Չուկ, ապեր, կարա՞ս վիդեոն էլ դնես…
Տարբերակ 1. Նվիրվում է Նրան, ով երբեք սահմանը չհատեց- KarineIonesyan
Տարբերակ 2. Ներսում- Ivy
Տարբերակ 3. Վախեր- STrangeLittleGirl
Տարբերակ 4. Վերապրում- Alphaone
Տարբերակ 5. Ցպահանջ- Գալաթեա
Տարբերակ 6. Ժպտացող տանիքներ- Ivy
Տարբերակ 7. Աննան միայն սիրել գիտեր- Lusntag Lusine
Տարբերակ 8. Զրոն- Այբ
Տարբերակ 9. Լիզայի ձայները- StrangeLitleGirl
Տարբերակ 10. Կաղապար- Lisbeth
Տարբերակ 11. Խորհրդավորություն- Smokie
Չուկ, ապեր, կարա՞ս վիդեոն էլ դնես…
Չուկ, իմն ու՞ր ա… երկու օրինակից պոչտայով ուղղարկել էի… մեկը Րաֆֆիին մելը Բաղրամյան 26… ոչ մեկը չես վերցրե՞լ…
Տարբերակ 7.
Աննան միայն սիրել գիտեր...
Էս տարբերակի հեղինակը մրցույթի հանձնարարությանը կամ լավ չի ծանոթացել, կամ ինչ-որ լրիվ ուրիշ կերպ է հասկացել:
Կենցաղային պատմություն, որի մեջ Սիլվիի սիրուն պարից ոչ մի բան չգտա...![]()
Վերջին խմբագրող՝ ivy: 17.03.2013, 03:24:
Alphaone (17.03.2013)
Տարբերակ 8.
Զրոն
Ինչ տխուր էր...
Սովորական պատմություն էր, բայց շատ հավանեցի, թե ինչ լավ ու հանգիստ էր շարադրված:
Հաստատ ջահել աղջիկ է գրողը:
Պարը ես տեսա մեջը:
Ինձ դուր եկավ:
Տարբերակ 9.
Լիզայի ձայները
Ինձ զայրացնում է, որ հեղինակը դու ես
Եթե դու չլինեիր՝ կասեի «գերազանց է»: Բայց որ դու ես, պիտի նրանից դժգոհեմ, որ ախր չափի՜ց շատ դու ես՝ քո գժերով-մժերով
Բայց դե սյուժեի "twist"-ը լավն էր. փաստորեն, իրականում պատմողն էր «էն ուրիշ տեսակին»![]()
Պարը... Դե հա, կար որոշ վերապահումներով...
Տարբերակ 10
Կաղապար. Նոել Լարետ
Տրիբուն ձյայի գրածից ոգևորված՝ սկսեցի մեջը ծանոթ ձեռագիր փնտրել, բայց ոչ մի ծանոթ բան էլ չգտա... Չէ, սա կասկածած հեղինակը չէր:
Էս տարբերակից էլ եմ զայրացել: Ախր ինչ-որ հետաքիքր բան է երևում, բայց կարդում-կարդում ես, ոչ մի տեղ չես հասնում: Ինչի՞ մասին էր:
Կարո՞ղ է սխալ տրամադրվածությամբ եմ կարդում, աչքիս առաջ պարն է, թե ինչ...
Մի խոսքով, ես ոչ մեջը սյուժե գտա, ոչ պար:
Թթու քացախ՝ գրգռված ախորժակիս![]()
Տրիբուն (17.03.2013)
Տարբերակ 11.
Խորհրդավորություն
Մի քիչ խառնվեցի ես էս պատմության մեջ... Հրաշագործը հայրն էր: Բայց ի՞նչ էր ուզում իր աղջկանից:
Տարօրինակ պատմություն էր կամ էլ լավ չհասկացա ինչ-որ բան:
Պարն էլ մեջը զոռով էր խցկվում...
Վերջին խմբագրող՝ ivy: 17.03.2013, 04:18:
Վերջացրեցի
Ուզում էի անպայման էսօր ամբողջը կարդալ ու գրել կարծիքս, որ էլ ակտիվ չլինեմ էս թեմայում: Շատ ժամանակ ու էներգիա են տանում ինձնից էս մրցույթները... Աչքի պոչով կհետևեմ ընթացքին, բայց կաշխատեմ էլ չմասնակցել քննարկումներին:
Քվեարկությունից էլ երևի էս անգամ հեռու մնամ:
Խնդրում եմ հաշվի առնել, որ իմ տված գնահատականները շատ սուբյեկտիվ էին, քանի որ ես պարը տեսնելիս իմ պատկերացումներն էի կազմել դրա մասին:
Բոլորին հաջողություն եմ մաղթում, ուրախ եմ, որ մասնակցել եք, այլապես մրցույթը չէր կայանա, իսկ ես շատ էի ուզում էս էքսպերիմենտը...
Տրիբուն (17.03.2013)
Ժող, ուրեմն նայեցի նոր վիդեոն մի անգամ էլ…
էս անգամ տարբեր մոտեցում երևի ունենամ… չգիտեմ… հլա ոչ մի գործ չեմ կարդացել…
սենց կանեմ… էս անգամ "լևոնական" մոտեցում կունենամ… մոտացման ֆրեյմուրքը կփորձեմ հաստատել, այսինքն մոտեցման ստրատեգիան… էս մրցույթն էդ տեսակետից տարբեր ա:
հիմնականում ուշադրությունս գրավեց գործի բազմաշերտությունը այսինքն արտահայտման "գործիքները"՝ շարժումները հագուստները setting-ը ահագին հարուստ էր ու հակասական, բայց և հարմոնիայի մեջ (հակասությունն էլ ա հարմոնիայի ձև)… հիմա ավելի կոնկրետ կասեմ ինչ ինկատի ունեմ…
շարժումները միանշանակ մոդեռն չէին, դրանք ավելի complex էին… մոդեռն շարժումնր կլասիկ էլեմենտներով, հաժախ միայն մոդեռն ու միայն կլասիկ ու շատ հետաքրքիր էր դրանց անցումները, ոնց ա Սիլվին մոդեռնից անցում կատարում կլասիկ ու մոդեռնի մեջ պահում կլասիկ էլեմենտները… օրինակ ինքն ունի լրիվ կլասիկ թռիչք որից հետո գալիս ա շատ կոնտրովերսիալ մոդեռն որի ժամանակ ինքը ոտները դեռ կլասիկ ոճով ա ձգում ու իրա ֆիզիկական հնարավորությունները թույլ ա տալիս անակնկալ բայց շատ գեղեցիկ շարժումներ անել… անգամ երբեմն անցումներն են անակնկալ, որը կոնտրաստ ա ստեղծում (շատ կարևոր ա)… կարաք նաև ուշադրություն դարձնեք թե նրա մկանները ոնց են աշխատում… մոդեռնի ժամանակ շատ ավելի արտահայտված են քան կլասիկ շարժումների մեջ (կլասիկը միայն մկանների վրա չի հիմնված այլ նաև ոստորների ու բնական գրավիտացիան բալանսի վրա, միչդեռ մոդեռնը մկաններ ավելի շատ ա օգտագործում… դրա համար էլ մոդեռն պարողների ֆիզիկական կառուցվածքը՝ հիմնականում մկանները ավելի զարգացած ու ընդգծված են)… հետաքրքիրա կլասիկ, մոդեռն ու կենցաղային ամենօրյա շարժումների սինթեզն ու անցումները…
շորերը շատ հետաքրքիր են ընտրված, նույն ստրատեգիայով ոնց որ շարժումներ են ու մի քիչ էլ sexuality են ավելացնում… ընտրված ա (երևի) շոր որն ընդգծի շարժումները… ուշադիր նայեք թե շորը ոնց ա ազդում gesture-ի վրա… ավելի արտահայտիչ ա դարձնում… նոիյնն էլ շորերի փոփոխությունը…
հետաքրքիր ա որ ստեղ անգամ ձայն ա օգտագործած, ոչ թե երաժշտություն այլ ձայն… հազ, խնչել և այլն…
հիմա կասեք բա էս ի՞նչ կապ ունի… ես ստեղ տեսնում եմ առօրյա, հոգևոր, հոգեկան, զգացմունքային, պոետիկ կոմպոնենտների, որոնք մարդու մեջ առկա են ամեն օր ամեն ժամ և ամեն վայրկյան, համադրում, փոխհարաբերություն և անցումներ… շարժուները հենց դրան են ծառայում… մարդը միշտ էլ ամեն օր էս ասպեկտների հատ հաշվի ա նստում ուղղակի դրանք էնքան բնական են որ շատ հաճախ չեն նկատում… իմ կարծիքով գրողը կարա էս ասպեկտների հետ deal անի ու պարը կարծես նկարազարդում ա դա, բայց ավելի կոնկրետ ինչ որ սյուժեում (որը չգիտեմ ու երևի կարևոր էլ չի)… գրողի մոտ թերևս սյուժեի ընտրությունը պետք ա լիներ հաշվի առնելով դրա հնարավորությունները վերը նշվածը ավելի ցայտուն ցույց տալու համար… ռացիոնալի ու իռացիոնալի հարաբերությունները, հակասություններն ու ներդաշնակությունը էդ բոլորով հանդերձ…
այ էս տեսանկյունից եմ նայելու… էս ա լինելու ին չափանիշները, որպեսզի դատեմ թե գործն ինչքանով ա մոտ ու ադեկվատ պարին…
բայց պտի շնորհակալություն հայտեմ բոլոր մասնակիցներին ու քննարկողներին…
Վերջին խմբագրող՝ Mephistopheles: 17.03.2013, 04:28:
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ