Աթեիստ (25.05.2015)
Չգիտեմ` ժյուրին էս անգամ ինչ ա արել, ինչ չի արել, բայց էս մրցույթում իմ համոզմամբ ժյուրին մենակ խանգարում ա:
Առանց ժյուրիի շատ ավելի լավ էր ու ճիշտ, ինչ արդյունք էլ լիներ, պարզ էր, որ ժողովրդի որոշումն ա: Իսկ սենց, փաստորեն ինչ-որ 4-5 հոգի իրանց սեփական ճաշակով կարան կես ժողովրդի չափ որոշում կայացնեն: Ու տրամաբանություն էլ չկա էս ձեւի մեջ: Եթե կազմակերպիչները համարում են, որ ժյուրին ճիշտ որոշումներ ա կայացնում, էլ ինչի՞ SMS քվեարկություն անել, թող 100%-ով ժյուրին որոշի: Իսկ եթե ուզում են մարդկանց կարծիքը հաշվի առնեն, թող էդ կարծիքը ժյուրիներով չհարամեն:
Ու ի վերջո, մարդիկ միշտ ասելու են, որ ժողովուրդը սենց քվեարկեց, իսկ ժյուրին եսիմինչեր արեց: Ոչ մեկ երբեք չի ասի, որ ժյուրին ճիշտ բան որոշեց, իսկ մարդիկ կեղտոտ ձեւի քվեարկեցին:
Ռամշ, երբ ժյուրի չկար, Հայաստանի երգերն ինչքան էլ տուֆտա լինեին, միշտ տասնյակում էին: Հլը հիշեք կազմակերպված քվեարկությունները, սփյուռքին խոդի գցելը: Իսկ սենց գոնե ժողովրդի կոնկրետ վերաբերմունքը կոնկրետ երկրի նկատմամբ մի քիչ նեյտրալիզացվում ա: Իհարկե, կապ ունի նաև էդ ժյուրին որ երկրում ա նստած: Հայաստանի նման երկրներում ժյուրին զզվում ա Կոնչիտայից, իսկ ասենք պրոֆեսիոնալ մարդիկ են նստած:
Հայաստանը տասնյակում էր, միգուցե, բայց, ամեն ինչ հավասարակշռված էր ու ոնց արդեն ասեցի, էդ թվերի հաղթանակներն իմ համար ավելի տրամաբանական էին, քան հիմիկվանները: Ամեն դեպքում ոչ մի հաղթանակում ես չեմ նկատել որեւէ ժողովրդի կոնկրետ վերաբերմունք կոնկրետ երկրի նկատմամբ:
Իսկ էդ պրոֆեսիոնալ մարդիկ ի՞նչ չափանիշներով են երգերը գնահատում: Արդյո՞ք սեփական ճաշակով չեն առաջնորդվում:
Մեր ժյուրին Կոնչիտայից ա զզվում ու միավոր չի տալիս. հա, հնարավոր ա, շատ հավանական ա, բայց փաստ չունենք ոչ մեկս, որ դա ոչ թե երգը չհավանելուց ա, այլ Կոնչիտայից զզվելուց: Նույն ձեւով փաստ չունենք, որ օրինակի համար Հայաստանի երգին ցածր միավոր տվող ժյուրին զուտ երգն ա գնահատել ու հաշվի չի առել, թե որ երկրինն ա: Մարդկանց մի մասը կասի, որ ժյուրին պրոֆեսիոնալ ա ու ապուշ երգ էր, դրա համար են ցածր գնահատել, մյուս մասն էլ կասի, որ կողմնապահություն են արել: Բայց փաստն էն ա, որ երկու պնդումներն էլ անհիմն կլինեն:
Ժյուրի մտցնելով ուզում են ցույց տան, որ լուրջ են մոտենում, իբր ուզում են պրոֆեսիոնալիզմ մտցնեն: Բայց որ օրինակ մեր կամ ադրբեջանի ժյուրիներից կողմնապահությունը թափվում ա, արդեն համարում եմ, որ պետք ա ռադ անել էդ երեւույթը էս մրցույթից:
Ռամշ, բայց խոշոր հաշվով ժյուրիի ու ժողովրդի քվեարկությունն էդքան էլ չի տարբերվում: Ասենք, նենց չի էլի, որ Շվեդիային ժողովուրդը հեչ ձայն չէր տվել, ինչ արել, ժյուրին ա արել: Նկատի ունեմ՝ հավաքական արդյունքը: Թե չէ եթե պետություն առ պետություն նայես, թե՛ ժողովուրդը, թե՛ ժյուրին ինչ-որ տեսակի կողմնապահություն անում ա: Ու հատկապես երբ Հայաստանի նման կոռումպացված երկրներ են մասնակցում, արևմտաեվրոպական երկրներում քվեարկությունը կանտրոլ անելը դժավարանում ա: Հիշենք, թե ոնց էին Սիրուշոյի վախտով հեռախոսներ բաժանում: Ինչ խոսք, դրա դեմը կարելի ա առնել, ոնց որ, օրինակ, Դանիան ա անում. մի ձայնից ավել իրավունք չունես տալու:
Անկեղծ ասած, ժյուրի մտնելուց առաջ էլ, հետո էլ միշտ էլ հաղթող երգն ինձ համար տրամաբանական ա էղել: Բայց ժյուրի մտնելուց հետո Բալկանների մաֆիան ա լրիվ սկել, Հայաստանն էլ տասնյակներում չի ֆռֆռում, ու գոնե առաջին տասնյակը կամ հնգյակը ավելի տրամաբանական տեսք են ստանում:
Ամեն երկրում ժյուրին մի չափանիշով ա առաջնորդվում, էդ պարզ ա: Ու ամեն երկրում էլ ակնհայտ կողմնապահություն կա: Բայց ամեն դեպքում. սա առաջին տարին ա, որ ժյուրիի ու ժողովրդի քվեարկության արդյունքներում հաղթում են տարբեր երգեր: Սենց բան դեռ չէր եղել, դրա համար ա շուխուռը մեծ:
Չգիտեմ, ինձ ահավոր չի դզում, որ էս մրցույթը մեզ նման երկրները կռվի դաշտ են սարքել:
Ես էլ եմ կարծում, որ կա՛մ պետք ա ամբողջովին ժյուրիի վրա մնա, կա՛մ ամբողջովին հանրային քվեարկության:
Թե չէ սենց տպավորություն ա, որ ուզում են ժյուրիով լուրջ աստառ հաղորդել, բայց ժողովրդի քվեարկությունն էլ թողնում են, որ մարդիկ իրանց ձևական լավ զգան + մի քիչ էլ ավել ֆինանսական հոսք լինի:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Մուշու (25.05.2015)
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Արտ, առանձին-առանձին երկրները նկատի չունեմ, այլ վերջնական արդյունքը: Թե չէ առանձին-առանձին շատ երկրներում կարան շատ տարբեր բաներ լինեն: Բայց հավեսը հենց էդ ա, որ չնայած տարբեր տեղերում տարբեր սուբյեկտիվ գործոններ են աշխատում, վերջնական արդյունքը մեկ ա միջինանում ա, ու ժյուրիի ու ժողովրդի արդյունքները չեն տարբերվում: Իտալիայի պահով էս տարի տենց շուխուռ ա, որտև առաջին անգամ ա, որ սենց տարբերություն ա տալիս:
Ես էլ ե, համաձայն, որ պիտի մենակ հանրային քվերակություն լինի: Էս եվրոտեսիլը շոույա, ու շոույի ամենակայֆ մասը հենց քվերակությունն ու աչոկներն են: Ինչքան էլ ժյուրի մտցնեն, ինքը պրոֆեսիոնալ երգի մրցույթ չի դառնա, ոչ էլ երգերը դրանից կդառնան արտակարգ որակի: Բայց էտ ժյուրիի առկայությունը շոույի սաղ կայֆը փչացնում ա:
http://www.azatutyun.am/content/article/27035984.html
Սկսեցին մեծ-մեծ, իրանց սաղից բարձր դասելով խոսալը:
Էս հատվածը մեջբերեմ.
Այո, Հայաստանը վերջն ա, մյուսները ճիճուներ են, ոչ երաժշտությունից են բան հասկանում, ոչ էլ արդար մրցույթ են կարում կազմակերպեն:Ռոք երգիչ Գոռ Սուջյանը ներկայացրել է Հայաստանը «Եվրատեսիլում», սակայն ասում է՝ մրցույթի թափանցիկությանը չի հավատում և այլևս չի հետևելու: Եվ առհասարակ, երգչի խոսքով, տարբերություն չկա՝ Հայաստանը 11-րդ տեղո՞ւմ է, թե՞ 18-րդ:
Տարօրինակ չհամարելով այսօրինակ միջադեպերը՝ երաժշտագետ Գիսանե Պալյանը վստահ չէ՝ արդյո՞ք նախկինում «Եվրատեսիլ» երգի մրցույթի արդյունքները խիստ թափանցիկ էին:
Երգչուհի Շուշան Պետրոսյանը Եվրատեսիլին լուրջ չի վերաբերվում, բայց պնդում է՝ Face the Shadow երգով Հայաստանը ներկայացնող Geneology խումբը ներկայացել է ըստ արժանվույն:![]()
Սիրուշոյի վախտվա հեռախոսներ բաժանելու մասին լավ տեղեկացված չեմ, բայց եթե տենց բան ա եղել, դա ապացուցում ա, որ ինչքան էլ մեջտեղից ճղվեն, կեղծիքով չեն հաղթի:
Ասեմ ավելին, եթե ինչ-որ մեկը էնքան լծակներ ունի, որ կազմակերպում ա, որ Հայաստանից դուրս մարդկանց հեռախոսներ բաժանեն, գուցե իրա համար մի քանի հոգանոց ժյուրիի որոշման վրա ինչ-որ ձեւերով ազդելը ավելի հեշտ լինի, քան մի քանի հազար հոգու հեռախոս բաժանելը:
Այսինքն` կապ չունի, թե ինչ երգ ա Հայաստանը ուղարկում եւրոտեսիլ, տասնյակում կամ հնգյակում լինելը տրամաբանությունից դո՞ւրս ա:
Իմ ասածը, որ ժյուրի պետք ա չլինի, սրա հետ կապ չուներ: Նենց չի, որ Իտալիայի երգն ինձ Շվեդիայինից ավելի դուր եկավ:
Տես, դու էլ ես ասում, որ կողմնապահություն կա: Բա էլ քանի՞ կոպեկ արժի էդ ժյուրին:
Մուշու (26.05.2015)
Ռամշ, տարբերությունն էն ա, որ հեռախոսները բաժանում են տեղի հայերին, իսկ տեղի ժյուրին հայերից կազմված չի, ու եթե փորձեն ինչ-որ ձևով ժյուրիի վրա ազդել, մեծ սկանդալ կլինի:
Եթե լավ երգ ուղարկի, իհարկե կհայտնվի: Բայց կարծում եմ՝ հիմնականում տասնյակում հայտնվելը ոչ օբյեկտիվ գործոններով ա պայմանավորված էղել:Այսինքն` կապ չունի, թե ինչ երգ ա Հայաստանը ուղարկում եւրոտեսիլ, տասնյակում կամ հնգյակում լինելը տրամաբանությունից դո՞ւրս ա:![]()
Իմ ասածն էն ա, որ ժյուրին մի քիչ չեզոքացնում ա քվեարկության կողմնապահությունը:Իմ ասածը, որ ժյուրի պետք ա չլինի, սրա հետ կապ չուներ: Նենց չի, որ Իտալիայի երգն ինձ Շվեդիայինից ավելի դուր եկավ:
Տես, դու էլ ես ասում, որ կողմնապահություն կա: Բա էլ քանի՞ կոպեկ արժի էդ ժյուրին:
Գուցե ոչ օբյեկտիվության ինչ-որ տոկոս կա, բայց ախր էդ մենակ Հայաստանին չի վերաբերվում, որ տենց ես ասում: Օրինակ 2011 թվին Էմմիի ֆինալ չանցնելը ապացուցում ա, որ էդ ոչ օբյեկտիվություն կոչվածը, ինչը բնական երեւույթ ա, տենց շատ որոշիչ չի ու տենց վատ երգը (թող ինձ ների Աթեիստը, բայց Էմմիի երգը համարում եմ Հայաստանի եւրոտեսիլյան երգերից ամենա ամենա ամենախայտառակը) անգամ եզրափակիչ չի անցնի ոչ օբյեկտիվ մարդկանց ձայներով:
Իսկ օրինակ Արամ MP3-ի 4-րդ տեղ գրավելու մեջ որեւէ կողմնապահություն չեմ տեսնում (առավել եւս, որ անցած տարի էլ ժյուրի կար): Կոնչիտայի հաղթանակի մեջ ավելի շատ եմ տեսնում, որտեւ համարյա համոզված եմ, որ իրա ոչ սովորական արտաքինը եթե չլիներ, մենակ իրա երգով (իմ համար անկապ երգ էր) չէր հաղթի, հետեւաբար համարում եմ, որ մարդիկ ոչ միայն երգի համար են իրան քվեարկել, իսկ դա ոչ օբյեկտիվություն ա:
2011-ին արդեն ժյուրի կար, դրա համար էլ Էմմին ոչ մի կերպ չանցավ ֆինալ: Եթե ժյուրի չլիներ, հաստատ անցնելու էր:
Իհարկե կողմնապահությունը մենակ Հայաստանին չի վերաբերում: Մեկ էլ Բալկաններին ա վերաբերում, ու դա շատ ավելի վատ ա, քան Հայաստանի դեպքը, որովհետև արդյունքում Բալկանների լիքը երգեր են մտնում ֆինալ, իսկ արևմտաեվրոպական թեկուզ ոչ ամենալավ, բայց ոչ էլ շատ վատ երգեր լրիվ դուրս են մնում:
Հա, Արամ MP3-ի դեպքն ուրիշ ա. աչքիս առաջ էին անցյալ տարի իրա օգտին քվեարկում ներկաները: Բայց եթե ժյուրի չլիներ, շատ հնարավոր ա՝ առաջին տեղ գրավեր, ինչն իմ կարծիքով օբյեկտիվ չէր լինի, որովհետև օբյեկտիվորեն լավ երգ չէր:
Ինչ վերաբերում ա Կոնչիտային, չեմ կարծում՝ մենակ արտաքինն էր: Կարող ա՝ քեզ համար անկապ երգ ա, բայց դա չափանիշ չի, դա չի նշանակում, որ էդ երգը վատն ա մնացածների համար: Կա էսպես կոչված եվրատեսիլյան հոտառություն, երբ երգը լսում ես քվեարկող մասսայի ու ժյուրիի ականջներով, լսում ես ու փորձում հասկանալ՝ էս երգը հիթ կարա՞ դառնա, թե՞ չէ: Կոնչիտայի երգը միանշանակ հիթ էր նույնիսկ առանց իրա արտաքինի: Բայց ինձ համար էլ Նիդեռլանդներինն էր ամենալավ երգն անցյալ տարի: Ես սովոր եմ, որ իմ նախընտրած երգերը հնգյակում են հայտնվում, բայց չեն հաղթում, բայց նաև սովոր եմ հասկանալ, թե որ երգը դուր կգա քվեարկողների մեծ մասին:
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ