Կարող ա հազար տոկոս ճիշտ չեմ հասկացել, բայց սենց մի պահ կա։ Մաքսատուրքից, ու ոնց ահասկանում ֆիզիկական անձանց համար նաև ԱԱՀ-ից, ազատվում են ԵԱՏՄ տարածքում արտադրված ավտոմեքենաները, որոնք պարտադիր չի, որ հենց ռուսական արտադրության Ժիգուլները լինեն: Ռուսաստանում, կարծեմ նաև Բելառուսում ու Ղազախստանում ֆիրմաչները լիքը գործարաններ են բացել, որտեղ արտադրվում են (իրականում ուղղակի զբոռկայա արվում) Toyota, Ford, Kia, Hyundai, Renault ու լիքը այլ ավտոներ։ Ու սրանք սաղ ընկնում են էս նոր օրենքի տակ։
Գումարած, մինչև հինգ տարվա ավտոների համար մաքսատուրքը քիչ ա փոխվում, այսիքն գնի վրա ազդեցությունը շատ չի լիելու։
Չգիտեմ ինչքանով ա կոնտքստում, բայց ասածս ինչ ա ․․․ էս նոր կարգը էնքան էլ վատ բան չի էլի։ Հա, լիքը մարդ դրանով փող ա աշխատում, բայց մենք էլ հո գիտենք թե ինչ կարգի ժեխ ա գալիս Հայաստան ու քշվում փողոցներում։ Հա, մի քանի հոգի էլ ղազախների վրա բիզնես են արվում։ Բայց դե, փաստը էն ա, որ Հայաստանը դառել ա մեքենաների գերեզմանոց։ Գումարած Երևանում ով ասես, ինչ կարգի ավտո ասես ու ոնց ասես չի քշում, դրա համար էլ սաղ քաղաքը պռոբկայա ու վթարներ՝ լիքը զոհերով։ Մյուս կողմից էլ, բա մարդիկ ինչ անեն, քաղաքում տրանսպոտ չկա։ Այսինքնս, էկալոգիա, հասարակական տրասնպորտ, երթևեկության անվտանգություն, մարդկանց ունեցած փող ավոտ առնելու համար, սաղ փոխկապակցված ա։ Big picture:

Էջանիշներ