User Tag List

Էջ 27 45-ից ԱռաջինԱռաջին ... 1723242526272829303137 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 391 համարից մինչև 405 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 675 հատից

Թեմա: Աստվածաշնչում նկարագրված տարօրինակ, դաժան, վիճելի դեպքեր

  1. #391
    Մշտական անդամ Ավետիք-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.03.2011
    Գրառումներ
    233
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նախ հույն գիտնականների պատկերացրած ատոմը ոչ մի կապ չունի մեր հիմիկվա իմացած ատոմների հետ` բացի անվանումից (ատոմ նշանակում է անբաժանելի, իսկ ներկայիս ատոմները լավ էլ ճեղքում ենք )
    Նախ այդ հին նույները գիտնականներ չէին, այլ իմաստասերներ-փիլիսոփաներ, ովքեր զբաղված էին մտքի եզրահանգումների հիման վրա հայտարարություններ անելով: Զուգահեռներ չես տեսնում… Ու նույնը դու ես պնդում:

    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Երկրորդը. ուրիշի ասածը գրի առենել և ասել, որ դա ես եմ ասել` առնվազն արտագրություն է, հետո էլ խարդախություն: ուրիշի գիտելիքի հենքի վրա կարելի է զարգացնել, նոր գիտելիք ձեռք բերել, բայց չի կարելի ասել, որ այդ ուրիշը ընդհանրապես կապ չունի դրա հետ: Հենց հրեաների արածն էլ այդ է` Աստված Մովսեսին ներշնչեց Ասվածաշունչը? Բա ուր մնացին շումերները? Բա իրենց ով էր այդ մասին ասել? Իսկ ինչի էին հրեաաները պնդում, որ դա իրենց Աստվածն է ասել Մովսեսին (Եթե չեմ սխալվում նա էր առաջին գրքերը գրել )?
    Փաստեր բեր, որ հրեաները շումերներից արտագրել են, եթե իհարկե, քո եզրահանգումները չեն դրանք Շումերները մնացին իրենց տեղում, ցավոք Աստծուց հեռու: Եթե չես հավատում, որ Աստված է հայտնել Մովսեսին ստեղծագործության ճշմարտությունը, դա քո խնդիրն է, ոչ թե իրականությունը:

    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դու ինքդ ակամայից հաստատեցիր իմ աածը` գժտությունը մարդուց է գալիս, ու եթե աստվածաշնչի պարունակությունը մարդկան համար գժտության պատճառ է դառում, նանակում է` մարդուց է գալիս
    Ոչ, ադյպես չի նշանակում, դա երեխայական դատողության տարբերակն է: Հակառակ դեպքում Նա չէր ասի, որ սիրեինք մեր թշնամիներին:

    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էշ մի սատկի գարուն կգա
    Էշը կսատկի, բայց գիտակից և Աստծո Խոսքին հավատացող մարդը արդեն ունի հավիտենական կյանք: (Հովհ. 5: 24)

    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հիմա Աստվածաշնչից քանի հատ հիմնավորում բերեմ, որ մարդը "ի սկզբանե լավը չէր"? Ինչ է նշանակում դա` "իսկզբանե"?Նշանակում է, որ հենց իր արարման պահից մարդը վատն էր` բռակ եր Աստծո տեսանկյունից
    Բեր գոնե մեկը, և կիմանամ, որ դու լուրջ մարդ ես ու քո խոսքերն անիմաստ չեն: Այն ժամանակ կխոսենք: Բայց հիմիկվա դրությամբ էլ իմաստ չեմ տեսնում շարունակել:
    Բարին ընդ քեզ:
    «Եթե կյանքումդ չկա մեկ բան, որի համար արժե զոհվել: Ապա զուր է ապրածդ կյանքը:»

  2. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (26.09.2011)

  3. #392
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ավետիք-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նախ այդ հին նույները գիտնականներ չէին, այլ իմաստասերներ-փիլիսոփաներ, ովքեր զբաղված էին մտքի եզրահանգումների հիման վրա հայտարարություններ անելով: Զուգահեռներ չես տեսնում… Ու նույնը դու ես պնդում:
    Փաստորեն Արքիմեդը, Էվկիդեսը, Պյութագորասը, Դեմոկրիտը գիտնականներ չէին
    Դե հա, գիտությունների ակադեմիայի կողմից արտոնագրված չէի, բայց արի ու տես որ ներկայիս գիտնականները նրանց "մտքի եզրահանգման վրա արված հայտարարությունների" վրա հենվելով որքան են առաջ գնացել
    Չես զգում, որ դա տառակերություն է:?
    Այն ժամանակ էլ իրենք էին գիտնականները` իմաստունները և գիտունները, փիլիսոփաները, գյուտարարները ...
    Ատոմի գաղափարն էլ Դեմոկրիտից է եկել, որը հասկացել է, որ նյութական աշխարհը պիտի որ կառուցված լինի փոքրագույն և անբաժանելի մասնիկներից, որոնց անվանել է ատոմ: Հետագա գիտնականները, մինչև ատոմների կառուցվածքի մասին գաղափար կազմելը, ենթադրել են, որ դրանք են անբաժանելի մասնիկները և նոյն կերպ են կնքել` ատոմ, որը ընդամենը սխալմունք էր, բայց արմատավորվեց որպես տերմին` իմաստի մեջ հիմա չենք խորանում
    Մեջբերում Ավետիք-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Փաստեր բեր, որ հրեաները շումերներից արտագրել են, եթե իհարկե, քո եզրահանգումները չեն դրանք Շումերները մնացին իրենց տեղում, ցավոք Աստծուց հեռու: Եթե չես հավատում, որ Աստված է հայտնել Մովսեսին ստեղծագործության ճշմարտությունը, դա քո խնդիրն է, ոչ թե իրականությունը:
    Ինչ ես ուզում բերեմ, Գիլգամեշը, թե Էնումա Էլիշը? Գւլգամեշը հայերեն ունեմ, մյուսը` ոչ: եթե եուզում ես էլ. փստի հասցե տուր` ուղարկեմ:
    Շումերները ժամանակագրական առումով հրեաներից (երբայացիներից) ապրել են առնվազն 1000-1500 տարի առաջ, մինչև ջրհեղեղը (մինչև ջրհեղեղը հենց նույն Աստվածաշունչն է ասում, որ հրեաները և իսրայելի ժողովուրդը չկային: Դրանք շատ ավելի ուշ եղան, դատելով Աստվածաշնչյան տարեգրութունից կարելի է հանդիստ հաշվարկել ջրհեղեղի և աստծո ընտրյալ ժողովրդի առաջացման միջև եղած ժամկետը )
    Էնպես որ հեցն Աստվածաշնչում է գրված, որ հրեաները այնքան էլ նոր ազգ չեն, առավել ևս մինչև ջրհեղեղն ուղղակի չկային Իսկ շումերները ոչ միայն եղել են դրանից առաջ, այլև նկարագրել են աշխարհի արարումը և ջրհեղեղը իրենց գրականությունում: Ըստ էության Էնումա Էլիշ-ը աշխարհի ստեղծման վերաբերյալ պահպանված ամենահին գրավոր նկարագրությունն է:
    Մեջբերում Ավետիք-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ոչ, ադյպես չի նշանակում, դա երեխայական դատողության տարբերակն է: Հակառակ դեպքում Նա չէր ասի, որ սիրեինք մեր թշնամիներին:
    Դե Նա ասում է էլի ԳՐՔՈՒՄ
    Մեջբերում Ավետիք-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էշը կսատկի, բայց գիտակից և Աստծո Խոսքին հավատացող մարդը արդեն ունի հավիտենական կյանք: (Հովհ. 5: 24)
    Նույնը` էշ մի սատկի, գարուն կգա, յոնջա կբուսնի
    Մեջբերում Ավետիք-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բեր գոնե մեկը, և կիմանամ, որ դու լուրջ մարդ ես ու քո խոսքերն անիմաստ չեն: Այն ժամանակ կխոսենք: Բայց հիմիկվա դրությամբ էլ իմաստ չեմ տեսնում շարունակել:
    Բարին ընդ քեզ:
    Ավետիք ջան, անլուրջ մարդու տպավորությունը արդեն դու ես թողնում, որովհետև հենց մեջբերածդ գրառման տողերին նախորդող նախադասությունը մեջբերում էր Աստվաշածնչից` Ծննդոց Ը: Բայց նորից, հատուկ քո համար`
    Ծննդոց Ը
    21 Եւ հոտոտեցաւ Տէր Աստուած ի հոտ անուշից: Եւ ասէ Տէր Աստուած, ածեալ զմտաւ. Ոչ եւս յաւելից անիծանել զերկիր վասն գործոց մարդկան: Զի միտք մարդկան հաստատեալ են ի խնամս չարի ի մանկութենէ իւրմէ:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  4. #393
    Մշտական անդամ Ավետիք-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.03.2011
    Գրառումներ
    233
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հիմա Աստվածաշնչից քանի հատ հիմնավորում բերեմ, որ մարդը "ի սկզբանե լավը չէր"? Ինչ է նշանակում դա` "իսկզբանե"?Նշանակում է, որ հենց իր արարման պահից մարդը վատն էր` բռակ եր Աստծո տեսանկյունից
    Ուշադիր կարդա գրառումդ, հատկապես իմ գունավորած բառերը՝ արարման պահից մարդը վատն էր` բռակ եր Աստծո տեսանկյունից :
    Եվ հիմա բաց ու կարդա մարդու արարման մասին Ծննդոց Ա գլ. 26-31, Բ ցլ. 1-25 և տես, որ Աստված մարդուն բարի է ստեղծել: Իսկ քո բերած Ծննդոց Ը ցլ. 20-22 հատվածը խոսում է մեղքի, ծնողից զավակին, փոխանցվելու մասին: Տարբերությունը չես նկատում?
    «Եթե կյանքումդ չկա մեկ բան, որի համար արժե զոհվել: Ապա զուր է ապրածդ կյանքը:»

  5. #394
    Մշտական անդամ Ավետիք-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.03.2011
    Գրառումներ
    233
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Դե հիմա հասկացիր, որ Աստվածաշնչից ոչ մեկ հիմնավորում չես կարող բերել, թե Աստված մարդուն չար է ստեղծել.
    «Եթե կյանքումդ չկա մեկ բան, որի համար արժե զոհվել: Ապա զուր է ապրածդ կյանքը:»

  6. #395
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ավետիք-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դե հիմա հասկացիր, որ Աստվածաշնչից ոչ մեկ հիմնավորում չես կարող բերել, թե Աստված մարդուն չար է ստեղծել.
    Չեմ ասում, թե չար է ստեղծել, բայց հենց աշտվածաշունչը ասում է, որ"մարդը չար է իր մանկությունից": Ադամի պարագայում մանկությունը որպես այդպիսին ստեղծմանը հաջորդող պահերն են, դրա համար էլ գրել եմ՝ արարման պահից, ոչ թե արարման ժամանակ: Տարբերությունը դու էլ ես տեսնում բայց համառորեն ուրիշ բաներ ես պնդում: Խոսքը գնում է նրան մասին, որ մարդը հակում ունի դեպի չարը, մտքերը մանկությունից չար են: Ու դա ապացուցեց Ադամը, երբ խախտեց Աստծո պատվիրանը՝ կերավ պտուղը: Իսկ Աստծո պատվիրանի խախտումը բարի կամքի դրս?որում կարելի է համարել?

    Ի դեպ հենց նույն տողում մի նուրից հետաքրքիր գրառում կա, թե ինչպես Աստված հոտոտեց Նոյի ողջակեզի անուշ բույրը, որն էլ ստիպեց մտքափոխվել ու մտածել մարդկությունը այլ?ս չվերացնելու մասին: Էդ ոնց հոտոտեց? Բա Նոյի դաժանությունը? Ողջ-ողջ կենդանի այլերը կարգին մարդու արարք է ?
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  7. #396
    Մշտական անդամ Ավետիք-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.03.2011
    Գրառումներ
    233
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չեմ ասում, թե չար է ստեղծել, բայց հենց աշտվածաշունչը ասում է, որ"մարդը չար է իր մանկությունից": Ադամի պարագայում մանկությունը որպես այդպիսին ստեղծմանը հաջորդող պահերն են, դրա համար էլ գրել եմ՝ արարման պահից, ոչ թե արարման ժամանակ: Տարբերությունը դու էլ ես տեսնում բայց համառորեն ուրիշ բաներ ես պնդում: Խոսքը գնում է նրան մասին, որ մարդը հակում ունի դեպի չարը, մտքերը մանկությունից չար են: Ու դա ապացուցեց Ադամը, երբ խախտեց Աստծո պատվիրանը՝ կերավ պտուղը: Իսկ Աստծո պատվիրանի խախտումը բարի կամքի դրս?որում կարելի է համարել?
    Չէ, այստեղ արդեն ուրիշ բան է ի հայտ գալիս: Մարդուն խաբեց սատանան: Մարդն ուներ ազատ ընտրություն, և սատանայի գայթակղության ազդեցության տակ մեղք գործեց: Հենց այդ պատճառով է, որ Աստված Ինքը մարդու մեղքի փոխարեն վճարեց Իր Միածին Որդու մահով, բայց ոչ սատանայի: Այսինքն մեղքն ի հայտ եկավ սատանայից, մարդը մեղք գործեց ազդեցության տակ: Այստեղից հետևում է, որ ոչ թե մարդու մեջը մեղքը կար ստեղծագործությամբ, այլ ընկնելով ազդեցության տակ, գայթակղվելով մեղք գործեց:
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ի դեպ հենց նույն տողում մի նուրից հետաքրքիր գրառում կա, թե ինչպես Աստված հոտոտեց Նոյի ողջակեզի անուշ բույրը, որն էլ ստիպեց մտքափոխվել ու մտածել մարդկությունը այլ?ս չվերացնելու մասին: Էդ ոնց հոտոտեց? Բա Նոյի դաժանությունը? Ողջ-ողջ կենդանի այլերը կարգին մարդու արարք է ?
    Մի քանի անգամ է, հա շեշտում ես էս հատվածը: Երևում է, շատ հետաքրքրված ես… Նախ ասեմ, որ ողջակեզ չի նշանակում ողջ-կենդանի այրել: Այլ ամբողջությամբ այրել է նշանակում: Նախ կենդանուն մորթում էին, և հետո ամբողջությամբ այրում էին, և ոչ թե հիմիկվա մատաղների նման, կեսն (չասեմ առյուծի բաժինը) ուտում էին, կեսն էլ՝ ուրիշներին տալիս: Բայց ի սկզբանե այդ զոհը խորհրդանշում էր Տեր Հիսուս Քրիստոսի կատարվելիք զոհաբերությունը: Ինչո՞ւ, ըստ քեզ մտքափոխվեց Աստված ամբողջությամբ մարդկությունը կործանելու ցանկությունից: Որովհետև Նա արդեն տեսնում էր Քրիստոսի զոհաբերությունը մարդկանց համար և փոխարեն: Աստծուն ընդունելի միակ զոհը Հիսուս Քրիստոսն է:
    Վերջին խմբագրող՝ Ավետիք: 27.09.2011, 00:18:
    «Եթե կյանքումդ չկա մեկ բան, որի համար արժե զոհվել: Ապա զուր է ապրածդ կյանքը:»

  8. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (27.09.2011)

  9. #397
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ավետիք-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չէ, այստեղ արդեն ուրիշ բան է ի հայտ գալիս: Մարդուն խաբեց սատանան: Մարդն ուներ ազատ ընտրություն, և սատանայի գայթակղության ազդեցության տակ մեղք գործեց: Հենց այդ պատճառով է, որ Աստված Ինքը մարդու մեղքի փոխարեն վճարեց Իր Միածին Որդու մահով, բայց ոչ սատանայի: Այսինքն մեղքն ի հայտ եկավ սատանայից, մարդը մեղք գործեց ազդեցության տակ: Այստեղից հետևում է, որ ոչ թե մարդու մեջը մեղքը կար ստեղծագործությամբ, այլ ընկնելով ազդեցության տակ, գայթակղվելով մեղք գործեց:
    Միգուցե այդպես է, բայց համենայն դեպս ոնց գրված է, տենց էլ հասկանում եմ` մարդը չար է իր մանկությունից: Օձի գաղափարն էլ,ինչպես նաև նրան տրվող անեծքները մեկնին մեկ համարյա համընկնում են Գիլգամեշի օձի հետ
    Մեջբերում Ավետիք-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մի քանի անգամ է, հա շեշտում ես էս հատվածը: Երևում է, շատ հետաքրքրված ես… Նախ ասեմ, որ ողջակեզ չի նշանակում ողջ-կենդանի այրել: Այլ ամբողջությամբ այրել է նշանակում: Նախ կենդանուն մորթում էին, և հետո ամբողջությամբ այրում էին, և ոչ թե հիմիկվա մատաղների նման, կեսն (չասեմ առյուծի բաժինը) ուտում էին, կեսն էլ՝ ուրիշներին տալիս: Բայց ի սկզբանե այդ զոհը խորհրդանշում էր Տեր Հիսուս Քրիստոսի կատարվելիք զոհաբերությունը: Ինչո՞ւ, ըստ քեզ մտքափոխվեց Աստված ամբողջությամբ մարդկությունը կործանելու ցանկությունից: Որովհետև Նա արդեն տեսնում էր Քրիստոսի զոհաբերությունը մարդկանց համար և փոխարեն: Աստծուն ընդունելի միակ զոհը Հիսուս Քրիստոսն է:
    Ողջակեզի պահով ասեմ հետևյալը` կոնկրետ փաստ չկա, որ ողջակեզ նշանակում է "ամբողջությամբ այրել"
    Իսկ ներկայիս մատաղը մեր ՀԱԵ դավանաբանության մեջ զոհաբերության իմաստ չունի: Այն ընդամենը երախտագիտության քայլ է մարդու կողմից: Մարդը մորթում է անասուն, որին միսը տալիս են այլ մարդկանց` իր հաշվին կերակրում է մյուսներին: Այդ մասին բազմաթիվ հիժատակություններ կան հենց Աստվածաշնչում: Եկեղեցին այդ գործում ունի իր դերակատարութունը այնքանով, որ որհնում է աղը, բայց չի մասնակցում կենդանում սպանությանը, առավել ևս կենդանին եկեղեցում չի զոհաբերվում, քանի որ քրիստոնեության գաղափարով արդեն իսկ ամենամեծ զոհը մատուցված է և ընդունված է` Հիսուս զոհաբերվեց հանուն մարդկության փրկության: Ուստի այլևս կարիք չկա Աստծուն զոհեր մատուցելու` անիմաստ է:
    Առաջին զոհաբերություն կատարողը Նոյն էր, սակայն Աստծուն որպես ընծա դեռևս Աբելն էր մատուցել իր գառներից ամենապարարտներին: Ընդ որում հատկանշական է, որ Աստված ուշադրություն չդարձրեց Կայենի ընծային` հողի տված բարիքներին:

    Հ.Գ.
    Էն հոտոտելու պահը տենց էլ "մութ" մնաց Առայժմ ինչ որ գրել եմ (տարօրինակ և հակասական դեպքեր Աստվածաշնչում) դեռևս միայն Ծննդոց գրքից են: Բա մնացածում ինչքան կան...
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  10. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Ավետիք (29.09.2011)

  11. #398
    Մշտական անդամ Ավետիք-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.03.2011
    Գրառումներ
    233
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Առաջին զոհաբերություն կատարողը Նոյն էր, սակայն Աստծուն որպես ընծա դեռևս Աբելն էր մատուցել իր գառներից ամենապարարտներին: Ընդ որում հատկանշական է, որ Աստված ուշադրություն չդարձրեց Կայենի ընծային` հողի տված բարիքներին:
    Էդ ինչի՞ ես մտածում, որ Նոյի արածը զոհաբերություն էր, իսկ Աբելինը՝ միայն ընծա: Բայց ասեմ, որ առաջին զոհաբերողն Աստված Ինքն է եղել: Տես Ծննդոց 1գլ. 21 խոսքը: Աստված Ադամին և Եվային կաշվից հանդերձներ հագցրեց: Որտեղի՞ց կաշին և ինչո՞ւ հետագա ընթացքում ամբողջ Աստվածաշունչը խոսում է զոհի մասին: Հենց ինքը Նոյը, որտեղի՞ց վերցրեց զոհ-ողջակեզի գաղափարը: Աստված մարդու մեղքի համար Զոհ արեց՝ Տեր Հիսուս Քրիստոսը, Ում խորհրդանիշն էր Ադամի և Եվայի կաշվե հագուստների կենդանին: Կաշվի առկայությունը ցույց է տալիս, որ կենդանին նախ մորթվել է, և ոչ թե ողջ-կենդանի զոհաբերվել-այրվել: Իսկ հանդերձը՝ արդարացման խորհրդանիշն է: Մեղավորը արդարանում է հավատքով ընդունելով Քրիստոսի Զոհը իր համար:

    Հ.Գ.
    Իսկ հոտոտելու մասին կասեմ, որ այն մեզ հասկանալու համար այդպես գրվեց-ներկայացվեց: Որպեսզի մեզ պարզ լինի Աստծո մոտեցումը Նոյի արածի վերաբերյալ, օգտագործվեց Աստծո այս արձագանքը: Քրիստոսի Զոհն էլ Պողոս առաքյալի Եփեսացիս թղթում ներկայացվում է, որպես անուշահոտ պատարագ (Եփես. 5: 2) :
    «Եթե կյանքումդ չկա մեկ բան, որի համար արժե զոհվել: Ապա զուր է ապրածդ կյանքը:»

  12. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Varzor (28.09.2011), հովարս (27.09.2011)

  13. #399
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ավետիք-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էդ ինչի՞ ես մտածում, որ Նոյի արածը զոհաբերություն էր, իսկ Աբելինը՝ միայն ընծա: Բայց ասեմ, որ առաջին զոհաբերողն Աստված Ինքն է եղել: Տես Ծննդոց 1գլ. 21 խոսքը: Աստված Ադամին և Եվային կաշվից հանդերձներ հագցրեց: Որտեղի՞ց կաշին և ինչո՞ւ հետագա ընթացքում ամբողջ Աստվածաշունչը խոսում է զոհի մասին:
    Դե հա ոնց ձեռ ա տալիս, տենց էլ ներկայացնում եք: Աստվածաշնչում պարզ գրված է` ընծա բերեց, իսկ մյուս դեպքում` ողջակեզ արեց: Նորից երկակի ստանդարտները` երբ ձեռնտու է ուղիղ ենք հասկանում, երբ չի կպնում` տարակերպ
    Էդ որտեղ ա գրած, որ "կաշվե հանդերձներ կատարելը" զոհաբերություն է?: Ընդամենը կաշվե հանդերձներ կարվեցին, զոհաբերության մասին ակնարկ անգամ չկա:
    Բացի այդ դա կարող է նշանակել նաև այն, որ Ադամն այնքան էլ մարմյանին չէր, ու երբ արդեն դարձավ մահկանացու` լիարժեք մարմին ստացավ (մաշկ` կաշվե հանդերձ): Բայց սա ընդամենը իմ խոհերից են, որոնց մասին նույնպես, ինչպես և զոհաբերության մասին այդ տողերում ոչինչ չկա գրված:
    Մեջբերում Ավետիք-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հենց ինքը Նոյը, որտեղի՞ց վերցրեց զոհ-ողջակեզի գաղափարը: Աստված մարդու մեղքի համար Զոհ արեց՝ Տեր Հիսուս Քրիստոսը, Ում խորհրդանիշն էր Ադամի և Եվայի կաշվե հագուստների կենդանին: Կաշվի առկայությունը ցույց է տալիս, որ կենդանին նախ մորթվել է, և ոչ թե ողջ-կենդանի զոհաբերվել-այրվել: Իսկ հանդերձը՝ արդարացման խորհրդանիշն է: Մեղավորը արդարանում է հավատքով ընդունելով Քրիստոսի Զոհը իր համար:
    Էլի զուտ փիլիսոփայական և ոչ մի տրամաբանական հիմք չունեցող մեկնաբանություն: Ոչ մի բառ չկա գրված, որ նոյը մորթեց կամ մաշկեց, հետո ողջակեզ արեց:
    Իսկ թե ումից էր Նոյը սովորել ողջակեզի գաղափարը, դա նույնպես անորոշ է: Համեմատում ես Ադամի ու Եվայի կաշվե հագուստի հետ, բայց Աստված դրանք սարքելուց ողջակեզ է անում? Էդ որ հիմքի վրա է հանդերձը արդարացման խորհրդանիշ? Իսկ այդ գործընթացում կապ ունի հագուստի բրենդը, արժեքը և կուտուրյեն?
    Մեջբերում Ավետիք-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իսկ հոտոտելու մասին կասեմ, որ այն մեզ հասկանալու համար այդպես գրվեց-ներկայացվեց: Որպեսզի մեզ պարզ լինի Աստծո մոտեցումը Նոյի արածի վերաբերյալ, օգտագործվեց Աստծո այս արձագանքը: Քրիստոսի Զոհն էլ Պողոս առաքյալի Եփեսացիս թղթում ներկայացվում է, որպես անուշահոտ պատարագ (Եփես. 5: 2) :
    Որքանով գիտեմ պատարագի անուշահոտությւնը ողջակեզը չի, որ ապահովում է ու պատարագի անուշահոտությունը մասնակիցների համար է:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  14. #400
    Մշտական անդամ Ավետիք-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.03.2011
    Գրառումներ
    233
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ով, ոնց հասկանա…
    «Եթե կյանքումդ չկա մեկ բան, որի համար արժե զոհվել: Ապա զուր է ապրածդ կյանքը:»

  15. #401
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ավետիք-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ով, ոնց հասկանա…
    Այ, հենց էդ ա, որ համը հանում ա
    Նույն պարզ նախադասությունը կարդում ենք` ես հասկանում եմ ոնց որ գրված ա, իսկ դու փորձում ես մեկնաբանել ինչ-որ անհայտ ու անհիմն տրամաբանությամբ:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  16. #402
    Մշտական անդամ Ավետիք-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.03.2011
    Գրառումներ
    233
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այ, հենց էդ ա, որ համը հանում ա
    Նույն պարզ նախադասությունը կարդում ենք` ես հասկանում եմ ոնց որ գրված ա, իսկ դու փորձում ես մեկնաբանել ինչ-որ անհայտ ու անհիմն տրամաբանությամբ:
    Դու չես հասկանում ոնց որ գրված է, այլ ոնց որ քեզ է հարմար: Իսկ որ իմ բացատրությանը քեզ համար "անհայտ և անհիմն" տրամաբանությամբ է, դա քո Աստվածաշնչին չհավատալու հետևանքն է:
    Դու տեսնում ես այն, ինչ ուզում ես, այլ ոչ թե ինչ որ գրված է:
    Եվ մեղադրելով ինձ, քոնն ես փորձում ծածկել: Երևի վիճաբանում ես վիճաբանելու համար…
    Եթե այդպես է, իմաստ չեմ տեսնում շարունակել :
    «Եթե կյանքումդ չկա մեկ բան, որի համար արժե զոհվել: Ապա զուր է ապրածդ կյանքը:»

  17. #403
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ավետիք-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դու չես հասկանում ոնց որ գրված է, այլ ոնց որ քեզ է հարմար: Իսկ որ իմ բացատրությանը քեզ համար "անհայտ և անհիմն" տրամաբանությամբ է, դա քո Աստվածաշնչին չհավատալու հետևանքն է:
    Դու տեսնում ես այն, ինչ ուզում ես, այլ ոչ թե ինչ որ գրված է:
    Եվ մեղադրելով ինձ, քոնն ես փորձում ծածկել: Երևի վիճաբանում ես վիճաբանելու համար…
    Եթե այդպես է, իմաստ չեմ տեսնում շարունակել :
    Ճիշտն ասած ես էլ եմ հոգնել դեմագոգիկ մտածելակերպի մարդկանց հետ մտքերի փոխանակումից:
    Տարօրինակ եք, ես հարց եմ տալիս, թե "ինչի ա սենց գրած?", դուք պատասխանում եք "հավատա, ու ընդունի են, ինչ մենք ենք ասում, իսկ եթե գրքին չես հավատում` մենք քեզ ասելու բան չունենք"
    Ինչ ասեմ, ամեն մարդ իրա դարդին, ինչպես ուռին ու ... այրվող մորենին
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  18. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Մինա (22.12.2011)

  19. #404
    Մշտական անդամ Ավետիք-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.03.2011
    Գրառումներ
    233
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ճիշտն ասած ես էլ եմ հոգնել դեմագոգիկ մտածելակերպի մարդկանց հետ մտքերի փոխանակումից:
    Տարօրինակ եք, ես հարց եմ տալիս, թե "ինչի ա սենց գրած?", դուք պատասխանում եք "հավատա, ու ընդունի են, ինչ մենք ենք ասում, իսկ եթե գրքին չես հավատում` մենք քեզ ասելու բան չունենք"
    Ինչ ասեմ, ամեն մարդ իրա դարդին, ինչպես ուռին ու ... այրվող մորենին
    Ես քեզ վիրավորեցի՞… արի դու էլ քեզ ընդունելի սահմաններում պահիր: Այնպես որ իրարից չնեղանանք:
    «Եթե կյանքումդ չկա մեկ բան, որի համար արժե զոհվել: Ապա զուր է ապրածդ կյանքը:»

  20. #405
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Ավետիք-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես քեզ վիրավորեցի՞… արի դու էլ քեզ ընդունելի սահմաններում պահիր: Այնպես որ իրարից չնեղանանք:
    Կներես, թե քեզ վիրավորված ես զգացել, բայց որքան ես գիտեմ դեմագոգիան վիրավորական բառ չի Ընդամենը բավականին գրագետ ու իմաստավոր բառ է, բայց ոչ վիրավորական: Էդ նույնն ա, որ մեկին ասես հաստակող` նեղանա
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

Էջ 27 45-ից ԱռաջինԱռաջին ... 1723242526272829303137 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Դաժան սպանություն Գյումրիում
    Հեղինակ՝ Chuk, բաժին` Քաղաքականություն
    Գրառումներ: 333
    Վերջինը: 14.08.2015, 17:13
  2. Գրառումներ: 23
    Վերջինը: 03.11.2013, 20:38
  3. Դեպքեր Երևանում
    Հեղինակ՝ քաղաքացի, բաժին` Երևան
    Գրառումներ: 12
    Վերջինը: 05.06.2011, 23:07
  4. Թաիլանդյան դեպքեր
    Հեղինակ՝ Mephistopheles, բաժին` Միջազգային քաղաքականություն
    Գրառումներ: 1
    Վերջինը: 25.05.2010, 01:19
  5. Դաժան ծեծի է ենթարկվել Արսեն Խառատյանը
    Հեղինակ՝ Արշակ, բաժին` Քաղաքականություն
    Գրառումներ: 32
    Վերջինը: 25.06.2008, 17:06

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •