User Tag List

Էջ 2 74-ից ԱռաջինԱռաջին 1234561252 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 16 համարից մինչև 30 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 1100 հատից

Թեմա: Ճանապարհային ոստիկանություն

  1. #16
    Պատվավոր անդամ h_jak-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.10.2010
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    991
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Շնորհավորում եմ բոլորին, ինչ Վլադիմիր Գասպարյանին նշանակել են ոստիկանության պետ , ՃՈ աշխատակիցները մեծ փոփոխություններին են ենթարկվել, ավելի ստույգ, օրենքով սահմանված կարգով միացրած են պահում լուսային ազդանշանները որպեսզի տեսանիլի լինեն բոլորին, նաև օրինախախտ վարորդներին կանգնեցնում են օրենքով սահմանված կարգով, այսինքն մեքենայի համարները բարձրախոսով ասում են և խնդրում աջ կողմում մայթեզրին առաջին իսկ հարմար տեղում կանգնել. Հազիվ գտնվեց մեկը, ով ՃՈ-ին կարգի բերեց.
    Нельзя ездить быстрее, чем летает твой ангел-хранитель...

  2. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Albus (24.11.2011), Bruno (24.11.2011), One_Way_Ticket (24.11.2011), specialist (27.11.2011)

  3. #17
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2011
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    1,902
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում h_jak-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Շնորհավորում եմ բոլորին, ինչ Վլադիմիր Գասպարյանին նշանակել են ոստիկանության պետ , ՃՈ աշխատակիցները մեծ փոփոխություններին են ենթարկվել, ավելի ստույգ, օրենքով սահմանված կարգով միացրած են պահում լուսային ազդանշանները որպեսզի տեսանիլի լինեն բոլորին, նաև օրինախախտ վարորդներին կանգնեցնում են օրենքով սահմանված կարգով, այսինքն մեքենայի համարները բարձրախոսով ասում են և խնդրում աջ կողմում մայթեզրին առաջին իսկ հարմար տեղում կանգնել. Հազիվ գտնվեց մեկը, ով ՃՈ-ին կարգի բերեց.
    Ճանապարհային ոստիկանության ավտոմեքենաների կարմիր-կապույտ փարոսիկները (լուսային ազդանշանները), ինչպես ճիշտ եք նկատել, օրվա մութ ժամերին միացված են, սակայն պետք է ասեմ, որ այդ հաճելի երևույթը սկսվել է ոչ թե Վովա Գասպարյանի օրոք (կամ նրա կողմից նշանակված կադրի կողմից), այլ Ալիկ Սարգսյանի կողմից նշանակված ճանապարհային ոստիկանության պետ Արսեն Գալստյանի օրոք:

    Հ.Գ. Ում հետաքրքիր է, կարող է տեղեկանալ.
    ճանապարհապարեկային ծառայության շարային ստորաբաժանման ծառայողը ճանապարհապարեկային ծառայություն իրականացնելիս պարտավոր է շարժման մեջ գտնվող, գունագրաֆիկ երանգավորում ունեցող պարեկային տրանսպորտային միջոցների վրա` ճանապարհային երթևեկության կանոններով սահմանված կարգով միացնել հատուկ լուսային ազդանշանները` օրվա մութ ժամերին կամ անբավարար տեսանելիության պայմաններում, կամ տրանսպորտային միջոցները կանգնեցնելու ժամանակ:
    Բարև Ձեզ

  4. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    specialist (27.11.2011)

  5. #18
    Ավագ Մոդերատոր Rammstein-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    8,728
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ես էլ եմ վերջերս դրական փոփոխություններ նկատել: Մասնավորապես` Երիտասարդականի մոտի, Օպերայի մոտի` թերեւս Երեւանի ամենաակտիվ կանգառներում էս քանի օրը անընդհատ ոստիկաններ են կանգնած, ավտոբուսների, երթուղային տաքսիների վարորդներին ասում են, որ առաջ կանգնեն` սահմանված տեղում, այլ մեքենաներին, էդ թվում աներես տաքսու վարորդներին չեն թողնում, որ կանգառում կայանեն, մարդկանց էլ ասում են, որ մայթին կանգնեն, ոչ թե` փողոցում:

    Չգիտեմ` ինչի համար ա սա արվում (իրոք բարեփոխումների՞, թե՞ մարդկանց աչքին թոզ փչելու), ինչքան կտեւի, ինչ արդյունք կտա, եւ այլն, բայց ամեն դեպքում դրական եմ գնահատում, վաղուց էր պետք կանգառները վերահսկել:

  6. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Lion (01.12.2011), specialist (27.11.2011), VisTolog (25.11.2011), zanazan (28.11.2011), Նաիրուհի (25.11.2011)

  7. #19
    Պատվավոր անդամ h_jak-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.10.2010
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    991
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Vaio-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ճանապարհային ոստիկանության ավտոմեքենաների կարմիր-կապույտ փարոսիկները (լուսային ազդանշանները), ինչպես ճիշտ եք նկատել, օրվա մութ ժամերին միացված են, սակայն պետք է ասեմ, որ այդ հաճելի երևույթը սկսվել է ոչ թե Վովա Գասպարյանի օրոք (կամ նրա կողմից նշանակված կադրի կողմից), այլ Ալիկ Սարգսյանի կողմից նշանակված ճանապարհային ոստիկանության պետ Արսեն Գալստյանի օրոք:

    Հ.Գ. Ում հետաքրքիր է, կարող է տեղեկանալ.
    ճանապարհապարեկային ծառայության շարային ստորաբաժանման ծառայողը ճանապարհապարեկային ծառայություն իրականացնելիս պարտավոր է շարժման մեջ գտնվող, գունագրաֆիկ երանգավորում ունեցող պարեկային տրանսպորտային միջոցների վրա` ճանապարհային երթևեկության կանոններով սահմանված կարգով միացնել հատուկ լուսային ազդանշանները` օրվա մութ ժամերին կամ անբավարար տեսանելիության պայմաններում, կամ տրանսպորտային միջոցները կանգնեցնելու ժամանակ:
    Չգիտեմ դու ինչի էս կապում Արսեն Գալստյանի հետ այդ բարեփոխումը, ես ամեն օր մեքենա եմ քշում և դա նկատել եմ Գասպարյանին ոստիկանապետ նշանակելուց հետո. հնարավոր է որ սխալվում եմ .
    Нельзя ездить быстрее, чем летает твой ангел-хранитель...

  8. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    specialist (27.11.2011)

  9. #20
    Պատվավոր անդամ h_jak-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.10.2010
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    991
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Rammstein-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես էլ եմ վերջերս դրական փոփոխություններ նկատել: Մասնավորապես` Երիտասարդականի մոտի, Օպերայի մոտի` թերեւս Երեւանի ամենաակտիվ կանգառներում էս քանի օրը անընդհատ ոստիկաններ են կանգնած, ավտոբուսների, երթուղային տաքսիների վարորդներին ասում են, որ առաջ կանգնեն` սահմանված տեղում, այլ մեքենաներին, էդ թվում աներես տաքսու վարորդներին չեն թողնում, որ կանգառում կայանեն, մարդկանց էլ ասում են, որ մայթին կանգնեն, ոչ թե` փողոցում:

    Չգիտեմ` ինչի համար ա սա արվում (իրոք բարեփոխումների՞, թե՞ մարդկանց աչքին թոզ փչելու), ինչքան կտեւի, ինչ արդյունք կտա, եւ այլն, բայց ամեն դեպքում դրական եմ գնահատում, վաղուց էր պետք կանգառները վերահսկել:
    Իմ խորին համոզմամբ սա բարեփոխում է ոչ թե ձևականություն, բայց ցավը այն է որ հենց կանգառներից վերահսկողությունը հանեն, էլի մարդիք կանգնելու էն որտեղ պատահի, տրանսպորտն էլ կանգառի մոտ բայց ոչ կանգառում, մենթալիտետնա պետք փոխել . Մեռա երթուղայինի վարրդներին խրատ տալով, որ այ ախպեր, այ հոպար կառտոշկա չես տանում, նորմալ քշի, է հա բայց մեկա նույնն են .
    Нельзя ездить быстрее, чем летает твой ангел-хранитель...

  10. #21
    Պատվավոր անդամ h_jak-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.10.2010
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    991
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Վերջերս Արմենիա հեռուստաընկերության "հերթապահ մաս" հաղորդումից հետո (էն որ քաղաքով շրջում ու երթևեկության խախտումներ են նկարում) մի օրենքի մասին հետաքրքրվեցի, ուրեմն ԶԼՄ-ներից ստացված օրենքի խախտման մասին ինֆորմացիաները ոստիկանությունը իրավունք ունի հիմք ընդհունել որպես ոստիկանություն տրված հաղորդագրություն և վարույթ իրականացնի. Այնքան ուրախ եմ, որ ՃՈ-ի աշխատանքին կարող ենք միանալ նաև մենք , քաղաքացիներս` լրագրողների օգնությամբ.


    P.S. Հեսա հարմարացնեմ Видеорегистратор, DVR գնեմ, երգիրը կարգի եմ բերելու.
    Нельзя ездить быстрее, чем летает твой ангел-хранитель...

  11. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Bruno (25.11.2011)

  12. #22
    Ավագ Մոդերատոր Rammstein-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    8,728
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում h_jak-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իմ խորին համոզմամբ սա բարեփոխում է ոչ թե ձևականություն, բայց ցավը այն է որ հենց կանգառներից վերահսկողությունը հանեն, էլի մարդիք կանգնելու էն որտեղ պատահի, տրանսպորտն էլ կանգառի մոտ բայց ոչ կանգառում, մենթալիտետնա պետք փոխել . Մեռա երթուղայինի վարրդներին խրատ տալով, որ այ ախպեր, այ հոպար կառտոշկա չես տանում, նորմալ քշի, է հա բայց մեկա նույնն են .
    Ստեղ մեղքի հիմնական բաժինը ո՛չ վարորդներինն ա, ո՛չ կանգառում սպասողներինը: Կանգառում սպասողը, իմանալով, որ իրանց երթուղայինը լցված ա գալու, կամ գալու ա ու միանգամից մարդիկ լցվեն մեջը, ստիպված առաջ ա կանգնում, որ գոնե շուտ խցկվի: Հետո կանգառները գերբեռնված են, էդքան մարդը որ միայն կանգառի համար նախատեսված վայրում կանգնի, կարող ա ամբողջ մայթը խցանվի (ամսի 22-ին երիտասարդականի կանգառում մի 500 հոգի մարդ մարշրուտնի էր սպասում, ես էլ Զեյթուն բարձրանալու համար մոտ 45 րոպե սպասել եմ 43 համարին , որ մեկը գալիս էր, զակատ արած էր: ): Երեւի մի քանի տարի հետո վարորդները էլեկտրական դանակ կպահեն մոտները, որ որեւորների մարմնի մասերը կտրտեն, ավելի կոմպակտ դասավորեն ավտոյի մեջ (սեւ հումոր )

    Ես ինքս Ռոսիայի դիմացի կանգառում մի քանի անգամ ինձ օրինապաշտ քաղաքացու տեղ դրած, հենց կանգառի մասում եմ կանգնել ու հասկացել եմ, որ տենց մի երկու օր կարող ա կանգնեմ: Հետո որ ներվերս խախտվել ա, գնացել եմ բոլորից առաջ եմ կանգնել:

  13. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Lion (01.12.2011)

  14. #23
    Պատվավոր անդամ h_jak-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.10.2010
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    991
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Rammstein-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ստեղ մեղքի հիմնական բաժինը ո՛չ վարորդներինն ա, ո՛չ կանգառում սպասողներինը: Կանգառում սպասողը, իմանալով, որ իրանց երթուղայինը լցված ա գալու, կամ գալու ա ու միանգամից մարդիկ լցվեն մեջը, ստիպված առաջ ա կանգնում, որ գոնե շուտ խցկվի: Հետո կանգառները գերբեռնված են, էդքան մարդը որ միայն կանգառի համար նախատեսված վայրում կանգնի, կարող ա ամբողջ մայթը խցանվի (ամսի 22-ին երիտասարդականի կանգառում մի 500 հոգի մարդ մարշրուտնի էր սպասում, ես էլ Զեյթուն բարձրանալու համար մոտ 45 րոպե սպասել եմ 43 համարին , որ մեկը գալիս էր, զակատ արած էր: ): Երեւի մի քանի տարի հետո վարորդները էլեկտրական դանակ կպահեն մոտները, որ որեւորների մարմնի մասերը կտրտեն, ավելի կոմպակտ դասավորեն ավտոյի մեջ (սեւ հումոր )

    Ես ինքս Ռոսիայի դիմացի կանգառում մի քանի անգամ ինձ օրինապաշտ քաղաքացու տեղ դրած, հենց կանգառի մասում եմ կանգնել ու հասկացել եմ, որ տենց մի երկու օր կարող ա կանգնեմ: Հետո որ ներվերս խախտվել ա, գնացել եմ բոլորից առաջ եմ կանգնել:
    Տեսնում էս ասում եմ մենթալիտետի հարցա, էն որ ասում են ու ես էլ եմ շատ ասել, ամերիկացին կանգառում կանգնումա ու սպասումա ավտոբուսին, ավտոբուսն էլ չի գալիս տենց մի քանի օր կանգնելուց հետո սովից մեռնումա, այ դարանիցա մեր մեջ պետք դնել. Օրինակ եթե մարդիք որոշեն որ մարդավարի էն ուզում տեղաշարժվել երթուղայինով ու եթե նստելու տեղ չկա չնստեն այդ երթուղայինը, ապա որոշ ժամանակ անց և երթուղայինները կշատանան, կամ կփոխարինվեն ավտոբուսներով և քաղաքացին կհասնի իրա ուզած մարդկային ապրելակերպի. երթուղայինի վարորդին ձեռնտու չի 13 հոգի մարդ տանի, իրան հազիվ ձեռնտույա լինում մի 20-25 հեգի ճխտի էդ հնացած մեքենայի մեջ, ու լեղապատառ քշի որ շուտ տեղ հասնի շուտ էլ հետ գա որ օրվա ընթացքում շատ ռեյս անի.

    Կարճ ասած մեր վիճակը մենակ մենք կարանք բարելավվենք, նենց որ, ամեն մեկս պետք է սկսենք մեզնից.

    Հ.Գ. ՀՀ քաղաքացիների 90 տոկոսը կարծումա որ ամոթա սպասել հետիոտնային լուսացույցի կանաչ լույսին երբ փողոցում մեքենա չկա և ճանապարհն ազատ է.
    Ամոթա որ 90 տոկոսա , պիտի լիներ 0.9 տոկոս
    Нельзя ездить быстрее, чем летает твой ангел-хранитель...

  15. #24
    Ավագ Մոդերատոր Rammstein-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    8,728
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում h_jak-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Տեսնում էս ասում եմ մենթալիտետի հարցա, էն որ ասում են ու ես էլ եմ շատ ասել, ամերիկացին կանգառում կանգնումա ու սպասումա ավտոբուսին, ավտոբուսն էլ չի գալիս տենց մի քանի օր կանգնելուց հետո սովից մեռնումա, այ դարանիցա մեր մեջ պետք դնել. Օրինակ եթե մարդիք որոշեն որ մարդավարի էն ուզում տեղաշարժվել երթուղայինով ու եթե նստելու տեղ չկա չնստեն այդ երթուղայինը, ապա որոշ ժամանակ անց և երթուղայինները կշատանան, կամ կփոխարինվեն ավտոբուսներով և քաղաքացին կհասնի իրա ուզած մարդկային ապրելակերպի. երթուղայինի վարորդին ձեռնտու չի 13 հոգի մարդ տանի, իրան հազիվ ձեռնտույա լինում մի 20-25 հեգի ճխտի էդ հնացած մեքենայի մեջ, ու լեղապատառ քշի որ շուտ տեղ հասնի շուտ էլ հետ գա որ օրվա ընթացքում շատ ռեյս անի.

    Կարճ ասած մեր վիճակը մենակ մենք կարանք բարելավվենք, նենց որ, ամեն մեկս պետք է սկսենք մեզնից.

    Հ.Գ. ՀՀ քաղաքացիների 90 տոկոսը կարծումա որ ամոթա սպասել հետիոտնային լուսացույցի կանաչ լույսին երբ փողոցում մեքենա չկա և ճանապարհն ազատ է.
    Ամոթա որ 90 տոկոսա , պիտի լիներ 0.9 տոկոս
    Ես շատ դեպքերում տենց էլ անում եմ, տեսնում եմ նստելու տեղ չկա, չեմ մտնում, բայց նախ տենց վարվողները շատ քիչ են, (ես մենակ ինձ եմ ճանաչում ), բացի էդ էլ` հնարավոր չի միշտ տենց անել, որտեւ ժամանակը թանկ ա կանգառներում ծախսելու համար: Եղել ա 1.5 ժամ կանգնած սպասել եմ, մինչեւ դատարկ տրանսպորտ գա, բայց էդ էլ գործ չի:
    Իսկ եթե մեծ մասը սկսեն տենց վարվել, ապա ոչ թե երթուղայինները կշատանան, այլ կվերանան, որտեւ օրվա պլանը չեն կարանա կատարեն, հետեւաբար գործի չեն դուրս գա: Իհարկե հետո ստիպված գծատերերը գինը կիջացնեն, բայց միառժամանակ կաթվածահար վիճակ կլինի: Ու չնայած սրան` էս մեթոդին երկու ձեռքով կողմ եմ:

    Կամ քեզ թվում ա` եթե ավտոբուս դնեն ի՞նչ պիտի փոխվի: Ընդամենը էն, որ 5 րոպեի փոխարեն կսկսեն 10 րոպեն մեկ աշխատել, որ էլի նույնքան գերբեռնված լինեն: Համակարգն ա խայտառակ սխալ, վարորդներից օրական ֆանտաստիկ թվեր են ուզում էդ աննասուն գծատերերը: Վարորդներին էլ մնում ա նենց անել, որ էդ փողից, վառելիքի փողից բացի գոնե մի 1000-2000 դրամ էլ իրանց մնա: Չէ, բայց պատկերացրեք ինչ կարգի մակաբույծ համակարգ ա, մի հատ ճիվաղ փողը տվել «գիծը» առել ա ու վերջ, ինքը տանը կամ ապազգային ժողովում նստած օրական 200,000 դրամ կամ ավել ա ստանում, իսկ օր ու գիշեր չարչարվող վարորդը` ուղիղ 100 անգամ քիչ:

    Պետք ա համակարգը փոխվի, պիտի մետրոյի սիստեմով լինի:

  16. #25
    Պատվավոր անդամ h_jak-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.10.2010
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    991
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Rammstein-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես շատ դեպքերում տենց էլ անում եմ, տեսնում եմ նստելու տեղ չկա, չեմ մտնում, բայց նախ տենց վարվողները շատ քիչ են, (ես մենակ ինձ եմ ճանաչում ), բացի էդ էլ` հնարավոր չի միշտ տենց անել, որտեւ ժամանակը թանկ ա կանգառներում ծախսելու համար: Եղել ա 1.5 ժամ կանգնած սպասել եմ, մինչեւ դատարկ տրանսպորտ գա, բայց էդ էլ գործ չի:
    Իսկ եթե մեծ մասը սկսեն տենց վարվել, ապա ոչ թե երթուղայինները կշատանան, այլ կվերանան, որտեւ օրվա պլանը չեն կարանա կատարեն, հետեւաբար գործի չեն դուրս գա: Իհարկե հետո ստիպված գծատերերը գինը կիջացնեն, բայց միառժամանակ կաթվածահար վիճակ կլինի: Ու չնայած սրան` էս մեթոդին երկու ձեռքով կողմ եմ:

    Կամ քեզ թվում ա` եթե ավտոբուս դնեն ի՞նչ պիտի փոխվի: Ընդամենը էն, որ 5 րոպեի փոխարեն կսկսեն 10 րոպեն մեկ աշխատել, որ էլի նույնքան գերբեռնված լինեն: Համակարգն ա խայտառակ սխալ, վարորդներից օրական ֆանտաստիկ թվեր են ուզում էդ աննասուն գծատերերը: Վարորդներին էլ մնում ա նենց անել, որ էդ փողից, վառելիքի փողից բացի գոնե մի 1000-2000 դրամ էլ իրանց մնա: Չէ, բայց պատկերացրեք ինչ կարգի մակաբույծ համակարգ ա, մի հատ ճիվաղ փողը տվել «գիծը» առել ա ու վերջ, ինքը տանը կամ ապազգային ժողովում նստած օրական 200,000 դրամ կամ ավել ա ստանում, իսկ օր ու գիշեր չարչարվող վարորդը` ուղիղ 100 անգամ քիչ:

    Պետք ա համակարգը փոխվի, պիտի մետրոյի սիստեմով լինի:
    Բան չունեմ ասելու, ժողովրդի վիճակը ծանրա, ես որպես վարորդ գիտեմ ինչա նշանակում քաղաքի մի ծերից մյուս ծերը մեքենայով հասնել էլ ուր մնաց օրվա մեջ մի քանի անգամ ու ընդհամենը 2000 դրամի համար, բայց դե սենց չի կարա մնա, թող բոլոր վարորդները թողեն գնան ուրիշ գործ անեն, չեմ կարծում որ էսօր տենց աշխատանք կա որ օրական 2000-ից քիչ փող են տալիս , էդ գծատերերն էլ կսկեն ու ս.. կլինեն քաղաքապետարանն էլ տրանսպորտը կվերցնի իր ենթակայության տակ ու ավելի ռացիոնալ կղեկավարի.
    Нельзя ездить быстрее, чем летает твой ангел-хранитель...

  17. #26
    insidious VisTolog-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.10.2007
    Հասցե
    Էլի հին տները
    Գրառումներ
    8,294
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում h_jak-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բան չունեմ ասելու, ժողովրդի վիճակը ծանրա, ես որպես վարորդ գիտեմ ինչա նշանակում քաղաքի մի ծերից մյուս ծերը մեքենայով հասնել էլ ուր մնաց օրվա մեջ մի քանի անգամ ու ընդհամենը 2000 դրամի համար, բայց դե սենց չի կարա մնա, թող բոլոր վարորդները թողեն գնան ուրիշ գործ անեն, չեմ կարծում որ էսօր տենց աշխատանք կա որ օրական 2000-ից քիչ փող են տալիս , էդ գծատերերն էլ կսկեն ու ս.. կլինեն քաղաքապետարանն էլ տրանսպորտը կվերցնի իր ենթակայության տակ ու ավելի ռացիոնալ կղեկավարի.
    Հավաքարար, շաբաթը երեք օր, ամիսը 10000-15000:


  18. #27
    Պատվավոր անդամ h_jak-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.10.2010
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    991
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում VisTolog-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հավաքարար, շաբաթը երեք օր, ամիսը 10000-15000:
    Հա բայց շաբաթը 3 օր 1 կամ 2 ժամով, այսինքն եթե աշխատի 4 տեղ , շաբաթը 6 օր, օրը երկու տեղ կստանա 60.000 դրամ.

    Իսկ հավաքարարը որը աշխատումա մի տեղ , շաբաթը 6 օր, օրը 8-10 ժամ(թեկուզ գործ չկա, բայց պիտի ներկա լինի) ստանում 80.00-120.000 դրամ.

    Ընգերս շինարարությամբա զբաղվում, ավելի ճիշտ տների ներքին հարդարման, առավոտվա 9-ից մինչև 18.00 օրը 4.000 փողա ստանում.

    օրինակներ շատ կան, մեկի մոտ լավա, մեկի մոտ վատա բայց դա չի արդարացնում կանգառում չկանգնելը, լեփլփցուն երթուղայինները և օրինախախտ հետիոտն լինելը
    Нельзя ездить быстрее, чем летает твой ангел-хранитель...

  19. #28
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2011
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    1,902
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում h_jak-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չգիտեմ դու ինչի էս կապում Արսեն Գալստյանի հետ այդ բարեփոխումը, ես ամեն օր մեքենա եմ քշում և դա նկատել եմ Գասպարյանին ոստիկանապետ նշանակելուց հետո. հնարավոր է որ սխալվում եմ .
    Արսեն Գալստյանը հորողբորս տղեն չի!!!
    Իրականությունն այն է, որ իր օրոք է սկսվել այդ երևույթը:
    Եղբայր ես էլ կյանքից հետ չեմ մնում և ես էլ եմ մեքենա քշում...
    Բարև Ձեզ

  20. #29
    insidious VisTolog-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.10.2007
    Հասցե
    Էլի հին տները
    Գրառումներ
    8,294
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մոդերատորական: Թեմայից դուրս հարց ու պատասխան գրառումները տեղափոխվել են «Հարցրու այստեղ» թեմա:


  21. #30
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.04.2011
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    1,902
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Առաջարկում եմ "Ճանապարհային ոստիկանություն" թեման տեղափոխել "դեսից դենից" ֆորումից, քանի որ ֆորումի անվանումը չի կապակցվում (համապատասխանում) թեմայի վերնագրին:
    Համեմատական առումով ավելի լավա "իրավագիտություն" ֆորում տեղափոխել այս թեման, քան թողնել այստեղ:
    Բարև Ձեզ

Էջ 2 74-ից ԱռաջինԱռաջին 1234561252 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 2 հոգի. (0 անդամ և 2 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Գրառումներ: 555
    Վերջինը: 07.11.2023, 22:00
  2. Ճանապարհային ոստիկան և վարորդ
    Հեղինակ՝ Isadjanyan, բաժին` Իրավագիտություն, քաղաքագիտություն
    Գրառումներ: 25
    Վերջինը: 07.02.2014, 00:58
  3. Ճանապարհային քարտեզ
    Հեղինակ՝ david, բաժին` Երևան
    Գրառումներ: 6
    Վերջինը: 03.12.2008, 18:07

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •