փորձ ունեցողը, այ էդքան պարզ։
    Բայց մենք չենք ուզում դառնալ ավտո քշող երկիր։ Ուզում ենք նորմալ հասարակական տրանսպորտով երկիր դառնանք, եվրոպականների պես։

  4. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Cassiopeia (18.12.2019), Freeman (18.12.2019), Varzor (18.12.2019), Աթեիստ (17.12.2019)

  5. #289
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ՄԹ-ում չեմ եղել, չգիտեմ, բայց մնացած եվրոպաները ավտոմեքենան վայթե հիմնական տրանսպորտային ձևը չի, այսինքն քիչ են քշում, ախպերս։ Ամերիկայում բնակչության հաշվով մեքենաների քանակը երկու անգամ ավել է Եվրոպայի հետ համեմատած, էդ էլ հաշվի առ ու թվերը ընկնում են տեղը։
    Ապեր, էտ դեպքում լիքը ուրիշ գործոններ էլ արի հաշվենք։ Ասենք բնակչության խտությունը։ Հոլանդիայում 12 անգամ բնակչության խտությունը բարձր ա ԱՄՆ-ից, բայց չորս անգամ քիչ մարդա ա ընկնում ավտոյի տակ մեռնում։

  6. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Cassiopeia (18.12.2019), Freeman (18.12.2019), Varzor (18.12.2019), Աթեիստ (17.12.2019)

  7. #290
    Անմոռուկ
    Գաղթական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2007
    Հասցե
    Լեռնաղբյուր
    Գրառումներ
    5,264
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Քանի որ էս դիալոգը սկսվեց One_Way_Ticket-ի պնդումից, թե 4-way-stop-ում լավ տղերքը առանց ստոպի գնալու են, որովհետև բախման ժամանակ մեղքը ապացուցելը դժվար է լինելու, ասեմ, որ նման դեպքում դատարանը երկու մասնակցին էլ հավասար տուգանելու է։ Նույնը նաև ճանապարհների միավորման ու էլի նման այլ ցանկացած տեղում, երբ իրար զիջելու խնդրի պատճառով է վթարը, ապա բախման կողմերը հավասար պատասխանատվություն են կրում առանց երկար-բարակ ապուշ բազարների։ Շատ հարմար ա։
    Չեմ համաձայնի, թե պատասխանատվությունը հավասար է:
    Միշտ ինչ-որ մեկը մի քիչ ավելի առաջ է լինում, քան մյուսը:
    ՈՒ դա մի մեծ պատմություն չի ապացուցելը՝ ուսումնասիրելով մեքենայի վրա հարվածից առաջացած վնասվածքները:

    Օրինակ էս կողմերում՝ նման հավասարազոր խաչմերուկներում կամ 2 հոսքագծի մեկտեղման կետում, երբ թրաֆիկն ուժեղ ծանրաբեռնված ա, չգրված օրենք ա գործում՝ մեկումեջ թողունակության:
    Մի հատ ստուց, մի հատ ընդուց էլի:
    ՈՒ էս դեպքում փոխադարձ հարգանքի դրսևորում ա, որ օրենքով նախատեսված աջինի առաջնահերթությունը չի գործում:

    Տրիբունի ասած՝ քթածակի հարց ա էլի ))
    Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..

  8. #291
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,469
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բայց մենք չենք ուզում դառնալ ավտո քշող երկիր։ Ուզում ենք նորմալ հասարակական տրանսպորտով երկիր դառնանք, եվրոպականների պես։
    Մենք արդեն դառել ենք ավտո քշող երկիր։ Միակ մխիթարական հանգամանքն էն ա, որ ավտոների մեծ մասը խլամ դառնալուն շատ մոտիկ են, ավտո ներմուծելն էլ հեսա կբարդանա, ու կարող ա նորմալ հասարակական տրանսպորտ լինի մի 10-15 տարուց։ Մինչև էդ էլ ամերգացիք կանցնեն լրիվ ավտոմատ կառավարվող մեքենաների, ու ասում են, էլ կամ պատահար վապշե չի լինելու, որովհետև ռոբոտ-ավտոները շատ խելոք են լինելու, կամ էլ պատահաները լինելու են հեղեղային, որովհետև շատ խելոք ռոբոտները ջոկելու են, որ հավայի ծառայում են ոչ էդքան խելոք մարդկությանը
    Si vis pacem, para bellum

  9. #292
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,469
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Գաղթական-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չեմ համաձայնի, թե պատասխանատվությունը հավասար է:
    Միշտ ինչ-որ մեկը մի քիչ ավելի առաջ է լինում, քան մյուսը:
    ՈՒ դա մի մեծ պատմություն չի ապացուցելը՝ ուսումնասիրելով մեքենայի վրա հարվածից առաջացած վնասվածքները:

    Օրինակ էս կողմերում՝ նման հավասարազոր խաչմերուկներում կամ 2 հոսքագծի մեկտեղման կետում, երբ թրաֆիկն ուժեղ ծանրաբեռնված ա, չգրված օրենք ա գործում՝ մեկումեջ թողունակության:
    Մի հատ ստուց, մի հատ ընդուց էլի:
    ՈՒ էս դեպքում փոխադարձ հարգանքի դրսևորում ա, որ օրենքով նախատեսված աջինի առաջնահերթությունը չի գործում:

    Տրիբունի ասած՝ քթածակի հարց ա էլի ))
    Գաղթական ջան, նախ ամերիկացիք շատ վիզ չեն դնում ապացույցներ հավաքելու, քանի մարդ չի մեռել։ Ոչ մեկ հավայի ու երկար բարակ քաշքշուքների մեջ հավես չունի ընկնելու։ Եթե ակնհայտ մեղավորությունը կամ անմեղությունը ապացուցող վիդեո կա, շատ արագ հարցերը փակում է, չկա, դատարանը շատ արագ որոշում ա կայացնում, ոչ մեկ Հայաստանի երկար ու դանդաղ ժամանակը չունի։ Ավտոն էլ եթե մի քիչ շատ ա ջարդվում, «total» են անում (վերականգնման ու քշելու համար ոչ պիտանի, էն որ ներմուծվում են Հայաստան ։Ճ), այսինքն շպրտում ես, թազեն ես առնում։
    «Չգրված օրենքի» տեղը բացարձակ դժվար չի սաղ մարդավարի գրելը ու բոլոր վարորդներով ընդունելը․

    Փոխհատումներ
    Փոխհատում է կոչվում ցանկացած վայր, որտեղ երթևեկելի մասի մի գոտի
    հատվում է մեկ այլ երթևեկելի մասի հետ: Փոխհատումները ներառում են հատվող
    փողոցները, երկրորդական փողոցները, նրբանցքները, մուտքերը դեպի արագընթաց
    բազմագոտի ճանապարհներ և ցանկացած այլ տեղ, ուր տարբեր մայրուղիներով կամ
    ճանապարհներով երթևեկող տրանսպորտային միջոցները հանդիպում են միմյանց:
    • Այն փոխհատումներում, որտեղ չկան «ԿԱՆԳ ԱՌ» (STOP) կամ «ԶԻՋԻՐ» (YIELD)
    նշաններ, դանդաղեցրեք մեքենայի ընթացքը և պատրաստ եղեք կանգ առնելու:
    Ճանապարհը զիջեք այն մեքենաներին և հետիոտներին, որոնք արդեն խաչմերուկում
    են կամ հենց նոր են մտնում խաչմերուկ: Զիջեք նաև այն տրանսպորտային միջոցին
    կամ հեծանվին, որը ձեզանից առաջ է հասնում խաչմերուկ, կամայն տրանսպորտային
    միջոցին կամ հեծանվին, որն ընթանում է ձեր աջից և խաչմերուկ է հասնում ձեզ հետ
    միաժամանակ:
    • Ճամփաբաժաններում, որտեղ չկան «ԿԱՆԳ ԱՌ» (STOP) կամ «ԶԻՋԻՐ» (YIELD)
    նշաններ, ճանապարհը զիջեք գլխավոր ճանապարհով երթևեկող տրանսպորտային
    միջոցներին և հետիոտներին: Նրանք երթևեկության առավելություն ունեն:
    • Ձախ շրջադարձ կատարելիս ճանապարհը զիջեք այն բոլոր մոտեցող տրանսպորտային
    միջոցներին, որոնք վտանգավորության աստիճանի մոտ են գտնվում: Բացի այդ,
    ուշադիր եղեք՝ մոտոցիկլավարներին, հեծանվորդներին և հետիոտներին նկատելու
    համար:
    Խորհուրդ անվտանգության վերաբերյալ. Երբ սպասում եք ձախ շրջադարձ
    կատարելու, անիվներն այնքան ժամանակ ուղիղ պահեք, մինչև շրջադարձ կատարելն
    անվտանգ լինի: Եթե անիվները դեպի ձախ թեքված լինեն, և հետևից ձեզ որևէ մեքենա
    հարվածի, դուք կարող եք հայտնվել հանդիպակաց երթևեկության մեջ:
    • Աջ շրջադարձ կատարելիս համոզվեք, որ չկան փողոցն անցնել ցանկացող հետիոտներ
    և ձեր կողքից ընթացող հեծանվորդներ:
    • Բաժանարար գոտիով երկկողմանի ճանապարհների կամ մի քանի երթևեկության
    գոտի ունեցող ավտոմայրուղիների վրա նայեք՝ արդյոք մեքենաներ չեն ընթանում
    այն գոտիով, որը դուք հատելու եք: Ձախ կամ աջ շրջադարձ կատարեք միայն այն
    ժամանակ, երբ դա անվտանգ է:
    • Երբ փոխհատման բոլոր անկյուններում կա «ԿԱՆԳ ԱՌ» (STOP)նշան, նախ կանգ
    առեք, հետո հետևեք վերը թվարկված կանոններին:
    • Եթե մեքենան կայանել եք ճանապարհի կողքին կամ դուրս եք գալիս կայանատեղից
    և այլն, նախքան երթևեկություն մուտք գործելը զիջեք երթևեկության հոսքում գտնվող
    մեքենաներին:

    Օղակաձև փոխհատումներ
    Երթևեկության մեկ և մի քանի
    գոտի ունեցող օղակաձև հատում
    Օ ղ ա կ ա ձ և հ ա տ ո ւ մ ը մի փ ո խ հ ա տ ո ւ մ
    է, որտեղ երթևեկությունը շարժվում է
    կենտրոնական կղզյակի շուրջը ժամացույցի
    սլաքին հակառակ ուղղությամբ: Օղակաձև
    հատումները հեծանվուղիներ չունեն, ուստի
    բոլոր տրանսպորտային միջոցները պետք է
    համատեղ օգտագործեն ճանապարհը: Օղակաձև
    փոխհատում մտնող կամ այնտեղից դուրս եկող
    տրանսպորտային միջոցները կամ հեծանիվները
    պետք է ճանապարհը զիջեն երթևեկության բոլոր
    տեսակներին, ներառյալ հետիոտներին:
    Օղակաձև փոխհատմանը մոտենալիս՝
    • դանդաղեցրեք մեքենայի ընթացքը.
    • ճանապարհը զիջեք այն հատող հետիոտներին
    ու հեծանվորդներին.
    • նայեք, թե ինչ նշաններ և (կամ) երթևեկելի
    մասի գծանշումներ կան, որոնք ձեզ ցուցումներ են տալիս կամ արգելում որոշակի
    գործողություններ կատարել.
    • օղակաձև փոխհատում (դեպի աջ ուղղությամբ) մուտք գործեք այն ժամանակ, երբ
    բավարար տարածություն կա երթևեկող տրանսպորտային միջոցների միջև՝ հոսքին
    անվտանգ միախառնվելու համար.
    • երթևեկեք ժամացույցի սլաքին հակառակ ուղղությամբ. կանգ մի առեք և մի վազանցեք.
    • ազդանշան տվեք երթևեկության գոտիները փոխելիս կամ օղակաձև փոխհատումից
    դուրս գալիս.
    • եթե չհասցնեք դուրս գալ, շարունակեք պտտվել կղզյակի շուրջը, մինչև կրկին
    հայտնվեք ելքի մոտ: Մեկից ավելի երթևեկության գոտի ունեցող օղակաձև
    խաչմերուկում մուտքի և ելքի գոտին ընտրեք ըստ ձեր ուղղության, ինչպես նշված է
    նկարում: Օրինակ՝
    — փոխհատումից աջ շրջադարձ կատարելու համար (կապույտ մեքենան) ընտրեք
    աջակողմյան գոտին և դուրս եկեք աջակողմյան գոտիով.
    — ուղիղ գնալու համար (կարմիր մեքենան) ընտրեք ցանկացած գոտի և դուրս եկեք
    այն գոտիով, որով խաչմերուկ եք մուտք գործել.
    — ձախ շրջադարձ կատարելու համար (դեղին մեքենան) ընտրեք ձախակողմյան
    գոտին և դուրս եկեք:
    Si vis pacem, para bellum

  10. #293
    Բարի ճանապարհ One_Way_Ticket-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.03.2009
    Հասցե
    Ուղևորի ծոցագրպան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    3,622
    Բլոգի գրառումներ
    32
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Գաղթական ջան, Վիշապն արդեն ասեց, բայց ես էլ ասեմ։ Եթե բամպերը վերանորոգելը 1000 դոլլարի գործ է, իսկ մեղավորին պարզելու էքսպերտիզան՝ 5000, ապա բնական է, որ քեզնից բացի ոչ ոք դրանում շահագրգռված չէ։ Հա, եթե վստահ ես քո վրա, վճարի, ապացուցի, երևի կկարողանաս մեղավոր կողմից դատարանով դրա գումարն էլ հետ ստանալ։ Բայց այն, որ պետությունը կամ ապահովագրող ընկերությունը քո փոխարեն տենց ծախսեր կհոգա, ուտոպիա է։

    Հիմա all way stop-ի պահով։ Եթե Վիշապի ասած՝ ամեն մեկն իր մեքենան է վերանորոգում տարբերակով են հարցերը լուծվելու, ինձ թվում է այնքան էլ արդար չէ։ Իրականում ցանկացած խելամիտ վարորդ առաջնորդվում է ռուսերեն երեք Д-երի սկզբունքով՝ дай дорогу дураку: Բայց roundabout-ի վրա որ շատ պռինցիպի ընկնես, կարող ես անշնորհք կերպով խցկվողին դաս տալ․ քշել, խփել, ու ինքն ակնհայտ մեղավորն է լինելու, մեքենադ սարքելու է։ Կարող է սաղ կյանքդ էդ հնարավորությունից չօգտվես, բայց ոնց ասում են, հնարավորությունը պետք է լինի։

  11. #294
    Անմոռուկ
    Գաղթական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2007
    Հասցե
    Լեռնաղբյուր
    Գրառումներ
    5,264
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Գաղթական ջան, նախ ամերիկացիք շատ վիզ չեն դնում ապացույցներ հավաքելու, քանի մարդ չի մեռել։ Ոչ մեկ հավայի ու երկար բարակ քաշքշուքների մեջ հավես չունի ընկնելու։ Եթե ակնհայտ մեղավորությունը կամ անմեղությունը ապացուցող վիդեո կա, շատ արագ հարցերը փակում է, չկա, դատարանը շատ արագ որոշում ա կայացնում, ոչ մեկ Հայաստանի երկար ու դանդաղ ժամանակը չունի։ Ավտոն էլ եթե մի քիչ շատ ա ջարդվում, «total» են անում (վերականգնման ու քշելու համար ոչ պիտանի, էն որ ներմուծվում են Հայաստան ։Ճ), այսինքն շպրտում ես, թազեն ես առնում։
    «Չգրված օրենքի» տեղը բացարձակ դժվար չի սաղ մարդավարի գրելը ու բոլոր վարորդներով ընդունելը․
    Վիշապ ջան, ճիշտ ես, եթե դեպքի վայրից վիդեո կա, հարցն էլ է հեշտ փակվում:
    ՈՒղղակի խոսքը գնում էր էն դեպքերի մասին, երբ դեպքի վայրում կամերա չի եղել:

    Բնականաբար ոչ մի նորմալ մարդ էլ քաշքշուկի մեջ ընկնելու հավես չունի:
    Բայց դե հիմա դեպք ա՝ եղել ա:
    Եթե վթարի մասնակիցների ներկայացրած վերսիաներում տարակարծություն կա, ուրեմն կամ պիտի վիզ դնես ու քո անմեղությունն ապացուցես, կամ էլ հաշտվես ու ինքդ ծախսը քաշես:

    Իսկ ինչ վերաբերում ա ձեռնարկին, անկեղծ եմ ասում, ինձնից ահագին էներգիա քաշեց ինքս ինձ ստիպել ու մինչև վերջ կարդալ, էն էլ՝ քո խաթր, էնքան որ ինձ ուղղված պատասխանի մեջ էիր ցիտել:
    Ես թրեյնինգներին 2 ձեռքով կողմ եմ: ՈՒղղակի ստեղ էնքան ա ծամում բերանդ դնելուց առաջ, որ քեզ կյանքում ատամ չունեցած ես զգում..

    Ոնց որ ասենք «1+1»-ի տեղը եքա տեքստ գրած լինի, ծիպը.
    «Դիցուք ունենք երկու միանման ամբողջություն ու մեզ անհրաժեշտ է գտնել դրանց հանրագումարը: Ամբողջությունները նման են միմյանց ոչ միայն արտաքուստ այլև ներքուստ: Այլ խոսքերով ասած՝ նրանք բացարձակ այդենթիքըլ են: Վերցնում ենք դրանցից մեկն ու գումարում մյուսին՝ ստանալով մեկ ամբողջությունից կրկնակի անգամ ավել թիվ, որը նույնը կլիներ անգամ եթե վերցնելուց լինեինք երկրորդ ամբողջությունն ու գումարեինք առաջինին...»

    Չգիտեմ, երևի ընդհանուր իր օգտակար ազդեցությունն ունի, բայց իմ ասած «չգրված օրենքի» օրինակի մասով ես օրինակ հատուկ թրեյնինգ չեմ ստացել, եզդայի դասերին չեն սովորացրել, թեորիային պատրաստվելուց դրա մասին չեն հիշատակել..
    Ընդամենը գոյություն ունի աջինին զիջելու օրենքը:
    Հետո արդեն, երթևեկության դինամիկայի մեջ, հասկանում ու ընտելանում ես հանրային չգրված օրենքներին ու քո driving behavior-ն էլ ես էդ փորձի հիման վրա կառուցում:

    Ասենք ավարյոնիով իրար մերսի ասելն էլ, հո հատուկ թրեյնինգ չպիտի՞ անցնես դա ջոգելու համար:
    + ստեղ ավարյոնին 2-րդ իմաստն էլ ունի: Դրանով համ էլ իրար իշմար են տալիս դիմացի պռոբկի մասին:

    Իհարկե սա չի նշանակում, թե երթևեկության անխտիր բոլոր մասնակիցները 100%-ով հետևում են էս պրակտիկային:
    Բայց դե ամեն չզիջողին հո սիգնալ չես կապում, հետևից ընկնում, իջացնում գլուխը ջարդում..
    քրֆում, անցնում ես առաջ էլի ))
    Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..

  12. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (18.12.2019)

  13. #295
    Անմոռուկ
    Գաղթական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2007
    Հասցե
    Լեռնաղբյուր
    Գրառումներ
    5,264
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Ճանապարհային երթևեկությունը Երևանում և Հայաստանում

    Մեջբերում One_Way_Ticket-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Գաղթական ջան, Վիշապն արդեն ասեց, բայց ես էլ ասեմ։ Եթե բամպերը վերանորոգելը 1000 դոլլարի գործ է, իսկ մեղավորին պարզելու էքսպերտիզան՝ 5000, ապա բնական է, որ քեզնից բացի ոչ ոք դրանում շահագրգռված չէ։ Հա, եթե վստահ ես քո վրա, վճարի, ապացուցի, երևի կկարողանաս մեղավոր կողմից դատարանով դրա գումարն էլ հետ ստանալ։ Բայց այն, որ պետությունը կամ ապահովագրող ընկերությունը քո փոխարեն տենց ծախսեր կհոգա, ուտոպիա է։

    Հիմա all way stop-ի պահով։ Եթե Վիշապի ասած՝ ամեն մեկն իր մեքենան է վերանորոգում տարբերակով են հարցերը լուծվելու, ինձ թվում է այնքան էլ արդար չէ։ Իրականում ցանկացած խելամիտ վարորդ առաջնորդվում է ռուսերեն երեք Д-երի սկզբունքով՝ дай дорогу дураку: Բայց roundabout-ի վրա որ շատ պռինցիպի ընկնես, կարող ես անշնորհք կերպով խցկվողին դաս տալ․ քշել, խփել, ու ինքն ակնհայտ մեղավորն է լինելու, մեքենադ սարքելու է։ Կարող է սաղ կյանքդ էդ հնարավորությունից չօգտվես, բայց ոնց ասում են, հնարավորությունը պետք է լինի։
    Էքսպերտին հո դու չե՞ս առանձին հրավիրում ու իր ծախսը հոգում:
    Երբ վթարի մասին ընդհանուր ալարմի համարով տեղեկություն ես տարածում, իրենք էլ իրավիճակը գնահատում են, թե ում ա պետք ուղարկել, էդ թվում նաև առաջին օգնությանն ու հրշեջներին:

    Բայց եթե զոհեր ու վիրավորվածներ չկան, մեքենան էլ total չի շարքից դուրս եկել, ստեղ ընդունված ձևը սենց ա.
    Ընդհանուր Եվրոպայում ստանդարտ գործում ա էս ֆորմուլյարը, որ բոլոր վարորդները պիտի ունենան ու դա ստանում են իրենց ապահովագրականից:

    Վթարի մասնակից կողմերը միասին սա լրացնում են, մեքենաների դիրքը գծում, ստորագրում ու ցվրվում:
    Եթե թեթև տարաձայնություն կա՝ էդ էլ հատուկ նշումներ բաժնում նշում:
    Եթե տարաձայնությունը խիստ ա, նոր էդ դեպքում կարող են ոստիկան կանչել:

    Եթե դեպքը ճանապարհի բանուկ հատվածի վրա ա տեղի ունեցել ու զգում եք, որ տենց շուտ լեզու չեք գտնի, ցանկալի ա՝ ճանապարհն ազատելուց առաջ, մեքենաների բոլոր անիվների դիրքը կավիճով ընդգծել ասֆալտի վրա ու օբշի պատկերը մի քանի դիրքից նկարել, որ հետո էքսպերտն ուսումնասիրի:

    Տարաձայնությունների դեպքում ցանկալի ա նաև ականատեսներից դեպքի նկարագրություն գրավոր վերցնել ու կցել ֆորմուլյարին:

    Հետո էդ ֆորմուլյարը (բաղկացած ա 2 պատճենից) մարդա իրա ապահովագրությանն ա ուղարկում:
    Այ էդ ապահովագրությունում էլ արդեն accident investigator-ն ա նստած, ով վերլուծում ու գնահատում ա սիտուացիան:
    Իսկ եթե ամեն ինչ էդքան էլ հստակ չի, ձեր ապահովագրություններն իրար հետ են կապնվում ու բազար անում:

    Ոչ միշտ կարա էս պատմությունը դատարան հասնի, բայց եթե հասնի, ուրեմն կամ դրսից պիտի փաստաբան բռնես, կամ էլ՝ վերը ասածիս պես, արդեն ապահովագրական փաթեթում ունենաս նման կետ ու ընկերությունն ինքն իր հաշվին քեզ իրավաբան տրամադրի:

    Մի քիչ երկար ստացվեց, բայց ասածս էն էր, թե ամեն վթարի մասնակից չի, որ ուղիղ կառնչվի accident investigator-ի հետ ու իրեն իր աշխատանքի համար 5000 դոլար կվճարի:
    Բայց էդ մարդիկ միշտ իրենց գործն անում են ու եզրակացություն գրում սենց վթարների ժամանակ:
    Վերջին խմբագրող՝ Գաղթական: 18.12.2019, 04:11:
    Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..

  14. #296
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ՃՈ տուգանքների գծով վերջին փոփոխությունների մասին հետաքրքիր զրույց ունեցա Լուսինեի հետ...
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  15. #297
    Անմոռուկ
    Գաղթական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2007
    Հասցե
    Լեռնաղբյուր
    Գրառումներ
    5,264
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Ճանապարհային երթևեկությունը Երևանում և Հայաստանում

    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Փաստորեն մենակ ես չեմ, որ սա նկատել եմ։ Մի ամիս առաջ, կնոջոս հետ Կոմիտաս-Կիևյանով իջնում ենք, էն փիիիս պռոբկի ժամն ա, էն որ շարժվելու տեղ չկա, ու երկուսս էլ նկատեցինք, որ լրիվ լռության պայմաններում ենք երթևեկում, այսինքն սիգնալ տվող պռակտիկորեն չկա։ Իմ տեսածով, վարորդների բացարձակ մեծամասնությունը հանգիստ, իրավիճակը ռեալ գնահատելով, գնում էր ուր որ գնում էր։ Մարդա կա պետք ա վերադասավորվի, հիմնականում սաղ հանիգիստ թողնում են, սա էլ շնորհակալություն ա ասում։ Վոբշեմ, սենց մի տպավորություն էր, որ հավաքական գիտակցություն ա աշխատում, իհարկե իրա շեղումներով։
    Գտա էս վիդեոն ))
    Մարդկանց վրա թեկուզ դանդաղ, բայց իջնող հանդարտության օրինակներ էլի եմ լսել:

    Թող ծայրահեղացված չհնչի, բայց վստահ եմ, որ սա էլ ա հեղափոխության արդյունք..

    Նույնիսկ աղքատության մեջ ապրող ու ծանր վիճակում գտնվող մարդը հոգեպես հանդարտվում ու ավելի հավասարակշռված ա դառնում, երբ վաղվա լավ կյանքի հույս կա ու թունելի վերջում՝ լույս:

    Թե չէ առաջ համարյա բոլորն էին անադեկվատ դյուրագրգիռ ու ագրեսիվ:
    Մոտավորապես էս մարդու նման.

    Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..

  16. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Տրիբուն (18.12.2019)

  17. #298
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Աթեիստ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կամերաները դնելու տարին մահացությունը վթարներից կտրուկ պակասել ա։ Հետո, մեքենաների ավելացմանը զուգահեռ էլի բարձրացել ա, բայց էֆեկտը կա, ու հսկայական ա։
    Ոչ էդ կարգի, բայց տեսանելի էֆեկտ ակնկալում եմ հեռախոսով նկարելու ծրագիրը գործարկելուց հետո։
    Դե իսկ բալայինով լիքը «վարորդ» որ փողոցներից մաքրվի, դա վիզուալ էլ կերևա։
    Ապ, էդքան տեսախցիկները չէ, որքան արագաչափերը։
    Վստահ եմ, որ վիճակագրություն կա, թե մահվան ելքով վթարների հիմնական պատճառները որոնք են։ ԻՀԿ, դրանք արագության գերազանցումը և/կամ անսթափ վիճակում մեքենա վարել են։
    Նշվածս երկուսն էլ հնարավոր է նվազեցնել կոմպլեքս ազդեցությամբ՝ խիստ տուգանքներ և պատիժներ, դասընթացներ, սոցիալական գովազդ, քաղաքացիական նախաձեռնություններ և այլն։

    Բալայինի նախագիծն առաջին անգամ կարդալուց հետո մի քանի նշում-առաջարկություններ էի կատարել, որոնցից մեկն էլ վերաբերվում էր կանխամտածված և խիստ կոպիտ խատում կատարողներին՝ միանգամից բոլոր բալերի զրոյացում, ՎԻՎ զրկում առնվազն 3 կամ 5 տարով։ Դե չեմ խոսում այն դեպքերի մասին, երբ նաև քրեական հետևանքներ են առաջացել (մարմնական վնասվածքներ, մահ)։

    Ինչևէ, մի բան պիտի մշակվի և կիրառվի ներկա իրավիճակը շտկելու համար։ Ավելի շատ երիտասարդ կյանքեր կորցնում ենք խաղաղ պայմաններում ճանապարհների վրա, քան սահմանում՝ հակառակորդի գնդակից։
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  18. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Աթեիստ (18.12.2019), Տրիբուն (18.12.2019)

  19. #299
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ԱՄՆ-ն բանտարկյալների ու հանցագործների քանակով էլ ա առաջինը։ Կարող ա՞ ասես, անկատար օրենքների պատճառով ա։
    Օրենքը չգիտեմ, բայց դեգենեռատ հասարակությունն ու ժառանգականությունը հաստատ կապ ունի

    Հ․Գ․
    ԻՀԿ, բնակչության թվով որ նայենք, հանցագործներով ՌԴ-ին հասնող ու անցնող չի լինի
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  20. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Աթեիստ (18.12.2019)

  21. #300
    Բարի ճանապարհ One_Way_Ticket-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.03.2009
    Հասցե
    Ուղևորի ծոցագրպան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    3,622
    Բլոգի գրառումներ
    32
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Որովհետև ԱՄՆ-ն աշխարհում ամենաշատ ավտո քշող երկիրն ա, ու կարելի է ասել՝ ամենաշատ փորձ ունեցողը, այ էդքան պարզ։
    Քո բառերով ասած՝ սուբյեկտիվ պնդում ես անում
    Ամենաշատ փորձ ունենալը ոչ միայն չի նշանակում ամենալավը, այլ որոշ դեպքերում կարող է նույնիսկ խանգարել։ Մեծ համակարգերը իներտ են, իրենց հեշտ չէ փոխելը։ Էդ նույն all way stop-ի պահով, վիքեպեդիան պնդում է (համապատասխան հետազոտության վրա հղվելով)՝ once installed, stop signs in general are unsafe to remove, accidents that result in injury may increase by 40%.[9]:431 Once an all-way stop is installed, removal is difficult and risky, as habitual drivers may continue to expect an all-way stop condition.
    https://en.wikipedia.org/wiki/All-wa..._disadvantages

    Վճարման քարտերի պահով էլ երևի ԱՄՆ-ն ամենաշատ փորձ ունեցողներից մեկն է, բայց այսօր լռվել է հինավուրց մագնետիկ քարտերի դարում։ Եթե հիմա նաև ասես, որ swipe ու ստորագրելը ֆանտաստիկ ու ապահով համակարգ է, ու ավելի գերադասելի է, քան չիպայինը կամ paywave/paypass-ը, ես ձենս կկտրեմ ու քննարկումից դուրս կգամ։

Էջ 20 38-ից ԱռաջինԱռաջին ... 1016171819202122232430 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Ճանապարհային ոստիկանություն
    Հեղինակ՝ h_jak, բաժին` Դեսից - Դենից
    Գրառումներ: 1099
    Վերջինը: 28.02.2016, 12:45
  2. Ճանապարհային ոստիկան և վարորդ
    Հեղինակ՝ Isadjanyan, բաժին` Իրավագիտություն, քաղաքագիտություն
    Գրառումներ: 25
    Վերջինը: 07.02.2014, 00:58
  3. Քայլենք Երևանում
    Հեղինակ՝ erewanski, բաժին` Առողջ ապրելակերպ
    Գրառումներ: 14
    Վերջինը: 09.08.2009, 01:28
  4. Վեբ կամերաներ Հայաստանում, Երևանում
    Հեղինակ՝ Artgeo, բաժին` Վեբ
    Գրառումներ: 12
    Վերջինը: 30.04.2009, 14:22
  5. Ճանապարհային քարտեզ
    Հեղինակ՝ david, բաժին` Երևան
    Գրառումներ: 6
    Վերջինը: 03.12.2008, 18:07

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •