Գաղթական (18.05.2018)
Միանշանակ պետք է կասեցվի, որովհետև
1. Շատ արագաչափեր էնպիսի տեղ ա դրված, որ վարորդը չնկատում, այսինքն ուշադրությունը շեղում ա ու ամբողջ ուժով ընկած մի աչքով էդ անտեր արագաչափն ա ման գալիս ու մի աչքն էլ արագության ցուցիչից չի հեռացնում: Այսինքն դրանք ոչ թե արագաչափ են այլ թակարդ:
2. Որոշ արագաչափեր չեն աշխատում ու պիտի կամ փոխեն կամ ռադ անեն:
3. Արագաչափի առկայության մասին ցուցանակը կա, բայց արագաչափը չկա:
4. Էդ անտեր ցուցանակը նենց տեղ են տեղադրում, որ չի երևում:
5. Ցուցանակի վրա պետք է նշված լինի արագության չափը, թե չէ Նորագավոթի կալցեվոյից մտնում ես դեպի Չարբախ տանող ճամփեն ու չգիտես ինչ արագությամբ գնաս ու էլի շատ էդպիսի դեպքեր:
6. 10կմ/ժ սահմանը պիտի մեծացնեն սարքեն 20կմ/ժ, իսկ եթե էդպիսի բան են ուզում անեն հետևաբար մինչև դա անելը պետք է կասեցվի:
Գայլ ջան, խոսքը մեր մեջ, զարմացած եմ պատասխաններիցդ, բայց հարթով.
Արագություն գցելն ու հավաքելը ժամանակ ու հետևաբար և տարածությունա պահանջում: Այսինքն՝ արգելակը սեղմել սկսելու պահից արագությունը սկսումա նվազել, բայց մեքենան շարունակում է ընթացքը: Որքան բարձր է նախնական արագությունը, էդքան շատ ժամանակ/ռարածություն է անհրաժեշտ՝ այն իջեցնելու համար:
Էս անհրաժեշտ X տարածությունն անվանում են արգելակման տարածություն:
Կախված տարբեր հանգամանքներից (ճանապարհածածկույթ, ճանապարհի մակերեսի խոնավության աստիճան, անվադողերի մաշ և այլն) էդ արգելակման տարածությունը կարող է տատանվել:
Ասենք օրինակ 120կմ/ժ արագությունը մինչև 90կմ/ժ նվազեցման ընթացքում արգելակը սեղմելուց սկսած մեքենան կարող է դեռ անցնել 100-200մ:
Այսինքն՝ բարձր արագությամբ ընթացող մեքենայի վարորդը պիտի աչքաչափով ի նկատի ունենա էդ արգելակման տարածությունը, որ հասցնի, խոչընդոտը տեսնելու պահից սկսած հասցնել կանգնել մինչև դա:
Ի դեպ՝ խոչընդոտը տեսնելու պահը նույնը չէ ինչ արգելակել սկսելու պահը: Խոչընդոտը տեսնում են աչքերը, ընկալում/գնահատում ու ազդակ ուղարկում ոտքին սեղմել արգելակը: Ակնթարթների հարց է իհարկե, բայց դա էլ ունի իր չափման միավորը, քանի որ բարձր արագությամբ ընթացող մեքենան էդ ակնթարթների ընթացքում էլ է հասցնում բավական տարածություն անցնել:
Հիմա արագաչափը.
Կախված դրա տեղադւման բարձրությունից ու իր չափսերից, բնականաբար, այն հնարավոր է նկատել ոչ թե ամեն տեղից, այլ որոշակի հեռավորությունից: Էդ տեսանելիության հեռավորությունը հաշվի առնելով էլ պետք է հաշվարկվի դրանց տեղադրման վայրն ու հաճախականությունը մայրուղու (ու ոչ միայն) վրա:
Արագաչափի վարած քաղաքականությունը հենց էնա, որ վարորդը չընկնի դա ման գա կամ հիշի, թե վերջին անգամ որտեղ է տեսել:
Ընդամենն անհրաժեշտ է պահպանել սահմանված արագությունը:
Սա ընդհանրապես վարորդի խնդիրը չի:2. Որոշ արագաչափեր չեն աշխատում ու պիտի կամ փոխեն կամ ռադ անեն:
Պրակտիկա կա նաև իրական արագաչափի փոխարեն «կուկլա» դնեն՝ ուղղակի վախեցնելու համար:
Ցուցանակ-խաբսիկ3. Արագաչափի առկայության մասին ցուցանակը կա, բայց արագաչափը չկա:
տես նախորդ կետը.
տես կետ 14. Էդ անտեր ցուցանակը նենց տեղ են տեղադրում, որ չի երևում:
Արագաչափի մասին տեղեկացնող ցուցանակը սահմանված արագությունը հիշեցնող ցուցանակի հետ կապ չունի:5. Ցուցանակի վրա պետք է նշված լինի արագության չափը, թե չէ Նորագավոթի կալցեվոյից մտնում ես դեպի Չարբախ տանող ճամփեն ու չգիտես ինչ արագությամբ գնաս ու էլի շատ էդպիսի դեպքեր:
Իսկ ընդհանրապես՝ վարորդական իրավունք ստանալու համար քննություն տված ցանկացած վարորդ պետք է ինքնստինքյան իմանա, թե ինչպիսի վայրում (բնակավայրից ներս ու դուրս, մայրուղի, միջքաղաքային և այլն) որքան առավելագույն արագություն է սահմանված:
Հավատա՝ 10կմ/ժ ներումն էլա շատ6. 10կմ/ժ սահմանը պիտի մեծացնեն սարքեն 20կմ/ժ, իսկ եթե էդպիսի բան են ուզում անեն հետևաբար մինչև դա անելը պետք է կասեցվի:
Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..
Chuk (19.05.2018), John (18.05.2018), Sagittarius (18.05.2018)
Իմ գործի գնալու ճամփեն 17 կմ ու 4 հատ արագաչափ եմ անցնում, այսինքն մոտ 4 կմ մեկ մեկ արագաչափ: 100_200 մետրի վրա արագություն իջացրու ու մի էդքանի վրա էլ բարձացրու: Երբ, որ առավուտ շուտ եմ գործի գնում իմ մեքենայի միջին արագությունը 90կմ/ժ է, բայց թույլատրելին 60 ա: Այսինքն եղբայր էդ արագաչափերը գործնականում ինձ գրեթե չեն խանգարում: Էնպես, որ ասածդ տեսուփյունը չի ստացվում: Ավելի էֆեկտիվ միջոցներ կան ի դեպ:
10_ը շատ ա? Տրված ա 60 ու դու կարող ես ուղակի չզգալ ոնց 60_ը դարձավ 70 ու ամեն վայրկյան աչքդ արագության վրա պահելը շատ խանգարող հանգամանք է:
Ուրեմն եղբայր քաղաքի մեջ տեղ կա 60 ա, տեղ կա 70 ու որոշ տեղեր 40: Հիմա ինչ չարժի զգուշացնող նշան դնել? Եթե միջքաղաքայինը 60 ա ուրեմն ու նշան չկա պիտի 60_ը պահպանես, եթե էդ տրամաբանությամբ ես շարժվում ապա բոլոր ցուցանակները որոնց վրա 60 ա գրված պիտի հանեն:
Եղբայր արագաչափի մասին զգուշացնող ցուցանակը նախատեսված է օրենքով ու օրենքը նաև նախատեսում է, որ նոր արագաչափի տեղադրումից հետո քաղաքացիները պիտի իրազեկված լինեն:
Գաղթական մեկ այլ բան է էնպես անել, որ վարորդները չխաղտեն օրենքը ու դրա հետ կապված միջոցներ ձեռնարկել ու մեկ այլ բան է թակարդներ սարքել և էնպես անել, որ տուգանվեն:
Ու չասես, որ դու Երևանում 60 ից ավել չես երթևեկում:ճճճ
Վերջին խմբագրող՝ Gayl: 18.05.2018, 12:37:
Ապեր էդ ցուցանակ խաբսիկ, տես կետ համարը մեկը և այլն տիպի մտքերդ անօրինական են, ՊԻՏԻ, ՊԱՐՏԱՎՈՐ են դա անել, որովհետև օրեմքն է դա պահանջում:
Գերմանիա/Ավստրիա քաղաքի մեջ 60-ի փոխարեն 90-ն քշես, ոչ միայն կտուգանվես, այլ վարորդական իրավունքը ձեռիցդ կառնեն:
Իմիջայլոց, ստեղ քաղաքի մեջ սահմանափակումը 50-ն ա:
Արագության նշանները տեղադրվում են միայն զոնայից մյուսին անցնելու դեպքում, զոնայի մեջ վարորդը պարտավոր ա ինքը հիշել սահմանափակումը:
Բայց համաձայն եմ, որ թակարդների փոխարեն պետք է վարորդների իրազեկման ու կարգապահության բարձրացմամբ զբաղվել:
Իհկ, միավորային համակարգ պետք է մտցնեն:
Խախտումների համար տուգանքները պետք է փոքր լինեն, բայց միավորներ տրվեն: Որոշ միավորի հասնելու դեպքում պետք է վարորդը պարտադիր վարորդական նոր կուրս անցնի ու քննություն հանձնի, բայց տեղը տեղին, ոչ ինչպես մինչև հիմա՝ փողով:
Կուրսի ու քննության համար պետք է վճարի վարորդը ինքը:
հ.գ. էս արդեն ոնց որ Նիկոլի թեման չէ
Վերջին խմբագրող՝ Sagittarius: 18.05.2018, 13:50:
Mr. Annoying (18.05.2018), StrangeLittleGirl (18.05.2018)
Դե հա Գերմանիայում օրենքը դա է պահանջում ու վարորդները դրան են սովոր, իսկ մեր մոտ մի բան պահանջում է, մի բան անում են ու վարորդները մեկ այլ տարբերակով հարցին լուծում են տալիս:
Կարճ ասած մի ամիս առաջ գայիշնիկին մեծ սիրով կաշառք էի տալիս, իսկ հիմա, եթե էդպիսի նամյոկ անի կհանեմ մայրուղի:
Քո ասած թվերը համադրելով ստանում ենք, որ նախատեսվածա, որ 4րոպեն մեկ դու արագաչափի հանդիպես:
Բայց գործնայանում դու օրենք ես խախտում ու դրանց հանդիպում 2.5րոպեն մեկ:
Սրանից հանենք նաև քո արագությունդ նվազեցնելու ու նորից թափ հավաքելու համար անհրաժեշտ ժամանակը, կստացվի որ պլյուս-մինուս 100 վայրկյանը մեկ պիտի արագության հետ կապված մանյովրներ անես:
ՈՒ սա դեռ չհաշված, որ արագությունն էս հաճախականությամբ փոփոխող մեքենայի շարժիչն ավելի շատ վառելանյութա ծախսում, քան՝ համընթաց շարժվողը:
Ըստ իս՝ էդ հաճախականությունը նորմալա՝ կարգազանց վարորդի ներվերը քայքայելու համար )))))
Եղբայր հասկանում եմ, թե ինչ ես ասում, բայց դու էլ հասկացի՝ 60-ից 70-ի անցման քս չզգալը կարող է մի օր էլ մարդկային կյանք ու քո ազատությունն արժենալ:10_ը շատ ա? Տրված ա 60 ու դու կարող ես ուղակի չզգալ ոնց 60_ը դարձավ 70 ու ամեն վայրկյան աչքդ արագության վրա պահելը շատ խանգարող հանգամանք է:
Հիմա նենց չի, որ սաղս սուրբ ենք: Բոլորի հետ էլ կարա պատահի, որ մեկումեջ թույլատրելիի սահմանը գերազանցի ))
Բայց դե դրան էլ չափ ու սահման, տեղ ու ձև կա՝ ըստ իս:
Ես չասեցի, թե չարժի հիշեցման նշաններ դնել:Ուրեմն եղբայր քաղաքի մեջ տեղ կա 60 ա, տեղ կա 70 ու որոշ տեղեր 40: Հիմա ինչ չարժի զգուշացնող նշան դնել? Եթե միջքաղաքայինը 60 ա ուրեմն ու նշան չկա պիտի 60_ը պահպանես, եթե էդ տրամաբանությամբ ես շարժվում ապա բոլոր ցուցանակները որոնց վրա 60 ա գրված պիտի հանեն:
ՈՒ դրանց մեջ էլ կա տարբերություն՝ հիշեցմանա, սահմանափակող, թե թույլատրող:
Հիմա տես՝ բնակավայրի ներսում (Հայաստանի դեպքում) ոույլատրելին 60կմ/ժ ա, ուրեմն ամենուր դու պետք է պահպանես էդ 60-ը, քանի դեռ չես հանդիպել արագությունը կարգավորող այլ նշանի:
Այլ նշանն էլ գործումա մինչև հաջորդ նշանը կամ, դրա բացակայության դեպքում, մինչև հաջորդ խաչմերուկը (եթե արագություն սահմանափակող/թույլատրող նշանը զոնայի համար չէր):
Էս կողմերում ամեն արագաչափն իևազեկել հաստատ պարտավոր չեն ընկեր:Եղբայր արագաչափի մասին զգուշացնող ցուցանակը նախատեսված է օրենքով ու օրենքը նաև նախատեսում է, որ նոր արագաչափի տեղադրումից հետո քաղաքացիները պիտի իրազեկված լինեն:
Թե Հայաստանում օրենքն այլ բանա նախատեսում, պիտի խնդրած լինեմ էդ օրենքը մեջբերես, կարդանք հասկանանք, թե խոսքն ինչի մասինա:
Օքեյ եղբայր, մի քանի օրինակ կբերե՞ս, թե տուգանքների կիրառումից զատ ուրիշ ի՞նչ արդյունավետ միջոցներ կան կարգազանց վարորդներին զսպելու:Գաղթական մեկ այլ բան է էնպես անել, որ վարորդները չխաղտեն օրենքը ու դրա հետ կապված միջոցներ ձեռնարկել ու մեկ այլ բան է թակարդներ սարքել և էնպես անել, որ տուգանվեն:
Ճիշտն ասած՝ Հայաստանում վարորդական իրավունք հանելուց հետո 1 թե 2 տարուց դուրս եմ եկել:Ու չասես, որ դու Երևանում 60 ից ավել չես երթևեկում:ճճճ
Էդ ընթացքում էլ մեքենա վարել եմ, բայց քիչ:
Էստեղ էլ դեպքեր լինում են մեկ-մեկ, որ քո պես թույլատրելին գերազանցեմ, բայց ոչ բնակավայրերում )))
Տիեզերքում բանականության առկայության ամենավառ ապացույցն այն է, որ ոչ-ոք չի ցանկանում մեզ հետ կապի մեջ մտնել..
Եթե մտածում ես, որ 90 ից 65 իջացնել ու բարձրացնելը ինձ նեռվայնացնումա հետևաբար սխալվում ես, ոչ մի նեռվայնացնող պրոցես չկա:
Գաղթական ուրեմն օրենքը պահանջում ա, որպեսզի նախորոխիրազեկեն նոր արագաչափի առկայության մասին ու քել ախպերական հեռախոսով էդ օրենքը չփնտրեմ, ինչպես նաև մինչև արագաչափը նախազգուշացնող ցուցանակ այլ ոչ թե տանեն պահեն ծառերի հետևը այ դա թակարդ ա: Կապ չունի էդ քո ասածները, որովհետև անկախ ամեն ինչից պարտավոր են էդ ցուցանակները տեղադրեն: Կամ մի քանի ամիս արագաչափը չի աշխատում մեկ էլ հոպ օրերից մի օր աշխատեց: Սրանք թակարդներ են ու դու դրանից մանթո ես ուտում, որովհետև իրենք դա ոչ թե իմ ամվտանգության համար են անում այլ ինձանից փող են քերում:
Ես ավելի շատ վթարի կենթարկվեմ ոչ թե 80 արագությունից այլ 60 ի տակ աչքս արագության ցուցիչի վրա պահելուց:
Ծլնգ (18.05.2018)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ