Erkrazi-ի խոսքերից
Հենց այդ փոփոխությունն ել երևի Դուք անվանում եք էվոլյուցիա, իսկ ուսուցիչներն ել լցնում են դրան մատաղ սերընդի ուղեղները:Սակայն բարոյական է արդյոք չիմանալով փոփոխության մեխանիզմը, խոսել գիտական մակարդակով այդ երեվույթի մասին?
Ես ինչ-որ տեղ այս ֆորումում խոսել եմ սկզբնական դրույթների և ակսիոմների "ծերացման" մասին:#Էվաոլյուցիայի տեսությունը տրմաբանական լրացուն է մատերիալիստական աշխարհահայացքի, եթե ֆիկսվում է նյութի գոյության և անմահության փաստը, անտեսելով նրա գոյացման օրինաչափությունը, ապա որպես դրան հետևանք ստեխծվում է տեսություն ըստ որի տիեզերքը աննպատակ փոփխության մեջ է ընկալվում:Սխալը մատերիալիստական մեթոդաբանական տեսանկյունի մեջ է, որը անտեսում է նյութի ստեղծման փաստը և մատերիան դիտարկում որպես աբսոլյուտ:Ճարները կտրած խեղճ գիտնականները տիեզերքով տեպանուկի են խաղում' ամփոփելով ողջ նյութի զանգվածը անվերջ փոքր կերում, անվանելով այդ վիճակը սնգուլյարություն, և պայթեցնում այն իբր-թե բացատրելու համար Հաբլյան արագացումը:Հետաքրքիրը այն է, որ այդ ամենը անվանվում է գիտություն և մատուցվում, դեմքին տալով խելացի արտահայտություն:
Իուկականից նյութը ստեղծվում է բնութագրերի զրոյական վիճակում գրնյող նախնական սուբստանցից-կավից, ինչպես այլաբանական ձևով ասված է Աստվածաշնչում, այժըմ կիռարվում է նրա ժամանակակից սահմանումը' Եթեր, կամ տարածական միկրոսուրստանցիա և այդ ստեղծման և կարուցածքային աստիճանների բարդացման մեխանիզմը կրում է ունիվերսալ բնույթ ու մեկն է բոլոր կարուցվածքային աստիճանների համար;տարրական մասնիկներից մինչև մարդ արարածը, ինչպես որ մեկն է Աստված:
Էջանիշներ