Մեջբերում Thom-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Բյուր, նայի, դպրոցական գրքերում հեղինակների ընդգրկվածությունը որոշվում ա իրանց տված արժեքով(նու գոնե ընդգրկողի համար)։ Ու ստացվել ա նենց, որ արժեքավոր գործեր գրողների ճնշող մեծամասնությունը արական սեռի են։ Գրեթե բոլորը... Ուրիշ հարց ա, թե ինչի ա տենց ստացվել։ Էտ արդեն գալիս ա էտ շրջանների հասարակությունից ու դրանցում կանանց ու տղամարդկանց համար ստեղծված պայմաններից ու իրանց դերերից։ Հիմա հո արհեստականորեն կանանց գործերը չեն քցելու մեջ? Հավասարության խնդրի հետ, որը խնդիր ա ստեղ ու հիմա, էս ամենը ընդհանրապես կապ չունի։
Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Արժեքը կարա սուբյեկտիվ լինի, բայց կնոջ ստեղծածն էլ արժեք չհամարելն էլ ա սուբյեկտիվ։
Տես, դու ինքդ գործածել ես մայր բառը։ Հայ հասարակության մեջ կինը արժեք ա որպես մայր, ոչ որպես գրող, քաղաքական գործիչ, երաժիշտ, նկարիչ, գիտնական և այլն։ Եթե կինը մայր լինելուց բացի որևէ ուրիշ բան ա փորձում լինել, թե՛ ներքևներում ա ճնշվում ծանոթ֊բարեկամների կողմից, թե՛ վերևներում, երբ ինչ֊որ մեկը իրա բազկաթոռին նստած որոշում ա, որ կնոջ ստեղծածն արժեք չի։

Ես բացարձակ դեմ չեմ կանանց՝ բանակում ծառայելուն։ Ակումբում էդ թեման էջերով քննարկվել ա։ Դրանից Հայաստանն ու բանակը մենակ կշահեն։
Իսկ դու ինչքանով ես վստահ, որ դասագիրք կազմողը առաջնորդվել ա հեղինակի սեռի կրիտերիայով? Ախր հենց էտ ա հարցը, որ ինքը շատ հանգիստ կարա բացատրի, որ ընդգրկված հեղինակները, այդ թվում նաև Կապուտիկյանը, իր համար ամենամեծ արժեք տվողներն են։

Նշել եմ մայր բառը որպես կնոջ արժեք հասարակության մեջ։ Ու նշել եմ, որ չեմ լսել, թե կինը արժեք ստեղծող չի կարա լինի։ Իսկ խնդիր, իհարկե, կա։ Բայց էս խնդիրը ոչ կոնվենցիաներով, ոչ օրենսդրական նախագծերով դժվար լուծվի։ Հայաստանում դեռ շատ հեռու ենք էն պատկերացումից, որ կին թե տղամարդ նույն մարդն են։

Отправлено с моего MI 8 Lite через Tapatalk