Բյոըր, մի անգամ գրել էի չեմ հիշում որտեղ, subjective selection, objectiv representation… դու կարաս ընտրես տեղն ու մարդը, երբեք չի եղել նենց որ ուր մտար էդ էլ պտի անես… էդ ruleը կարաս bend անես… չնայած էն էլ կարա լինի, մտնում ես մի տեղ պատահական ու դիտարկում… տենց տեղ չկա որ բան չըլնի մեջը… նույնիսկ մոլում կարելի ա կենտրոնանալ կոնկրետ մի սեքշընի վրա… narrow down անես դիտարկման սպեկտորը… Այվին արել էր… վագոնի էդ հատվածը… ուղղակի շատ չես կարա դիտարկման սպեկտորդ մեծացնել որտև դիստրաքտիվ ա դառնում…
ինչի եմ ասում առաջինը գլխառադ ա… տես քո վերջին "բացահայտման" էֆեկտը շատ փոքր ա, համարյա հիասթառեցնող որովհետև կապը կոմպոնենտների–ուտող տղայի, բաժանվող զույգի, կոտրված զոնթիկի–միջև համարյա չկա… այսինքն քո վերջին բացահայտումը դրանք չի կապում իրար, շատ թույլ ա… կա տենց բա որ վերջում բացահայտումը կամ ըեղն ա գցում սաղ կոմպոնենտները, կամ վերաիմաստավորում ա սաղ տեքստը, կամ էլ գլխի վրա ա շուռ տալիս սաղ ու ընթերցողը "շոկ" ա ապրում… չգիտեմ դա ես ուզեցել անել թե չէ…
առաջինի մեջ դիտարկումից պատմվածք անցում համարյա չկա (անգամ նախադասություններն են նույնը), մինչդեռ երկրորդում մի հատ մեծ թռիչք ա էն աստիճանի որ կապը կորցնում ենք դիտարկման հետ… դա կարող ա լինի երրորդ կամ չորրորդ փուլում, բայց երրորդ փուլ չկա, so էս ա… անգամ երրորդ փուլի համար առաջինը շատ մոտ ա դիտարկմանը, երկրորդը շատ հեռու… երրորդդ լավ երկրորդ փուլ ա… բայց դե…
ես որ կերպարը կվերցնեի՞… դժվար ա ասել որտև ես ընդեղ չեմ եղել, չգիտեմ ինչեր կար, ով կար, բայց հենվելով քո դիտարկման վրա երևի հենց էդ երկուսն էլ կանեի… ուղղակի երևի ավելի խորը գնայի դիտարկման մեջ, դետալներ արձանագրեի շատ ավելի շատ քան դու ես արձանագրել… կառուցելուց կարող ա չկապեի իրար հետ, չգիտեմ… էնքան բան կարա լինի… ֆանտազիաիս զոռ կտայի… ասենք հանկարծ պետական ստուգող մարմինները մտնում են, փակում են դուռն ու ասում սաղիդ լեգալ ստատուսն ենք ստուգելու… հե հե… յեսի՞մ… ո՞նց ռեակտ կանեին… ապուշ բան եմ ասում, բայց դե տենց էլի…
Էջանիշներ