Իսկ ես միտքը էնքան էլ լավ չհասկացա, մի հատ կբացատրե՞ք:
Իսկ ես միտքը էնքան էլ լավ չհասկացա, մի հատ կբացատրե՞ք:
օրինակի վրա ասեմ Այվի ջան,…
Չուկն ու Չամիչը 5րդ կուրսի համակուրսեցիներ են դիպլոմայինն են անում (մասնագիտություն ընտրել) ու հիմա կաֆե են եկել կոֆե առնելու…
կերպարներն արդեն կան… եստ էության, կամ եթե նրանք կորոշեն կերտել կերպար (իրենց մեջ, գլխում, օքեյ ա)… գործողություն կամ կոնֆլիկտ կարա ստեղծվի մի հատ պարզ ֆռազայից… ասենք՝ "Չամիչ, ես չէի կարծում որ դու նման բան կասես Այվիին" կամ "դիպլոմայինս չեմ հասցնում" կամ "Չուկ, ես չգիտեի որ դու իմ մասին այդ կարծիքի ես"… սրանք կարան անսահման հնարավորություններ բացել ու ընթացքում կառուցել plot-ը համաձայնելով կամ չհամաձանելով… իրար պաս տալով, լրացնելով… եթե հաջող եղավ վերջում կպարզվի plot-ը, կամ կթողնվի իներցիային…
…ինըրիգն էլ էն կլինի որ էս երկու կերպարների տեսակից ու բնույթից կածված կլինի plot-ի զարգացումն ու հանգուցալուծումւ…
…կարելի ա նաև հիմք էլ տալ, ասենք Չուկը սիրում ա Չամիչին, բայց Չամիչը չգիտի… կամ Չամիչը Չուկին վիրավորել ա… կամ դիպլոմայինն իրար հետ են անում…
մոտավորապես սենց բան…
Մեկ ա չեմ հասկանում... Մեկդ գերմաներեն բացատրեք![]()
Mephistopheles (29.08.2013), Վոլտերա (29.08.2013)
Դե եթե կարճ, ինքը դառնում ա համատեղ պատմվածք, բայց ոչ թե երեք հոգով են գրում, այլ երկու, ոչ թե մեկը սկիզբն ա գրում, մյուսը վերջը, այլ անընդհատ պասերով են խաղում (գրում): Ու ճիշտ ա թեմատիկ սահմանափակում չի ունենում, ժանրային ունենում ա, արդյունքում դառնում ա երկխոսություն, կամ, եթե կուզես՝ պիես: Պիեսից էլ տարբերվում ա մենակ նրանով, որ ընթացքում միջավայրերի, մարդկանց ռեակցիաների, վերաբերմունքների ու նման բաների նկարագրություններ չեն լինում:
Չգիտեմ, գերմաներե՞ն ստացվեց, թե՞ չուկչերեն![]()
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
էդքամ էլ տենց չի Չուկ ապրած կենաս… համատեղ պատմվածքը կարա կարկատան լինի ու հիմնականում լինում ա, քանի որ սկզբի գրողն արդեն ազդեցություն չի ունենում ընթացքի վրա, բայց էս դեպքում երկուսն էլ շարունակաբար ունենում են շարադրանքի վրա… ստեղ ավելի շատ ռեակցիան ա աշխատում քան թե շարունակություն ու զարգացումը… դու չգիտես քո զրուցակցի ռեակցիան ինչ կարա լինի… ու կախված իրա ռեակցիայից քո դիրքը փոխվում ա, նույնն էլ նրանը…
Chuk (29.08.2013)
Ich Ayvi Kopie des dear ...
Chukn und Chamiche 5. Jahr an der Art, wie sie tun Diploms (gewählten Beruf) und jetzt eine Cafeteria zu nehmen sind ...
Es gibt tatsächlich Zeichen EST ... oder wenn sie sich entscheiden, um ein Bild (in Kapitel, okey i) ... könnte einen Konflikt oder einen Akt der einfachen frazayits erstellen ... sagen: "Rosinen, ich hätte nicht gedacht, dass Sie so etwas wie Kases Ayviin bist" oder erstellen "diplomayins nicht geschafft "oder" Chuk, weiß ich, dass ihr meine Meinung dazu haben "... diese karan unbegrenzte Möglichkeiten und zugestimmt hat, ein Grundstück-lent miteinander ... oder chhamadzanelov konstruieren, das Ausfüllen am Ende ... es war klar, Grundstück-falls erfolgreich, oder ktoghnvi Trägheit ...
Das wäre ... inerign, dass die Art und Natur der beiden Zeichen, wird der Plot-Entwicklung und hangutsalutsumw katsvats ...
Wir bieten auch eine Grundlage für ... naja, sagen wir mal Chuke wie eine Rosine, aber Chamiche kennt ... oder ... oder Diploms Chamiche Chukin beleidigt einander auf eine ...
SENTS etwas über ...
verstehen?
Freeman (31.08.2013), ivy (29.08.2013), Sambitbaba (31.08.2013), Վոլտերա (29.08.2013)
Մեֆ ջան, հարգանքներս, բայց իմ ասածին հակառակ բան էդպես էլ չասեցիր:
Իրականում այո, հավանական է, որ էս դեպքում ավելի համահունչ կգնա: Բայց նախ դեպքեր կան, որ էն մեր համատեղի ֆորմատով էլ է համահունչ գնացել, երկրորդ, կա հավանականություն, որ զրուցակիցներից մեկը առաջարկածդ ֆորմատում կտրուկ փոխի ընթացքը, հաշվի չառնելով դիմացինին «պատրաստվածությունը», շեղի, ու կարկատան դարձնի:
Իսկ ընդհանուր մեկ ա, դառնում ա համատեղ պատմվածք, որի վրա անընդհատ են աշխատում կողմերը, ոչ թե սկզբից մեկը, հետո մյուսը:
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
ռիպ, պատկերացրու սենց իրավիճակ.
ես ու դու ընկել ենք անտառ, կորել ենք, գիշեր ա, մի կերպ խարույկ ենք վառել, նստել ենք ու որոշում ենք, թե հետո ինչ ենք անելու, ոնց ենք էս վիճակից դուրս գալու
մեկ էլ պահի տակ ես ասում եմ՝ ռիպ, ես քեզ սա կյանքում չէի ասել, բայց հիմա պիտի ասեմ՝ ես մեր կուրսի Վալոդիկին սպանել եմ ու կերել![]()
ու տեղ դու ինչ ես պատասխանում, ինչ ես հարցնում, ոնց ա ծավալվում խոսակցությունը, հենց էդ էլ դառնում ա գրածը: իհարկե պետք ա պատասխանելուց հիշել, որ դա չատ չի, ԳՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾ Աու զոռ տալ երևակայությանը, հումորին, բառապաշարին և այլն:
Find what you love and let it kill you. (c) Bukowski
Alphaone (29.08.2013), Chuk (29.08.2013), ivy (29.08.2013), keyboard (29.08.2013), Mephistopheles (29.08.2013), Smokie (29.08.2013), Անվերնագիր (29.08.2013), Հայկօ (29.08.2013), Վոլտերա (29.08.2013)
կարելի ա վիճել… չստացվելու հավանականություն միշտ էլ կա... բայց մի ուղղությամբ տանելն էդքան էլ վերջնական չի քանի որ խոսակցի ռեակցիան կարևոր ա ու լծակ էլ ունի ազդելու համար, միչդեռ համատեղ պատմվածքի դեպքում, նախորդը լծակ չունի… զրուցակիցները հնարավորություն ունեն իրար հետ խաղալու (ոնց որ դու ես ասել), համատեղի դեպքում, չեն խաղում շարունակում են… սա ավելի կենդանի ա ու էվոլյուցիոն… լավ կամ վատ իմաստով չէ…
ուզնում ե՞ս կրանք ես ու դու փորձենք…
Փորձենք, ես դեմ չեմ: Ուղղակի նաև պետք ա մի քիչ էլ հստակեցնենք, ասենք ժամկետները, բաները: Հենց թեմայու՞մ ենք անում, թե՞ ուրիշ ձևով մենք ստեղծում ենք (խոսում ենք), հետո արդեն պատրաստի դնում ակումբում: Եթե թեմայում ա, պետք ա անպայման ասենք էսօրվա մեջ լրիվ «խոսենք-պրծնենք», թե ես կարող ա քո մի գրածին պատասխանեմ մյուս օրը: Չեմ բարդացնում, ուղղակի ուզում եմ լրիվ ֆորմատը մշակվի, նոր սկսենք![]()
Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
կարա թեման բացվի, ժամկետ դրվի ու ոչ ոք չի քննարկում մինչև չպրծնի… թեման կարա պռոպուսկով լինի որ մենակ էդ երկուսն ունեն…
մի վախեցեք… վիրտուլ ա…
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ