Երկու ակներն էլ սե՞նց են, թե՞ մենակ մեկն ա։ Նկարագրածդ բավականին նորմալ ա, որ շաբաթը մեկ պնդությունը իջնում ա. մյուս հեծանվիդ վեց ամիսը մեկ հայտնվելը ավելի կասկածելի է այս առումով։
Իսկ հանաքը մի կողմ, սա շատ բաներից կարա լինի, բայց քո նկարագրած դիք-միքը ամենաքիչ հավանականներից ա, կարծում եմ։ Ասենք գիշերվա ու ցերեկվա ջերմաստիճանների տարբերությունը շոշոփելով պակռիշկի պնդության վրա ավելի շատ կարա ազդի քան 20% ճնշում կորցնելը օրինակ։ Բայց դանդաղ օդ բացթողելու ամենահավանական պատճառը երևի նիպելի խնդիրն ա։ Չգիտեմ ինչքանով ես տեղյակ, բայց հեծանիվների անվադողերի վրա սովորաբար երեք տարբեր տիպի նիպելներ են լինում՝
schrader valve,
presta valve ու
dunlop valve (մի երկուսն էլ կան, բայց անկամեռ պակռիշկեքից դուրս դրանց գրեթե անհնարին հանդիպես)։ Երեքն էլ ունեն միջուկներ, որոնք կարող են թուլանալ ժամանակի ընթացքում, կամ սկզբից էլ անորակ (տեղադրված) լինեն ու լավ չպահեն։ Schrader-ը նույն մեքենայի անվադողերի նիպելն ա, ու սովորաբար քաղաքային հեծանիվների վրա գրեթե միշտ schrader ա լինում (Դանիայում կարող ա dunlop-ը ավելի տարածված լինի, չգիտեմ)։ Ցավոք սրտի,
schrader-ի միջուկի համար հատուկ գործիք ա պետք, իսկ
presta-ի ու
dunlop-ի միջուկները կարելի ա ձեռքով կամ տափակաշուրթով էլ ձգել կամ հանել։
Հայաստանում մարդիկ մատին են թքում ու նիպելին են քսում որ տեսնեն պղպջակ կլինի, թե չէ:
դու էլ կարաս նույնը անես կամ ուղղակի մի քիչ ջուր քսես նիպելի բերանին, կամ էլ ակը նիպելի հետ ընկղմես անձրևափոսի մեջ։ Եթե նիպելից ա բաց թողնում, ու մոտդ schrader ա, ապա տես հեծանվային վերանորոգման կետում կտան մի վայրկյանով ձգես, դե իսկ dunlop-ի կամ presta-ի դեպքում կարաս տափակաշուրթով քանդես, մաքրես ու հետ տեղը դնես (որից հետո ակը զրոյից պիտի փչես)։
Ինձ մոտ մի քանի անգամ presta-յի միջուկից ա բաց թողել, մի անգամ էլ մեքենայի schrader-ից։ Բոլոր անգամներն էլ պարզ ձգելը խնդիրը վերացրել ա։
Էջանիշներ