Մի խոսքով Արմենթելը շանսը ձեռքից բաց թողեց ,սպասենք Յուքոմին
միջին
գոհ եմ
դժգոհ եմ
չեմ օգտվում
Մի խոսքով Արմենթելը շանսը ձեռքից բաց թողեց ,սպասենք Յուքոմին
ԱՀԿ-ն որնա՞՞: Էն մեծ յաշիկներնա, որ հեռախոսի գծերը միանում են՞՞՞Սակայն որպես կանոն, մանավանդ բազմահարկ շենքերով թաղամասներում, բաժանորդային կետերի մեծ մասին հեռավորությունը ԱՀԿ-ից 800-1500մ է:
Zangezur (01.02.2012)
Վերջին խմբագրող՝ Bruno: 01.02.2012, 15:20:
Zangezur (01.02.2012)
Bruno (01.02.2012)
Եղբայր ասեմ, որ Կլիմկոի ասած թիվն իրականությանը բավականին մոտ է: Էդ քեզ ասում եմ որպես թվերից տեղյակ մարդ` հաշվում են գործող այն բաժանորդին, որը դեռ վճարում է կապը կամ պայմանագիրը դադարեցված չեն:
Եթե մարդը մոդեմը միացված է պահում, ուրեմն ակտիվ բաժանորդ է` ցանկացիած պահին կարող է սեսիա գեներացնել: Բնական է, որ ոչ բոլոր միացված մոդեմներն են, որ սեսիաներ են անցկացնում: Մարդ կա 24ժ մոդեմը չի անջատում, բայց իրականում օգտվում է 2-3ժ:
Սկզբանպես Վայլայնի նախագիծն անելիս հաշվի էին առել մի հանգամանք` նախագծի իրականացումը ձեռնտու էր, եթե ունենային 50.000 և ավելի բաժանորդ: Սակայն սկզբի մոտ մի տարին Վայլայնը մինուսով էր աշխատում` բաժանորդների քանակն ահավոր քիչ էր (14-15.000` մոտավորապես նույնքան, որքան ունի հիմա Յուքոմը): Նախ թանկ էր, երկրորդն էլ ահավոր անորակ, որոշ տեղերում էլ ընդհանրապես չկար: Արմենթելի ջրաղացին ջուր լցվեց, երբ Վայլայնը հասանելի դարձավ այն տեղերում, որտեղ բացակայում էին մնացած բոլորը` այլընտրանքի բացակայության հաշվին արմենթելը շուկան գրավեց: Ինչքան էլ պուպուշ ակցիաներ անի Յուքոմը, քանի դեռ ծածկույթ չունի բաժանորդների քանակը դանդաղ է ավելանալու:
Արմենաթելի գործը դժվար է, քան Յուքոմինը:
1. Գծերը պղնձալայաին են, իսկ տարածքային տոպոլոգիան ահավոր մեծ ու խճճված:
2. Չմոռանանք, որ Յուքոմը ՀՀ-ով ահնդերձ կապ չունի, իսկ Արմենքելը ծածկում է ողջ քաղքային Հայաստանը (նույնիսկ որոշ գյուղական համայնքներ)
Դե սրանց էլ գումարվում են սուբյեկտիվ ու պոֆիգիստական պայմանները ու ունենք այն ինչ ունենք` Վայլայն![]()
Bruno (01.02.2012), Petrosyanv (01.02.2012)
Իմ կարծիքով Յուքոմը մոտակա տարիներին ավելի մեծ առաջընթաց կապրի,քան Բիլայնը իրեն հայլայնով,եթե Յուքոմը ակս կամ նունիսկ մյուս տարի սկսի լիարժեք 8 մեգաբիթ ինտերնետ տրամադրի թեկուզ 12000 դրամով(ոչ ակցիայի շրջանակներում),դրան զուգահեռ մեծացնի իր ծածկույթը,ինչը որքան ես գիտեմ նա անում է,ապա վայլայնը կկորցնի իր բաժանորդներին,3 մեգաբիթից ավել ինտերնետ չեն կարողանում տրամադրել,ու է պետք էդ նոր տեխնոլոգիաները:Ես ուղղակի չգիտեմ Երևանում հայլայնը ավելի շատ բաժանորդ ունի,թե մարզերը միասին վերցրած,հա,նաև հաշվի առնենք թե Երևանում են ավելի արագ փաթեթներից օգտվում թե կրկին մարզերը վերցրած?
Վերջին խմբագրող՝ Okamigo: 01.02.2012, 16:31:
Toki wa kane nari.
Время - деньги
Շատ տրամաբանական հետևություն էր:
Արագության առումւվ զիճում է շատ այլ պրովայդերներին:
Իսկ որակի առումով ասեմ, օգտվում եմ 2010 թվականից, 3. 6 կամ 9 ամիս առաջ շատ ավելի որակով էր քան հիմա: 1.5 տարվա ընթացքում ոչ մի անգամ չեմ դժգոհել, դաժէ ծանոթներիս խորհուրդ եմ տվել անցնել հայլայնի, բայց հիմա վատացել ա, ու ոչ միայն իմ մոտ:
Ձայնալարի ասած Չուչի պրովայդերներին թողնենք մի կողմ: Ժամանակ առ ժամանակ որակի անկում բոլորի մոտ է նկատվում: Ազատ շուկայի դրական կողմն էլ դա է, որ ցանկացած մարդ կարող է ընտրել այն, ինչ ուզում է: Ես կողմ եմ, որ Յուքոմը ընդլայնի իր սպասարկման տարածքը, դա միանշանակ կթեժացնի պայքարն ու արդյունքում կշահենք մենք՝ օգտվողներս:
Ես ՀայԼայնի ամենահին բաժանորդներից եմ, ամենաշատ բողոքողներից մեկը, բայց օբյեկտիվության համար պետք է նշել, որ 100 000 ից ավել բաժանորդի դեպքում մի քանի բողոքող և 15 000 ի դեպքում մի քանի բողոքող, լրիվ տարբեր թվեր ու հարաբերակցություն ա: Ընդ որում, հաշվի առնելով, որ գոհ բաժանորդը հազվադեպ է իր գոհունակությունը հայտնում:
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ