User Tag List

Էջ 8 26-ից ԱռաջինԱռաջին ... 45678910111218 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 106 համարից մինչև 120 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 380 հատից

Թեմա: Հեծանիվ

  1. #106
    . Ծլնգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2016
    Գրառումներ
    3,041
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հետաքրքիր ա, որ էս գրառումս աչքովս ընկավ էսքան ժամանակ անց։ Հիմա, երբ շաբաթվա մի կեսը հեծանվային, հարթ քաղաքում եմ քշում, մյուս կեսը՝ սարոտ քաղաքում, իրոք հասկանում եմ, որ ամեն քաղաքին մի ձևի արգելակ ա պետք։ Ուրեմն Օրհուսի (սարոտ քաղաքի) հեծանիվս տարել էի Կոպենհագեն, ու քշել չէր լինում, որովհետև կտրուկ արգելակելիս չէր կանգնում (պեդալների արգելակները դանդաղ են արգելակում, դիմացի արգելակն էլ հատուկ Օրհուսին ա հարմարացրած, որ դիքով իջնելիս շատ կտրուկ չարգելակի):

    Ինչևէ, էս թեմա դրա համար չի, որ մտել եմ։ Սենց խնդիր ունեմ. Օրհուսի հեծանիվս բավական արագ ա օդ կորցնում (շաբաթը մեկ պիտի օդ փչեմ, թե չէ քշել չի լինում)։ Ուզում եմ հասկանալ՝ կարա՞ դա դիքերով պայմանավորված լինի։ Տրամաբանորեն պիտի որ, չէ՞, որտև դիք բարձրանալիս ճնշումն անիվների վրա ավելի մեծ ա։ Ու եթե դիքով ա պայմանավորված, շաբաթը մեկը չափից դուրս հաճա՞խ ա, թե՞ չէ (ասեմ, որ էստեղ քշում եմ շաբաթը չորս օր, քարը տրաքվի օրը միջինում 5-6 կմ)։ Վերջը՝ պագռիշկեքս փոխե՞մ, թե՞ չէ։
    Կամերաներ ունե՞ս, թե անկամե՞ր պակռիշկեք են։ Ամեն դեպքում կարաս ակը կոխես ջրով ամանի մեջ ու տեսնես պղպջակներ դուրս են գալիս թե չէ։ Եթե դուրս են գալիս, ու շաբաթը մեկ փչելը անհարմարություն ա, արժի վերանորոգել (եթե կամերաներ կան, ծակը շատ փոքր կլինի, ու չարժի փոխել, այլ կարաս վերանորոգես)։ Եթե անշարժ վիճակում պղպջակներ դուրս չեն գալիս, ուրեմն դժվար պակռիշկա-կամեր փոխելով խդիրը վերանա, ու անկամեր պակռիշկա վերանորոգելը կամ փոխելը մուխանաթ գործ ա, եթե քոները այդպիսին են, ու խորհուրդ չէի տա ինքդ դա անես, եթե խնդիրը մենակ շաբաթը մեկ փչելն է։ Ու իդեպ շաբաթը մեկ փչելը եսիմ ինչ չի։ Ես մի 50 կմ մեկ ստուգում եմ, ու շատ դեպքերում մի քիչ ավելացնում եմ (սա էլ է կախված թե ինչ ակներ են, ու ինչ ճնշման տակ ես պահում․ ճանապարհային հեծանիվները շատ բարձր ճնշման տակ պահվող փոքրածավալ ակներ ունեն, ու 20% ճնշում կորցնելը ահագին մեծ խնդիր ա, իսկ քաղաքային ու լեռնային հեծանիվների համար 20% կորուստը ոչ էլ կնկատես)։

  2. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    StrangeLittleGirl (17.08.2018)

  3. #107
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,258
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հետաքրքիր ա, որ էս գրառումս աչքովս ընկավ էսքան ժամանակ անց։ Հիմա, երբ շաբաթվա մի կեսը հեծանվային, հարթ քաղաքում եմ քշում, մյուս կեսը՝ սարոտ քաղաքում, իրոք հասկանում եմ, որ ամեն քաղաքին մի ձևի արգելակ ա պետք։ Ուրեմն Օրհուսի (սարոտ քաղաքի) հեծանիվս տարել էի Կոպենհագեն, ու քշել չէր լինում, որովհետև կտրուկ արգելակելիս չէր կանգնում (պեդալների արգելակները դանդաղ են արգելակում, դիմացի արգելակն էլ հատուկ Օրհուսին ա հարմարացրած, որ դիքով իջնելիս շատ կտրուկ չարգելակի):
    Քաղաքին հարմարեցված արգելակներ առաջին անգամ եմ լսում, երևի սենց բան մենակ Դանիայում կլինի :Ճ
    Արգելակների վատ պահելը կարող է լինել սկսած վատ կարգավորումից, ինչ-որ պրոբլեմից, ասենք մաշած փադերից, ժանգոտված տռոսից և այլն վերջացրած արգելակների ու հեծանվի չմո լինելուց։ Իսկ նորմալ աշխատող արգելակների ուժգնությունը քո ձեռքերում է

    Ինչևէ, էս թեմա դրա համար չի, որ մտել եմ։ Սենց խնդիր ունեմ. Օրհուսի հեծանիվս բավական արագ ա օդ կորցնում (շաբաթը մեկ պիտի օդ փչեմ, թե չէ քշել չի լինում)։ Ուզում եմ հասկանալ՝ կարա՞ դա դիքերով պայմանավորված լինի։ Տրամաբանորեն պիտի որ, չէ՞, որտև դիք բարձրանալիս ճնշումն անիվների վրա ավելի մեծ ա։ Ու եթե դիքով ա պայմանավորված, շաբաթը մեկը չափից դուրս հաճա՞խ ա, թե՞ չէ (ասեմ, որ էստեղ քշում եմ շաբաթը չորս օր, քարը տրաքվի օրը միջինում 5-6 կմ)։ Վերջը՝ պագռիշկեքս փոխե՞մ, թե՞ չէ։
    Բավական արագ օդ կորցնելը խոսում է ծակ կամեռի և ոչ թե պակռիշկաների (կամ պագռիշկեքի) մասին։ Ծակը գտնելու համար ճիշտը կամեռը վրայից հանելն ա։ Ջրով ստուգել պարտադիր չի, փչած կամեռը ականջի մոտով ֆռռացնելը բավարար է։ Բայց կամեռի ծակը կպցնելիս, կամ կամեռը փոխելուն զուգահեռ պետք է զննել պակռիշկայի վիճակը, մաքրել սուր բեկորներից, ասենք կամեռը ծակող փուշը կարող է դեռ վրան լինել։ Զգալի վնասներ հայտնաբերելուց նոր կարելի է պակռիշկան փոխել։
    Կենեռեք անգռագիտության համառ։ ։Ճ
    Si vis pacem, para bellum

  4. #108
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,578
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կամերաներ ունե՞ս, թե անկամե՞ր պակռիշկեք են։ Ամեն դեպքում կարաս ակը կոխես ջրով ամանի մեջ ու տեսնես պղպջակներ դուրս են գալիս թե չէ։ Եթե դուրս են գալիս, ու շաբաթը մեկ փչելը անհարմարություն ա, արժի վերանորոգել (եթե կամերաներ կան, ծակը շատ փոքր կլինի, ու չարժի փոխել, այլ կարաս վերանորոգես)։ Եթե անշարժ վիճակում պղպջակներ դուրս չեն գալիս, ուրեմն դժվար պակռիշկա-կամեր փոխելով խդիրը վերանա, ու անկամեր պակռիշկա վերանորոգելը կամ փոխելը մուխանաթ գործ ա, եթե քոները այդպիսին են, ու խորհուրդ չէի տա ինքդ դա անես, եթե խնդիրը մենակ շաբաթը մեկ փչելն է։ Ու իդեպ շաբաթը մեկ փչելը եսիմ ինչ չի։ Ես մի 50 կմ մեկ ստուգում եմ, ու շատ դեպքերում մի քիչ ավելացնում եմ (սա էլ է կախված թե ինչ ակներ են, ու ինչ ճնշման տակ ես պահում․ ճանապարհային հեծանիվները շատ բարձր ճնշման տակ պահվող փոքրածավալ ակներ ունեն, ու 20% ճնշում կորցնելը ահագին մեծ խնդիր ա, իսկ քաղաքային ու լեռնային հեծանիվների համար 20% կորուստը ոչ էլ կնկատես)։
    Հա, ունեմ կամերաներ։ Էս ա էսօր անձրև գա, ջրափոսում անեմ էդ փորձը
    Դե հա, շաբաթը մեկը ներվայնացնող ա, որովհետև մյուս հեծանիվս վեց ամիսը մեկ եմ փչում։ Դրա համար ուզում եմ հասկանալ՝ որակական տարբերություն կա՞ երկու հեծանիվներիս միջև, թե՞ զուտ դիքերով ա պայմանավորված։

    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Քաղաքին հարմարեցված արգելակներ առաջին անգամ եմ լսում, երևի սենց բան մենակ Դանիայում կլինի :Ճ
    Արգելակների վատ պահելը կարող է լինել սկսած վատ կարգավորումից, ինչ-որ պրոբլեմից, ասենք մաշած փադերից, ժանգոտված տռոսից և այլն վերջացրած արգելակների ու հեծանվի չմո լինելուց։ Իսկ նորմալ աշխատող արգելակների ուժգնությունը քո ձեռքերում է
    Ո՛չ արգելակներն են չմո/չաշխատող, ո՛չ հին ու մաշվածության խնդիր կա, ո՛չ հեծանիվն ա վատը։ Նոր, ընդամենը հինգ ամսական հեծանիվ ա, իսկ առնելուց էլ վաճառողին հատուկ ասեցի, որ Օրհուսի համար եմ ուզում։ Իսկ Օրհուսի անդուր դիքերի համար, որոնք, ի դեպ, Երևանի դիքերից էլ սարսափ են, լավ աշխատող դիմացի արգելակն ուղղակի ինքնասպանություն ա։ Հենց դրա համար արգելակը նենց ա արած, որ աշխատի, բայց կտրուկ սեղմելիս քեզ չշպրտի հեծանիվից։ Նույնիսկ էս վիճակում դիքն իջնելիս սեղմելիս ահագին վտանգավոր վիճակներում եմ հայտնվում։ Պատկերացնում եմ՝ ինչ կոշմար կլիներ, եթե Կոպենհագենի արգելակներն ունենայի էստեղ։


    Բավական արագ օդ կորցնելը խոսում է ծակ կամեռի և ոչ թե պակռիշկաների (կամ պագռիշկեքի) մասին։ Ծակը գտնելու համար ճիշտը կամեռը վրայից հանելն ա։ Ջրով ստուգել պարտադիր չի, փչած կամեռը ականջի մոտով ֆռռացնելը բավարար է։ Բայց կամեռի ծակը կպցնելիս, կամ կամեռը փոխելուն զուգահեռ պետք է զննել պակռիշկայի վիճակը, մաքրել սուր բեկորներից, ասենք կամեռը ծակող փուշը կարող է դեռ վրան լինել։ Զգալի վնասներ հայտնաբերելուց նոր կարելի է պակռիշկան փոխել։
    Կենեռեք անգռագիտության համառ։ ։Ճ
    Վիշ, ես էդքան դեբիլ չեմ էլի, որ ծակ կամերը չտարբերեմ չծակից։ Էդքան արագ չի օդը թողնում, որ ծակի տպավորություն թողնի։ Էլ չասեմ, որ էս հեծանիվը կյանքում հարբած քաղաքի միջով քշած չկամ (ասել կուզի՝ ջարդած ապակիների միջով)։ Մի շաբաթն ահագին ժամանակ ա ծակ կամերի համար։ Ընդ որում, էս հեծանիվը սենց էր առնելուս հենց առաջին օրերից։ Մի քիչ գուգլեցի, մի քանի տեղ կարդացի, որ կարող ա պակռիշկաների որակից լինի, զուտ անորակ լինեն։Դրա համար եթե բացառվում ա, որ դիք բարձրանալուց ա, ուրեմն տակը մնում ա անորակ լինելը։

  5. #109
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,258
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ո՛չ արգելակներն են չմո/չաշխատող, ո՛չ հին ու մաշվածության խնդիր կա, ո՛չ հեծանիվն ա վատը։ Նոր, ընդամենը հինգ ամսական հեծանիվ ա, իսկ առնելուց էլ վաճառողին հատուկ ասեցի, որ Օրհուսի համար եմ ուզում։ Իսկ Օրհուսի անդուր դիքերի համար, որոնք, ի դեպ, Երևանի դիքերից էլ սարսափ են, լավ աշխատող դիմացի արգելակն ուղղակի ինքնասպանություն ա։ Հենց դրա համար արգելակը նենց ա արած, որ աշխատի, բայց կտրուկ սեղմելիս քեզ չշպրտի հեծանիվից։ Նույնիսկ էս վիճակում դիքն իջնելիս սեղմելիս ահագին վտանգավոր վիճակներում եմ հայտնվում։ Պատկերացնում եմ՝ ինչ կոշմար կլիներ, եթե Կոպենհագենի արգելակներն ունենայի էստեղ։
    Օքեյ, չեմ համոզի ։Ճ


    Վիշ, ես էդքան դեբիլ չեմ էլի, որ ծակ կամերը չտարբերեմ չծակից։ Էդքան արագ չի օդը թողնում, որ ծակի տպավորություն թողնի։ Էլ չասեմ, որ էս հեծանիվը կյանքում հարբած քաղաքի միջով քշած չկամ (ասել կուզի՝ ջարդած ապակիների միջով)։ Մի շաբաթն ահագին ժամանակ ա ծակ կամերի համար։ Ընդ որում, էս հեծանիվը սենց էր առնելուս հենց առաջին օրերից։ Մի քիչ գուգլեցի, մի քանի տեղ կարդացի, որ կարող ա պակռիշկաների որակից լինի, զուտ անորակ լինեն։Դրա համար եթե բացառվում ա, որ դիք բարձրանալուց ա, ուրեմն տակը մնում ա անորակ լինելը։
    Պակռիշկայի մեջ կա կամեռ, օդը դրա մեջ ա։ Օդը կամեռից դուրս կարող է գալ կամ ծակի միջով, կամ այնտեղով, որտեղով որ փչում ես, որի մեջ սովետական տերմինոլոգիայով՝ նիպել-զալատնիկ ա դրած, որը կարող է դեֆեկտիվ լինել։
    Էս վիդեոն կարող է օգտակար լինել։

    Si vis pacem, para bellum

  6. #110
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,578
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Վիշ, պակռիշկայի ու կամերի ու կառուցվածքի մասին էս սաղ բաները ես շատ լավ գիտեմ, թարգի էլի։ Օդը նաև ժամանակի ընթացքում կամերի միկրոծակերից ա դուրս գալիս, որն անխուսափելի ա նույնիսկ ամենալավ կամերի դեպքում։ Իսկ պակռիշկայի որակով պայմանավորված կարա ճնշումը կամերի վրա տարբեր լինի, ինչի արդյունքում օդն ավելի արագ կամերից դուրս կգա։

    Էս ամեն ինչը բացատրում եմ ու ջոկում եմ, որ ես իմ հարցին պատասխանում եմ. ամեն դեպքում դիք բարձրանալիս իրոք ճնշումն ավելի մեծ ա, հետևաբար օդը դուրս ա գալիս։ Իմ հարցն էդ էր, սարեր֊ձորեր ընկնել պետք չի։

    Հ.Գ. Ի դեպ, mansplain֊ի դասական օրինակ։ Չէի ուզում ասել, բայց դե չդիմացա էլի։ Մի քիչ Ծլնգից օրինակ վերցրու ու տես ոնց ա հարցիս պատասխանել։

  7. #111
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,258
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վիշ, պակռիշկայի ու կամերի ու կառուցվածքի մասին էս սաղ բաները ես շատ լավ գիտեմ, թարգի էլի։ Օդը նաև ժամանակի ընթացքում կամերի միկրոծակերից ա դուրս գալիս, որն անխուսափելի ա նույնիսկ ամենալավ կամերի դեպքում։ Իսկ պակռիշկայի որակով պայմանավորված կարա ճնշումը կամերի վրա տարբեր լինի, ինչի արդյունքում օդն ավելի արագ կամերից դուրս կգա։

    Էս ամեն ինչը բացատրում եմ ու ջոկում եմ, որ ես իմ հարցին պատասխանում եմ. ամեն դեպքում դիք բարձրանալիս իրոք ճնշումն ավելի մեծ ա, հետևաբար օդը դուրս ա գալիս։ Իմ հարցն էդ էր, սարեր֊ձորեր ընկնել պետք չի։

    Հ.Գ. Ի դեպ, mansplain֊ի դասական օրինակ։ Չէի ուզում ասել, բայց դե չդիմացա էլի։ Մի քիչ Ծլնգից օրինակ վերցրու ու տես ոնց ա հարցիս պատասխանել։
    Հիմա բավական արագ ա օդ կորցնու՞մ, թե՞ էդքան էլ չէ։
    Մի շաբաթվա մեջ ճնշման զգալի իջնելը (ասենք նոմինալից 20-30% ու ավել) նորմալ որակի դեպքում վկայում է կամեռի դեֆեկտիվ կամ ծակ լինելու մասին։ Դիք բարձրանալը ակերի ճնշման իջնելու հետ բացարձակ կապ չունի, ակի մեջի ճնշումը ճանապարհի թեքությունից զգալի չի փոխվում։
    Նորմալ ակերի դեպքում ամեն շաբաթ ակերը փչելը նորմա է, մի շաբաթվա մեջ մինչև 15-20% ճնշումը կարող է իջնել։
    Սենց լավ ա՞։
    Si vis pacem, para bellum

  8. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    StrangeLittleGirl (17.08.2018)

  9. #112
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,578
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հիմա բավական արագ ա օդ կորցնու՞մ, թե՞ էդքան էլ չէ։
    Մի շաբաթվա մեջ ճնշման զգալի իջնելը (ասենք նոմինալից 20-30% ու ավել) նորմալ որակի դեպքում վկայում է կամեռի դեֆեկտիվ կամ ծակ լինելու մասին։ Դիք բարձրանալը ակերի ճնշման իջնելու հետ բացարձակ կապ չունի, ակի մեջի ճնշումը ճանապարհի թեքությունից զգալի չի փոխվում։
    Նորմալ ակերի դեպքում ամեն շաբաթ ակերը փչելը նորմա է, մի շաբաթվա մեջ մինչև 15-20% ճնշումը կարող է իջնել։
    Սենց լավ ա՞։
    Հա, սենց լավ ա, շնորհակալ եմ
    Տոկոսային առումով չգիտեմ ինչքան ա, բայց շաբաթը մեկ էնքան ա, որ պետք ա նորից փչել։ Նենց չի, որ փսկում ա, բայց որ ձեռ ես տալիս, էն նոր փչած պնդությունը չունի։ Ուզում եմ հասկանալ՝ սա նորմա՞լ ա, թե՞ չէ, որտև իմ մյուս հեծանիվն էդ նույն վիճակում հայտնվում ա վեց ամիսը մեկ։

  10. #113
    . Ծլնգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2016
    Գրառումներ
    3,041
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հա, սենց լավ ա, շնորհակալ եմ
    Տոկոսային առումով չգիտեմ ինչքան ա, բայց շաբաթը մեկ էնքան ա, որ պետք ա նորից փչել։ Նենց չի, որ փսկում ա, բայց որ ձեռ ես տալիս, էն նոր փչած պնդությունը չունի։ Ուզում եմ հասկանալ՝ սա նորմա՞լ ա, թե՞ չէ, որտև իմ մյուս հեծանիվն էդ նույն վիճակում հայտնվում ա վեց ամիսը մեկ։
    Երկու ակներն էլ սե՞նց են, թե՞ մենակ մեկն ա։ Նկարագրածդ բավականին նորմալ ա, որ շաբաթը մեկ պնդությունը իջնում ա. մյուս հեծանվիդ վեց ամիսը մեկ հայտնվելը ավելի կասկածելի է այս առումով։

    Իսկ հանաքը մի կողմ, սա շատ բաներից կարա լինի, բայց քո նկարագրած դիք-միքը ամենաքիչ հավանականներից ա, կարծում եմ։ Ասենք գիշերվա ու ցերեկվա ջերմաստիճանների տարբերությունը շոշափելով պակռիշկի պնդության վրա ավելի շատ կարա ազդի քան 20% ճնշում կորցնելը օրինակ։ Բայց դանդաղ օդ բացթողելու ամենահավանական պատճառը երևի նիպելի խնդիրն ա։ Չգիտեմ ինչքանով ես տեղյակ, բայց հեծանիվների անվադողերի վրա սովորաբար երեք տարբեր տիպի նիպելներ են լինում՝ schrader valve, presta valve ու dunlop valve (մի երկուսն էլ կան, բայց անկամեռ պակռիշկեքից դուրս դրանց գրեթե անհնարին հանդիպես)։ Երեքն էլ ունեն միջուկներ, որոնք կարող են թուլանալ ժամանակի ընթացքում, կամ սկզբից էլ անորակ (տեղադրված) լինեն ու լավ չպահեն։ Schrader-ը նույն մեքենայի անվադողերի նիպելն ա, ու սովորաբար քաղաքային հեծանիվների վրա գրեթե միշտ schrader ա լինում (Դանիայում կարող ա dunlop-ը ավելի տարածված լինի, չգիտեմ)։ Ցավոք սրտի, schrader-ի միջուկի համար հատուկ գործիք ա պետք, իսկ presta-ի ու dunlop-ի միջուկները կարելի ա ձեռքով կամ տափակաշուրթով էլ ձգել կամ հանել։

    Հայաստանում մարդիկ մատին են թքում ու նիպելին են քսում որ տեսնեն պղպջակ կլինի, թե չէ: դու էլ կարաս նույնը անես կամ ուղղակի մի քիչ ջուր քսես նիպելի բերանին, կամ էլ ակը նիպելի հետ ընկղմես անձրևափոսի մեջ։ Եթե նիպելից ա բաց թողնում, ու մոտդ schrader ա, ապա տես հեծանվային վերանորոգման կետում կտան մի վայրկյանով ձգես, դե իսկ dunlop-ի կամ presta-ի դեպքում կարաս տափակաշուրթով քանդես, մաքրես ու հետ տեղը դնես (որից հետո ակը զրոյից պիտի փչես)։

    Ինձ մոտ մի քանի անգամ presta-յի միջուկից ա բաց թողել, մի անգամ էլ մեքենայի schrader-ից։ Բոլոր անգամներն էլ պարզ ձգելը խնդիրը վերացրել ա։
    Վերջին խմբագրող՝ Ծլնգ: 17.08.2018, 21:12:

  11. #114
    . Ծլնգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2016
    Գրառումներ
    3,041
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Նաև ճնշման չափող սարքով պոմպը լավ բան ա՝ ակների պրոֆիլակտիկայի համար։


  12. #115
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,578
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Երկու ակներն էլ սե՞նց են, թե՞ մենակ մեկն ա։ Նկարագրածդ բավականին նորմալ ա, որ շաբաթը մեկ պնդությունը իջնում ա. մյուս հեծանվիդ վեց ամիսը մեկ հայտնվելը ավելի կասկածելի է այս առումով։

    Իսկ հանաքը մի կողմ, սա շատ բաներից կարա լինի, բայց քո նկարագրած դիք-միքը ամենաքիչ հավանականներից ա, կարծում եմ։ Ասենք գիշերվա ու ցերեկվա ջերմաստիճանների տարբերությունը շոշոփելով պակռիշկի պնդության վրա ավելի շատ կարա ազդի քան 20% ճնշում կորցնելը օրինակ։ Բայց դանդաղ օդ բացթողելու ամենահավանական պատճառը երևի նիպելի խնդիրն ա։ Չգիտեմ ինչքանով ես տեղյակ, բայց հեծանիվների անվադողերի վրա սովորաբար երեք տարբեր տիպի նիպելներ են լինում՝ schrader valve, presta valve ու dunlop valve (մի երկուսն էլ կան, բայց անկամեռ պակռիշկեքից դուրս դրանց գրեթե անհնարին հանդիպես)։ Երեքն էլ ունեն միջուկներ, որոնք կարող են թուլանալ ժամանակի ընթացքում, կամ սկզբից էլ անորակ (տեղադրված) լինեն ու լավ չպահեն։ Schrader-ը նույն մեքենայի անվադողերի նիպելն ա, ու սովորաբար քաղաքային հեծանիվների վրա գրեթե միշտ schrader ա լինում (Դանիայում կարող ա dunlop-ը ավելի տարածված լինի, չգիտեմ)։ Ցավոք սրտի, schrader-ի միջուկի համար հատուկ գործիք ա պետք, իսկ presta-ի ու dunlop-ի միջուկները կարելի ա ձեռքով կամ տափակաշուրթով էլ ձգել կամ հանել։

    Հայաստանում մարդիկ մատին են թքում ու նիպելին են քսում որ տեսնեն պղպջակ կլինի, թե չէ: դու էլ կարաս նույնը անես կամ ուղղակի մի քիչ ջուր քսես նիպելի բերանին, կամ էլ ակը նիպելի հետ ընկղմես անձրևափոսի մեջ։ Եթե նիպելից ա բաց թողնում, ու մոտդ schrader ա, ապա տես հեծանվային վերանորոգման կետում կտան մի վայրկյանով ձգես, դե իսկ dunlop-ի կամ presta-ի դեպքում կարաս տափակաշուրթով քանդես, մաքրես ու հետ տեղը դնես (որից հետո ակը զրոյից պիտի փչես)։

    Ինձ մոտ մի քանի անգամ presta-յի միջուկից ա բաց թողել, մի անգամ էլ մեքենայի schrader-ից։ Բոլոր անգամներն էլ պարզ ձգելը խնդիրը վերացրել ա։
    Երկու ակերն էլ, բայց դիմացինն ավելի շատ։ Բա որ մյուսը կասկածելի ա, ի՞նչ անեմ, տանեմ վարպետի մո՞տ բայց արդեն չորս տարի ա էս վիճակում ա։ Նույնիսկ անգիր հիշում եմ ամեն փչելու դեպքը։

    Հա, ջերմաստիճանային խնդիրը հատկապես Յոենսուում կար, ու էնտեղ էլ էի շաբաթը մեկ փչում։ Բայց դե էնտեղ դրսում մինուս տասնհինգից գալիս էր ներս, որտեղ պլյուս էր։ Էստեղ էլ իհարկե որպես ծովափնյա քաղաք տատանումները շատ են, բայց դե Կոպենհագենից շատ չի տարբերվում։

    Իմը ձեռով ձգովիից ա, ու նավսյակի մի քանի անգամ ձգել եմ Բայց էդ պղպջակի պահը չգիտեի, էսօր կփորձեմ, կասեմ արդյունքների մասին։

  13. #116
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,578
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նաև ճնշման չափող սարքով պոմպը լավ բան ա՝ ակների պրոֆիլակտիկայի համար։

    Մեծ են ես ջեբի պոմպով եմ ման գալիս։

  14. #117
    . Ծլնգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.12.2016
    Գրառումներ
    3,041
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մեծ են ես ջեբի պոմպով եմ ման գալիս։
    մի հատ ջեբի պոմպով ման ես գալիս, մի հատ էլ սենց մեծը տանն ես պահում։

    Թե չէ կամերա փոխելու դեպքում ջեբի պոմպով փչելը տանջանք ա, դե ու ճիշտ ճնշում ել չես կարա դնես, այլ շոշափոլով ես դնում, ինչը խափուսիկ ա (տարբեր ջերմաստիճանների դեպքում նույն ճնշումը տարբեր պնդություններ կտա)։

  15. #118
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,258
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում StrangeLittleGirl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հա, սենց լավ ա, շնորհակալ եմ
    Տոկոսային առումով չգիտեմ ինչքան ա, բայց շաբաթը մեկ էնքան ա, որ պետք ա նորից փչել։ Նենց չի, որ փսկում ա, բայց որ ձեռ ես տալիս, էն նոր փչած պնդությունը չունի։ Ուզում եմ հասկանալ՝ սա նորմա՞լ ա, թե՞ չէ, որտև իմ մյուս հեծանիվն էդ նույն վիճակում հայտնվում ա վեց ամիսը մեկ։
    Նոմինալից 10-20% իջնելը ձեռ տալով դժվար է զգալը, հետևաբար շատ ա իջնում, հետևաբար ակդ մեծ հավանականությամբ խնդիր ունի: Իմ լեռնային հեծանիվի ակը ծակ էր, շատ դանդաղ էր իջնում, քո նկարագրածի պես: Իջնելու արագությունը կախված է ծակի չափից: Լինում են շատ մանր ծակեր, որ նաև հաշվի առնելով անվադողով պինդ ծածկված լինելը օդը շատ դանդաղ են բաց թողում:
    Վերջին խմբագրող՝ Վիշապ: 17.08.2018, 21:25:
    Si vis pacem, para bellum

  16. #119
    Պատվավոր անդամ
    Վիշապ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.12.2007
    Հասցե
    Կալիֆորնիա, գյուղ Արևահովիտ
    Գրառումներ
    7,258
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    մի հատ ջեբի պոմպով ման ես գալիս, մի հատ էլ սենց մեծը տանն ես պահում։

    Թե չէ կամերա փոխելու դեպքում ջեբի պոմպով փչելը տանջանք ա, դե ու ճիշտ ճնշում ել չես կարա դնես, այլ շոշափոլով ես դնում, ինչը խափուսիկ ա (տարբեր ջերմաստիճանների դեպքում նույն ճնշումը տարբեր պնդություններ կտա)։
    Ծլնգ դու ու՞րդու տղա ես, կարող ա՞ վաղը հեծանվով գաս Միլպիտաս կոֆե խմելու :Ճ
    Si vis pacem, para bellum

  17. #120
    Պատվավոր անդամ
    StrangeLittleGirl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.03.2006
    Հասցե
    Լապլանդիա
    Գրառումներ
    24,578
    Բլոգի գրառումներ
    18
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ծլնգ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    մի հատ ջեբի պոմպով ման ես գալիս, մի հատ էլ սենց մեծը տանն ես պահում։

    Թե չէ կամերա փոխելու դեպքում ջեբի պոմպով փչելը տանջանք ա, դե ու ճիշտ ճնշում ել չես կարա դնես, այլ շոշափոլով ես դնում, ինչը խափուսիկ ա (տարբեր ջերմաստիճանների դեպքում նույն ճնշումը տարբեր պնդություններ կտա)։
    Հա, ուղղակի էս հեծանիվը տուն չի գնում
    Փորձեցի հետևի նիպելը, պղպջակներ չարեց։ Ժամանակ չկար դեմինն էլ ստուգեի, մնաց կիրակի։ Աչքիս մի հատ տանեմ հեծանիվս ստուգման, թե չէ իմ ներվերը չեն հերիքում շաբաթը մեկ փչելով։

    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նոմինալից 10-20% իջնելը ձեռ տալով դժվար է զգալը, հետևաբար շատ ա իջնում, հետևաբար ակդ մեծ հավանականությամբ խնդիր ունի: Իմ լեռնային հեծանիվի ակը ծակ էր, շատ դանդաղ էր իջնում, քո նկարագրածի պես: Իջնելու արագությունը կախված է ծակի չափից: Լինում են շատ մանր ծակեր, որ նաև հաշվի առնելով անվադողով պինդ ծածկված լինելը օդը շատ դանդաղ են բաց թողում:
    Երկու ակն էլ ծա՞կ, առաջին օրվանի՞ց։ Արագության հետ կապված խնդիր չեմ զգում։ Հիմնականում որ իջնում ա ակը, դիք բարձրանալն անհամեմատ ավելի մեծ տանջանք ա դառնում, էդտեղից ջոկում եմ, որ փչելու վախտն ա։ Մի խոսքով, տանեմ ստուգման։

Էջ 8 26-ից ԱռաջինԱռաջին ... 45678910111218 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Հեծանիվ
    Հեղինակ՝ StrangeLittleGirl, բաժին` Դեսից - Դենից
    Գրառումներ: 135
    Վերջինը: 29.11.2017, 13:45
  2. Ինչպես տեղափոխել հեծանիվ Անգլիա?
    Հեղինակ՝ armatura, բաժին` Սպորտ
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 08.09.2015, 10:57
  3. Հեծանիվ Վրաստանից
    Հեղինակ՝ քաղաքացի, բաժին` Դեսից - Դենից
    Գրառումներ: 57
    Վերջինը: 19.07.2015, 15:08
  4. Վաճառք. Գերմանական Votone լեռնային հեծանիվ, 190.000 դրամ
    Հեղինակ՝ armatura, բաժին` Առք և վաճառք
    Գրառումներ: 2
    Վերջինը: 12.05.2014, 19:04
  5. Վաճառք. Վաճառում եմ եվրոպական SCOTT ֆիրմայի հեծանիվ
    Հեղինակ՝ Արշակ, բաժին` Առք և վաճառք
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 15.09.2011, 22:30

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •