User Tag List

Էջ 12 67-ից ԱռաջինԱռաջին ... 289101112131415162262 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 166 համարից մինչև 180 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 999 հատից

Թեմա: Զարգացումները հետհեղափոխական Հայաստանում

  1. #166
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կարող ա հազար տոկոս ճիշտ չեմ հասկացել, բայց սենց մի պահ կա։ Մաքսատուրքից, ու ոնց ահասկանում ֆիզիկական անձանց համար նաև ԱԱՀ-ից, ազատվում են ԵԱՏՄ տարածքում արտադրված ավտոմեքենաները, որոնք պարտադիր չի, որ հենց ռուսական արտադրության Ժիգուլները լինեն: Ռուսաստանում, կարծեմ նաև Բելառուսում ու Ղազախստանում ֆիրմաչները լիքը գործարաններ են բացել, որտեղ արտադրվում են (իրականում ուղղակի զբոռկայա արվում) Toyota, Ford, Kia, Hyundai, Renault ու լիքը այլ ավտոներ։ Ու սրանք սաղ ընկնում են էս նոր օրենքի տակ։

    Գումարած, մինչև հինգ տարվա ավտոների համար մաքսատուրքը քիչ ա փոխվում, այսիքն գնի վրա ազդեցությունը շատ չի լիելու։
    Ապ, ճիշտ ես ասում։
    Բայց մենակ զբորկա չեն անում։ Նաև շատ բաղադրամասեր արտադրում են, մասնավորապես թափքի "ժեշտեղենը", շատ մասեր ներմուծում նույնիսկ Չինաստանից։
    Ու որքանով հասկացել եմ ԵՏՄ տարածքում արտադրված մեքենա ունեցողների ու նաև վաճառող ընկերությունների հետ զրուցելիս, որակական առումով բավականին զիջում են նույնիսկ Թուրքիայում հավաքված մեքենաներին։
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  2. #167
    . Ծլնգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2016
    Գրառումներ
    3,041
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ինձ թվում ա գրեթե զրոյից արվող ճանապարհ պիտի լինի։ Կարող ա ընդհանուր ուղղությունը մնացած լինի երեսուն տարի առաջվանից, բայց փաստացի ճանապարհ չի լինի։ Ինչի եմ սենց ենթադրում․ Գորիսից դեպի նախկին Ղուբաթլույի զորամասերը գնացող ճանապարհը յանի կա, բայց փաստացի չկա։ Երեք ժամում հասնում ես Գորիս, հետո էլի երեք ժամում մի 50կմ ճանապարհ ես հազիվ անցնում։

    Հ․Գ․ Հետո, Հայաստանի մեջ ճանապարհներ կան, որ արդեն վաղուց ճանապարհ չեն, խելքս բան չի կտրում, որ Կապան-Կովսական-Հարդրութ ճանապարհից բան մնացած կլինի։ Ու որ սարքեն, պիտի Վարդենիս-Մարտակերտի որակի ճանապարհ սարքեն, որ իրոք իմաստ ունենա։ Այսինքն կապիտալ համարյա զրոյից որակով սարքեն։
    Հա, մի երկու նյութ գտա․ ոնցոր Արցախում նոյեմբերից խոսում էին կապան-կովսական ճանապարհի նախագծման աշխատանքների սկզբի մասին։ Մի երեք շաբաթ առաջ էլ ժիգուլի ա Կապանից Կովսական գնալուց ձորը ընկել․․․ նենց որ ճանապարհը տեղացիք օգտագործում են, բայց երևի տանկերի համար նախատեսված ճանապարհ ա։ Ոնցոր Կովսականի կողմերը ահագին սիրիհայերի էին վերաբնակեցրել, ասի կարող ա ճանապարհն էլ լավ գրունտային մակարդակի են հասցրել․․․ ի դեպ Վարդենիս-Մարտակերտ ճանապարհը մինչև «կառուցումն» էլ էր գժոտ վիճակում, ուղղակի ասֆալտ վրեն չկար շատ ավելի լավ վիճակում, քան ասենք Շորժա-Վարդենիս կտորը՝ թե ճանապարհի կառուցումից առաջ, թե հետո։ Ու նոր կառուցելուց հետո էլ սահմանից մինչև Քարվաճառի խաչմերուկ տանող կտորի ահագին մաս շատ շուտ պրծած վիճակում հայտնվեց։ Չնայած էս երկուսն էլ երևի ոսկու հանքի շահագործման հետ ա կապված (տեղացիք ասում էին էտ քանդված մասերում ջուր ա դուրս տալիս, բայց դե եթե տենց ա, ուրեմն դրենաժային գործերը լավ չեն նախատեսվել/արվել)։

    Ինչևէ, հուսանք էս մեկը շուտ ու որակով կսարքեն․․․ Կովսական-Ջրական-Հադրութ միջանցքը վերաբնակեցման լավ պոտենցիալ ունի, ճանապարհը ահագին իմպուլս կարա տա։

  3. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Տրիբուն (25.07.2019)

  4. #168
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ապ, ճիշտ ես ասում։
    Բայց մենակ զբորկա չեն անում։ Նաև շատ բաղադրամասեր արտադրում են, մասնավորապես թափքի "ժեշտեղենը", շատ մասեր ներմուծում նույնիսկ Չինաստանից։
    Ու որքանով հասկացել եմ ԵՏՄ տարածքում արտադրված մեքենա ունեցողների ու նաև վաճառող ընկերությունների հետ զրուցելիս, որակական առումով բավականին զիջում են նույնիսկ Թուրքիայում հավաքված մեքենաներին։
    Ընկեր, ինձ թվում ա էտ խոսակցությունների ահագին մասը միֆ ա, էն խադավակ ախպերները որ ասում են. «արա դե ճապոյնյայի զբոռկեն ուրիշ ա էլի, էս ռուսականին մատով սխմըմ ես կռիլոն մինչև ռաձիատռը փոս ա քցում»: Ահագին գրվել ա էս մասին, ու իմ կարծիքն էլ ա էն, որ Toyota Camry-ն չի կարա վատ ավտո լինի, որտեղ ուզում են հավաքած լինեն, ու տենց աչք ծակող որակի տարբերություններ ճապոնացիները երբեք թույլ չեն տա։ Ես օրինակ, որ նոր մեքենա առնեմ, առանց մտածելու կառնեմ Ռուսաստանում հավաքած Toyota ու մի րոպե չեմ մտածի, որ կարող ա որակով զիջի ուրիշ տեղ հավաքածին։

    Գիտե՞ս էս ինչի ա նման, էն խաշի ժամանակ նույն շշով դրած արաղի որակից խոսացողներից։

  5. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (25.07.2019)

  6. #169
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,474
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կարող ա հազար տոկոս ճիշտ չեմ հասկացել, բայց սենց մի պահ կա։ Մաքսատուրքից, ու ոնց ահասկանում ֆիզիկական անձանց համար նաև ԱԱՀ-ից, ազատվում են ԵԱՏՄ տարածքում արտադրված ավտոմեքենաները, որոնք պարտադիր չի, որ հենց ռուսական արտադրության Ժիգուլները լինեն: Ռուսաստանում, կարծեմ նաև Բելառուսում ու Ղազախստանում ֆիրմաչները լիքը գործարաններ են բացել, որտեղ արտադրվում են (իրականում ուղղակի զբոռկայա արվում) Toyota, Ford, Kia, Hyundai, Renault ու լիքը այլ ավտոներ։ Ու սրանք սաղ ընկնում են էս նոր օրենքի տակ։

    Գումարած, մինչև հինգ տարվա ավտոների համար մաքսատուրքը քիչ ա փոխվում, այսիքն գնի վրա ազդեցությունը շատ չի լիելու։

    Չգիտեմ ինչքանով ա կոնտքստում, բայց ասածս ինչ ա ․․․ էս նոր կարգը էնքան էլ վատ բան չի էլի։ Հա, լիքը մարդ դրանով փող ա աշխատում, բայց մենք էլ հո գիտենք թե ինչ կարգի ժեխ ա գալիս Հայաստան ու քշվում փողոցներում։ Հա, մի քանի հոգի էլ ղազախների վրա բիզնես են արվում։ Բայց դե, փաստը էն ա, որ Հայաստանը դառել ա մեքենաների գերեզմանոց։ Գումարած Երևանում ով ասես, ինչ կարգի ավտո ասես ու ոնց ասես չի քշում, դրա համար էլ սաղ քաղաքը պռոբկայա ու վթարներ՝ լիքը զոհերով։ Մյուս կողմից էլ, բա մարդիկ ինչ անեն, քաղաքում տրանսպոտ չկա։ Այսինքնս, էկալոգիա, հասարակական տրասնպորտ, երթևեկության անվտանգություն, մարդկանց ունեցած փող ավոտ առնելու համար, սաղ փոխկապակցված ա։ Big picture:
    Իմ կարզինկով երկու հատ պրոբլեմ կա․
    1. 2020 թվից մաքսատուրքը կտրուկ ավելանում է հին թվերի մեքենաների վրա, ինչը ընդհանուր առմամբ հրաշալի է՝ մեզ պետք չեն մաշված, կասկածելի որակի մեքենաներ։ Բայց, քանի որ Հայ ժողովդրի գնողունակությունը ցածր է, այսինքն մենք մեծամասամբ մաշված մեքենա ենք կարողանում առնել, ապա հենց էս պահին Հայ ժողովուրդը կատաղած ներկրում է այն չմո մեքենաները, որոնցից 2020 թվից հետո ուզում ենք ազատվել, ինչ-որ տեղ թիվ էի տեսել՝ 140 հազար հատ տշած մեքենա։ Հիմա կհարցնես, բաց ո՞նց պիտի անեին։ Ես կարծում եմ, որ կտրուկ՝ ոնց աջ ղեկով մեքենաների վրա արեցին, կոնկրետ օրվանից կտրուկ արգելեին էսինչ չափորոշիչներին չհամապատասխանող ավտոմեքենաների ներմուծումը։ Ժողովուրդը կհելներ, կգոռգռար, ոնց Իջևանի ծառ կտրողները, բայց կբացատրվեին, ու կհանգստացվեին։ Արդյունքում Հայաստան լրացուցիչ խլամ չէր ներմուծվի, մինչև լավ օրերի գալը, նենց չի, որ հենց էս պահին Հայաստանում մեքենաների դեֆիցիտ կար, ես կարծում եմ, որ ավելցուկ կար։
    2. Ռուսաստանում արտադրված ոչ ռուսական ֆիրմաների մոդելները ահագին սահմանափակ են, դրանց դետալների 50-60%-ը էլի արտադրվում են Ռուսաստանում, և ամենակաևորը՝ ինձ թվում է, որ այդ մեքենաները արտադրվում են ԵԱՏՄ-ի համար գործող հուսալիության, անվտանգության, ու էկոլոգիական ստանդարտներով, այսինքն վայթե եվրոպական ու ամերիկյան հին ավտոներն ու ռուսական նոր ավտոները նույն ծովաբողկն են լինելու, եթե ոչ ավելի վատը։ Եվ ամենայն հավանականությամբ, հաշվի առնելով Հայ ժողովդրի գնողունակության ցածր լինելը, գերակշռող ներմուծվող ավտոները լինելու են ռուսական ֆիրմայի խլամը, կամ էլ Ռուսաստանում խփած, մի կերպ դզած ռենոները, նիսաններն ու ֆոլկսվագենները։ Այսինքն էղած տխմար վիճակի զգալի կերպով բարելավվելու հույս մոտ ապագայում վայթե ես չեմ տեսնում էս խաղերից։
    Մնում ա հասկանանք 2020 թվից մաքսատուրքը ոնց ա ազդելու էլեկտրական մեքենաների վրա։
    Si vis pacem, para bellum

  7. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (25.07.2019)

  8. #170
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ընկեր, ինձ թվում ա էտ խոսակցությունների ահագին մասը միֆ ա, էն խադավակ ախպերները որ ասում են. «արա դե ճապոյնյայի զբոռկեն ուրիշ ա էլի, էս ռուսականին մատով սխմըմ ես կռիլոն մինչև ռաձիատռը փոս ա քցում»: Ահագին գրվել ա էս մասին, ու իմ կարծիքն էլ ա էն, որ Toyota Camry-ն չի կարա վատ ավտո լինի, որտեղ ուզում են հավաքած լինեն, ու տենց աչք ծակող որակի տարբերություններ ճապոնացիները երբեք թույլ չեն տա։ Ես օրինակ, որ նոր մեքենա առնեմ, առանց մտածելու կառնեմ Ռուսաստանում հավաքած Toyota ու մի րոպե չեմ մտածի, որ կարող ա որակով զիջի ուրիշ տեղ հավաքածին։

    Գիտե՞ս էս ինչի ա նման, էն խաշի ժամանակ նույն շշով դրած արաղի որակից խոսացողներից։
    Չի բացառվում, որ իրոք ուռճացված են լուրերը` մեքենան ներկրողներին ձեռնտու է:
    Բայց հենց Toyota սրահից էին բողոքում` երաշխիքային սպասարկման հետ կապված ծախսերը շատ են ռուսաստանի արտադրած Camry-ների ու Corola-ների գործարանային թերությունների պատճառով: Հիմա կարծեմ էլ ռուսաստանից չեն բերում, բայց ինչ-որ արդեն վստահ չեմ:

    Վարպետներմ էլ էին նշում, որ որոշ պահեստամասեր, մանավանդ պլաստիկ մասերը, համատեղելի չեն:
    Մնացածի մասով բան չեմ կարող ասել` միայն ռուսաստանցիների կարծիքները, որոնց մեծ մասը կարծում եմ ուղղակի տուրք են տալիս սովետական ավանդույթներին` "ֆիրմա ավտո" ու տենց բաներ:

    Ես ինքս չեմ ցանկանում ռուսաստանի արտադրանք գնել:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  9. #171
    Պատվավոր անդամ Gayl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2008
    Հասցե
    Erevan
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    6,850
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ընկեր, ինձ թվում ա էտ խոսակցությունների ահագին մասը միֆ ա, էն խադավակ ախպերները որ ասում են. «արա դե ճապոյնյայի զբոռկեն ուրիշ ա էլի, էս ռուսականին մատով սխմըմ ես կռիլոն մինչև ռաձիատռը փոս ա քցում»: Ահագին գրվել ա էս մասին, ու իմ կարծիքն էլ ա էն, որ Toyota Camry-ն չի կարա վատ ավտո լինի, որտեղ ուզում են հավաքած լինեն, ու տենց աչք ծակող որակի տարբերություններ ճապոնացիները երբեք թույլ չեն տա։ Ես օրինակ, որ նոր մեքենա առնեմ, առանց մտածելու կառնեմ Ռուսաստանում հավաքած Toyota ու մի րոպե չեմ մտածի, որ կարող ա որակով զիջի ուրիշ տեղ հավաքածին։

    Գիտե՞ս էս ինչի ա նման, էն խաշի ժամանակ նույն շշով դրած արաղի որակից խոսացողներից։
    Տրիբուն ձյա? բա ես էլ գիտեմ ճաշակով տղա ես
    Camry ին լավ ավտոա? այ ախպեր մանավանդ 2012 թ ից սկսած ըտեղ ավտո ես տեսնում? Անունը դրել եք չի փչանում, է հա 06 ն էլ չի փչանում Ախպերական կարծիքդ փոխի։
    Բնականաբար ռուսականը շատ ավելի թույլ է քան ամերիկյանը, որտև ամերիկացիների պահանջները ավելի ուրիշ են։ Ռուսական զբոռկաները միանշանակ շատ վատն են։ Տեղից էլ camry ին ավտո չի ու պլյուս ռուական?

  10. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Varzor (26.07.2019), Տրիբուն (26.07.2019)

  11. #172
    Պատվավոր անդամ Gayl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2008
    Հասցե
    Erevan
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    6,850
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վարպետներմ էլ էին նշում, որ որոշ պահեստամասեր, մանավանդ պլաստիկ մասերը, համատեղելի չեն:

    Ես ինքս չեմ ցանկանում ռուսաստանի արտադրանք գնել:
    Խի մենակ պլաստիկ մասերը? Արա բա դրանց դերմանտինից սալոնը կամ օրինակ ճճճճճճճ կլասսի
    դինամիկները կամ վառելիքի ծախսը, էս որ թիվնա? Ոպշմ լիքը թերություն կարամ ասեմ։

  12. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (26.07.2019)

  13. #173
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Gayl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Տրիբուն ձյա? բա ես էլ գիտեմ ճաշակով տղա ես
    Camry ին լավ ավտոա? այ ախպեր մանավանդ 2012 թ ից սկսած ըտեղ ավտո ես տեսնում? Անունը դրել եք չի փչանում, է հա 06 ն էլ չի փչանում Ախպերական կարծիքդ փոխի։
    Բնականաբար ռուսականը շատ ավելի թույլ է քան ամերիկյանը, որտև ամերիկացիների պահանջները ավելի ուրիշ են։ Ռուսական զբոռկաները միանշանակ շատ վատն են։ Տեղից էլ camry ին ավտո չի ու պլյուս ռուական?
    Վաբշե տո իմ երազանքի ավտոն Mazda 6-ն ա: Իսկ երազանքի թանկ ավտոն Maserati Quattroporte-ն ա: Դե գնա

    Իսկ Toyota ուզում եմ գաջ ու պեմզաբլոկ տեղափոխելու համար:

  14. #174
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,474
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վաբշե տո իմ երազանքի ավտոն Mazda 6-ն ա: Իսկ երազանքի թանկ ավտոն Maserati Quattroporte-ն ա: Դե գնա

    Իսկ Toyota ուզում եմ գաջ ու պեմզաբլոկ տեղափոխելու համար:
    Տեսլա S քշելուցս հետո (2.5 վայրկեան 0-100կմ/ժ) ոչ մի բենզինով ավտոյի երազանք չունեմ, անտերը «գազին» սեղմելուց միանգամից երջանկանում ես տակդ :Ճ
    Si vis pacem, para bellum

  15. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Ծլնգ (26.07.2019), Ներսես_AM (26.07.2019), Տրիբուն (26.07.2019)

  16. #175
    Անմոռուկ
    Գաղթական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2007
    Հասցե
    Լեռնաղբյուր
    Գրառումներ
    5,264
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Gayl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Խի մենակ պլաստիկ մասերը? Արա բա դրանց դերմանտինից սալոնը կամ օրինակ ճճճճճճճ կլասսի
    դինամիկները կամ վառելիքի ծախսը, էս որ թիվնա? Ոպշմ լիքը թերություն կարամ ասեմ։
    Եթե ռուսական արտադրանքի մեծ մասն իրոք դերմանտին ա ու 20թվից հետո հիմնականում էդ ա գալու,
    ուրեմն Երևանում դրանց սալոնը կարգին կաշիով կամ բարձրորակ տեքստիլով ձևափոխելու ցեխ դնելը կարգին գործ կարա լինի
    Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..

  17. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Տրիբուն (26.07.2019)

  18. #176
    Անմոռուկ
    Գաղթական-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.06.2007
    Հասցե
    Լեռնաղբյուր
    Գրառումներ
    5,264
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Զարգացումները հետհեղափոխական Հայաստանում

    Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արմեն Գրիգորյանի հետ հարցազրույցը լսե՞լ եք․ 2020-ից 150կմ Հայաստանը Արցախին կապող նոր ճանապարհի շինարարություն, քննարկվող ուղղություններից՝ Կապան-Հադրութ։ Մյուս հետաքրքիր մեկնաբանությունն այն էր, որ (ենթակառուցվածքային) զարգմացման bottleneck-ը ոչ թե ֆինանսականն է, այլ հենց ծրագրային մտածողության մինչ այժմ պակասը։ Էս գոյթւոյւն ունեցող ճանապարհի (Կովսականով) բարելավման մասի՞ն ա, տեսնես, թե՞ նոր։ Ինչ-որ մեկը էս վերջերս Կովսականի կողմերը եղե՞լ ա, Սյունիքից էդ կողմ ճանապարհը ի՞նչ վիճակում ա։
    Արցախի Քաղնախն ասում ա, որ մեկ այլ նոր ճանապարհն էլ են կառուցում.

    Ընթացքի մեջ է Քարվաճառ-Նորաբակ շրջանցիկ ճանապարհի կառուցման աշխատանքները:

    Վարդենիս-Մարտակերտ ճանապարհից բացի, Արցախը Հայաստանին կապող շուրջ 25,5 կմ երկարությամբ ևս մեկ այլընտրանքային ճանապարհ է կառուցվում Քարվաճառ քաղաքից դեպի Գեղարքունիքի մարզի Նորաբակ-Շատվան գյուղերի ուղղությամբ, որը Քարվաճառի և հարակից համայնքների բնակիչների համար զգալիորեն կկրճատի դեպի ՀՀ տանող ճանապարհն ու ժամանակը:

    Ներկայումս կատարվում է ծրագրի առաջին փուլը: Ճանապարհն ավազակոպճային ծածկով է, հետագայում նախատեսվում է ասֆալտապատում: Նախագիծը մշակել է ,,Այգ,, ՍՊԸ-ն, աշխատանքները կյանքի է կոչում` ,,Հայկշին,, ընկերությունը:

    ՀՀ հետ տնտեսական ու ռազմավարական նշանակության նոր ճանապարհ նախատեսվում է կառուցել հարավային ուղղությամբ` Հադրութ շրջկենտրոնից դեպի Քաշաթաղի շրջանի Կովսական քաղաք` այնուհետև ՀՀ Սյունիքի մարզի Գորիս-Կապան ուղղությամբ:

    Նախատեսվող շուրջ 150 կմ ճանապարհի նախագիծը մշակելու և կառուցումն իրականացնելու համար` այժմ քննարկումներ են ընթանում:

    https://www.facebook.com/49228882425...777545?sfns=mo
    Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..

  19. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Varzor (26.07.2019), Ծլնգ (26.07.2019), Ներսես_AM (26.07.2019), Տրիբուն (26.07.2019)

  20. #177
    . Ծլնգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2016
    Գրառումներ
    3,041
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վաբշե տո իմ երազանքի ավտոն Mazda 6-ն ա: Իսկ երազանքի թանկ ավտոն Maserati Quattroporte-ն ա: Դե գնա

    Իսկ Toyota ուզում եմ գաջ ու պեմզաբլոկ տեղափոխելու համար:
    ակումբում էր, թե մի ուրիշ հայկական ֆորումում, որ սիրած ժամացույցների բրենդներ էին քննարկում, մեկը՝ casio, մյուսն էլ՝ citizen, էն երրորդն էլ, թե բա էս բուդիլնիկները խի՞ եք քննարկում՝ ժամը վաշերոն կոնստանտինից ա սկսում հիմա մազդա 6-ը ո՞ր օրվա մեքենան ա, որ հլը մի հատ էլ երազանքի լինի մազերատին էլ՝ գրանդտուրիզմոն թողած չորսդռնի՞կն ա երազանքդ․․․

    բայց վիշապն արդեն ասեց, էլեկտրական մեքենաների անմիջական պպտողական մոմենտի դարում բոլոր ներքին այրման շարժիչով մեքենաները ոնցոր ձիուն կպած սայլեր լինեն, անունը ուզում ա մազերատի լինի, ուզում ա՝ կյոնիգսեգ

    Հ․Գ․
    բայց մազդա 6-ի հետ հավես ժամփորթական հիշողություններ ունեմ կապված՝ կալիֆորնիայի ծովափի երկայնքով՝ վիշապի ականջը կանչի․․․ սպորտ 3 էի պատվիրել, էն էլ ուրիշի էին տվել, վարձակալության գործակալն էլ երթվում էր, որ 6ն ավելի լավն ա, որտև ավելի բարձր ա թիվը

    Հ․Հ․Գ․
    ոնցոր մի քիչ թեմայից շեղվանք, հա՞

  21. #178
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.12.2018
    Գրառումներ
    236
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    <<ԱՍՔ>> ԳՈՄԻԿՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ (աքրոստիկոս)

    Գ նացեք հեռու մեր սուրբ օրրանից,
    Ո ր ձեզ չտեսնենք մեր <պատուհանից>>,,
    Մ ի՞թե չեք տեսնում, որ երկիրը մեր,
    Ի րենով չունի ձեր համար ստվեր,
    Կ արո՞ղ եք իսպառ հեռանալ մեզնից,
    Ն որ Հայաստանը զտել ձեզանից,
    Ե վ եթե փորձեք նորից պրպտալ,
    Ր ոպե դեռ չանցած՝ կդառնաք սգյալ,
    Ի նչ է՝ չե՞ք տեսնում, որ հողը Հայի,
    Ն ման ծանր բեռ երբեք չի տանի...


    Գևորգ Պետրոսյան, ԱԺ պատգամավոր

  22. #179
    Մշտական անդամ Progart-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.05.2016
    Գրառումներ
    301
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Thom-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    <<ԱՍՔ>> ԳՈՄԻԿՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ (աքրոստիկոս)
    ....

    Գևորգ Պետրոսյան, ԱԺ պատգամավոր
    Էս վատ երազիս շարունակութիւնն ա, չէ՞։ հէսա զարթնելու եմ, չէ՞

  23. #180
    Պատվավոր անդամ Gayl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2008
    Հասցե
    Erevan
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    6,850
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վաբշե տո իմ երազանքի ավտոն Mazda 6-ն ա: Իսկ երազանքի թանկ ավտոն Maserati Quattroporte-ն ա: Դե գնա

    Իսկ Toyota ուզում եմ գաջ ու պեմզաբլոկ տեղափոխելու համար:
    Այ դա կուտվի։ Հենց ուզենաս առնես ձեն հանի մի 2 կարևոր խորհուրդ կտամ կոնկրետ մազդա 6 ի հետ կապված։

Էջ 12 67-ից ԱռաջինԱռաջին ... 289101112131415162262 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •