Իմ գործն է զգուշացնել, դրանից հետո ինչին ուզում եք հավատաք, ինչը ուզում եք ընդունել կամ ում ուզում եք պաշտել, դա էլ ձեր գործն է: Գիշեր ու ցերեկի համար էլ մի քիչ ուշադիր կարդա
Սուտ էՃիշտ ես` Սատանաին էլ են անվանում լույսի զավակ,
լուսակիր և լույսի զավակ , սրանք տարբեր բաներ են
սա էլ է սուտՎաղ միջնադարում Լուցիֆեր էին կոչում նաև Հիսուսին, քանի որ Աստվածաշնչում կան Հիսուսի համեմատումներ վաղորդյան աստղի և լույսի զավակի հետ:
Հովարս էդ դեպքում ամեն ինչ կարելի է մեղք համարել: Դու չես կարծու՞մ, որ ցանկացած արարք որ անում է մարդը՝ աստծո կամքով է, ըստ գրվածքի: Այսինքն քո կարծելունն էլ չի, տենց էլ կա: Ամեն ինչ ասծո կամքով է, ու աստված կամեցել է որ մարդը խնձորն ուտի ու դառնա քո ասած մեղավոր ծնվողը: Պարադոքս, աբսուրդ, անիմաստ մի բան: Կարճ ասած մեկը մեր հետ ոնց ուզում խաղում ա: Ու մենք պետք ա համակերպվենք, որովհետև բակտերիա ենք իրա հանդեպ: Սխալ ա երևի էլի:
էսպես չի մնա
Skeptic (16.09.2011)
Մեղքի թեմայով.
/օրիգինալը/
Ինչը? Աստվածաշունչը, թե քո փչոց-մեկնաբանությունները? Ոնց գրած ա Աստվածաշնչում, տենց էլ կարդում եմ ու ոչ մի հիմք չեմ տեսնում (ու չի էլ կարող լինել), որ իրար հաջորդող նախադասությունները տարբեր ձևի կարդամ:
Նախ ասեմ, որ խոսքս չէր գնում հենց Լուցիֆեր բառի մասին, այլ կերպարի: Աստվածաշնչում սատանային անվանում էին լուսակիր, վաղորդյան աստղ, արևածագի որդի, լույսի հրեշտակ, որն ընկավ և այլն:
Նույն կերպ էլ անվանում էի նաև Հիսուսին` վաղորդյան աստող, լույս և այլն:
Շատ հետաքրքիր ա, բայց Վիկիպեդիայում հստակ նշված են Աստածաշնչի այն հատվածները, որոնցում այդ բաների մասին խոսվում է:
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%...84%D0%B5%D1%80
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%...B0%D0%BD%D0%B0
Կարդա, դե Աստվածաշունչ էլ հաստատ ունես ձեռքիդ տակ` համեմատիր, գտիր այդ հատվածները: Տես սուտը որն ա
Ես էլ կարամ ամեն ինչին ուղղակի օդում շպրտեմ "սուտ ա", բայց նախ պետք է ապացուցել, որ սուտ է, երկրորդն էլ դա նորմալ ու խելամիտ մոտեցում չի![]()
Էլի կրուտիտ եղար, դու ավելի անուշադիր ես.
Ասում ես ով ա անուշադիր?4 Եւ ետես Աստուած զլոյսն զի բարի է: Եւ մեկնեաց Աստուած ի մէջ լուսոյն եւ ի մէջ խաւարին: 5 Եւ կոչեաց Աստուած զլոյսն տիւ, եւ զխաւարն կոչեաց գիշեր: Եւ եղեւ երեկոյ՝ եւ եղեւ վաղորդայն՝ աւր մի:
Զրպարտություն, ես հստակ հղումներ եմ տվել, որոնցում առկա են նաև Աստվածաշնչի համապատասխան տողերի համարները: Դե, թե Աստվածաշնչից կատարվող հղումները օդ էս համարում, էլ ինչ ասեմ...
Քեզանից չէի սպասում![]()
Varzor (16.09.2011)
Ճիշտ ա, Աստված չի կանխորոշել մարդու ընտրությունները, ուղղակի "Աստված տեսավ, որ մարդ չար է իր ծնունդի օրվանից" (միտքն եմ փոխանցում` բառացի չի)
Եթե կանխորոշող լիներ, ապա Ադամի կողմից խնձո ուտելու պատմությունը չէր լինի:
Համենայն դեպս Աստվածաշնչում չկա և ոչ մի տող այն մասին, որ մարդու արարքներն կանխորոշված են:
Բայց նոր այդ դեպքում անհասկանալի է մնում, թե ինչի հիման վրա են կատարվում մարգարեությունները: Օրինակ.
Հիսուս աշակերտներին ասաց, որ նրանցից մեկը իրեն կդավաճանի, մեկն էլ կուրանա երեգ անգամ: Այսինքն ինքը գիտեր, թե ինչ պիտի անեն` գիտեր, թե կամքի ազատությունը ինչպես կօգտագործեն այդ աշակերտները: Ստացվում է միկողմից` կամքի ազատություն, մյուս կողմից` կամքիազատության կանխորոշում-որոշակիություն: Այսինքն մարդու կամքի ազատությունը ենթակվում է որոշակի կանոնների և Աստվածային էության համար այդ կամքի դրսևորումը չի կարող անակնկալ կամ անորոշ լինել: Մարդու կամքի ազատությունը` տարբերակներից ընտրություննկատարելը Աստծո համար գաղտնիք չէ և հստակ հայտնի է, թե որ մարդը ապագայում ինչ քայլերի կդիմի: Բայց այստեղ հակասական է ստացվում:
1. Ինչ համար էին փորձություները, եթե Աստված այսպես թե այնպես գիտեր, թե դրանց ենթարկվածները իրենց ոնց կպահեն?
2. Ինչի համար էի Ադամի կամքի ազատությունը, եթե Աստված արդեն գիտեր, որ նա կուտի խնձորը?
Եթե Աստված չգիտեր, ապա ինչպս էին կատարվում մարգարեւոյթունները, ինչպես էր Հիսուս կանխագուշակում իր աշակերտների քայլերը ապագա գալիք դեպքերը? Ինչի հիման վրա է գրված հայտնությունը?
Ստացվում է, որ մարդուն թվում է, թե իր ճակատագիրը ինքն է փոփոխել, այնինչ այդ փոփոխությունն արդեն իսկ Աստծուն հայտնի է, ու ինչ ուզում ես արա, միևնույն է Ապոկալիպսիսը գալու է և կատարվելու են բոլոր գրվածները?
Պարադոքսների շարան է![]()
Վերջին խմբագրող՝ Varzor: 16.09.2011, 17:46:
Sambitbaba (02.01.2012), Մինա (19.12.2011)
Սրանք քո խոսքերն են, որտեղ համառորեն պնդում ես գիշեր ցերեկ ցիկլի մասին, այնինչ Աստվածաշնչի գլ Ա. -ում չկա գրված նման ցիկլի մասին: Չասեմ ցիկլի և անվանակոչության տարբերությունների մասին:
Հիշեցնեմ , որ մինչև ջրհեղեղ , գիշեր ընդհանրապես չի եղել:
Նորից կխնդրեի ուշադիր կարդաս քո մեջբերած հղումները, որոնք քո ասածի հետ այնքան էլ կապ չունեն:Զրպարտություն, ես հստակ հղումներ եմ տվել, որոնցում առկա են նաև Աստվածաշնչի համապատասխան տողերի համարները: Դե, թե Աստվածաշնչից կատարվող հղումները օդ էս համարում, էլ ինչ ասեմ..
Չես էլ սպասիՔեզանից չէի սպասում
Sambitbaba (02.01.2012)
Sambitbaba (02.01.2012), Varzor (16.09.2011), VisTolog (16.09.2011), Մինա (19.12.2011)
Varzor (16.09.2011)
Հո եհովայի վկա չես այ ախպեր (Աստված չանի)? Իմ խոսքերից մենակ քեզ ձեռնտու ու կիսատ մեջբերումներ ես անում?
Ախր իմ խոսքերը գրվա էին Աստվածաշնչից գրաբարով մեջբերված տեքստերին որպես մեկնաբանություն, նորից բերում եմ գիշեր ցերեկվա հստակ նկարագրությունը
Էդ որտեղից բվերցրիր, որ ինչև ջրհեղեղ գիշեր չի եղել? բա օրերն ինչով էին հաշվում, շվեցարական ժամացույցներով?4 Եւ ետես Աստուած զլոյսն զի բարի է: Եւ մեկնեաց Աստուած ի մէջ լուսոյն եւ ի մէջ խաւարին: 5 Եւ կոչեաց Աստուած զլոյսն տիւ, եւ զխաւարն կոչեաց գիշեր: Եւ եղեւ երեկոյ՝ եւ եղեւ վաղորդայն՝ աւր մի:
Այս պահին թեմայում են 2 հոգի. (0 անդամ և 2 հյուր)
Էջանիշներ